Hij heeft kanker, opgelost slotje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was leuker in One Tree Hill.
Chad is leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was leuker in One Tree Hill.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar de slowchat van OUD of R&P
Met al die depressieve huisvrouwen en vlotte vijftigers met kort stekelhaar
Het is toch een kutpoll.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Lakitu het volgende:
Poll: OPROTTEN MET DIE MANNEN, IK WIL KLEINE MEISJESJa, Jailbait is fucking geil Ja, Jailbait is fucking geil Ik hou van je, Lakitu
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
M'n poll doet vreemd.
die heeft een fucking lelijke vriend hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik had laatst de naam van die chick van dat "epic tits" plaatje opgezocht!![]()
Heb gister 3 gezien was welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje uit Transporter 1![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
POST NOU EENS IN SPOILERS, IK WIL OOK MEE SC'EN!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
die heeft een fucking lelijke vriend he
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef reetveter het volgende:
HIERBIJ ROEP IK ALLE ECHTE MANNEN OP, OM MENNUS LEKKERE WIJVEN TE POSTEN. EN ZE MEOTEN TIETWAARDIG EN MINDERJARIG ZIJN.
Die laatstequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Busty alix.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik had laatst de naam van die chick van dat "epic tits" plaatje opgezocht!![]()
dat wou ik ook posten maar kan dat welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
EN NU IS HET AFGELOPEN. IK WIL ALLEEN NOG MAAR TIETEN EN KUTTEN ZIEN.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best ranzig uit. Net alsof ze een lul hebben ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Lullen mogen niet. En jij mag lekker ook niet naar hun kutten kijken, want jij bent meerderjarig.quote:
Ja!quote:
Eens kijken of zij ook stoppen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Krentenbol, Ik vind het zo wel weer genoeg geweest. Als we nog langer doorgaan, krabben ze ewaarschijnlijk hun ogen uit. Zullen we maar stoppen?
Er zijn zovaak kutjes gepost. No problemo, dit is NSFW.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat wou ik ook posten maar kan dat welWant we worden nogal snnel genaaid hier
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eens kijken of zij ook stoppen dan.
Kom op, je hebt ze lang genoeg gepest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee, want wij mogen dat en wij waren hier eerder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SCquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rkeeg een keer een ban daarvooorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn zovaak kutjes gepost. No problemo, dit is NSFW.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, je hebt ze lang genoeg gepest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
![]()
Ik heb al geklaagd in FB deroverquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SC
Dat er nu opeens een paar chicks en een homo actief zijn betekent niet dat naakte kerels gewenst zijn![]()
Juist wel, gelijke rechten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SC
Dat er nu opeens een paar chicks en een homo actief zijn betekent niet dat naakte kerels gewenst zijn![]()
Het enige verschil is dat dat altijd al zo was, dat is de reden geweest om de SC op te starten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere SC waar dit niet voorkomt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
Die eerste is zo mooi hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is Jojoortjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere SC waar dit niet voorkomt?
In haar sig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
I know, geniaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die eerste is zo mooi he
Moet er elke keer weer om lachen
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Dan is het geen jailbait meer. En dan is al alles al uitgelebberd enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps.
Ga verdomme naar [HOMO] danquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
Maar 18 is veuls te oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Die ik postte is 18 hoor, vraag haar maar zelf. Ik zal haar even uit de kelder halen brbquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
wiltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |