Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?quote:
Krentenbol had de LaPo jankerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?
Zij had de lapo welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?
Eh, nee. Jij.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe je toch maar aan de regels houden.
Ik heb je gemist.quote:
Het lukt niet. Bij mij komt er zo'n L van Loser handje.quote:
OHNOOEESS~!!!11quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zotheid, bedek je ogen, er komen alleen maar naakte mannenlichamen in beeld.
Ja, dat kan ik sowieso.quote:
Ga je je nog gedragen of wat?quote:
Ja lul, je reageerde niet op je fobo comments en je hebt me niet geaccepteerd op msn!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
[..]
Het lukt niet. Bij mij komt er zo'n L van Loser handje.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
quote:
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.quote:
Jij blowt toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef reetveter het volgende:
Ik ga ervandoor, jas kopen in Zwolle
Ik kom nooit in mijn Fobo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, je reageerde niet op je fobo comments en je hebt me niet geaccepteerd op msn!
DIT TOPIC MOET TOCH VOL?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.
Ah, goedzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom nooit in mijn Fobo.
En ik heb je wel geaccepteerd op msn, maar daar zit ik ook amper op.
Het doet je vast deugt om te horen dat ik je boeken thuis heb liggen en dat ik oa 1984 uit heb gelezen.
Niet zo tegen KBquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
M'n moeder is zwanger van mij en ik weet niet of ik haar nu moet vermoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
De SC, wat doen jullie? Ik zie dat het tijd word voor een nieuwe hoax. Toen ging het tenminste ergens over.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste dan, speciaal voor jou
Ik vroeg je watquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef reetveter het volgende:
Gelukkig ga ik met vrouwlijk schoon zwolle in
Inge de Bruin?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef reetveter het volgende:
Gelukkig ga ik met vrouwlijk schoon zwolle in
Ben je achterlijk?quote:
Ik ken dat hele kind nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo tegen KBZe is wel lief, ze moet alleen kappen met die lelijke kerels.
HOIquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n moeder is zwanger van mij en ik weet niet of ik haar nu moet vermoorden.
Homofobie? Waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat is homofobie en naaktemannenvrees toch een mooi iets
Ok, ik heb er tot nu toe gewoon steeds overheen gelezen, maar wtf is dat voor een gedrochtquote:
Nog 1 ding: homofobie = angst voor homo's. Als je bang bent voor homo's is het wel heel erg droevig met je gesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Sletje die we gister hebben gehosseld, jeweettogquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, ik heb er tot nu toe gewoon steeds overheen gelezen, maar wtf is dat voor een gedrocht
Het zou je moeder zijn die je zomaar ineens tegenkomt op internet
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Erg interessant, hoewel ik alleen nog zijn eerste boek, een man die zijn vrouw voor een hoed hield, heb gelezen. Daarnaast heb ik nog 4 boeken van hem waar ik aan moet beginnen. Heb nu de eerste paar pagina's van een been om op te staan gelezen. Daarnaast ben ik ondertussen bezig in De stoel van god en Ben ik dat?, een boek over de werking van onze hersenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, goedzo
Wat vond je van Oliver Sacks?
florian hartje jude lawquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Als IQM soms Jude Law post vind ik het prima
Echter, als jullie 100 van die naakte kerels posten begint het ietwat te vervelen
Wat ben je agressief vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Voor de verziekers en postopkrikkers: Stop daar mee. Lukt dit niet, of is je toetsenbord stuk en kun je echt niet normaal doen.. Niet janken als je ineens niet meer kan posten. Heb ik een PM box vol van.
Ah tof, ja ik heb ook alleen 'een man die zijn vrouw voor een hoed hield' gelezen. Erg interessantquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Erg interessant, hoewel ik alleen nog zijn eerste boek, een man die zijn vrouw voor een hoed hield, heb gelezen. Daarnaast heb ik nog 4 boeken van hem waar ik aan moet beginnen. Heb nu de eerste paar pagina's van een been om op te staan gelezen. Daarnaast ben ik ondertussen bezig in De stoel van god en Ben ik dat?, een boek over de werking van onze hersenen.
Yo! Wanneer gaan we meeten?quote:
We hebben IQM op hyves gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Echter, als jullie 100 van die naakte kerels posten begint het ietwat te vervelen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij lakitu en die andere pipo wiens naam ik kwijt ben
Dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.quote:
Ik weet het niet,quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Yo! Wanneer gaan we meeten?
[..]
We hebben IQM op hyves gevonden.
Stuur link eens in een PMquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo zou je als man zijnde sowieso mannen posten?
Hou er rekening meequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.
Jullie maken toch ook 100 posts van half naakte vrouwen, dat is voor de vrouwelijke users even irritant als dit voor jullie. Een beetje meer inlevingsvermogen zal jullie goed doen.quote:
Mieters!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah tof, ja ik heb ook alleen 'een man die zijn vrouw voor een hoed hield' gelezen. Erg interessant
Voor kerst heb ik Psychologie voor dummies en Forensisch onderzoek voor dummies gekregen, zijn altijd toffe boeken als je op een laagdrempelige manier meer over iets te weten wilt komen
Wij moeten ook meetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Rekening? Je hebt je aan de policy te houden.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie maken toch ook 100 posts van half naakte vrouwen, dat is voor de vrouwelijke users even irritant als dit voor jullie. Een beetje meer inlevingsvermogen zal jullie goed doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je hebt gelijk, het gaat al een stuk beter nu![]()
* Krentenbol. gaat Shine on you crazy diamond opzetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij moeten ook meeten
Gaan we Pink Floyd luisteren en discussies houden over interessante literatuur en de wetenschap
Probeer ik lief te zijn ook weer niet goed...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rekening? Je hebt je aan de policy te houden.
Moet je even aan Devvie vragen.quote:
In Rotterdam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik weet het niet,zit nu nog op school
IQM ZN HYVES IS MIETERS!1
DIE HARD!!!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie maken toch ook 100 posts van half naakte vrouwen, dat is voor de vrouwelijke users even irritant als dit voor jullie. Een beetje meer inlevingsvermogen zal jullie goed doen.
Daar is deze SC voor opgericht, om het baggeren en verzieken van andere topics tegen te gaan. Het posten van vrouwelijk schoon is daar onderdeel van geworden, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hard?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Moet je even aan Devvie vragen.
Ik weet hem niet.
[..]
In Rotterdam.
[..]
DIE HARD!!!![]()
hèhè, eindelijk een positief punt aan KBquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. gaat Shine on you crazy diamond opzetten.
Verkapte IQM² post..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij moeten ook meeten
Gaan we Pink Floyd luisteren en discussies houden over interessante literatuur en de wetenschap
* Zotheid doet mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
* Krentenbol. gaat Shine on you crazy diamond opzetten.
Hij is m'n heldquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Biogarde het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0005458/
Jason bitch![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar is deze SC voor opgericht, om het baggeren en verzieken van andere topics tegen te gaan. Het posten van vrouwelijk schoon is daar onderdeel van geworden, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.
Staat nergens dat mannelijk schoon niet mag, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Daar is deze SC voor opgericht, om het baggeren en verzieken van andere topics tegen te gaan. Het posten van vrouwelijk schoon is daar onderdeel van geworden, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.
Verschrikkelijk goeie acteurquote:
Haha iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed.
Ik verwacht alleen niet dat NB nog wil meeten.
[..]
* Zotheid doet mee.![]()
D'r is een [HOMO] topic, daar kan dat tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat nergens dat mannelijk schoon niet mag, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.
Weet ik veel, als ik zijn kop zie moet ik daar altijd aan denken.quote:
Dan moet die regel snel aangeschaft wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat nergens dat mannelijk schoon niet mag, als je dat niet leuk vind mag je wegblijven.
Als het daardoor voor de helft van FOK! zo'n bagger wordt dat ze dus wegblijven, moeten zij niet weg, maar moeten jullie het een en ander veranderen. Een beetje sociaal gedrag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er is ook een B&H topic voor vrouwelijk schoon, daar kan jij toch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r is een [HOMO] topic, daar kan dat toch
Crank, dat echt een uber film wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Transpoter 1/2/3
Snatch
Lockstock
Zelfs Death Race maakt ie vet
Bank Jobquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Transpoter 1/2/3
Snatch
Lockstock
Nee want dat is andersquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is ook een B&H topic voor vrouwelijk schoon, daar kan jij toch.
Zucht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:
Mannen mogen gewoon. Vrouwen ook.
Wat een gezemel.
Ik ga toch ook geen pedobears posten in een OUD topic met kinderfoto's omdat het niet in de OP staat dat het niet mag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een breezer topic, B&H en KPD, daar kunnen jullie dames toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
D'r is een [HOMO] topic, daar kan dat toch
Aangezien IQM de OP beheerst denk ik dat het moeilijk gaat worden 'mannelijk schoon' te verbiedenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toch een beetje raar, alsof jij opeens zegt dat je r&b je favoriete muziek is en dat je nooit een boek hebt aangreaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha idd
Ik vond NB altijd wel een toffe userBehalve z'n vage verhaaltjes soms, maar dat terzijde
Wij worden daar niet toegelaten omdat we niet volwassen genoeg zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er is een breezer topic, B&H en KPD, daar kunnen jullie dames toch ook?
Nou wat een inhoudquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we een keer een discussie met inhoud, mag dat niet!
Komt hij ook weer zijn mening verkondigenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het daardoor voor de helft van FOK! zo'n bagger wordt dat ze dus wegblijven, moeten zij niet weg, maar moeten jullie het een en ander veranderen. Een beetje sociaal gedrag.
Lockstock heb ik wel gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Transpoter 1/2/3
Snatch
Lockstock
Inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toch een beetje raar, alsof jij opeens zegt dat je r&b je favoriete muziek is en dat je nooit een boek hebt aangreaakt.
Ben je niet volwassen genoeg voor het breezertopic? Daar zitten toch alleen maar twaalfjarige fappertjes?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij worden daar niet toegelaten omdat we niet volwassen genoeg zijn
Bio maakt het duidelijk, geen discussie over mogelijk, mannen mogen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog nooit iemand over horen klagen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt hij ook weer zijn mening verkondigenDe SC gaat toch prima zo met al die dames?
[ afbeelding ]
Ik ben geen fan van zulke breezers, ik kom daar nooitquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je niet volwassen genoeg voor het breezertopic? Daar zitten toch alleen maar twaalfjarige fappertjes?
Niet volwassen genoeg voor Breezers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij worden daar niet toegelaten omdat we niet volwassen genoeg zijn
Beter dan tieten - piem0lquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nou wat een inhoud
Gewoon een ouderwetse wellus - nietus
Omdat er geen discussie kan zijn. Topic is voor alles en iedereen wat ademt. Of je nou een kutje en tietjes hebt of een plassertje. Kan mij het verrotten wat je post aan plaatjes. Zolang het binnen de policy kan mag het allemaal. En of dat nou mannen of vrouwen zijn kan me niet schelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kzal verdomme eens naaktpics van mij posten, kijken of je dan nog zo pieptquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bio maakt het duidelijk, geen discussie over mogelijk, mannen mogen ook.
Bij deze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog nooit iemand over horen klagen hoor.
NG is dus wél welkom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie kan zijn. Topic is voor alles en iedereen wat ademt. Of je nou een kutje en tietjes hebt of een plassertje. Kan mij het verrotten wat je post aan plaatjes. Zolang het binnen de policy kan mag het allemaal. En of dat nou mannen of vrouwen zijn kan me niet schelen.
Nogmaals, topic is voor iedereen. Homo's, lesbo's, proleten, MBO'ers.. Who gives a shit.
Ja tantoe spang jonguh. Hier staat nu 50 op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
PS. nieuwe album van Lil' Wayne al geluisterd? Goed man
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie kan zijn. Topic is voor alles en iedereen wat ademt. Of je nou een kutje en tietjes hebt of een plassertje. Kan mij het verrotten wat je post aan plaatjes. Zolang het binnen de policy kan mag het allemaal. En of dat nou mannen of vrouwen zijn kan me niet schelen.
Nogmaals, topic is voor iedereen. Homo's, lesbo's, proleten, MBO'ers.. Who gives a shit.
Where can i find it?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef De_Ananas het volgende:
Vergeet ik The Bank Job en Crank ja
Die trailer van Crank 2
MBO'ers? NU ga je toch wel een beetje te ver hoor Bioquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Borsten enzo mogen gepost worden (blijkbaar?), mogen piemels ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je vergeet de elite.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goh, als er eens iemand wat van zegt wordt er meteen van alle kanten tegelijk gebulderd dat als je het niet bevalt, je weg moet gaan. Waarom zou er toch niemand klagen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog nooit iemand over horen klagen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, magquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Borsten enzo mogen gepost worden (blijkbaar?), mogen piemels ook?
Neenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Godverdomme, jullie lijken wel marokkanen. Wij moeten ons aanpassen aan de newbiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Naam van dat album?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
PS. nieuwe album van Lil' Wayne al geluisterd? Goed man
Geen primaire geslachtsorganen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
uhuhquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen. Plassertjes zijn niet toegestaan, van beide geslachten niet, meen ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
flamoezen mogen niet aardbeiquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Waarom kutten wel en lullen niet?
Oke, dit gaat wel erg ver.quote:
Paar topics geleden lager er nog uitgesneden eierstokken ofzoiets op een tafel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Plassertjes zijn niet toegestaan, van beide geslachten niet, meen ik.
Ok, maar dat is een ander verhaal. Als je het niet leuk vind, dan moet je toch geen mannen gaan posten. Onder het motto: Zij vrouwen, wij mannen. Net alsof het er dan wel beter op word. Van alles een beetje dan maar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het daardoor voor de helft van FOK! zo'n bagger wordt dat ze dus wegblijven, moeten zij niet weg, maar moeten jullie het een en ander veranderen. Een beetje sociaal gedrag.
Wat een mooie woordspeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van dames zien we dan weer door de vingers
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paar topics geleden lager er nog uitgesneden eierstokken ofzoiets op een tafel.
NSB alertquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hahaha, waar zeg ik dat dan, pindaflap.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, maar dat is een ander verhaal. Als je het niet leuk vind, dan moet je toch geen mannen gaan posten. Onder het motto: Zij vrouwen, wij mannen. Net alsof het er dan wel beter op word. Van alles een beetje dan maar?
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh, als er eens iemand wat van zegt wordt er meteen van alle kanten tegelijk gebulderd dat als je het niet bevalt, je weg moet gaan. Waarom zou er toch niemand klagen?
Geef dan je ouder de schuld dat jezelf niet net zo lekker bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.
De meeste vrouwen posten meer dan mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.
Maar dat is medisch verantwoord. Als jij op een anatomische wijze een fallus plaatst is dat waarschijnlijk niet zo erg. Vind ik niet in elk geval.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Herinner ik van het Lil` Wayne bashtopic van een tijdje terug
WOW, BAASquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.filmflash.nl/?p=2576
Verdomde geil, lijkt mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.
Whehe, ga eens in FB kijken wie daar begon met huilen, ik was het niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.
Ik ben verliefd op je, je zegt het precies goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wel een primair geslachtsorgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?
Dat was vanaf deel 1 al het geval hoor, waarom kom je hier danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...
Ze zijn toch niet naaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...
Gelukkig maak jij hier niet de dienst uit dus gaat dit niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was vanaf deel 1 al het geval hoor, waarom kom je hier dan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Florian_ het volgende:
Jongens, voor ieder wat wils!
Zowel man als vrouw!! (Moest het wel even opzoeken uit een oud topic van mijn hand)
Dat mag dus niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Florian_ het volgende:
Jongens, voor ieder wat wils!
Zowel man als vrouw!! (Moest het wel even opzoeken uit een oud topic van mijn hand)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Biogarde het volgende:
Geen piemels en kutten. Naja, een kut in de verteis geen probleem, maar hoef niet de complete Coentunnel van dichtbij te zien (heb er zelf niets op tegen, maar het mag niet en daar is KPD voor).
Verder mag je alles posten binnen de regels. Vrouwen, mannen you name it.
Wat mag dan niet Bio?
Lijken, anussen met iets erin, ondergescheten koppen, meisjes in een bad die zichzelf onderpoepen, porno, filmpjes waarin mensen en dieren worden gedood, Hyves om te bashen, fobo-foto's om te bashen en de schoenmaat van remlof, groenten en andere gezonde dingen
.
Einde discussie? Mooi.
Dat is altijd zo geweest en dat jullie nu ineens denken "oh, dan plaatsen wij maar mannen" en er word vervolgens een opmerking over gemaakt, dan moet je dat ook niet gek vinden. Het moet niet zo zijn dat wij ons nu ineens in moeten gaan houden omdat er 2 users problemen hebben met naakte vrouwen. Er is ons hier al genoeg afgepakt. Ergo, als je niet tegen naakte vrouwen kan, pas je misschien gewoon niet in deze SC. Ik ga ook niet in een POL SC klagen dat het allemaal zo serieus is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En fucking ranzigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ananas is heel gezond anders, jammer.
Anussen met wel iets erin mag welquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Biogarde het volgende:
Geen piemels en kutten. Naja, een kut in de verteis geen probleem, maar hoef niet de complete Coentunnel van dichtbij te zien (heb er zelf niets op tegen, maar het mag niet en daar is KPD voor).
Wat mag dan niet Bio?
Lijken, anussen met iets erin, ondergescheten koppen, meisjes in een bad die zichzelf onderpoepen, porno, filmpjes waarin mensen en dieren worden gedood, Hyves om te bashen, fobo-foto's om te bashen en de schoenmaat van remlof.
Einde discussie? Mooi.
Oh, sorryquote:
Hoezo niet van dode dieren? Daar had ik nog niet eerder van gehoordquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Biogarde het volgende:
Wat mag dan niet Bio?
Lijken, anussen met iets erin, ondergescheten koppen, meisjes in een bad die zichzelf onderpoepen, porno, filmpjes waarin mensen en dieren worden gedood, Hyves om te bashen, fobo-foto's om te bashen en de schoenmaat van remlof.
Einde discussie? Mooi.
Andersom precies hetzelfde, dit is niet jouw domein, dus niet zeuren als er mannen langs komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest en dat jullie nu ineens denken "oh, dan plaatsen wij maar mannen" en er word vervolgens een opmerking over gemaakt, dan moet je dat ook niet gek vinden. Het moet niet zo zijn dat wij ons nu ineens in moeten gaan houden omdat er 2 users problemen hebben met naakte vrouwen. Er is ons hier al genoeg afgepakt. Ergo, als je niet tegen naakte vrouwen kan, pas je misschien gewoon niet in deze SC. Ik ga ook niet in een POL SC klagen dat het allemaal zo serieus is.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo niet van dode dieren? Daar had ik nog niet eerder van gehoord![]()
http://home.planet.nl/~maane248/pict/dm10.jpg
Het valt me altijd wel op dat niemand iets in kan brengen tegen jou argumentatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest en dat jullie nu ineens denken "oh, dan plaatsen wij maar mannen" en er word vervolgens een opmerking over gemaakt, dan moet je dat ook niet gek vinden. Het moet niet zo zijn dat wij ons nu ineens in moeten gaan houden omdat er 2 users problemen hebben met naakte vrouwen. Er is ons hier al genoeg afgepakt. Ergo, als je niet tegen naakte vrouwen kan, pas je misschien gewoon niet in deze SC. Ik ga ook niet in een POL SC klagen dat het allemaal zo serieus is.
Het is dus wél ons terreinquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Andersom precies hetzelfde, dit is niet jouw domein, dus niet zeuren als er mannen langs komen.
Watquote:
Tot over 2 maandenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo niet van dode dieren? Daar had ik nog niet eerder van gehoord![]()
http://home.planet.nl/~maane248/pict/dm10.jpg
Helaas, dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dus wél ons terrein
Zelfde als met immigranten enzo, aanpassen of niet langskomen.
Zoals al eerder gezegd, maakt dat ook niemand wat uit. Maar niet hele kettingposts met alleen maar mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Andersom precies hetzelfde, dit is niet jouw domein, dus niet zeuren als er mannen langs komen.
Hoezo met 2 maten metenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot over 2 maanden
Dit mag dan weer wel:
[ afbeelding ]
Dode kakkerlakken
Natuurlijk moet ik ff klikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WatMoet je niet klikken. De zin ervoor is gewoon een dikke hint dat je niet moet klikken
stereotype-import-bewoner reactiequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas, dit slaat nergens op.
Jullie wel maar wij niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, maakt dat ook niemand wat uit. Maar niet hele kettingposts met alleen maar mannen.
Einde.
Hoezo, wij Nederlands moeten ons tegenwoordig toch ook overal maar aanpassen aan andermans cultuur? Logisch dat deze ontwikkeling zich ook voordoet op het internet. En als er iemand wat over te klagen heeft, mag dat nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfde als met immigranten enzo, aanpassen of niet langskomen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef Biogarde het volgende:
En die paarse lama is van mij. Niet dat bewuste plaatje, maar het hele ding
Ik lust geen spruitjes, nou dan eet ik ze niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol, denk hier eens over na:
Tietenpics --> Heel de SC vind het leuk, 2 homo's en 3 meisjes niet
Mannenpics ---> Heel de SC vind het kut, behalve 2 homo's en 3 meisjes
Iets met persoonlijk voornaamwoord en bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het valt me altijd wel op dat niemand iets in kan brengen tegen jouW argumentatie
Niets om over na te denken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol, denk hier eens over na:
Tietenpics --> Heel de SC vind het leuk, 2 homo's en 3 meisjes niet
Mannenpics ---> Heel de SC vind het kut, behalve 2 homo's en 3 meisjes
quote:
Blub
Goed topic!quote:
Goed dat ik ben blijven zitten, krijg het later op het jaar pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met persoonlijk voornaamwoord en bezittelijk voornaamwoord.
Appels -> Peren. Of lust je die ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik lust geen spruitjes, nou dan eet ik ze niet.
4Chan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar vind jij altijd die grappig gifs?
Uhhmm, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Goed dat ik ben blijven zitten, krijg het later op het jaar pas
Ja, dan worden er tenminste geen mannenpics gepost.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een ophef om niks zeg
Dit is KLB, vrouwen mogen zeuren over vrouwen pics, mannen over mannenpics
Die linkse lijkt op achmed the dead terrorist.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan worden er tenminste geen mannenpics gepost.
Over gifs gesproken, waar is Sackboy?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar vind jij altijd die grappig gifs?
16. Maar op onze school lopen ze wat achter met spelling enzoquote:
Ja, en BP!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over gifs gesproken, waar is Sackboy?
Wat doen die nu moeilijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |