Wat ben je agressief vandaag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Voor de verziekers en postopkrikkers: Stop daar mee. Lukt dit niet, of is je toetsenbord stuk en kun je echt niet normaal doen.. Niet janken als je ineens niet meer kan posten. Heb ik een PM box vol van.
Ah tof, ja ik heb ook alleen 'een man die zijn vrouw voor een hoed hield' gelezen. Erg interessantquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Erg interessant, hoewel ik alleen nog zijn eerste boek, een man die zijn vrouw voor een hoed hield, heb gelezen. Daarnaast heb ik nog 4 boeken van hem waar ik aan moet beginnen. Heb nu de eerste paar pagina's van een been om op te staan gelezen. Daarnaast ben ik ondertussen bezig in De stoel van god en Ben ik dat?, een boek over de werking van onze hersenen.
Yo! Wanneer gaan we meeten?quote:
We hebben IQM op hyves gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Als IQM soms Jude Law post vind ik het prima
Echter, als jullie 100 van die naakte kerels posten begint het ietwat te vervelen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij lakitu en die andere pipo wiens naam ik kwijt ben
Dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Als IQM soms Jude Law post vind ik het prima
Echter, als jullie 100 van die naakte kerels posten begint het ietwat te vervelen
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.quote:
Ik weet het niet,quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Yo! Wanneer gaan we meeten?
[..]
We hebben IQM op hyves gevonden.
Stuur link eens in een PMquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo zou je als man zijnde sowieso mannen posten?
Hou er rekening meequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.
Jullie maken toch ook 100 posts van half naakte vrouwen, dat is voor de vrouwelijke users even irritant als dit voor jullie. Een beetje meer inlevingsvermogen zal jullie goed doen.quote:
Mieters!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah tof, ja ik heb ook alleen 'een man die zijn vrouw voor een hoed hield' gelezen. Erg interessant
Voor kerst heb ik Psychologie voor dummies en Forensisch onderzoek voor dummies gekregen, zijn altijd toffe boeken als je op een laagdrempelige manier meer over iets te weten wilt komen
Wij moeten ook meetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Rekening? Je hebt je aan de policy te houden.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jullie maken toch ook 100 posts van half naakte vrouwen, dat is voor de vrouwelijke users even irritant als dit voor jullie. Een beetje meer inlevingsvermogen zal jullie goed doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik wil een baggervrije omgeving. Het gaat sinds dit topic centraal staat een stuk vriendelijker, laagdrempeliger en baggervrij. En dit laat ik niet verzieken door een stel idioten die alles denken te mogen en kunnen. Ze gaan er voor minder af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je hebt gelijk, het gaat al een stuk beter nu![]()
* Krentenbol. gaat Shine on you crazy diamond opzetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wij moeten ook meeten
Gaan we Pink Floyd luisteren en discussies houden over interessante literatuur en de wetenschap
Probeer ik lief te zijn ook weer niet goed...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rekening? Je hebt je aan de policy te houden.
Moet je even aan Devvie vragen.quote:
In Rotterdam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik weet het niet,zit nu nog op school
IQM ZN HYVES IS MIETERS!1
DIE HARD!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |