Wat een mooie woordspeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van dames zien we dan weer door de vingers
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Paar topics geleden lager er nog uitgesneden eierstokken ofzoiets op een tafel.
NSB alertquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hahaha, waar zeg ik dat dan, pindaflap.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ok, maar dat is een ander verhaal. Als je het niet leuk vind, dan moet je toch geen mannen gaan posten. Onder het motto: Zij vrouwen, wij mannen. Net alsof het er dan wel beter op word. Van alles een beetje dan maar?
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh, als er eens iemand wat van zegt wordt er meteen van alle kanten tegelijk gebulderd dat als je het niet bevalt, je weg moet gaan. Waarom zou er toch niemand klagen?
Geef dan je ouder de schuld dat jezelf niet net zo lekker bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.
De meeste vrouwen posten meer dan mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was in de hoop dat jullie eens zouden snappen wat vrouwen ervan vinden de hele tijd naakte vrouwen tegen te komen hier.
Maar dat is medisch verantwoord. Als jij op een anatomische wijze een fallus plaatst is dat waarschijnlijk niet zo erg. Vind ik niet in elk geval.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Herinner ik van het Lil` Wayne bashtopic van een tijdje terug
WOW, BAASquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.filmflash.nl/?p=2576
Verdomde geil, lijkt mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.
Whehe, ga eens in FB kijken wie daar begon met huilen, ik was het niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de SC voorheen voornamelijk uit mannen bestond. BT, Fas en 4ebe waren eigenlijk de enige vaste vrouwen. En die klaagden gewoon nooit. Overigens zijn jullie degene die meteen beginnen te miepen als er geklaagd word over mannen. Daarbij heeft niemand er wat tegen als er af en toe een vent word gepost, zoals al eerder gezegd.
Ik ben verliefd op je, je zegt het precies goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wel een primair geslachtsorgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is toch geen kut, damn, ben je echt dom of lijkt het maar zo?
Dat was vanaf deel 1 al het geval hoor, waarom kom je hier danquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...
Ze zijn toch niet naaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee als er af en toe een vrouw gepost wordt, maar alleen maar plaatjes neer planten van zo jong mogelijk uitziende dames...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |