Zeusquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Het promofilmpje was iig erg bruutBen ook weer bezig met Zeus en de andere gouden trophies
wat een game
Opzich geen slecht ideequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion
Van het weekend maar naar huis om te spelenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef SuperFruitig het volgende:
update 2.00MegaAWESOMENESSS
trophies nu ook toegevoegd @ je trophylist en de GUI is vet anders
Ik vind het wel mooi
Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:01 schreef robbolo het volgende:
Nu het bijna zover is, zal ik maar meteen de volgende vraag deponeren: Iemand die de aankoop wil sharen? ¤ 5,- (of misschien nog minder) is natuurlijk een goede deal voor de expansion
Account kan je zo vaak uitlenen als je wilt, elke betaalde download kan, per download dus, 5x gedownload worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Agiath het volgende:
Hoe gaan we dat doen met dat sharen van geld? Ik heb mijn account nu volgens mij al 4x uitgeleend dus dat wordt niet handig bij mij (6x was toch het maximum?)
Tenzij er users zijn die mijn account al een keer gebruikt hebben ofzo.
QFTquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |