dank u, dank u.quote:
Wat wil je worden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja negeren lukt niet. Want m'n ma zeurt over de studie die ik wil gaan doen. Again.
halloquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.quote:
Toch niet Amélie hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Toch niet een heel half uur he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.
Anyway, ik ga ff doucheren!
Op kamers, knurft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:42 schreef Hyman het volgende:
Ik moet ook elke dag een half uur met de trein
Niks mis mee, als ik naar een goede HBO wil, dan moet ik een uur met de trein.
Ik 14 minuten per dag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Welke HBO wil je heen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Is dat een uur? 40 minuten toch?quote:
Nee 1 uur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat een uur? 40 minuten toch?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is m'n pc zojuist overleden
Is it a monsteeeeerr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Hyman het volgende:
What's that coming over the hill, is it a monster?
dingdingdingding
Tss, 2009 mofo. Iedereen heeft er meer dan een.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan je fokken als je pc kapo tis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |