quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, ik zit je niet te smaken. Ik zie je alleen graag je ongelijk toegeven.
Want, ondanks dat het redelijk grappig was, is mijn bedoeling toch niet om verwaand over te komen.
Als jij me een sneu jonk wilt vinden, is dat jouw goed recht.
Ik vind het daartegenover vrij sneu dat je die mening vormt, aan de hand van dingen die je leest op dit forum.
Maar volgens mij is het wel dergelijk moeilijk voor je, om je ongelijk toe te geven.
Wat heb je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Voel me met de minuut zieker worden.
Paolo Nutini!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
it so inviting.
Bakkie thee, hete douche en dan lekker onder een dikke deken kruipenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Chickaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Lauriette91 het volgende:
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warmquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Vamps het volgende:
[..]
Wat heb je?
Ben sinds gisteren ofzo weer een beetje beter.
Dan had je je scheerapparaat niet moeten vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Chickaals je al een week lang kriebelhoest hebt waardoor je niet kunt slapen, je je een week niet geschoren hebt en je eruit ziet als een dakloze, dan moet je klagen.
[/ikwilookaandacht]
Dat had ik dus ook toen ik ziek werd, dan zal je het binnenkort wel zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warm
Hoodrat,quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Chickaals je al een week lang kriebelhoest hebt waardoor je niet kunt slapen, je je een week niet geschoren hebt en je eruit ziet als een dakloze, dan moet je klagen.
[/ikwilookaandacht]
Ga morgen zoiezo naar school.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik ziek werd, dan zal je het binnenkort wel zijn.
Maar dat komt mooi uit, want dan hoef je die PHP toets niet te doen
Hij was vanmiddag op Q,quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Hyman het volgende:
Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right,
I said, hey, I put some new shoes on and everybody's smiling,
it so inviting.
Je hebt inderdaad geen ongelijk toe te geven, zolang je de waarheid niet onder ogen durft te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb geen ongelijk toe te geven, ik heb (en wil) geen bewijs over wie jij nou wél bent.
Ik vind je bijster oninteressant en bij alles wat je zegt vind ik je meer een butje worden.
Já, ik vorm meningen over dit forum. Dit is nou eenmaal de enige manier hoe we communiceren, en de enige manier om een mening en een oordeel over jou te vormen.
Ik ben een man die makkelijk met mensen omgaat, ongeacht hoe ze zijn![]()
Jij bent wel een uitzondering daarop, jij bent al zo kut op internet dat ik je hand niet eens wil schudden.
Nogmaals, mijn ongelijk toegeven is geen issue. Dat jij dat niet geloven wil, dat is dan weer jouw issue
Aj, maar je doet er niets aan. Het heerst allemaal behoorlijk op het moment.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hoofdpijn, Rugpijn, Vermoeidheid, soms heel koud en dan weer warm
Leuke stageplek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Hyman het volgende:
Ik moet nog 1 hoofdstukje leren voor mijn cisco theorie, morgen nog 1 toetsje, een site inleveren.
En dan nog maar 1 weekje, waarin ik 1 of 2 toetsen moet maken, en dan..
En dan...
Nog maar een half jaar school!
(3e jaar is een half jaar school, 4e jaar helemaal)
Want ik ga na volgende week beginnen met stage
Klopt. Griepepidemie is coming.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Vamps het volgende:
[..]
Aj, maar je doet er niets aan. Het heerst allemaal behoorlijk op het moment.
Daniane!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Daniane het volgende:
Heuy heuy.
Ik heb vanaf 17.00 uur tot 21.30 aan m'n bio gezeten om te leren voor pw
ookal keek ik meer tvken het dus niet zo heel goed..mja leer morgen wel in tussenuur.
hoe ist hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |