abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64889749
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Livestation en Gaza live stream
Ik heb nu Ramattan tv op livestation en Al Jazeera (english) op de tv.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64889790
Een vraag die eerder in dit topic werd gesteld, heb ik me ook afgevraagd, houdt Jordanië Palestina ook bezet? Hoeveel % zal dat zijn? 80% ofzo.
pi_64889914
Best freaky als je gewoon het geluid behoorlijk hard aanzet bij Ramattan tv en de rest van de geluiden uit zet in je kamer. Je hoort dan af en toe wat auto's toeteren, wat mensen schreeuwen, en dan ineens weer BOEM, dikke explosie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:13:12 #129
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64890104
En ja hoor het is weer eens zo ver ...
Echt weer Nederland hoor
daar gaan we weer ...overall loon matiging en met geld te kort zitten maar wel even dit doen ...

Hulp

Nederland geeft 3 miljoen euro voor hulp aan de bevolking van de Gazastrook. Daarvan gaat 2 miljoen naar de VN-hulporganisatie Unrwa en een miljoen naar de Rode Halve Maan, de tegenhanger van het Rode Kruis in moslimlanden.

Dat heeft minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) zaterdag bekendgemaakt. Aanleiding is de hervatting van de hulp.

BRON:

http://www.nu.nl/algemeen(...)ners-gazastrook.html
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_64890201
Niks mis mee, men kan daar wel wat hulp gebruiken.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:17:27 #131
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64890265
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef RAVW het volgende:
Echt weer Nederland hoor
daar gaan we weer ...overall loon matiging en met geld te kort zitten maar wel even dit doen ...

Hulp

Nederland geeft 3 miljoen euro voor hulp aan de bevolking van de Gazastrook. Daarvan gaat 2 miljoen naar de VN-hulporganisatie Unrwa en een miljoen naar de Rode Halve Maan, de tegenhanger van het Rode Kruis in moslimlanden.

Dat heeft minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) zaterdag bekendgemaakt. Aanleiding is de hervatting van de hulp.

BRON:

Dat geld is allang vrij gemaakt voor dergelijke doelen. Het zou sowieso uitgegeven worden.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:20:17 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64890346
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:15 schreef venomsnake het volgende:
Niks mis mee, men kan daar wel wat hulp gebruiken.
ja maar flikker dan even een vrachtauto vol met zooi en breng het dan gewoon daarheen ..
maar 3 miljoen daar kan de hele gaza 5 jaar van leven man ... als ze het niet uit zouden geven aan wapens ...

Dat ze hulp nodig hebben Oke daar ben ik het helemaal mee eens maar dat hier mensen op staat gezet worden omdat er geen geld is en dan dit te horen krijgen na dat ook dit jaar weer eens 20 Miljoen naar ontwikkeling hulp gaat waar nooit wat van terug komt ... dit gaat gewoon te ver ...
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Dat geld is allang vrij gemaakt voor dergelijke doelen. Het zou sowieso uitgegeven worden.
Vrijgemaakt ??? en ze lopen te klagen dat er een te kort is ........

ja zo kan ik het ook 100.00 euro op de bank zetten en dan zeggen tegen de mensen van de woningbouw vereniging dat ik geen geld op zak heb dus hun moeten maar even wachten ..

Ach hoop dat deze regering snel zal vallen en dat de 200.miljard weer eens uitgeven wordt aan de hard werkende burger hier in Nederland.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_64890359
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef kawotski het volgende:

[..]

En ondertussen lopen ze te klagen dat ze geen levensmiddelen kunnen krijgen.. t is maar waar de prioriteiten liggen he..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64890421
Het is wel vroeg donker daar.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:22:26 #135
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64890426
Kijken jullie nu de Engelse of de Arabische Al-Jazeera? Heb ook livestation maar gedownload. Leuk die chatfunctie vriendelijke taal over en weer.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64890464
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Kijken jullie nu de Engelse of de Arabische Al-Jazeera? Heb ook livestation maar gedownload. Leuk die chatfunctie vriendelijke taal over en weer.
Zoeken op Ramattan
Dat is die livestream van Gaza.

Verder kijk ik Al Jazeera english.. Ik versta geen arabisch.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:26:59 #137
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64890595
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef RAVW het volgende:

[..]

Vrijgemaakt ??? en ze lopen te klagen dat er een te kort is ........

ja zo kan ik het ook 100.00 euro op de bank zetten en dan zeggen tegen de mensen van de woningbouw vereniging dat ik geen geld op zak heb dus hun moeten maar even wachten ..

Ach hoop dat deze regering snel zal vallen en dat de 200.miljard weer eens uitgeven wordt aan de hard werkende burger hier in Nederland.
Jij hebt geen flauw benul hoe het systeem werkt volgens mij. Elk jaar worden er miljarden vrijgemaakt voor ontwikkelingssamenwerking en andere "goede doelen". De overheid heeft zo bijvoorbeeld ook 2.5 miljoen bijgedragen aan de Serious Request actie van Radio 3FM. Dat geld is al begroot als geld voor ontwikkelingssamenwerking.
pi_64890624
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef RAVW het volgende:
Echt weer Nederland hoor

Hulp

BRON:

Ik ben voor democratie en zo, maar Koenders mag best wel een kogelbrief krijgen zodat hij eens af gaat treden. Die man blijft maar geld verspillen aan bodemloze putten.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:28:13 #139
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64890633
quote:
lol wel leuk ze zeggen dat ze geen stroom en zo hebben maar als ik die live beelden zien dan branden er toch echt wel gewoon licht op straat en ook de webcam draait gewoon dus zo erg zal het wel niet wezen
pi_64890725
Komen allemaal weer zwaargewonden binnen..
pi_64890733
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Mylene het volgende:
Een vraag die eerder in dit topic werd gesteld, heb ik me ook afgevraagd, houdt Jordanië Palestina ook bezet? Hoeveel % zal dat zijn? 80% ofzo.
De Palestijnse staat bestaat al jaren! Als men praat over een 2-staten oplossing dan bedoelt men eigenlijk een 3-statenoplossing.

De enige echte oplossing voor het palestijnenprobleem is om de palestijnen met egyptische voorvadereen terug te sturen naar Egypte en het kleine restant naar Jordanië te laten verhuizen.

Israel zou hier met onmiddelijke ingang mee moeten beginnen, anders blijft de tumor zich voortwoekeren.
pi_64890781
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

Talmoed over Gaza.
pi_64890828
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:32 schreef Meki het volgende:
"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

Talmoed over Gaza.
Nou, in dat vod waar jij op vrijdagmiddah uit wordt voorgelezen en waar beschaafde mensen de reet van hun hond mee afvegen, zijn ook nog wel wat leuke teksten te vinden hoor!
pi_64890890

zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:24 #145
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_64890902
Triest, die kinderen op de livestream.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:36:33 #146
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_64890905
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:26 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Jij hebt geen flauw benul hoe het systeem werkt volgens mij. Elk jaar worden er miljarden vrijgemaakt voor ontwikkelingssamenwerking en andere "goede doelen". De overheid heeft zo bijvoorbeeld ook 2.5 miljoen bijgedragen aan de Serious Request actie van Radio 3FM. Dat geld is al begroot als geld voor ontwikkelingssamenwerking.

ach laat ik het anders zeggen hier in Nererland gaan grote bedrijven over de kop omdat het een Crisis is ... Kijk eens naar Zegwaard.
maar geen hulp geld om het bedrijf toch even in moeilijke tijden bij te staan ..

Zo als zo vele grote bedrijven hier in Nederland die nu op halve kracht moeten draaien en mensen er uit moeten schoppen om dat het te duur is.

Maar waar blijven die MILJOENEN dan die hier in Nederland zo hard nodig is.....
Dan nog maar niet te praten over de mensen die door de Euro, Economie in de schuldsanering gekomen zijn omdat ze ver onder het bestaand niveau moeten leven.
En de voetselbanken hier in Nederland ...
Laten ze eerst hier maar eens de mensen weer helpen en dan de rest ....
pi_64890983
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach laat ik het anders zeggen hier in Nererland gaan grote bedrijven over de kop omdat het een Crisis is ... Kijk eens naar Zegwaard.
maar geen hulp geld om het bedrijf toch even in moeilijke tijden bij te staan ..

Zo als zo vele grote bedrijven hier in Nederland die nu op halve kracht moeten draaien en mensen er uit moeten schoppen om dat het te duur is.

Maar waar blijven die MILJOENEN dan die hier in Nederland zo hard nodig is.....
Dan nog maar niet te praten over de mensen die door de Euro, Economie in de schuldsanering gekomen zijn omdat ze ver onder het bestaand niveau moeten leven.
En de voetselbanken hier in Nederland ...
Laten ze eerst hier maar eens de mensen weer helpen en dan de rest ....
Dit is een totaal andere discussie.

En nog meer miljoenen pompen in banken en bedrijven? Dat ze eerst maar eens ophouden hun topmanagers bonussen van miljoenen te geven. En verder hou ik erover op.

Trouwens, Nederland staat dankzij de euro best sterk. Europese landen die destijds geen euro wilden doorvoeren staan nu te springen er ook bij te horen.
En verder gaat het hier helemaal niet zo slecht.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:38:40 #148
132191 -jos-
Money=Power
pi_64890985
Die live beelden zijn niet zo live, ze worden om de 5minuten herhaald ofzo?!?!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_64891054
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef -jos- het volgende:
Die live beelden zijn niet zo live, ze worden om de 5minuten herhaald ofzo?!?!
Dit zijn even de nieuwste beelden, die herhalen ze een paar keer zodat andere media het over kunnen nemen.
Straks gaan ze gewoon weer terug naar het liveshot van Gaza.
pi_64891077
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef buachaille het volgende:

[..]

Nou, in dat vod waar jij op vrijdagmiddah uit wordt voorgelezen en waar beschaafde mensen de reet van hun hond mee afvegen, zijn ook nog wel wat leuke teksten te vinden hoor!

Noem jij je beschaafd ? iemand die de israelische massamoorden goed spreekt en telkens hoe dan ook achter israel staat is niet beschaafd maar heeft duizenden liters bloed aan zijn handen. mede verantwoordelijk. zijn straf wacht op hem, hij kan het nu wel ontvluchten maar de straf heeft geduld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')