Als je dat aan laat, kan je t spel ook niet uit spelenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef -Techno- het volgende:
Vandaag maar eens begonnen met racen zonder stuurhulpDamm is wel ff wennen maar ik zet op sommige banen nu wel snellere tijden neer....(merk wel dat ik nog een lange weg heb te gaan)
Dat vind ik echt een waardeloze throphyquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:29 schreef Agiath het volgende:
Zico gepwnt![]()
Nou ja geėvenaardmaar t was genoeg voor de trophy
![]()
Uiteindelijk is ie niet zo heel moeilijk, alleen de 1-na-laatste barrelroll is kutquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een waardeloze throphy
Misschien van het weekend er nog maar even voor gaan zitten
Voor de rest ben ik aardig op weg volgens mij, ben nu bezig met de trophies waar je echt wat tijd in moet steken wil je ze halen
Zoals die zone 75 shit
En ook die bling bling trophy nog, dus als er nog lotgenoten zijn
- nog een paar op elitequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uiteindelijk is ie niet zo heel moeilijk, alleen de 1-na-laatste barrelroll is kut
Zeus is inderdaad veel moeilijker
Hoeveel trophies moet jij nog?
Gewoon blijven oefenen, je komt steeds ietsjes verder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
- nog een paar op elite
- Zeus
-Zicco
- de 2 online throphies, heb nog eigenlijk niet online gespeeld
- 100k voor 1 team
-die elite races in racebox nog een paar
-split screen
- motion sensor
- bling bling
Die moet ik nog
Die Zeus is inderdaad vrij pittig. Als ik goed bezig ben lukt tot level 40 ong hem op 100% te houden.
Maar na 50 (supersonic ofzo) gaat het dan vrij rap eraf. Max is nu zone 60......
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gehaald![]()
Bedankt nog fruit voor het helpen bij die laatste online kills
Doe je goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:32 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gehaald![]()
Bedankt nog fruit voor het helpen bij die laatste online kills
Geloof me, dat had ik ook nooit verwacht in het begin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:00 schreef Darkzell het volgende:
Netjes,
Ik heb het spel net een paar dagen en moet er dus nog ontzettend veel, en ik verwacht ook niet ze ooit allemaal te halen maar tot nu toe vind ik het een erg leuk spel iig. Al is het bij tijd en wijlen wel wat frustrerend en moet ik nog flink wat oefenen op sommige banen.
Ik ben erg, ik weet hetquote:
Ja, dat geeft vast een hoop voldoening voor Mrakz0rquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef Agiath het volgende:
Ben nu opnieuw de platinum aan het halen, dit keer voor Mrakz0r, in ruil voor psn games![]()
Ik ga er wel in een rap tempo doorheen, Zico al gepwnt na 30 laps
Zo'n topic is er al, moet je even opzoeken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ja, dat geeft vast een hoop voldoening voor Mrakz0r![]()
Heb trouwens laatst de demo gespeeld, zag wel prachtig uit, maar het leek allemaal zo traag te gaan. (Heb dan ook nog nooit een Wipeout gespeeld, zelfs die op m'n PSP [legaal] niet.)
Even little off-topic: Misschien een idee om een globale trophy topic te maken? Moet er nog zat halen van een zooi spellen. (GTA IV online, LBP, en bij Motorstorm stapt er nooit meer iemand uit voor m'n 'Zinvol geweld' trophy).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |