Ah, de beruchte "Zico"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat gaat dus nooit lukken op Phantom. Gister eens voor de grap gekeken voor die trophie dat je onder de 30.82 sec moet halen op een baan, zit er dus nog dik 2 of 3 seconden boven

Oe is die al te koop dan? Ik zag wel de volledige game (HD + Fury) al bij de PSS staanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond even de blu-ray oppikken, zin in !

Ik zat het even te proberen, maar jezus zegquote:
 Als je voor deze game platinum hebt, dan ben je een echte bikkel
 Als je voor deze game platinum hebt, dan ben je een echte bikkel  

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zat het even te proberen, maar jezus zegAls je voor deze game platinum hebt, dan ben je een echte bikkel

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alleen niet meer 100% door die fury trophies, maar dan moet ik nog wel die detonator dingen halen, vindt dat maar lastig met dat schieten Buy it, use it, break it, fix it,
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,

Je kan met jouw account de hele game van PSN downloaden. Daarna de lock. Laat dan jouw PSN-account op de PS3 staan, en je kan met alle accounts blijven spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:38 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ik ben er nog steeds niet uit met Wipeout sharen. Als ik met mijn account op een willekeurige ps3 inlog, kan je alleen de lock downloaden van Wipeout maar niet de hele game. Zit er iets van 24 uur lock oid op deze game?

Maar klopt het dat hij niet bij recent gedownload staat, op die andere PS3?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je kan met jouw account de hele game van PSN downloaden. Daarna de lock. Laat dan jouw PSN-account op de PS3 staan, en je kan met alle accounts blijven spelen.

Melddownquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gister in 1 keer achter elkaar de laatste 4 goude medailles gehaald in midtown, of in iedergeval, de nummer 8 zeg maar. Wat was ik blij toen ik Sebenco Climb op goud haalde met single race!
Nu nog de trophies halen, zal wel enige tijd gaan duren en misschien haal ik Fury ook nog wel even er bij. Echt een top game

Ach, de trophies geven een aardige replay waarde om het zo maar te zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Lol, Melddown inderdaad. Over het algemeen best wel te doen, op die paar na. Nu maar verder met de trophies. Jammer dat de game zo kort was.

Dat kan je zeker wel zeggen, wat een bitch trophies zitten er tussen zeg. Alles goud halen op elite en die time trial worden hem niet voor mij denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ach, de trophies geven een aardige replay waarde om het zo maar te zeggen

quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb net alle fury trophies gehaald, is echt makkelijk om te doen. Maar wanneer gaan we nou eens Bling Brigade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu alleen niet meer 100% door die fury trophies, maar dan moet ik nog wel die detonator dingen halen, vindt dat maar lastig met dat schieten
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |