abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2007 @ 19:39:22 #1
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55063286
ik reed een maandje terug rond half 6 van mijn werk naar huis, en ineens staat er een politie auto achter me, met zwaailichten en sirene dus ik wou zo snel mogelijk weg vrijmaken door een andere rijbaan te nemen maar dat kon helaas niet want ik zat aan het einde van een lange fille, het enigste wat ik kon doen was om op de vluchtstrook te gaan rijden zodat hij erlangs kan, dus dat deed ik en ik reed daarnaa de berm in, de politie reed verder over de vlugstrook en ik ging weer terug van de berm af van de vluchstrook af weer in de rijbaan. Ik deed dit alleen zodat de politie erlangs kon. Gister kreeg ik een bon thuis gestuurd van de politie van 340¤, voor de gevolgde redenen : blokkeren van spoed-geval (Politie-Brandweer-Ambulance) en rijden op de vluchtstrook.

wat kan ik hiermee doen?
  PR/Manusje van alles woensdag 5 december 2007 @ 19:41:34 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_55063329
Gastschopje WGR

Bezwaar aantekenen natuurlijk
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 december 2007 @ 19:41:41 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_55063335
Ten eerste wat meer ENTERS enzo gebruiken....
Ten tweede, gewoon bezwaarschrift tiepen en opsturen met je verhaal daar in.
Wel netjes, anders maak je bij voorbaat al geen kans.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:42:34 #4
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55063356
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gastschopje WGR

Bezwaar aantekenen natuurlijk
heeft dat ook zin? want ik heb geen bewijs.
pi_55063381
Die kneusjes van de politie doen er ook echt álles aan he...
pi_55063449
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:42 schreef citroensjap het volgende:

[..]

heeft dat ook zin? want ik heb geen bewijs.
Nouja, mocht je dit niet betalen nodigt te officier van justitie je waarschijnlijk uit voor een rechtzaak. Je kunt daar je verhaal doen en uitleggen wat er is gebeurd. Als het inderdaad zo voorkwam als jij vertelde, lijkt het me dat je een redelijke kans maakt om dit te winnen.

Aan de andere kant, mocht er zo'n zelfingenomen knuppelzwaaier verklaard hebben dat er iets heel anders is gebeurd, ben je het haasje. Een agent wordt eerder serieus genomen dan een niet-ambtenaar, ookwel genoemd het bekende LAF-principe (Leugen + Ambtseed = Feit). Meneer agent heeft natuurlijk verklaard altijd naar waarheid te zullen handelen/spreken.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:46:35 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55063498
pi_55063514
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:46 schreef TNA het volgende:
What the hell! Wat een in en in trieste bekeuring
Eind van het jaar he, we weten allemaal hoe dat werkt.
pi_55063553
wat moest je op de vluchtstrook?

Die is juist bedoeld voor de hulpdiensten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:51:31 #11
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55063561
Wat ik alleen niet helemaal snap, waarom kwam die politiewagen überhaupt achter je staan in het einde van de file? Hij zou eerder gewoon direct de vluchtstrook pakken?
  woensdag 5 december 2007 @ 19:53:14 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55063595
Dus tijdens het spoedgeval hadden ze nog wel tijd om effe je kenteken te noteren en 's avonds onder het genot van een kop koffie alsnog een bon uit te schrijven ?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 5 december 2007 @ 19:53:28 #13
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55063605
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:51 schreef TNA het volgende:
Wat ik alleen niet helemaal snap, waarom kwam die politiewagen überhaupt achter je staan in het einde van de file? Hij zou eerder gewoon direct de vluchtstrook pakken?
dat is precies wat ik in de brief heb geschreven die ik als verklaring naar de politie heb gestuurd :

ik snap niet dat een politieauto met spoed zich achter een fille gaat sluiten, terwijl er een vluchtstrook is.
  woensdag 5 december 2007 @ 19:55:50 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55063644
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef citroensjap het volgende:

[..]

dat is precies wat ik in de brief heb geschreven die ik als verklaring naar de politie heb gestuurd :

ik snap niet dat een politieauto met spoed zich achter een fille gaat sluiten, terwijl er een vluchtstrook is.
Ik wil je best geloven, maar het klinkt zo krankzinnig onwerkelijk dat ik betwijfel of ze je geloven.

Agent: "We kwamen met hoge snelheid aanrijden op de vluchtstrook richting een spoedgeval als er plotseling een auto vol de vluchtstrook opknalt en ons ernstig hindert. Zoals u weet telt iedere seconde en we vinden het dan ook onbegrijpelijk dat de meneer in kwestie niet gewoon in zijn baan bleef rijden. Nog los van het feit dat rijden op de vluchtstrook verboden is was er hier sprake van het ernstig hinderen van hulpdiensten."
  woensdag 5 december 2007 @ 19:56:18 #15
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55063651
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
Dus tijdens het spoedgeval hadden ze nog wel tijd om effe je kenteken te noteren en 's avonds onder het genot van een kop koffie alsnog een bon uit te schrijven ?
waar het gebeurde was een gevaarlijk punt. dus er hingen genoeg camera's ik denk dat ik op een van die camera's sta.

ik heb gevraagd of ik die beveilegingstape mocht zien. Want daar sta ik namelijk op, maar ze zeiden dat normale

burgers dat niet mogen. Want helemaal nergens op slaat, want op die tape staat wss dat ik onschuldig ben!
pi_55063751
Rijden op de vluchtstraak zonder noodzaak = 200,- euro, Een voorrangsvoertuig niet voor laten gaan kost je 130,- euro. Moet in totaal dus 330,- euro geweest zijn.

Als je op de vluchtstrook gaat rijden terwijl dat de enige vrije strook is, als er een politieauto met toeters en bellen achter je staat, ben je ook niet echt snugger bezig.
  woensdag 5 december 2007 @ 20:01:16 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55063767
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Flounder het volgende:
Rijden op de vluchtstraak zonder noodzaak = 200,- euro, Een voorrangsvoertuig niet voor laten gaan kost je 130,- euro. Moet in totaal dus 330,- euro geweest zijn.
TS reed waarschijnlijk nog drie kilometer te hard
  woensdag 5 december 2007 @ 20:03:26 #18
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55063808
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:00 schreef Flounder het volgende:

Heel vreemde situatie.
hinderen van voorrangsvoertuig was 140¤
pi_55063850
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef citroensjap het volgende:

[..]

waar het gebeurde was een gevaarlijk punt. dus er hingen genoeg camera's ik denk dat ik op een van die camera's sta.

ik heb gevraagd of ik die beveilegingstape mocht zien. Want daar sta ik namelijk op, maar ze zeiden dat normale

burgers dat niet mogen. Want helemaal nergens op slaat, want op die tape staat wss dat ik onschuldig ben!
"Wet" op de pricacy. Je zou kunnen verzoeken of ze de beelden veilig kunnen stellen, maar beelden worden slechts 3 dgn bewaard.
  woensdag 5 december 2007 @ 20:06:49 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55063860
Ik vind het maar een raar verhaal TS. Een politieauto kwam dus achter jou staan in de file, en jij kreeg toen het idee om over de vluchtstrook te gaan rijden, waarna ze achter je aan kwamen, en een paar kilometer later ging je de berm in? WAAROM?

Maar goed, je zoekt wellicht naar advies. Aangezien het transactievoorstel vrij fors is, zou je kunnen overwegen om het te laten voorkomen. Zeker als je iemand bent die goed en rustig kan praten, en een mooi verhaal kan voorleggen. Die videotapes zal je niet te zien gaan krijgen (daarnaast is wat er op staat mogelijk onbetwist). Je moet je niet teveel van zo'n zaak voorstellen. In tien minuten heeft de rechter alles aangehoord en sta je weer buiten. Het is geen CSI.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55064080
Dit wil ik wel volgen
pi_55064196
Ik snap het ook niet helemaal. Als jij achteraan een file staat, waarom zou die agent dan niet over de vluchtstrook gaan. Stel hij gaat achter je staan met zwaailicht en heel de rommel en jij gaat de vluchtstrook op, staan er toch nog tig auto's voor? Je kan moeilijk met z'n allen op de vluchtstrook gaan staan lijkt me.
  woensdag 5 december 2007 @ 20:22:24 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55064233
Waarom gaat TS in Godsnaam naar de vluchtstrook?
Maar die boete is natuurlijk totaal van de pot gerukt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55064376
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom gaat TS in Godsnaam naar de vluchtstrook?
Maar die boete is natuurlijk totaal van de pot gerukt.
Lijkt me inderdaad logisch dat je zelf in de file blijft en de politie over de vluchtstrook laat gaan.
Terechte boete mijns inziens.
pi_55065691
Je actie was inderdaad idioot.
Je rijbaan verlaten helpt niets omdat die toch al vol staat en de politie zal bij spoed gewoon de vluchtstrook gebruiken. (waar je dus al helemaal vanaf moet blijven)

Je zou aan de officier kunnen schrijven dat je in paniek raakte en of hij daarom wat milder zou willen zijn.
(psychiatrisch rapport dat verklaart dat je zwakbegaafd bent zal zeker helpen )
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')