Een marokkaan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:15 schreef -SG- het volgende:
Wie heeft mijn MP3 speler?
* er 10 naar voren stappenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef -SG- het volgende:
Wil degene die mijn MP3 speler heeft Achmed 1 stap naar voren zetten.
Kan je zelf ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:23 schreef kanovinnie het volgende:
ik hang hier ook! zet mij in de op
Tevens goedenmiddag
Tevens ik zit op school en verveel me
ja maar hoe?quote:
Heb de OP weer even aangepast en je avatar naar de goede afmetingen gescaledquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
op aangepast, en ik heb ook rugpijn lauriette
Thanks! ik heb alleen paint, en dat werkt niet echt lekker om goed te scalenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Heb de OP weer even aangepast en je avatar naar de goede afmetingen gescaled
Ik ga dalijk pizza etenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:28 schreef Hyman het volgende:
Straks lekker chinees eten, met loempia's
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Bravebart het volgende:
*zucht* waarom nou weer die wiki mollen...
Egoïstquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
zolang ik er maar in sta is het best
Hoe pas je hem aan? Want de <pre> </pre> waren weer eens wegquote:
dat je het weet!quote:
Wtf stond in dat topic voor verwijdering?quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 17:41 schreef MASD het volgende:
Schaamhaar en penis van een 15-jarige jongen
Wat een topic
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:41 schreef MASD het volgende:
Schaamhaar en penis van een 15-jarige jongen
Wat een topic
Okequote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 17:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat: mensen die de OP weghalen =
Wat denk je, dat ik zelf zulke dingen ga verzinnen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef sezten het volgende:
Mooi actie MASD, dat is toch niet de orginele OP hé die er nu staat?
Waarom open?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Jij sluit vandaag ook alles he MASD, zelfs het la place topic
Want dat is allesquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
Jij sluit vandaag ook alles he MASD, zelfs het la place topic
voor mij wel ja, dat topic is mijn leven!quote:
Vraag maar of ze hem in ONZ willen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor mij wel ja, dat topic is mijn leven!
Pics.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef RenRen- het volgende:
Godverdegodver. Ik gooi water uit de koelkast in m'n inkijk. Dat is fucking koud
Didn't do that.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe pas je hem aan? Want de <pre> </pre> waren weer eens weg
Nee, omdat er in de reacties stond dat ie zijn moeder wou swaffelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik zelf zulke dingen ga verzinnen?
quote:
Klik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef Kingside het volgende:
Weet er hier iemand hoe je een youtube filmpje om kunt zetten in een mp3 bestand?
Not me...quote:
ik!quote:
Het penny forum?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
weet er iemand nog zo'n site waar je niet vanaf komt?
Op msn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Heimen!![]()
Waar ben je als ik je nodig heb
Waarschijnlijk ergens waar je hem niet zou verwachtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Heimen!![]()
Waar ben je als ik je nodig heb
Waar danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens waar je hem niet zou verwachten
In Ermelo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
In een stripclub, aan het paaldansen met een godsgruwelijk mooie dame.
Waarom heb je de <pre> dingen weggehaald?quote:
Ik heb een vraagje voor je op MSNquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je de <pre> dingen weggehaald?
Noem me geen Hymenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef TC_Artemis het volgende:
oh hymen, ik heb je toegevoegd op msn
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noem me geen Hymen
Dat is een maagdenvlies!
Ik las. Gitaarsloer geneukt. Ik dacht, WUT?quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo mijn gitaarsnoer opgeleukt met tape![]()
Een lekkere gitaarspelend mokkel balllen.... okayquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las. Gitaarsloer geneukt. Ik dacht, WUT?
Wat een zielige naam dan eigk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noem me geen Hymen
Dat is een maagdenvlies!
Nu nog uitvoerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een lekkere gitaarspelend mokkel balllen.... okay
Eerst ff etenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje voor je op MSN
quote:
Nee, meer een. Eerst zien en. Dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]... Weinig vertrouwen zo te merken?
Vaag geschreven... Maar toch snap ik mquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, meer een. Eerst zien en. Dan.
Eerst zien.
Good boyquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vaag geschreven... Maar toch snap ik m![]()
Ik vind dat zo'n kloteband.quote:
quote:
QFT.quote:
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.quote:
Drugs are bad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.
[/marihuana]
Hoe filosofischquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.
[/marihuana]
En voel je je nu versteendquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
" =( "quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook falloutboy op mn last.fm
thx fr th mmrs
Dude!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
Dat slaat echt op kaasquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
Ga je nu ook Fall Out Boy verdedigen?quote:
wietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
______________quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mebe , I should cheer him up
but I won't
wist je nog dat we jou wijsgemaakt hadden dat ik geen rood kon zienquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij kon de schande niet meer aan, 2 dagen later vond zijn dochter, die hij enkel in het weekend zag nadat zijn vrouw hem had verlaten, hem in de badkuip aan. Bloed stroomde in de eens zo gevierde sanitaire voorziening. Met tranen in haar ogen belde ze een ambulance....
Waarom heeftie gepiest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij kon de schande niet meer aan, 2 dagen later vond zijn dochter, die hij enkel in het weekend zag nadat zijn vrouw hem had verlaten, hem in de badkuip aan. Bloed stroomde in de eens zo gevierde sanitaire voorziening. Met tranen in haar ogen belde ze een ambulance....
Liefstequote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:03 schreef Liefste. het volgende:
[..]
wist je nog dat we jou wijsgemaakt hadden dat ik geen rood kon zien
Wehehe gepwnd op dr snorquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een dominante hoer in mn klasDus ik was iets aan het vertellen, gaat ze door me heen lullen. Toen ik vroeg of ze me uit zou willen laten praten keek ze echt;
![]()
Ja. Ze denkt altijd dat ze over iedereen heen kan lopen, maar weet niet dat ik ook een grote bek kan hebbenquote:
En anders gooi je je jetsers gewoon in de strijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Ze denkt altijd dat ze over iedereen heen kan lopen, maar weet niet dat ik ook een grote bek kan hebben
Ook dat nogquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:25 schreef VASND het volgende:
[..]
En anders gooi je je jetsers gewoon in de strijddie zijn vast groter dan de hare.
Vertelquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Liefste. het volgende:
Er zullen er nog wel meer volgen die niet al te blij zijn.
Gaat Rusland eindelijk aanvallen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Liefste. het volgende:
Er zullen er nog wel meer volgen die niet al te blij zijn.
Stress is slecht, dat moet je niet doen!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Stress is slecht, dat moet je niet doen!
Gezeur moet je gewoon negeren.
WELKOM TERUG KANOVINNIEquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben er weer! net thuis van school
Ja negeren lukt niet. Want m'n ma zeurt over de studie die ik wil gaan doen. Againquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Stress is slecht, dat moet je niet doen!
Gezeur moet je gewoon negeren.
dank u, dank u.quote:
Wat wil je worden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja negeren lukt niet. Want m'n ma zeurt over de studie die ik wil gaan doen. Again.
halloquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.quote:
Toch niet Amélie hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Toch niet een heel half uur he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.
Anyway, ik ga ff doucheren!
Op kamers, knurft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:42 schreef Hyman het volgende:
Ik moet ook elke dag een half uur met de trein
Niks mis mee, als ik naar een goede HBO wil, dan moet ik een uur met de trein.
Ik 14 minuten per dag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Welke HBO wil je heen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Is dat een uur? 40 minuten toch?quote:
Nee 1 uur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat een uur? 40 minuten toch?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is m'n pc zojuist overleden
Is it a monsteeeeerr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Hyman het volgende:
What's that coming over the hill, is it a monster?
dingdingdingding
Tss, 2009 mofo. Iedereen heeft er meer dan een.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan je fokken als je pc kapo tis?
ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Tss, 2009 mofo. Iedereen heeft er meer dan een.
Ik heb er 5 jwt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Tss, 2009 mofo. Iedereen heeft er meer dan een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ah fuck! Ik moet zeggen, nu schaam ik mezelf werkelijk een beetje.quote:
Same here, alleen staat Reservoir Dogs nog steeds op 1 bij mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Een van de persoonlijke favorieten, inderdaad!
V for Vendetta natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Like...film? Was dat niet like dat historisch gebeuren, bonfire night?
You should!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ah fuck! Ik moet zeggen, nu schaam ik mezelf werkelijk een beetje.
Ik kan geen nummer 1 zeggen, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Kingside het volgende:
[..]
Same here, alleen staat Reservoir Dogs nog steeds op 1 bij mij.
Heheh, is het verfilmd, tof.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Kingside het volgende:
[..]
V for Vendetta natuurlijk.
http://www.imdb.com/title/tt0434409/
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude! Nee man, de film gaat niet over Bonfire Night.
You're wrooooongquote:
Goede laptops zijn niet zo gek duur meer tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Met m'n mam gepraat. Ze wilt mij wat geld lenen als ik mijn eerste salaris geheel aan de laptop besteed.
Nu nog goede, niet al te duren laptops vinden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude! Nee man, de film gaat niet over Bonfire Night.
Lekker voor je!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
Tering, VAMPS, je begint me nu soms echt mn strot uit te komen
Oké man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je soms een vervelend, slijmend en kinderachtig persoon kan zijn
Dat is enkel zijn internet-ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je soms een vervelend, slijmend en kinderachtig persoon kan zijn
Daniane en Lauriette, volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
Is hier een apple fanboy aanwezig?
ergens in Itunes zit toch een optie dubbele nummers te verwijderen? waar is dat?
True. Een kennis heeft een laptopwinkel. Maar die vindt alle andere laptops heel slecht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goede laptops zijn niet zo gek duur meer tegenwoordig![]()
Dus dat gaat helemaal goedkomen
http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=11&topic=2261quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
ergens in Itunes zit toch een optie dubbele nummers te verwijderen? waar is dat?
Hmm, dan vallen apple's al afquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Met m'n mam gepraat. Ze wilt mij wat geld lenen als ik mijn eerste salaris geheel aan de laptop besteed.
Nu nog goede, niet al te duren laptops vinden
och, ik ben zo'n iemand die gewoon probeert, en als het niet goed is gebruik maakt van zijn garantie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
True. Een kennis heeft een laptopwinkel. Maar die vindt alle andere laptops heel slecht.
Ja, want ik zou het echt super jammer vinden als je me niet zou mogen.quote:
Wijzig -> Toon dubbele nummers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
Flikker op manquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja, want ik zou het echt super jammer vinden als je me niet zou mogen.
Hé, in alle eerlijkheid, als jij werkelijk denkt dat ik me anders voordoe...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik probeer iemand gerust te stellen.
En dan moet ik overal 1 van verwijderen? Geen makkelijkere optie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wijzig -> Toon dubbele nummers.
Voor Windows iTunes
Het is iets of nietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan moet ik overal 1 van verwijderen? Geen makkelijkere optie?
Ik wil helemaal niet dat je je bewijst. Je moet de leugen voor jezelf niet groter maken dan dat hij al is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hé, in alle eerlijkheid, als jij werkelijk denkt dat ik me anders voordoe...
Hoe zou ik mezelf kunnen bewijzen in jouw ogen? Wie weet het dat het nog waard ook, om de blik van ongelijk in je ogen te zien.
Je wilt niet dat ik me bewijs, want je weet dat je je ongelijk niet toe zou kunnen geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat je je bewijst. Je moet de leugen voor jezelf niet groter maken dan dat hij al is.
Dat dusquote:
Hé man, geen zorgen, want je zult er waarschijnlijk nooit achter komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
VAMPS, ik hoop zó voor jouzelf, dat je in het echt niet zo bent zoals je hier bent.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je wilt niet dat ik me bewijs, want je weet dat je je ongelijk niet toe zou kunnen geven.
Lieve schat, als jij zo zeker weet dat ik me anders voordoe dan dat ik ben, zou het niet minder dan normaal zijn dat je mij de kans zou gunnen me te bewijzen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef MASD het volgende:
I'll buy anything if it's shiny and made by Apple!
Gern geschehenquote:
Nee, ik zit je niet te smaken. Ik zie je alleen graag je ongelijk toegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zit je me nu te smeken om een kans?
Wellicht heb ik helemaal geen behoefte om te weten wie je echt bent, want als jij dit echt bent vind ik je alsnog een sneu jonk![]()
En mn ongelijk toegeven is geen probleem hoor, fouten zijn menselijk.
And everything is just a 100 clicks away!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef MASD het volgende:
I'll buy anything if it's shiny and made by Apple!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, ik zit je niet te smaken. Ik zie je alleen graag je ongelijk toegeven.
Want, ondanks dat het redelijk grappig was, is mijn bedoeling toch niet om verwaand over te komen.
Als jij me een sneu jonk wilt vinden, is dat jouw goed recht.
Ik vind het daartegenover vrij sneu dat je die mening vormt, aan de hand van dingen die je leest op dit forum.
Maar volgens mij is het wel dergelijk moeilijk voor je, om je ongelijk toe te geven.
Wat heb je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Voel me met de minuut zieker worden.
Paolo Nutini!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
it so inviting.
Bakkie thee, hete douche en dan lekker onder een dikke deken kruipenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Chickaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warmquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wat heb je?
Ben sinds gisteren ofzo weer een beetje beter.
Dan had je je scheerapparaat niet moeten vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Chickaals je al een week lang kriebelhoest hebt waardoor je niet kunt slapen, je je een week niet geschoren hebt en je eruit ziet als een dakloze, dan moet je klagen.
[/ikwilookaandacht]
Dat had ik dus ook toen ik ziek werd, dan zal je het binnenkort wel zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warm
Hoodrat,quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Chickaals je al een week lang kriebelhoest hebt waardoor je niet kunt slapen, je je een week niet geschoren hebt en je eruit ziet als een dakloze, dan moet je klagen.
[/ikwilookaandacht]
Ga morgen zoiezo naar school.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik ziek werd, dan zal je het binnenkort wel zijn.
Maar dat komt mooi uit, want dan hoef je die PHP toets niet te doen
Hij was vanmiddag op Q,quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
it so inviting.
Je hebt inderdaad geen ongelijk toe te geven, zolang je de waarheid niet onder ogen durft te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk toe te geven, ik heb (en wil) geen bewijs over wie jij nou wél bent.
Ik vind je bijster oninteressant en bij alles wat je zegt vind ik je meer een butje worden.
Já, ik vorm meningen over dit forum. Dit is nou eenmaal de enige manier hoe we communiceren, en de enige manier om een mening en een oordeel over jou te vormen.
Ik ben een man die makkelijk met mensen omgaat, ongeacht hoe ze zijn![]()
Jij bent wel een uitzondering daarop, jij bent al zo kut op internet dat ik je hand niet eens wil schudden.
Nogmaals, mijn ongelijk toegeven is geen issue. Dat jij dat niet geloven wil, dat is dan weer jouw issue
Aj, maar je doet er niets aan. Het heerst allemaal behoorlijk op het moment.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warm
Leuke stageplek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Hyman het volgende:
Ik moet nog 1 hoofdstukje leren voor mijn cisco theorie, morgen nog 1 toetsje, een site inleveren.
En dan nog maar 1 weekje, waarin ik 1 of 2 toetsen moet maken, en dan..
En dan...
Nog maar een half jaar school!
(3e jaar is een half jaar school, 4e jaar helemaal)
Want ik ga na volgende week beginnen met stage
Klopt. Griepepidemie is coming.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Aj, maar je doet er niets aan. Het heerst allemaal behoorlijk op het moment.
Daniane!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
Heuy heuy.
Ik heb vanaf 17.00 uur tot 21.30 aan m'n bio gezeten om te leren voor pw
ookal keek ik meer tvken het dus niet zo heel goed..mja leer morgen wel in tussenuur.
hoe ist hier
Fuck griep, ik heb nu misschien kinkhoest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Klopt. Griepepidemie is coming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |