Noem me geen Hymenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef TC_Artemis het volgende:
oh hymen, ik heb je toegevoegd op msn
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noem me geen Hymen
Dat is een maagdenvlies!
Ik las. Gitaarsloer geneukt. Ik dacht, WUT?quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo mijn gitaarsnoer opgeleukt met tape![]()
Een lekkere gitaarspelend mokkel balllen.... okayquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik las. Gitaarsloer geneukt. Ik dacht, WUT?
Wat een zielige naam dan eigk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noem me geen Hymen
Dat is een maagdenvlies!
Nu nog uitvoerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een lekkere gitaarspelend mokkel balllen.... okay
Eerst ff etenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een vraagje voor je op MSN
quote:
Nee, meer een. Eerst zien en. Dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]... Weinig vertrouwen zo te merken?
Vaag geschreven... Maar toch snap ik mquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, meer een. Eerst zien en. Dan.
Eerst zien.
Good boyquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vaag geschreven... Maar toch snap ik m![]()
Ik vind dat zo'n kloteband.quote:
quote:
QFT.quote:
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.quote:
Drugs are bad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.
[/marihuana]
Hoe filosofischquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is een beetje als dat iemand zegt van "Omg, die brandweerauto is rood!" waarna iemand met kleurenblindheid zegt van "volgens mij niet heur" en dat de rest het eens is met de eerste omdat het gewoon zo is.
[/marihuana]
En voel je je nu versteendquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
" =( "quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef Hyman het volgende:
Ik heb ook falloutboy op mn last.fm
thx fr th mmrs
Dude!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
Dat slaat echt op kaasquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
Ga je nu ook Fall Out Boy verdedigen?quote:
wietquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef MASD het volgende:
[..]
[/marihuana]
______________quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mebe , I should cheer him up
but I won't
wist je nog dat we jou wijsgemaakt hadden dat ik geen rood kon zienquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij kon de schande niet meer aan, 2 dagen later vond zijn dochter, die hij enkel in het weekend zag nadat zijn vrouw hem had verlaten, hem in de badkuip aan. Bloed stroomde in de eens zo gevierde sanitaire voorziening. Met tranen in haar ogen belde ze een ambulance....
Waarom heeftie gepiest?quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij kon de schande niet meer aan, 2 dagen later vond zijn dochter, die hij enkel in het weekend zag nadat zijn vrouw hem had verlaten, hem in de badkuip aan. Bloed stroomde in de eens zo gevierde sanitaire voorziening. Met tranen in haar ogen belde ze een ambulance....
Liefstequote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:03 schreef Liefste. het volgende:
[..]
wist je nog dat we jou wijsgemaakt hadden dat ik geen rood kon zien
Wehehe gepwnd op dr snorquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:21 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb een dominante hoer in mn klasDus ik was iets aan het vertellen, gaat ze door me heen lullen. Toen ik vroeg of ze me uit zou willen laten praten keek ze echt;
![]()
Ja. Ze denkt altijd dat ze over iedereen heen kan lopen, maar weet niet dat ik ook een grote bek kan hebbenquote:
En anders gooi je je jetsers gewoon in de strijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Ze denkt altijd dat ze over iedereen heen kan lopen, maar weet niet dat ik ook een grote bek kan hebben
Ook dat nogquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:25 schreef VASND het volgende:
[..]
En anders gooi je je jetsers gewoon in de strijddie zijn vast groter dan de hare.
Vertelquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Liefste. het volgende:
Er zullen er nog wel meer volgen die niet al te blij zijn.
Gaat Rusland eindelijk aanvallen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Liefste. het volgende:
Er zullen er nog wel meer volgen die niet al te blij zijn.
Stress is slecht, dat moet je niet doen!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Stress is slecht, dat moet je niet doen!
Gezeur moet je gewoon negeren.
WELKOM TERUG KANOVINNIEquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben er weer! net thuis van school
Ja negeren lukt niet. Want m'n ma zeurt over de studie die ik wil gaan doen. Againquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Vamps het volgende:
[..]
Stress is slecht, dat moet je niet doen!
Gezeur moet je gewoon negeren.
dank u, dank u.quote:
Wat wil je worden dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja negeren lukt niet. Want m'n ma zeurt over de studie die ik wil gaan doen. Again.
halloquote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.quote:
Toch niet Amélie hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Liefste. het volgende:
Let maar op mijn woorden, Bart.
Fransefilmkijkenhihi
Toch niet een heel half uur he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om dit keer, nu is het dat het een half uurtje met de trein is.
Anyway, ik ga ff doucheren!
Op kamers, knurft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 20:42 schreef Hyman het volgende:
Ik moet ook elke dag een half uur met de trein
Niks mis mee, als ik naar een goede HBO wil, dan moet ik een uur met de trein.
Ik 14 minuten per dag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Welke HBO wil je heen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Is dat een uur? 40 minuten toch?quote:
Nee 1 uur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat een uur? 40 minuten toch?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is m'n pc zojuist overleden
Is it a monsteeeeerr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Hyman het volgende:
What's that coming over the hill, is it a monster?
dingdingdingding
Tss, 2009 mofo. Iedereen heeft er meer dan een.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
hoe kan je fokken als je pc kapo tis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |