Dat staat er toch, lamlul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Dat staat er toch, lamlul.
Aan jou hoef ik geen advies meer, je kan niet eens Nederlands lezen, laat staan mij helpen met toetsen die je op het universiteit krijgt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef Yozzz het volgende:
IK HEB EEN IDEEEEEEEEEEEE!Heel goed idee, maar als ik in de kerstvakantie begin met leren dan is m'n toets al klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij de gadgets?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Buschetta het volgende:
Gewoon James Bond style cheaten....
Het is maar goed dat je geen wiskunde hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Heel goed idee, maar als ik in de kerstvakantie begin met leren dan is m'n toets al klaar.
Ik denk laat ik even refreshen, ben vast niet de enige die dat zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, vraag het m'n leraar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk laat ik even refreshen, ben vast niet de enige die dat zag.
Maar even ontopic, niet slim, welk onderwerp gaat het over?
En sinds wanneer is er een universitaire opleiding waar je een toets Duits en scheikunde krijgt
Harder lerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Bedankt man!
Daar was ik zelf nooit op gekomen..
Dat probeer ik toch, maar ik snap het niet!
Ik kan toch niet terug in de tijd ofwel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen wiskunde hebt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik kan toch niet terug in de tijd ofwel?
Dus ik neem aan de volgende kerstvakantie.
Suggestie: Nederlands.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Geen idee, vraag het m'n leraar?
Is meestal als je Internationale managment studeert, is wel handig om vakken te kiezen waar je later aan hebt.
Een dag voor je ontzettend belangrijke toetsen de boeken inkijken en dan pas beseffen dat je er geen flikker van snaptquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Bedankt man!
Daar was ik zelf nooit op gekomen..
Dat probeer ik toch, maar ik snap het niet!
Ik heb een buitenlands keyboard ( alle letters zitten door elkaar, vandaar de spelfouten ).quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Suggestie: Nederlands.
[..]
Een dag voor je ontzettend belangrijke toetsen de boeken inkijken en dan pas beseffen dat je er geen flikker van snapt
Dus een buitenlands keyboard laat jou woorden vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlands keyboard ( alle letters zitten door elkaar, vandaar de spelfouten ).
Dat jij een maand van te voren moet leren voor een MBO- opleiding..
Je zin loopt niet helemaal lekker, maar ik snap de achterliggende gedachtequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:32 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlands keyboard ( alle letters zitten door elkaar, vandaar de spelfouten ).
Dat jij een maand van te voren moet leren voor een MBO- opleiding..
Corrigeer me maar zovaak als je kan, maar het blijft zo dat ik op de Universiteit zit en jij op het ROC.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus een buitenlands keyboard laat jou woorden vergeten![]()
Lezen is ook al niet je goedste vak, helaas.
'Proefwerken' op de universiteit. Uhu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:35 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Corrigeer me maar zovaak als je kan, maar het blijft zo dat ik op de Universiteit zit en jij op het ROC.
Einde discussie.
Het is voor jezelf nuttiger als je kijkt naar je fouten en daarvan leert, heb je later veel aan. Zwaktebod van je om te noemen dat ik volgens jou op het ROC zou zitten, wat niet het geval is maar er ook niet toe doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:35 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Corrigeer me maar zovaak als je kan, maar het blijft zo dat ik op de Universiteit zit en jij op het ROC.
Einde discussie.
Ja want als je blijft zitten moet je 't weer opnieuw doen, goeie zelfkennis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik kan toch niet terug in de tijd ofwel?
Dus ik neem aan de volgende kerstvakantie.
Begin discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:35 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Einde discussie.
Scherpquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoe kan je nu al weten dat je die toetsen niet snapt als je ze morgen pas moet maken?
Waarschijnlijk mist hij de opleidingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef denthemen het volgende:
Proefwerk en Universiteit, ik mis iets
De stof, Piepeloi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hoe kan je nu al weten dat je die toetsen niet snapt als je ze morgen pas moet maken?
quote:
Volgens mij als je voor 3 of minder vakken zakt kan je al naar de Universiteit, maar dan moet je wel tegelijkertijd die vakken wel halen. Luzac ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:44 schreef TinySocks het volgende:
En jij zit op de universiteit?
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Even tussendoor, ben jij uit een oude vloot kloons gekomen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik weet toch waar het ongeveer over gaat, vieze VMBO-er , je hebt net genoeg verstand om te weten hoe duur nike airmax zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef citroensjap het volgende:
Morgen 2 proefwerken, beide toetsen zijn ONTZETTEND belangrijk.
Maar ik heb in de kerstvakantie geen moer gedaan.
Betreft : Scheikunde en Duits.
Hoe overleef ik dit?
Alvast bedankt intelligente Fok-kers.
International Business Management.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef MrDirk het volgende:
Welke studie op de universiteit bevat zowel scheikunde als Duits?
Dat weet ik toch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Was een opmerking over de vreemde TT verdorie!
Is dit die VOC-mentaliteit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik weet toch waar het ongeveer over gaat, vieze VMBO-er , je hebt net genoeg verstand om te weten hoe duur nike airmax zijn.
Dingen op afstand zijn meestal toch niet van belang. Ik zie ook geen zak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet pesten, ik ben mijn bril al kwijtgenoeg leed voor nu
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef citroensjap het volgende:
[..]
International Business Management.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef citroensjap het volgende:
[..]
International Business Management.
tquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Dingen op afstand zijn meestal toch niet van belang. Ik zie ook geen zak.
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.
Biecht maar op dat je in havo 4 of iets dergelijks zit. Debiel.
Danku.quote:
Een hamster verkleed als een elfje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Danku.
Wat zou jij graag willen zien?
Topictwist
Jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een hamster verkleed als een elfje!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.
Biecht maar op dat je in havo 4 of iets dergelijks zit. Debiel.
En International Business Management zorgt voor ál die apothekers in spé dat jullie ook scheikunde krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.
Wie is er nu de ''debiel'' ?
"Debiel" lijkt me dat je apotheek manager wordt met een WO-opleiding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Philip10 het volgende:
[..]
"Debiel" lijkt me dat je apotheek manager wordt met een WO-opleiding.
Kostte 't veel moeite om dit tamelijk achterlijke voorbeeld te bedenken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Mag je mij eens heel fijntjes gaan uitleggen waarom jij het dáárom beter zou hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.
Kom eens niet hier om hulp vragen, arrogant stuk chagrijn, ga lerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.
IK WEET ER NOG EEN!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Hyman het volgende:
Oh nein! Gaz ist feuergefärlich!
2 lessen in 1
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kostte 't veel moeite om dit tamelijk achterlijke voorbeeld te bedenken?
Post maar 'ns een linkje naar je universiteit en bij voorkeur naar een pagina waar je curriculum op staat.
MONGOOL!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ) er stond Verhoefen, met een 'f',
MONGOOL!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat valt er in godsnaam niet aan Duits te snappen? Dat is gewoon leerwerk.
Hehehehehehahahahahahaha,quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),
MONGOOL!
Ik vroeg naar je universiteit en curriculum, kutpuber.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),
MONGOOL!
Check mijn quote danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik vroeg naar je universiteit en curriculum, kutpuber.
Ooit gehoord van doorstuderen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Operc het volgende:
Hond nemen? je werkte toch fulltime? Waarom dan een opleiding?
whehequote:
Je weet niet eens hoe oud ik benquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Nu al manager...en nog steeds geen discipline om twee toetsen te leren
Edit: / te snappen
En daarvoor ga je een HBO iets doen met scheikunde, dwaas.... Nijerode, beter idee om je centen te brengenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ooit gehoord van doorstuderen?
Ik ben al manager, maar wil nu internationaal gaan werken.
We kunnen een gokje wagenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben
Je bent ongeveer 32quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bent ongeveer 32Maak er maar 28 van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat doe je?quote:
Iedereen managet wel iets tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Nu al manager...en nog steeds geen discipline om twee toetsen te leren
Edit: / te snappen
Bereken deltaH voor de reactie: S-(g) + e- > S2-(g?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef zquing het volgende:
ipv SOG zou je ook kunnen gaan leren................... En met wat voor stof heb je moeite?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:44 schreef citroensjap het volgende:
Mijn dochter wil ontzettend graag een huisdier, ze wil het liefst een hond. De vraag voor mij is wat dat allemaal betekent, wat houd het allemaal in?
-Wat moet ik doen?
-Wat zijn de kosten?
-Krijg je er snel spijt van?
Mijn vrouw en ik werken beide full-time, we hebben beide geen tijd om s' Morgens even de hond uit te laten.
Ik hoop dat ik de goede keuze maak.
Alvast bedankt.
Ben je niet toevallig schizofreen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:50 schreef citroensjap het volgende:
Mijn dochter is 8 jaar, dus ik denk niet dat ik haar met de hond alleen laat.
vanaf de eerste Duits les blijkbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar goed, je bent 28 en je snapt geen hol van Duits. Waar is het fout gegaan?
Ik ben toch aan het doorstuderen, lees de topic is door. Dankje...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef zagevent het volgende:
TS heeft een vrouw en kind van 8 jaar en zit op universiteit.![]()
Op 20 december werkte je nog full time, nu studeer je.![]()
[..]
[..]
Ben je niet toevallig schizofreen?
Ah, je hebt een vraag op google gevonden om jezelf geloofwaardiger te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Bereken deltaH voor de reactie: S-(g) + e- > S2-(g?
Geef gewoon toe dat de basisschool al te hoog gegrepen was, dank je!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik ben toch aan het doorstuderen, lees de topic is door. Dankje...
Ja inderdaad, ik heb die vraag gesteld lutser.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, je hebt een vraag op google gevonden om jezelf geloofwaardiger te maken.
Copy en paste levert op:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=51346
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4HPEA_nlNL308NL298&q=scheikunde+vraagquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ah, je hebt een vraag op google gevonden om jezelf geloofwaardiger te maken.
Copy en paste levert op:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=51346
Kijk is naar wie de vraag heeft gesteld , inderdaad Citroensjap..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef GodsSon het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4HPEA_nlNL308NL298&q=scheikunde+vraag
Idd gelijk die website bovenaan
Op 30 november 2008 al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik heb die vraag gesteld lutser.
Met alle plezier, lekker al een week ijsvrij na 2 weken kerstvakantie! Heerlijk om zo betaald te worden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Kijk is naar wie de vraag heeft gesteld , inderdaad Citroensjap..
Ga ff lekker stoeptegels zetten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op 30 november 2008 al?
Bereken deltaH voor de reactie: S-(g) + e- > S2-(g? 2008-11-30 20:00:55
je was me voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op 30 november 2008 al?
Multipele Persoonlijkheidsstoornis heet dat. Maar tof dat je je terminologie aanpast op de doelgroep!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Beauregard het volgende:
WTF. Die TS spacet 'm echt hard. Wat een achterlijke schapenpenis.
Schizofreen tot en met.
Met een niet bestaande WO opleiding, kind van 8 en eventueel een hond!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Yozzz het volgende:
Apotheekmanager die Internationaal Apotheekmanager wil worden, en daarom Scheikunde en Duits moet leren. Gaaf topic.
Op 30 november ja?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op 30 november 2008 al?
Hier kan weer een mooi mbo- hbo en wo bash topic van gemaakt worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef Caspian het volgende:
Je vraagt er eigenlijk gewoon om gebashed te worden, en dat gaat ongetwijfelt ook gebeuren.
dat zoiezoquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hier kan weer een mooi mbo- hbo en wo bash topic van gemaakt worden.
Tevens zie ik kansen voor een vmbo bash topic.
Als jij op 30 november al aan het studeren was had je het ondertussen wel begrepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Op 30 november ja?
Wat heeft de datum er nou mee te maken, ookal is het 2007, het gaat toch om diegene die hem stelt.
Oh, heet dat z...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Multipele Persoonlijkheidsstoornis heet dat. Maar tof dat je je terminologie aanpast op de doelgroep!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ts is trouwens 15
Uitgaan als je ziek bent?
En dan al een kind hebben van 8 jaar?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ts is trouwens 15
En heeft een kind van 8. Was er vroeg bij dus.quote:
Dat had ik zonder het lezen van die post ook al geconstateerd, hoor. En dan vind ik 15 nog aan de oude kant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ts is trouwens 15
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ts is trouwens 15
Heldquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ts is trouwens 15
Ik doe dit ook alleen maar voor zijn reactie, hij probeerde zich ook al zo slecht uit dat scheikundevraag gedoe te lullen dus dit wordt misschien nog wel leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat had ik zonder het lezen van die post ook al geconstateerd, hoor. En dan vind ik 15 nog aan de oude kant.
Goed bezig, Pet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik doe dit ook alleen maar voor zijn reactie, hij probeerde zich ook al zo slecht uit dat scheikundevraag gedoe te lullen dus dit wordt misschien nog wel leuk.
ik zeg niks maarehquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef BlueMage het volgende:
Dit moet toch wel haast 'n kloon zijn.
de paint van de topic : bekeuring door de politie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar dan wel weer autorijden. Logisch dat je een boete krijgt.
bekeuring door de politie.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar dan wel weer autorijden. Logisch dat je een boete krijgt.
bekeuring door de politie.
Dat was ook degene die naar Lanzarote wilde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef citroensjap het volgende:
Mijn neefje heeft op mijn account gepost omdat hij zelf gebanned was, hij is inderdaad 15.
quotedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef citroensjap het volgende:
Mijn neefje heeft op mijn account gepost omdat hij zelf gebanned was, hij is inderdaad 15.
NEE JONGE DA WAS ZUN NEEFJEEHH!!11! KKLIJERT!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef TC03 het volgende:
TS is al 15? En je dan nog gedragen als een 11-jarige.
TS moet zich schamen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef One_of_the_few het volgende:
grappig topic.
Mijn kennis is behoorlijk weggezakt. Maar toch. Ik dacht dat het was:
Delta h = Hf (S2) - Hf (S)
waardes kan je opzoeken. Neem wel de goede waarde bij de goede toestand. Als je het antwoord weet kan je een beetje uitproberen en heb je zo de echte methode als bovenstaande formule het niet is..
maar goed. Als er niemand op zijn vraag hapt..
En anders 'gewoon' een gevalletje Multipele Persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef JDI het volgende:
Hmmm, lijkt me dat TS last heeft van een dissociatieve identiteitsstoornis
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En anders 'gewoon' een gevalletje Multipele Persoonlijkheidsstoornis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
Ik zit nu op appelsjaps laptop. Ik ben hem niet ofzo..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Flepke het volgende:
Je bent het niet waard om in verband te worden gebracht met appelsjap.
Toevallig een toets over gehad eergisterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef JDI het volgende:
Hmmm, lijkt me dat TS last heeft van een dissociatieve identiteitsstoornis
het was altijd mijn beste vak, en ik vond het ook veruit het leukste vak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
als je vragen hebt over scheikunde, stel ze maar hoor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef Philip10 het volgende:
-Je hebt moeite met dingen leren, maar zit wel op Fok!
-Je hebt moeite met Duits
-Je wilt een internationale apotheekmanager worden
-Je faalt
-je bent 15 maar doet alsof je 28 bent
-Je basht zwaar onterecht lager opgeleiden
-Je faalt nogmaals
-Ik ben epic.
Vreemd, de ongeloofwaardigheid daalt dus steeds minder snel? Hij maakt dus nog ongeloofwaardige opmerikingen, maar ze zijn geloofwaardiger dan die aan het aan begjn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Geloofwaardigheidsgrafiek van dit topic:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |