Welke, het laatste tournament?quote:
Nicequote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef robbolo het volgende:
Zijn er wel genoeg Friends online met silverskin dan?
Lijkt me een beter plan ja. Dit gaat nergens overquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Mja dit is useless, plan maar een nieuwe datum in, ik join dan wel were
Dag lieverds
Ik kon je amper verstaan man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef Remake het volgende:
En koop allemaal deze, http://dixons.nl/De_onlin(...)7109970/default.aspx
omdat jullie geen ps3 headset hebben met HD Audioquote:
Lol hij had mij ook geaddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:
Die griek die er ook bij was zegt dat hij het morgen met een paar gasten weer gaat proberen om 22:00.
Hij heette georgio002 dacht ik, kweet niet zeker.
Alleen het is wel zaterdagavond danDus ik denk zelf niet dat ik dan achter de ps3 zit
Die gozer wil de trophy nog harder dan wijquote:
Hij me ook 2 keer adden, had er alleen niet zo een zin inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:20 schreef Agiath het volgende:
Die griek die er ook bij was zegt dat hij het morgen met een paar gasten weer gaat proberen om 22:00.
Hij heette georgio002 dacht ik, kweet niet zeker.
Alleen het is wel zaterdagavond danDus ik denk zelf niet dat ik dan achter de ps3 zit
jawelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hij me ook 2 keer adden, had er alleen niet zo een zin inMaar hij had toch geen silver skin?
Aha. Zaterdagavond komt inderdaad niet geweldig uit. We moeten maar ergens volgende week, of misschien zondag, een nieuwe tijd afspreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
jawel
Ik heb hem ook via een ander wipeout forum waar mensen elkaar dus toevoegen voor hetzelfde doel
Dat zie ik nu pasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Te kut hejaccount van mn vriendin
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |