Goede laptops zijn niet zo gek duur meer tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Met m'n mam gepraat. Ze wilt mij wat geld lenen als ik mijn eerste salaris geheel aan de laptop besteed.
Nu nog goede, niet al te duren laptops vinden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Dude! Nee man, de film gaat niet over Bonfire Night.
Lekker voor je!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
Tering, VAMPS, je begint me nu soms echt mn strot uit te komen
Oké man.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je soms een vervelend, slijmend en kinderachtig persoon kan zijn
Dat is enkel zijn internet-ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je soms een vervelend, slijmend en kinderachtig persoon kan zijn
Daniane en Lauriette, volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
Is hier een apple fanboy aanwezig?
ergens in Itunes zit toch een optie dubbele nummers te verwijderen? waar is dat?
True. Een kennis heeft een laptopwinkel. Maar die vindt alle andere laptops heel slecht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Goede laptops zijn niet zo gek duur meer tegenwoordig![]()
Dus dat gaat helemaal goedkomen
http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=11&topic=2261quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
ergens in Itunes zit toch een optie dubbele nummers te verwijderen? waar is dat?
Hmm, dan vallen apple's al afquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RenRen- het volgende:
Met m'n mam gepraat. Ze wilt mij wat geld lenen als ik mijn eerste salaris geheel aan de laptop besteed.
Nu nog goede, niet al te duren laptops vinden
och, ik ben zo'n iemand die gewoon probeert, en als het niet goed is gebruik maakt van zijn garantie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
True. Een kennis heeft een laptopwinkel. Maar die vindt alle andere laptops heel slecht.
Ja, want ik zou het echt super jammer vinden als je me niet zou mogen.quote:
Wijzig -> Toon dubbele nummers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef VlaDje het volgende:
Flikker op manquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ja, want ik zou het echt super jammer vinden als je me niet zou mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |