Dat staat niet in de startpost hè, wijsneus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
TS koopt gehakt bij supermarkt i.p.v. slager
quote:
quote:De Keuringsdienst van Waren heeft een onderzoek gedaan naar de herkomst van het gehakt van AH. Een van het meest verkochte soorten vlees!
De Keuringsdienst van Waren vraagt zich af wat gehakt precies is en belandt pardoes in Botswana en in een vrieshuis in Londen waar de diepgevroren Afrikaanse koeien maximaal 2 jaar worden bewaard voor Albert Heijn. AH maakt er ook filet Americain van.
Het gehakt en de filet Americain komt dan in de schappen bij AH onder de noemer vers!
Vers betekent dus gewoon niet bevroren voor AH, maar kan best 2 jaar oud zijn!
gastttttttttttquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat staat niet in de startpost hè, wijsneus.
Vanmiddag nog gehakt bij de slager gehaald.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat staat niet in de startpost hè, wijsneus.
Vanmiddag nog gehakt bij de slager gehaald.
Ook maar even quoten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
Bah bah bah. Supermarkt gehakt moet echt wel het meest gore stukje vlees staan dat er bestaat:
1: Die vieze waterige/vettige drap bij het bakken van die rotzooi
2: De geur die er vanaf komt bij het bakken, maar ook gewoon als de verpakking net open is
3: Geen productiedatum
4: Geen land van herkomst
5: Verhalen over koelcellen in Afrika waar het jaren ingevroren ligt
6: Wanneer het eenmaal gebakken is blijft het gewoon goor ruiken.![]()
![]()
Tot zover mijn klacht over gehakt uit de supermarkt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:57 schreef erkel het volgende:
Meeste supermarkten hebben gewoon een interne slager. Dus of TS gaat naar een paupersupermarkt of TS is een zeikerd.
Idd, stop je ze onder de grill en blijft er helemaal niets overquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef Yozzz het volgende:
Ik vind de AH kipfilet ranzigerGeïnjecteerd met water.
Een interne slager bij een supermarkt is nooit meer dan een snijmachine om de worst in plakjes te snijden. Ze gaan daar echt geen koeien slachten, dat komt allemaal verpakt en wel binnen bij de supermarkten.quote:
De slager slacht ook al lang zijn eigen koeien niet meer hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een interne slager bij een supermarkt is nooit meer dan een snijmachine om de worst in plakjes te snijden. Ze gaan daar echt geen koeien slachten, dat komt allemaal verpakt en wel binnen bij de supermarkten.
Geloof jij altijd in verhalen van anderen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik koop mijn gehakt dan ook niet meer bij de ah/supermarkt, maar bij de slager.
Liefst de tartaartjes. Veel lekkerder.
Zijn er acuut mee gestopt toen wij het ook vonden stinken en m'n vriend zei dat ze er waarschijnlijk ook niertjes ed doorheen doen.![]()
Vacuum verpakte biefstukken ed zijn wel weer top van de ah
Welke test?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Zith het volgende:
Gehakt van de Lidl komt trouwens vaak het hoogst uit te tests, zelfs hoger dan de meeste slagers!
Klopt. Ik heb 3 jaar lang in een slagerij van Jumbo gewerkt, en het is echt goed vlees. De rundersnippers (vlees voordat het in de gehaktmolen gaat) komt allemaal uit Ierland. Zitten ook EEG stempels op etc. Goed spul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef SiGNe het volgende:
Jumbo heeft ook wel een goede kwaliteit vlees, vers gehakt (niet vet) en de kipfilets zijn ook heerlijk mals.
't is voor mij wel een stukje omrijden maar ik heb het er wel voor over.
Klopt! Dat is de meerwaarde van een echte slager die er werkt. Die controleert ook veel. Als hij een keer slechte troep krijgt, dan kan hij dat gewoon weer regelen. Andere winkels die gooien het zo in de schappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef SiGNe het volgende:
En bij de Jumbo hebben ze overigens ook heerlijke biefstukken, mooi rood van kleur, de varkenshaasjes zijn ook goed gesneden, amper vet op te vinden.
En natuurlijk de schnitzels, heerlijk mager varkensvlees met een mooie laag paneermeel, niet die halve fabrieksdingen van de Appie.
Hadden ze in Duitsland niet dat schandaal met groen vleesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Zith het volgende:
Gehakt van de Lidl komt trouwens vaak het hoogst uit te tests, zelfs hoger dan de meeste slagers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam in de bratwurst en kebap terecht, niet in de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hadden ze in Duitsland niet dat schandaal met groen vlees![]()
Een beetje slager slacht nog zelf. Dat ze dat in het centrum van Amsterdam oid niet meer doen, wil niet zeggen dat dat nergens meer gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
De slager slacht ook al lang zijn eigen koeien niet meer hoorAlleen in Drenthe misschien
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]laat zich intimideren door vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef PouwelZ het volgende:Fokkers die allemaal beweren gehakt bij de slager te halen
Ik 'mag' wel biologisch vlees eten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
laat zich intimideren door vriendin
Mensen die boodschappen bij de aldi en lidl doen paupers.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef PouwelZ het volgende:Fokkers die allemaal beweren gehakt bij de slager te halen
1) Ja, als het van m'n eigen vriend is wel ja. En hij sugereerde het en we vonden het gewoon niet lekker. Dussss...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Geloof jij altijd in verhalen van anderen?
En jij eet zeker nooit frikadellen? Hahahaha, ga toch huilen man.
Ik was een keer bij de Aldiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mensen die boodschappen bij de aldi en lidl doen paupers.
Nee, van het AD.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:30 schreef SiGNe het volgende:
Test van de consumentenbond..
Jumbo scoorde in deze test een 3,8.quote:Beste gehakt ligt in de supermarkt
Het beste rundergehakt ligt niet bij de slager, maar in de supermarkt. Dat blijkt uit de Nationale
Het beste rundergehakt ligt niet bij de slager, maar in de supermarkt.
waarbij het AD 65 slagers en supermarkten bezocht.
Een balletje uit de super smaakt over het algemeen beter dan een slagersbal. Bovendien is het gehakt in de supermarkt stukken goedkoper. Een kilo gehakt kost er gemiddeld 4,81 euro, tegenover 6,56 euro bij de slager. Dat is een prijsverschil van bijna 40 procent.
Met het eindcijfer 9,9 is de Lidl de winnaar van de Gehakttest. Deze prijsvechter levert een verrukkelijke portie gehakt. ,,Een compact balletje,’’ noteerde de jury. ,,Echte vleessmaak.’’ En dat voor 4,18 euro per kilo.
Op veel adressen kreeg het AD ranzig of anderszins ondeugdelijk gehakt aangeboden. Het laboratorium LabCo onderzocht het gehakt op vetpercentage en het aantal bacterien. Ook op deze punten doen slagers het slechter dan supermarkten.
Moet je geen bedorven gehakt kopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:56 schreef kikoooooo het volgende:
Echt ik snap dat niet hè. Mankeert jullie iets aan jullie reukorgaan ofzo?Zodra die bagger in aanraking komt met warmte, komt er zo'n ranzige geur vanaf. Om over dat gore vocht maar niet te praten
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je geen bedorven gehakt kopen.
Hoeveel zet je erop? Die blinde proef is wel erg makkelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Maikuuul het volgende:
Aha, dus hier is het verzameltopic van alle Fok!nerdjes die stoer lopen doen omdat hun OUDERS vlees bij de slager kopen terwijl zij zelf de godganse dag achter de pc hangen ( met witte sportsokken met zo'n blauw of rood randje bovenaan).
Mensen die klagen over de bestanddelen die wel eens in gehakt kunnen zittenals het lekker smaakt wat is dan het probleem ?
Ik vind gehakt van de supermarkt wel normaal smaken.
Klacht: Fokkers die denken dat ze ware fijnproevers zijn
Ik durf btw ook te wedden wanneer je iemand zou blinddoeken en zou laten proeven ze niet eens weten welke van de supermarkt of welke van de slager.
je hebt zeker rundergehakt gekocht bij de slager en half om half bij AHquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:00 schreef Yuin het volgende:
AH gehakt is ook 10x niks, heel erg vettig in vergelijking met gehakt van slager
'Ja maar hij zei het! Dus het moet wel waar zijn boehoehoe'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef Rebbedebje het volgende:
mijn vriend zei
Wat een bullshit, stuur die vriend van jou eens terug naar de 2e klas.quote:dat ze er waarschijnlijk ook niertjes ed doorheen doen.![]()
Als je die uitzending goed kijkt, dan zie je ook dat al dat plakvlees vacuüm verpakt wordt. Als je dus gewoon vlees in zo'n piepschuimen schaaltje met huishoudfolie erover koopt dan loop je dus weinig risico.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:02 schreef Mylene het volgende:
Iets anders, naast gehakt, waarmee je bedonderd wordt is vlees dat aan elkaar geplakt is zoals ossenhaas-tournedos.
Consumentenprogramma over eten. Simpele vragen, hilarische antwoorden. RVU-verslaggevers Maurice Dekkers, Roland Duong, Teun van de Keuken, Wouter Klootwijk en Maarten Remmers stellen vragen aan fabrikanten en gaan op onderzoek uit. Afl.: Plakvlees. Van een oude koe een nieuwe maken. Bij de slager en in het slachthuis zijn kostelijke stukjes vlees gedoemd te verdwijnen in de gehaktmolen. De snippertjes die van de biefstuk afgesneden worden en de puntjes van de ossenhaas. Gehakt! Maar dat hoeft niet meer. Van de snippertjes kan weer een hele nieuwe koe gemaakt worden. Door ze aan elkaar te plakken. Er is een lijm voor die uit beestenbloed gemaakt wordt. En met die lijm maakt de Keuringsdienst van Waarde van een tartaartje een reusachtige tournedos.
Hij zet vooral zichzelf voor lul. Want als hij denkt dat elke Fok!er elke avond bij paps en mams aanschuift, dan zegt dat toch vooral iets over hemzelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Stekelbees het volgende:
Interessante discussie.
En maikuul die ff tussendoor komt en de Fok!nerds keihard pwngd.
Nou poe poequote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Stekelbees het volgende:
Interessante discussie.
En maikuul die ff tussendoor komt en de Fok!nerds keihard pwngd.
Zo ie zoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef Dartanion het volgende:
Supermarkt gehakt![]()
Zo ie zo supermarkten![]()
groetjes,
NEE DAT MEEN JE TOCH NIET?quote:
je moet het ook niet ver na de houdbaarheidsdatum gaan opetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:55 schreef kikoooooo het volgende:
Bah bah bah. Supermarkt gehakt moet echt wel het meest gore stukje vlees staan dat er bestaat:
1: Die vieze waterige/vettige drap bij het bakken van die rotzooi
2: De geur die er vanaf komt bij het bakken, maar ook gewoon als de verpakking net open is
3: Geen productiedatum
4: Geen land van herkomst
5: Verhalen over koelcellen in Afrika waar het jaren ingevroren ligt
6: Wanneer het eenmaal gebakken is blijft het gewoon goor ruiken.![]()
![]()
Tot zover mijn klacht over gehakt uit de supermarkt.
Door producten te kopen bij een Turkse slager subsidieer je terrorisme.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Gras_eter het volgende:
Ik hou van mijn Turkse slager, beter vlees dan supermarkt en vaak nog goedkoper ook.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Door producten te kopen bij een Turkse slager subsidieer je terrorisme.
Echt he, allemaal met de dikke BMW naar de keurslager zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:03 schreef PouwelZ het volgende:
Fokkers die allemaal beweren gehakt bij de slager te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |