Dat staat er toch, lamlul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Dat staat er toch, lamlul.
Aan jou hoef ik geen advies meer, je kan niet eens Nederlands lezen, laat staan mij helpen met toetsen die je op het universiteit krijgt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef Yozzz het volgende:
IK HEB EEN IDEEEEEEEEEEEE!Heel goed idee, maar als ik in de kerstvakantie begin met leren dan is m'n toets al klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij de gadgets?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Buschetta het volgende:
Gewoon James Bond style cheaten....
Het is maar goed dat je geen wiskunde hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Heel goed idee, maar als ik in de kerstvakantie begin met leren dan is m'n toets al klaar.
Ik denk laat ik even refreshen, ben vast niet de enige die dat zag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, vraag het m'n leraar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk laat ik even refreshen, ben vast niet de enige die dat zag.
Maar even ontopic, niet slim, welk onderwerp gaat het over?
En sinds wanneer is er een universitaire opleiding waar je een toets Duits en scheikunde krijgt
Harder lerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Bedankt man!
Daar was ik zelf nooit op gekomen..
Dat probeer ik toch, maar ik snap het niet!
Ik kan toch niet terug in de tijd ofwel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen wiskunde hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |