heeft dat ook zin? want ik heb geen bewijs.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gastschopje WGR
Bezwaar aantekenen natuurlijk
Nouja, mocht je dit niet betalen nodigt te officier van justitie je waarschijnlijk uit voor een rechtzaak. Je kunt daar je verhaal doen en uitleggen wat er is gebeurd. Als het inderdaad zo voorkwam als jij vertelde, lijkt het me dat je een redelijke kans maakt om dit te winnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef citroensjap het volgende:
[..]
heeft dat ook zin? want ik heb geen bewijs.
Eind van het jaar he, we weten allemaal hoe dat werkt.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef TNA het volgende:
What the hell!Wat een in en in trieste bekeuring
dat is precies wat ik in de brief heb geschreven die ik als verklaring naar de politie heb gestuurd :quote:Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef TNA het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, waarom kwam die politiewagen überhaupt achter je staan in het einde van de file? Hij zou eerder gewoon direct de vluchtstrook pakken?
Ik wil je best geloven, maar het klinkt zo krankzinnig onwerkelijk dat ik betwijfel of ze je geloven.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef citroensjap het volgende:
[..]
dat is precies wat ik in de brief heb geschreven die ik als verklaring naar de politie heb gestuurd :
ik snap niet dat een politieauto met spoed zich achter een fille gaat sluiten, terwijl er een vluchtstrook is.
waar het gebeurde was een gevaarlijk punt. dus er hingen genoeg camera's ik denk dat ik op een van die camera's sta.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
Dus tijdens het spoedgeval hadden ze nog wel tijd om effe je kenteken te noteren en 's avonds onder het genot van een kop koffie alsnog een bon uit te schrijven?
TS reed waarschijnlijk nog drie kilometer te hardquote:Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Flounder het volgende:
Rijden op de vluchtstraak zonder noodzaak = 200,- euro, Een voorrangsvoertuig niet voor laten gaan kost je 130,- euro. Moet in totaal dus 330,- euro geweest zijn.
hinderen van voorrangsvoertuig was 140¤quote:Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Flounder het volgende:
Rijden op de vluchtstraak zonder noodzaak = 200,- euro, Een voorrangsvoertuig niet voor laten gaan kost je 130,- euro. Moet in totaal dus 330,- euro geweest zijn.
Heel vreemde situatie.
"Wet" op de pricacy. Je zou kunnen verzoeken of ze de beelden veilig kunnen stellen, maar beelden worden slechts 3 dgn bewaard.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef citroensjap het volgende:
[..]
waar het gebeurde was een gevaarlijk punt. dus er hingen genoeg camera's ik denk dat ik op een van die camera's sta.
ik heb gevraagd of ik die beveilegingstape mocht zien. Want daar sta ik namelijk op, maar ze zeiden dat normale
burgers dat niet mogen. Want helemaal nergens op slaat, want op die tape staat wss dat ik onschuldig ben!
Lijkt me inderdaad logisch dat je zelf in de file blijft en de politie over de vluchtstrook laat gaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom gaat TS in Godsnaam naar de vluchtstrook?
Maar die boete is natuurlijk totaal van de pot gerukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |