quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
quote:
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.quote:
Jij blowt toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef reetveter het volgende:
Ik ga ervandoor, jas kopen in Zwolle
Ik kom nooit in mijn Fobo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, je reageerde niet op je fobo comments en je hebt me niet geaccepteerd op msn!
DIT TOPIC MOET TOCH VOL?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.
Ah, goedzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom nooit in mijn Fobo.
En ik heb je wel geaccepteerd op msn, maar daar zit ik ook amper op.
Het doet je vast deugt om te horen dat ik je boeken thuis heb liggen en dat ik oa 1984 uit heb gelezen.
Niet zo tegen KBquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
M'n moeder is zwanger van mij en ik weet niet of ik haar nu moet vermoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
De SC, wat doen jullie? Ik zie dat het tijd word voor een nieuwe hoax. Toen ging het tenminste ergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |