Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?quote:
Krentenbol had de LaPo jankerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?
Zij had de lapo welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf mang, zij had de lapo niet. DISCRIMINATIE, waarom werd het topic van reetveter wel gesloten?
Eh, nee. Jij.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe je toch maar aan de regels houden.
Ik heb je gemist.quote:
Het lukt niet. Bij mij komt er zo'n L van Loser handje.quote:
OHNOOEESS~!!!11quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zotheid, bedek je ogen, er komen alleen maar naakte mannenlichamen in beeld.
Ja, dat kan ik sowieso.quote:
Ga je je nog gedragen of wat?quote:
Ja lul, je reageerde niet op je fobo comments en je hebt me niet geaccepteerd op msn!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.
[..]
Het lukt niet. Bij mij komt er zo'n L van Loser handje.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
quote:
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.quote:
Jij blowt toch ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef reetveter het volgende:
Ik ga ervandoor, jas kopen in Zwolle
Ik kom nooit in mijn Fobo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja lul, je reageerde niet op je fobo comments en je hebt me niet geaccepteerd op msn!
DIT TOPIC MOET TOCH VOL?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou: Je gedragen of ik help een handje.
Ah, goedzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom nooit in mijn Fobo.
En ik heb je wel geaccepteerd op msn, maar daar zit ik ook amper op.
Het doet je vast deugt om te horen dat ik je boeken thuis heb liggen en dat ik oa 1984 uit heb gelezen.
Niet zo tegen KBquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
Krentenbol moet gewoon een keer flink anaal vernederd worden in een donker en vochtig steegje. Vind ze mannen niet zo leuk meer, zijn we ook van die viezige plaatjes af in de SC
M'n moeder is zwanger van mij en ik weet niet of ik haar nu moet vermoorden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
De SC, wat doen jullie? Ik zie dat het tijd word voor een nieuwe hoax. Toen ging het tenminste ergens over.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De laatste dan, speciaal voor jou
Ik vroeg je watquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef reetveter het volgende:
Gelukkig ga ik met vrouwlijk schoon zwolle in
Inge de Bruin?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef reetveter het volgende:
Gelukkig ga ik met vrouwlijk schoon zwolle in
Ben je achterlijk?quote:
Ik ken dat hele kind nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo tegen KBZe is wel lief, ze moet alleen kappen met die lelijke kerels.
HOIquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n moeder is zwanger van mij en ik weet niet of ik haar nu moet vermoorden.
Homofobie? Waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Wat is homofobie en naaktemannenvrees toch een mooi iets
Ok, ik heb er tot nu toe gewoon steeds overheen gelezen, maar wtf is dat voor een gedrochtquote:
Nog 1 ding: homofobie = angst voor homo's. Als je bang bent voor homo's is het wel heel erg droevig met je gesteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Sletje die we gister hebben gehosseld, jeweettogquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok, ik heb er tot nu toe gewoon steeds overheen gelezen, maar wtf is dat voor een gedrocht
Het zou je moeder zijn die je zomaar ineens tegenkomt op internet
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef timmmmm het volgende:
Erg interessant, hoewel ik alleen nog zijn eerste boek, een man die zijn vrouw voor een hoed hield, heb gelezen. Daarnaast heb ik nog 4 boeken van hem waar ik aan moet beginnen. Heb nu de eerste paar pagina's van een been om op te staan gelezen. Daarnaast ben ik ondertussen bezig in De stoel van god en Ben ik dat?, een boek over de werking van onze hersenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah, goedzo
Wat vond je van Oliver Sacks?
florian hartje jude lawquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Als IQM soms Jude Law post vind ik het prima
Echter, als jullie 100 van die naakte kerels posten begint het ietwat te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |