Hé, in alle eerlijkheid, als jij werkelijk denkt dat ik me anders voordoe...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik probeer iemand gerust te stellen.
En dan moet ik overal 1 van verwijderen? Geen makkelijkere optie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wijzig -> Toon dubbele nummers.
Voor Windows iTunes
Het is iets of nietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En dan moet ik overal 1 van verwijderen? Geen makkelijkere optie?
Ik wil helemaal niet dat je je bewijst. Je moet de leugen voor jezelf niet groter maken dan dat hij al is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hé, in alle eerlijkheid, als jij werkelijk denkt dat ik me anders voordoe...
Hoe zou ik mezelf kunnen bewijzen in jouw ogen? Wie weet het dat het nog waard ook, om de blik van ongelijk in je ogen te zien.
Je wilt niet dat ik me bewijs, want je weet dat je je ongelijk niet toe zou kunnen geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat je je bewijst. Je moet de leugen voor jezelf niet groter maken dan dat hij al is.
Dat dusquote:
Hé man, geen zorgen, want je zult er waarschijnlijk nooit achter komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef mstr het volgende:
VAMPS, ik hoop zó voor jouzelf, dat je in het echt niet zo bent zoals je hier bent.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je wilt niet dat ik me bewijs, want je weet dat je je ongelijk niet toe zou kunnen geven.
Lieve schat, als jij zo zeker weet dat ik me anders voordoe dan dat ik ben, zou het niet minder dan normaal zijn dat je mij de kans zou gunnen me te bewijzen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef MASD het volgende:
I'll buy anything if it's shiny and made by Apple!
Gern geschehenquote:
Nee, ik zit je niet te smaken. Ik zie je alleen graag je ongelijk toegeven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zit je me nu te smeken om een kans?
Wellicht heb ik helemaal geen behoefte om te weten wie je echt bent, want als jij dit echt bent vind ik je alsnog een sneu jonk![]()
En mn ongelijk toegeven is geen probleem hoor, fouten zijn menselijk.
And everything is just a 100 clicks away!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef MASD het volgende:
I'll buy anything if it's shiny and made by Apple!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |