Zeusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Het promofilmpje was iig erg bruutBen ook weer bezig met Zeus en de andere gouden trophies
wat een game
 Wat een bitch was dat zeg, wat is je record tot nu toe?
 Wat een bitch was dat zeg, wat is je record tot nu toe?

Maar goed, ik heb er wel zin in
  Maar goed, ik heb er wel zin in  

Het is altijd ZO SPANNEND op elite + phantom
 Het is altijd ZO SPANNEND op elite + phantom 

MegaAWESOMENESSS
 MegaAWESOMENESSS

Opzich geen slecht ideequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion

Van het weekend maar naar huis om te spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
update 2.00MegaAWESOMENESSS
trophies nu ook toegevoegd @ je trophylist en de GUI is vet anders
Ik vind het wel mooi

Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion

Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Agiath het volgende:
Hoe gaan we dat doen met dat sharen van geld? Ik heb mijn account nu volgens mij al 4x uitgeleend dus dat wordt niet handig bij mij (6x was toch het maximum?)
Tenzij er users zijn die mijn account al een keer gebruikt hebben ofzo.

QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick.

Heeft iemand em al gekocht? Dan kan de rest geld overmaken en downloaden
 Heeft iemand em al gekocht? Dan kan de rest geld overmaken en downloaden  

Met mij valt wel te delen, pm me!
 Met mij valt wel te delen, pm me!

Die nieuwe modes, die doorzichtige ondergronden van de banen
 Die nieuwe modes, die doorzichtige ondergronden van de banen  Wat een moois
 Wat een moois

boh gek, zone 75 gehaald, de oplossing:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:23 schreef Waag-hals het volgende:
Vind het een mega-bruut spel: WHD. Die nieuwe lijkt me ook gaaf, maar vind het bijna zonde om te kopen aangezien ik echt totaal niet goed ben in die moeilijkere banen en hogere snelheden. Snap ook niet hoe jullie zo hoog komen met Zone? Lijkt voor mij wel onmogelijk, kan het me niet eens voorstellen gewoon.
QTF?

Was het niet andersom? Dus account op max 5 verschillende PS3's, maar opnieuw downloaden kan zoveel als je wilt per account.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.

Wat je zegtquote:

wat voor een Psychedelic screens zijn dit johquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick.

De Bling Brigade is "Finish an eight player online race with all players using ships that are displaying Campaign Skins". Ik weet niet precies wat de Campaign Skins zijn, maar ik denk dat ze de bovenste bedoelen? (die zilveren/chrome-achtige).quote:

Ik vind Eliminator wel een toffe toevoegingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Agiath het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik Fury toch niet zo heel gaaf vind, de tracks wel, maar die modes hadden van mij niet gehoeven, vooral demolition ofzo, lompe zooi, ik wil gewoon racen, speed laps, time trial en zone

Heb ik geprobeerd. Alleen de unlock staat bij laatst gedownload, maar de hele game niet. In de store zelf moet ik hem dan opnieuw aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je moet met jouw account op zijn PS3 de game downloaden en de unlock. Het werkt, want ik heb het een keer bij iemand anders gedaan.

) maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?
 ) maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?

Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smallerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Damn, ik zit nu bij de laatste races van Novice () maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?

Ja dat gaat dus nooit lukken op Phantom. Gister eens voor de grap gekeken voor die trophie dat je onder de 30.82 sec moet halen op een baan, zit er dus nog dik 2 of 3 seconden bovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smaller
Net alle medailles gehaald bij Fury, ik denk dat ik alle trophies er doorheen knal en het dan wel weer mooi geweest vindt, de nieuwe gamemodes boeien me niet zoveel

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |