Kostte 't veel moeite om dit tamelijk achterlijke voorbeeld te bedenken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.
Wie is er nu de ''debiel'' ?
Mag je mij eens heel fijntjes gaan uitleggen waarom jij het dáárom beter zou hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.
Kom eens niet hier om hulp vragen, arrogant stuk chagrijn, ga lerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:00 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.
IK WEET ER NOG EEN!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Hyman het volgende:
Oh nein! Gaz ist feuergefärlich!
2 lessen in 1
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Kostte 't veel moeite om dit tamelijk achterlijke voorbeeld te bedenken?
Post maar 'ns een linkje naar je universiteit en bij voorkeur naar een pagina waar je curriculum op staat.
MONGOOL!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ) er stond Verhoefen, met een 'f',
MONGOOL!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat valt er in godsnaam niet aan Duits te snappen? Dat is gewoon leerwerk.
Hehehehehehahahahahahaha,quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),
MONGOOL!
Ik vroeg naar je universiteit en curriculum, kutpuber.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Type bij google in : Niels (Achternaam krijg je niet ),
MONGOOL!
Check mijn quote danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik vroeg naar je universiteit en curriculum, kutpuber.
Ooit gehoord van doorstuderen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Operc het volgende:
Hond nemen? je werkte toch fulltime? Waarom dan een opleiding?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |