Welke, het laatste tournament?quote:
Nicequote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef robbolo het volgende:
Zijn er wel genoeg Friends online met silverskin dan?
Lijkt me een beter plan ja. Dit gaat nergens overquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Mja dit is useless, plan maar een nieuwe datum in, ik join dan wel were
Dag lieverds
Ik kon je amper verstaan man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef Remake het volgende:
En koop allemaal deze, http://dixons.nl/De_onlin(...)7109970/default.aspx
omdat jullie geen ps3 headset hebben met HD Audioquote:
Lol hij had mij ook geaddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:
Die griek die er ook bij was zegt dat hij het morgen met een paar gasten weer gaat proberen om 22:00.
Hij heette georgio002 dacht ik, kweet niet zeker.
Alleen het is wel zaterdagavond danDus ik denk zelf niet dat ik dan achter de ps3 zit
Die gozer wil de trophy nog harder dan wijquote:
Hij me ook 2 keer adden, had er alleen niet zo een zin inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:
Die griek die er ook bij was zegt dat hij het morgen met een paar gasten weer gaat proberen om 22:00.
Hij heette georgio002 dacht ik, kweet niet zeker.
Alleen het is wel zaterdagavond danDus ik denk zelf niet dat ik dan achter de ps3 zit
jawelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hij me ook 2 keer adden, had er alleen niet zo een zin inMaar hij had toch geen silver skin?
Aha. Zaterdagavond komt inderdaad niet geweldig uit. We moeten maar ergens volgende week, of misschien zondag, een nieuwe tijd afspreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
jawel
Ik heb hem ook via een ander wipeout forum waar mensen elkaar dus toevoegen voor hetzelfde doel
Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Te kut hejaccount van mn vriendin
![]()
Nee ik posstte onder de account van mn vriendinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas
Hoe komt ie aan dat account dan?
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee ik posstte onder de account van mn vriendin![]()
![]()
IK ben erbij!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Ik prik gelijk maar even een nieuwe datumMaandag 12 januari - 20:00
Aanwezigquote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Ik denk dat ik er ook bij benquote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
Je moet bij alle races in campaign minimaal een bronzen medaille halen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Beach het volgende:
Vraagje: hoe kom je aan die silver skin?
Als dat erg makkelijk is, doe ik mee.
Als alles goed gaat zijn we binnen 5 minuten klaar....quote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Remake het volgende:
Dan begint toch net 24 uur met theo maassen?
of je schiet opquote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef Beach het volgende:
Vanavond? Dan heb ik mijn silver nog niet.
Morgen wel.
quote:
Lekker schieten juist, de volgende trophy is 50 online killsquote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef robbolo het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan wapensMaar we hebben m!
Hier nog veel meerquote:
Welke?quote:Op maandag 12 januari 2009 08:50 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zit momenteel op 20%. Nu beginnen de frustratie-trophies.
Ikkequote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Mrakz0r het volgende:
Wie was er ook alweer zo goed met het halen van dat laatste tournament op gold? Diegene krijgt mijn inlog info en mag 'm gaan halen
FrenkyVquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Stond jij al in mijn lijst? Wat is je Psn ook weer?
mmja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:37 schreef Mrakz0r het volgende:
Ohja
Mensen met meerdere nicknames = very confusing.
Gaat wel lukken, ik zal zo even kijken, heb je al gestuurd?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:53 schreef Mrakz0r het volgende:
Je kunt je savestate gewoon op een usb sticky zettenLet wel op dat je je savedata pakt en niet gamedata.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:00 schreef Mrakz0r het volgende:
Nee ik doe dat wel als ik thuis kom. Niet dat ik je niet vertrouw... maar wel ff me billing info verwijderen.
Ah oke, ik snap hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:17 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik bedoel me creditcard gegevens. Als jij dan inlogt zou je daar misbruik van kunnen maken. Ook moet ik ff mijn savestate naar je mailen.
Als je dat aan laat, kan je t spel ook niet uit spelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef -Techno- het volgende:
Vandaag maar eens begonnen met racen zonder stuurhulpDamm is wel ff wennen maar ik zet op sommige banen nu wel snellere tijden neer....(merk wel dat ik nog een lange weg heb te gaan)
Dat vind ik echt een waardeloze throphyquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Agiath het volgende:
Zico gepwnt![]()
Nou ja geëvenaardmaar t was genoeg voor de trophy
![]()
Uiteindelijk is ie niet zo heel moeilijk, alleen de 1-na-laatste barrelroll is kutquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een waardeloze throphy
Misschien van het weekend er nog maar even voor gaan zitten
Voor de rest ben ik aardig op weg volgens mij, ben nu bezig met de trophies waar je echt wat tijd in moet steken wil je ze halen
Zoals die zone 75 shit
En ook die bling bling trophy nog, dus als er nog lotgenoten zijn
- nog een paar op elitequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ie niet zo heel moeilijk, alleen de 1-na-laatste barrelroll is kut
Zeus is inderdaad veel moeilijker
Hoeveel trophies moet jij nog?
Gewoon blijven oefenen, je komt steeds ietsjes verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
- nog een paar op elite
- Zeus
-Zicco
- de 2 online throphies, heb nog eigenlijk niet online gespeeld
- 100k voor 1 team
-die elite races in racebox nog een paar
-split screen
- motion sensor
- bling bling
Die moet ik nog
Die Zeus is inderdaad vrij pittig. Als ik goed bezig ben lukt tot level 40 ong hem op 100% te houden.
Maar na 50 (supersonic ofzo) gaat het dan vrij rap eraf. Max is nu zone 60......
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gehaald![]()
Bedankt nog fruit voor het helpen bij die laatste online kills
Doe je goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gehaald![]()
Bedankt nog fruit voor het helpen bij die laatste online kills
Geloof me, dat had ik ook nooit verwacht in het begin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:00 schreef Darkzell het volgende:
Netjes,
Ik heb het spel net een paar dagen en moet er dus nog ontzettend veel, en ik verwacht ook niet ze ooit allemaal te halen maar tot nu toe vind ik het een erg leuk spel iig. Al is het bij tijd en wijlen wel wat frustrerend en moet ik nog flink wat oefenen op sommige banen.
Ik ben erg, ik weet hetquote:
Ja, dat geeft vast een hoop voldoening voor Mrakz0rquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef Agiath het volgende:
Ben nu opnieuw de platinum aan het halen, dit keer voor Mrakz0r, in ruil voor psn games![]()
Ik ga er wel in een rap tempo doorheen, Zico al gepwnt na 30 laps
Zo'n topic is er al, moet je even opzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ja, dat geeft vast een hoop voldoening voor Mrakz0r![]()
Heb trouwens laatst de demo gespeeld, zag wel prachtig uit, maar het leek allemaal zo traag te gaan. (Heb dan ook nog nooit een Wipeout gespeeld, zelfs die op m'n PSP [legaal] niet.)
Even little off-topic: Misschien een idee om een globale trophy topic te maken? Moet er nog zat halen van een zooi spellen. (GTA IV online, LBP, en bij Motorstorm stapt er nooit meer iemand uit voor m'n 'Zinvol geweld' trophy).
Gevonden (denk ik), thanks!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo'n topic is er al, moet je even opzoeken.
En in de demo speel je waarschijnlijk op de laagste snelheidsklasse.
hier zie je hoe het aan toegaat op de hogere niveaus
Geloof me, koop em nou maar, of ruil met iemand op psn, dit is zeker de game van 2008 voor mij, zeker voor deze prijs![]()
Online modes flink opgeleukt dus, ik ga denk maar weer online spelenquote:http://blog.us.playstation.com/2009/04/07/wipeout-hd-update-racing-to-psn/
Quoted from the blog:
Hi everybody! I’m excited to bring to you news of an awesome update for WipEout HD. And perhaps the best news is you don’t have to wait long for it. Tomorrow, April 8, 2009, the V1.30 free update for WipEout HD will be available for download. The update will introduce a selection of new multiplayer features to the legendary anti-gravity racer. Check out the full details below.
Online Ranking
With over 50 ranks to progress through, there will be a new edge to online racing in WipEout HD. Your finishing position, speed class and the rank of your opponents will determine how many ranking points you are awarded as you strive to go from a Wipeout Trainee to a Wipeout Legend!
Podium Screen & Online Badges
* A new podium screen will now display the top three finishers after each online race or tournament.
* Regardless of whether you finish in the Top Three or not, every player has the chance of being awarded an ‘online badge’ in recognition of how they performed in the race.
* There are 33 badges in total, examples of which are displayed here.
Connect easily with your friends
Game invites have now been introduced to WipEout HD to make it easy for you to invite your friends to join your game or for them to invite you! In addition, you will also be informed of any friends with an active online game and have the ability to join that game instantly!
Watch races in progress
If a race has started before you have had chance to join it, Spectator mode will allow you to watch that race. Within spectator mode, you can choose from four camera angles and select which ship to watch.
After the race has been completed, you will be taken back to the lobby with the other players so you can compete with them in the next race.
Additional Options
Lastly, to provide more variety when setting up an online race, WipEout HD has added a few additional options:
* HUD Weapon Hints on/off.
* Opponents - Choose to create a Public, Friends-only or Invite-only game.
* Barrel Rolls on/off
* Pilot Assist Allowed on/off (sorry Welly, your days of ruling are over )
* Number of laps (max 20)
We hope you enjoy these new features. And it you haven’t played WipEout HD in a while, now is a good time! We’ll see you online.
Heb hem deze week ook weer opgepakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:21 schreef Agiath het volgende:
Of ben ik de enige fokker die nog speelt?
Ik ben wel van plan om t weer op te pikken nu ze aan t updaten geslagen zijn. Maar waar heb heb je gelezen da ze binnenkort DLC gaan uitbrengen? En heb je enig idee wat t gaan inhouden?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef Agiath het volgende:
updates geven nogal problemen
Games lopen vast, schokken in online spel, etc.
Maar het is wel vet, al die dingen instellen online,er zijn veel meer verbeteringen dan gemeld, de laadbalk heeft nu ook echt een functie bijvoorbeeld
Ik ben van plan hem weer eens op te gaan pakken. Heb ook nog niet alles gedaan in de seizoen modus en daar wil ik toch wel overal op z'n minst een medaille halen. Ook al ben ik een dramatische Wipeout speler, ik vind het wel een tof spel.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:44 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb hem deze week ook weer opgepakt.
Blijft verslavend
http://www.wipeoutzone.com/forum/index.phpquote:Op woensdag 8 april 2009 22:46 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan om t weer op te pikken nu ze aan t updaten geslagen zijn. Maar waar heb heb je gelezen da ze binnenkort DLC gaan uitbrengen? En heb je enig idee wat t gaan inhouden?
Kee danquote:Op donderdag 9 april 2009 00:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.wipeoutzone.com/forum/index.php
Dit forum, komen af en toe ook gasten van Studio Liverpool.
Dus het komt er echt aan
Hehe.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef SuperFruitig het volgende:
ben ook weer fulltime aan het WOHD-en geslagen
Vandaag zone 68 gehaald, so close
Ik ga echt wel weer spelen als deze uitkomtquote:Op maandag 1 juni 2009 19:18 schreef Remake het volgende:
vet, dlc komt alleen iets te laat aan denk ik zo, niemand speelt ut meer
Je mag die van mij wel hebben dalijkquote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Nais
Nu alleen mijn PS3 terug
OW TERING MN SAFEFILE IS WEG
WHY GOD WHYYY
Maar jij hebt alles al gehaald, dan is de lol er af natuurlijkquote:
Wel gelijk op elite beginnen, anders is er geen hol aan natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar jij hebt alles al gehaald, dan is de lol er af natuurlijk
Nee ik begin wel opnieuw, zonder tegenzin denk ikDie eerste races worden toch easypeasy
Gebruik de schouderknoppenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Wat is er zo leuk aan dit spel? Heb het even geprobeerd, ik knal alleen maar van links naar rechts tegen de muren.
Je moet t ook leren spelen. Neem er de tijd voor zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Wat is er zo leuk aan dit spel? Heb het even geprobeerd, ik knal alleen maar van links naar rechts tegen de muren.
Zeusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Het promofilmpje was iig erg bruutBen ook weer bezig met Zeus en de andere gouden trophies
wat een game
Opzich geen slecht ideequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion
Van het weekend maar naar huis om te spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
update 2.00MegaAWESOMENESSS
trophies nu ook toegevoegd @ je trophylist en de GUI is vet anders
Ik vind het wel mooi
Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion
Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Agiath het volgende:
Hoe gaan we dat doen met dat sharen van geld? Ik heb mijn account nu volgens mij al 4x uitgeleend dus dat wordt niet handig bij mij (6x was toch het maximum?)
Tenzij er users zijn die mijn account al een keer gebruikt hebben ofzo.
QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick.
boh gek, zone 75 gehaald, de oplossing:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:23 schreef Waag-hals het volgende:
Vind het een mega-bruut spel: WHD. Die nieuwe lijkt me ook gaaf, maar vind het bijna zonde om te kopen aangezien ik echt totaal niet goed ben in die moeilijkere banen en hogere snelheden. Snap ook niet hoe jullie zo hoog komen met Zone? Lijkt voor mij wel onmogelijk, kan het me niet eens voorstellen gewoon.
QTF?
Was het niet andersom? Dus account op max 5 verschillende PS3's, maar opnieuw downloaden kan zoveel als je wilt per account.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.
Wat je zegtquote:
wat voor een Psychedelic screens zijn dit johquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick.
De Bling Brigade is "Finish an eight player online race with all players using ships that are displaying Campaign Skins". Ik weet niet precies wat de Campaign Skins zijn, maar ik denk dat ze de bovenste bedoelen? (die zilveren/chrome-achtige).quote:
Ik vind Eliminator wel een toffe toevoegingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Agiath het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik Fury toch niet zo heel gaaf vind, de tracks wel, maar die modes hadden van mij niet gehoeven, vooral demolition ofzo, lompe zooi, ik wil gewoon racen, speed laps, time trial en zone
Heb ik geprobeerd. Alleen de unlock staat bij laatst gedownload, maar de hele game niet. In de store zelf moet ik hem dan opnieuw aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je moet met jouw account op zijn PS3 de game downloaden en de unlock. Het werkt, want ik heb het een keer bij iemand anders gedaan.
Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smallerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Damn, ik zit nu bij de laatste races van Novice () maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?
Ja dat gaat dus nooit lukken op Phantom. Gister eens voor de grap gekeken voor die trophie dat je onder de 30.82 sec moet halen op een baan, zit er dus nog dik 2 of 3 seconden bovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smaller
Net alle medailles gehaald bij Fury, ik denk dat ik alle trophies er doorheen knal en het dan wel weer mooi geweest vindt, de nieuwe gamemodes boeien me niet zoveel
Ah, de beruchte "Zico"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus nooit lukken op Phantom. Gister eens voor de grap gekeken voor die trophie dat je onder de 30.82 sec moet halen op een baan, zit er dus nog dik 2 of 3 seconden boven
Oe is die al te koop dan? Ik zag wel de volledige game (HD + Fury) al bij de PSS staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond even de blu-ray oppikken, zin in !
Ik zat het even te proberen, maar jezus zegquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zat het even te proberen, maar jezus zegAls je voor deze game platinum hebt, dan ben je een echte bikkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alleen niet meer 100% door die fury trophies, maar dan moet ik nog wel die detonator dingen halen, vindt dat maar lastig met dat schieten
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Je kan met jouw account de hele game van PSN downloaden. Daarna de lock. Laat dan jouw PSN-account op de PS3 staan, en je kan met alle accounts blijven spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ik ben er nog steeds niet uit met Wipeout sharen. Als ik met mijn account op een willekeurige ps3 inlog, kan je alleen de lock downloaden van Wipeout maar niet de hele game. Zit er iets van 24 uur lock oid op deze game?
Maar klopt het dat hij niet bij recent gedownload staat, op die andere PS3?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan met jouw account de hele game van PSN downloaden. Daarna de lock. Laat dan jouw PSN-account op de PS3 staan, en je kan met alle accounts blijven spelen.
Melddownquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gister in 1 keer achter elkaar de laatste 4 goude medailles gehaald in midtown, of in iedergeval, de nummer 8 zeg maar. Wat was ik blij toen ik Sebenco Climb op goud haalde met single race!
Nu nog de trophies halen, zal wel enige tijd gaan duren en misschien haal ik Fury ook nog wel even er bij. Echt een top game
Ach, de trophies geven een aardige replay waarde om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Lol, Melddown inderdaad. Over het algemeen best wel te doen, op die paar na. Nu maar verder met de trophies. Jammer dat de game zo kort was.
Dat kan je zeker wel zeggen, wat een bitch trophies zitten er tussen zeg. Alles goud halen op elite en die time trial worden hem niet voor mij denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach, de trophies geven een aardige replay waarde om het zo maar te zeggen
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb net alle fury trophies gehaald, is echt makkelijk om te doen. Maar wanneer gaan we nou eens Bling Brigade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alleen niet meer 100% door die fury trophies, maar dan moet ik nog wel die detonator dingen halen, vindt dat maar lastig met dat schieten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |