ik zeg niks maarehquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef BlueMage het volgende:
Dit moet toch wel haast 'n kloon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de paint van de topic : bekeuring door de politie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar dan wel weer autorijden. Logisch dat je een boete krijgt.
bekeuring door de politie.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar dan wel weer autorijden. Logisch dat je een boete krijgt.
bekeuring door de politie.
Dat was ook degene die naar Lanzarote wilde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef citroensjap het volgende:
Mijn neefje heeft op mijn account gepost omdat hij zelf gebanned was, hij is inderdaad 15.
quotedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef citroensjap het volgende:
Mijn neefje heeft op mijn account gepost omdat hij zelf gebanned was, hij is inderdaad 15.
NEE JONGE DA WAS ZUN NEEFJEEHH!!11! KKLIJERT!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef TC03 het volgende:
TS is al 15? En je dan nog gedragen als een 11-jarige.
TS moet zich schamen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef One_of_the_few het volgende:
grappig topic.
Mijn kennis is behoorlijk weggezakt. Maar toch. Ik dacht dat het was:
Delta h = Hf (S2) - Hf (S)
waardes kan je opzoeken. Neem wel de goede waarde bij de goede toestand. Als je het antwoord weet kan je een beetje uitproberen en heb je zo de echte methode als bovenstaande formule het niet is..
maar goed. Als er niemand op zijn vraag hapt..
En anders 'gewoon' een gevalletje Multipele Persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef JDI het volgende:
Hmmm, lijkt me dat TS last heeft van een dissociatieve identiteitsstoornis
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En anders 'gewoon' een gevalletje Multipele Persoonlijkheidsstoornis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
Ik zit nu op appelsjaps laptop. Ik ben hem niet ofzo..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Flepke het volgende:
Je bent het niet waard om in verband te worden gebracht met appelsjap.
Toevallig een toets over gehad eergisterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef JDI het volgende:
Hmmm, lijkt me dat TS last heeft van een dissociatieve identiteitsstoornis
het was altijd mijn beste vak, en ik vond het ook veruit het leukste vak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef Muck het volgende:
als je vragen hebt over scheikunde, stel ze maar hoor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef Philip10 het volgende:
-Je hebt moeite met dingen leren, maar zit wel op Fok!
-Je hebt moeite met Duits
-Je wilt een internationale apotheekmanager worden
-Je faalt
-je bent 15 maar doet alsof je 28 bent
-Je basht zwaar onterecht lager opgeleiden
-Je faalt nogmaals
-Ik ben epic.
Vreemd, de ongeloofwaardigheid daalt dus steeds minder snel? Hij maakt dus nog ongeloofwaardige opmerikingen, maar ze zijn geloofwaardiger dan die aan het aan begjn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Geloofwaardigheidsgrafiek van dit topic:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |