abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:14:45 #176
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_71295069
Ben niet zo into dat share gebeuren, maar heb de gekochte versie van Bf1943 in de aanbieding tegen wipeout HD als dat werkt
Op elke fokker past een bril.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 03:23:35 #177
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_71307595
Vind het een mega-bruut spel: WHD. Die nieuwe lijkt me ook gaaf, maar vind het bijna zonde om te kopen aangezien ik echt totaal niet goed ben in die moeilijkere banen en hogere snelheden. Snap ook niet hoe jullie zo hoog komen met Zone? Lijkt voor mij wel onmogelijk, kan het me niet eens voorstellen gewoon.

QTF?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_71307799
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 03:23 schreef Waag-hals het volgende:
Vind het een mega-bruut spel: WHD. Die nieuwe lijkt me ook gaaf, maar vind het bijna zonde om te kopen aangezien ik echt totaal niet goed ben in die moeilijkere banen en hogere snelheden. Snap ook niet hoe jullie zo hoog komen met Zone? Lijkt voor mij wel onmogelijk, kan het me niet eens voorstellen gewoon.

QTF?
boh gek, zone 75 gehaald, de oplossing:

oefenen, oefenen, oefenen.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_71310458
pi_71310670
Trouwens de nieuwe trophies zijn ook niet mals af en toe, al zijn ze dan nog brons
pi_71327799
ik heb er 2 volgens mij
pi_71327842
Morgen ben ik erbij
pi_71375518
Helaas, met Agiath is t niet gelukt om te sharen. Iemand hier bij wie t wel gaat lukken?
pi_71375621
Ik second dat, wil hem ook graag hebben/kopen
pi_71390211
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.
Was het niet andersom? Dus account op max 5 verschillende PS3's, maar opnieuw downloaden kan zoveel als je wilt per account.
PSN id: NL_SToRM
  maandag 10 augustus 2009 @ 02:15:03 #186
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_71750486
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:56 schreef SuperFruitig het volgende:
750mb

HIJ IS DOPE
Wat je zegt
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_71754968
Zou het trouwens echt prima vinden als er elke zoveel maanden een dergelijke uitbreiding verschijnt
pi_73435438
Ik heb Bling Brigade nog steeds niet?

Iemand up voor een nieuwe ronde Bling Brigade?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:33:20 #189
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73438378
wat is de bedoeling daarvan?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:41:40 #190
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_73438706
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sick.
wat voor een Psychedelic screens zijn dit joh
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_73442651
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat is de bedoeling daarvan?
De Bling Brigade is "Finish an eight player online race with all players using ships that are displaying Campaign Skins". Ik weet niet precies wat de Campaign Skins zijn, maar ik denk dat ze de bovenste bedoelen? (die zilveren/chrome-achtige).
pi_73443294
Die zilvere skin krijg je als je voor elke cel in de ORGINELE wipeout een medaille haalt
pi_73443335
Moet trouwens zeggen dat ik Fury toch niet zo heel gaaf vind, de tracks wel, maar die modes hadden van mij niet gehoeven, vooral demolition ofzo, lompe zooi, ik wil gewoon racen, speed laps, time trial en zone
pi_73445891
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Agiath het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik Fury toch niet zo heel gaaf vind, de tracks wel, maar die modes hadden van mij niet gehoeven, vooral demolition ofzo, lompe zooi, ik wil gewoon racen, speed laps, time trial en zone
Ik vind Eliminator wel een toffe toevoeging
pi_73453559
Sinds een paar dagen heb ik ook WipeOut. Alleen nog HD, nog niet de Fury uitbreiding.
Wat een vette game zeg! Demo vond ik niet zo, maar het is toch echt super vet!
Ik wilde hem trouwens met een vriend sharen, maar hij kan hem niet van mij downloaden? Bij hem op z'n ps3 met mijn account staat hij niet tussen de recent gedownloade games en in de shop moet je hem opnieuw aanschaffen? Hij kon trouwens alleen die unlock oid downloaden van een paar mb.
pi_73488644
Je moet met jouw account op zijn PS3 de game downloaden en de unlock. Het werkt, want ik heb het een keer bij iemand anders gedaan.
pi_73489579
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je moet met jouw account op zijn PS3 de game downloaden en de unlock. Het werkt, want ik heb het een keer bij iemand anders gedaan.
Heb ik geprobeerd. Alleen de unlock staat bij laatst gedownload, maar de hele game niet. In de store zelf moet ik hem dan opnieuw aanschaffen.
pi_73682286
Damn, ik zit nu bij de laatste races van Novice ( ) maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?
pi_73687614
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Damn, ik zit nu bij de laatste races van Novice ( ) maar wtf, het gaat gewoon TE snel. Opzich allemaal wel haalbaar, alleen je kan bijna niet inhalen omdat de banen zo ontzettend smal zijn en ik overal tegen aan knal. Heb ik de kans eens om in te halen dan rijd de computer wel weer in de weg. Iemand tips?
Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smaller

Net alle medailles gehaald bij Fury, ik denk dat ik alle trophies er doorheen knal en het dan wel weer mooi geweest vindt, de nieuwe gamemodes boeien me niet zoveel
pi_73699783
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hehe, en dan nog proberen op phantom te halen, en de banen van fury zijn nog smaller

Net alle medailles gehaald bij Fury, ik denk dat ik alle trophies er doorheen knal en het dan wel weer mooi geweest vindt, de nieuwe gamemodes boeien me niet zoveel
Ja dat gaat dus nooit lukken op Phantom. Gister eens voor de grap gekeken voor die trophie dat je onder de 30.82 sec moet halen op een baan, zit er dus nog dik 2 of 3 seconden boven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')