Die eerste is zo mooi hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is Jojoortjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere SC waar dit niet voorkomt?
In haar sig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
I know, geniaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die eerste is zo mooi he
Moet er elke keer weer om lachen
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Dan is het geen jailbait meer. En dan is al alles al uitgelebberd enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps.
Ga verdomme naar [HOMO] danquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
Maar 18 is veuls te oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Die ik postte is 18 hoor, vraag haar maar zelf. Ik zal haar even uit de kelder halen brbquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
wiltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
Ts denkt dat die een tof topic heeft maar HET IS POEP.
Doe je toch maar aan de regels houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan is het geen jailbait meer. En dan is al alles al uitgelebberd enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |