Easy:quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef Agiath het volgende:
Gelijk maar een vraag:
Hoe doe je die barrel roll op Moa Therma
Okequote:Op zaterdag 27 september 2008 12:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Easy:
Ga in Speed Lap-mode de baan gewoon uitrijden, in de laatste bocht voor de finish (nog voor die speedpad) zit een klein heuveltje, gebruik daar je boost die je hebt gekregen in het begin van de ronde. Vlieg over de bocht (ga dus van de baan af) en DO A BARREL ROLL!
Volgens mij kan je ghost downloaden van toptijden bij records...quote:Ik heb gister deze de hele dag geprobeerd:
Beat Zico - Equal or beat the lap time of 30.82 seconds on Anulpha Pass (Forward), Speed Lap, Venom using the Piranha
Ik kom op 32:32Ik doe iets fout ergens maar ik heb echt geen idee waar ik meer tijd kan winnen.
Zijn de ghosts shareable? Vast niet he
Wicked ga ik dat es proberen, er waren al mensten met 28.xxquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke
Ja ik zag dat jij em had met trophies
[..]
Volgens mij kan je ghost downloaden van toptijden bij records...
Ik heb er eentje als wallpaper van me hoofdmenuquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:22 schreef Kremers het volgende:
Ik heb dit spel gisteren gekocht in de store. Wat een GFXEn dan heb ik een 720p televisie
Vandaag even verder mee proberen.
Ik vind die photomode ook wel grappig, nu alleen nog even een USB stick scoren om ze over te kunnen zetten op mijn macbook.
Dat is ook een goede optie jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 13:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb er eentje als wallpaper van me hoofdmenu
Ik kan het zelf niet meer vinden, misschien heb ik me vergist?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wicked ga ik dat es proberen, er waren al mensten met 28.xx
Nog niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Is t gelukt met die flatground trophy?
Heb ik niet gedaan oidquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog niet.
Zo nog maar proberenMoet je dan wel je neus omhoog gooien?
Lama, ik heb em alquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan oidgewoon er overheen vliegen
Warp?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef R_B het volgende:
Gisteren mn eerste vastloper met deze game, ik wilde online een potje doen en bij de start grid had ik ineens een freeze.
Superfruitig je hebt warp nog niet gespeeld of wel?
Ik heb het eerste deel van de campaign gedaan daar zijn al jou scores beter dan de mijne, maar bij warp, deel 2, stond je met nog geen enkele score.
(mijn online psn id = Ro_Bu (online wipeout of little big planet over een maandje)
Spiltscreen is ook aanwezig.quote:Op zondag 28 september 2008 12:59 schreef Renzokuken het volgende:
Kan iemand me vertellen of er splitscreen aanwezig is?
Studio Liverpool mag van mij wel beginnen met rollcage HD
Dat vond ik nog net een stukkie toffer dan wipeout
Gewoon een tournooi met x aantal mensen over 12 banenquote:Op zondag 28 september 2008 18:43 schreef R_B het volgende:
Ik heb ook al wat trophies binnen gehaald gelukkig
De laatste was, 2 mensen uitschakelen in een race.
hoe zit dat met die 12 online races, moet je dan echt met 12 dezelfde mensen 12 onlines races doen.
Of 12 met dezelfde host?
Over die snelste tijd gesproken.quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon een tournooi met x aantal mensen over 12 banen
Ik zie wel een beetje op tegen die 50 online kills. Ik heb met pijn en moeite die double-kill trophy gehaald. Ook staat mijn snelste tijd nog op 32:32
Ik meende dat er na 1 uur al 3 mensen waren die hem verbroken hadden (met mijn 32:32 stond ik toen op de 5e plaats oidquote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef Agiath het volgende:
[..]
Over die snelste tijd gesproken.
Ik heb een lap gehaald van 32:45, ik zou nu ergens op plek 50 moeten staan op die ranglijst maar hij geeft alleen nog een oudere langzamere tijd aan.
Tevens staat bij mijn tijd een ster er achter?iig staat hij niet op de ranglijst
![]()
En volgens mij is die tijd sowieso facking moeilijk om te verbreken, na 4 dagen is het nog maar 3 mensen überhaupt gelukt
Huh, hoe maakt hij die andere barrel rollsquote:Op maandag 29 september 2008 09:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat ga ik eens proberen vandaag, moet lukken (4barrel rolls)
20 zones perfectquote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Huh, hoe maakt hij die andere barrel rolls
Maargoed, er zijn nog ergere trophys.
25 zone's perfect (oke nog wel te doen)
50 zone's zonder te sturen, alleen remmen
75 zone's
Welke map gebruik je dan voor beide trophies? Ik zat zelf altijd op die map van 'beat zico' maar nu zit ik meer te denken aan die flatground map.quote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef Agiath het volgende:
Net even die 20 zone's perfect op een rij geprobeerd, het is pittig maar te doen.
Ik vind zone denk ik wel de leukste single-player event. Net zelfs zone 44 gehaaldSuper-Zen
Ja op die beat zico, die ken ik nu echt uit me hoofd, hoe ik alle bochten moet nemen etc.quote:Op maandag 29 september 2008 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke map gebruik je dan voor beide trophies? Ik zat zelf altijd op die map van 'beat zico' maar nu zit ik meer te denken aan die flatground map.
(ik ben nog niet zo goed met de namen van de maps merk ik)
15 minutenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KloothoerIk dacht dat je die zico trophy binnen had gehaald
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoerige neuk! Gisteren 31.11 gehaaldEn ik heb t verneukt toen (ramde een muur per ongeluk). Het probleem is dat de hele tijd de 3e barrel roll verneuk.
1x lag ik zeker een halve seconde voor op mn ghost (die van 31.11) en toen verneukte ik die barrel roll
WHY GOD WHY
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe
Die 20 perfecte zone's halen.
Ook leuk als je tijdens de 20ste net een randje licht schaaft
Kan je niet ff je ghost voor mij uploadenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoerige neuk! Gisteren 31.11 gehaaldEn ik heb t verneukt toen (ramde een muur per ongeluk). Het probleem is dat de hele tijd de 3e barrel roll verneuk.
1x lag ik zeker een halve seconde voor op mn ghost (die van 31.11) en toen verneukte ik die barrel roll
WHY GOD WHY
Als je me zegt HOEquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:19 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Kan je niet ff je ghost voor mij uploaden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |