Het is een voorrecht, Anquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja enig. En al die pauper studenten die op mijn loon teren..
Ik denk dat Travolta voorlopig even niets doetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk maar uit. Voor je het weet werp je zijn liefdesbaby en kidnapped Dhr. Travolta jou naar de Scientology sekte in Amerika.
Nou ja, gelukkig wist je toen nog niets over enge sektes waar hij bij zat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruik voortaan eens wat tissues.
Hij is klein!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
Wat je nu eet is dan ook geen vis te noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef nectarientje het volgende:
ik heb net lekker als lunch een bakje kibbeling gehaald! Liep langs de viskraam en het zag er zo uitnodigend uit![]()
voordat 'iemand' gaat sputteren, verder dan kibbeling en vissticks kom ik niet qua vis
Dat moet je ook aan de professionals overlatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe ik zit er weer eens een beetje doorheen hier op stage
Dat de hele dag achter de computer zitten is niks voor mij!
Op mijn andere forum was iemand heel enthousiast aan het vertellen hoe het zijn van getuige een grote eer is en dat je blij mag zijn het bruidspaar te helpen een mooie dag te hebben, ook als dat betekent dat je moet dansen. Ik vond dit stukje wel aardig verwoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
Litpho, waar komt dat zinnetje van je onderschrift vandaan?
*meldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan de professionals overlaten.
Waarom denk ik nu aan Spaceballs?quote:
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Aarti het volgende:
Ja, ik vond het ook wel een mooi zinnetje! Dacht dat je misschien een leuke vrouwenfilm had gekeken
Nee, nee, Annie. Ik werk thuis vandaag en Annie is toch al in Brabant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Kom jij het ff over nemen dan Lit?
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?
Die heb ik nog steeds niet gezien.quote:
De waargebeurde woensdagavondfilms zijn bij mij ook geen succes, maar ik kijk met plezier romcoms als dat betekent dat ik de wansmaak van de gemiddelde horrorfilm kan ontwijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.
Of nog erger: Soaps.
Tsss. Klassieker-to-be. Ik heb hem zelfs op DVD.quote:
Dat is echt een must-see!!quote:
Ik heb idd veel over die film gehoord, maar ben dan altijd bang dat het tegenvalt. Weet iig dat het iets te maken had met deukjes in creme-brulee maken ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss. Klassieker-to-be. Ik heb hem zelfs op DVD.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Amélie moet je beleven, niet kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef Litpho het volgende:
Het is een film die je moet beleven, Kluts. Elke beschrijving die wij kunnen verzinnen (en Aarti en ik kunnen best veel verzinnen als we willen) schiet te kort.
Dan moet ik m toch maar echt gaan zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef Litpho het volgende:
Het is een film die je moet beleven, Kluts. Elke beschrijving die wij kunnen verzinnen (en Aarti en ik kunnen best veel verzinnen als we willen) schiet te kort.
Het is dan ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens wel opvallend vaak met L.
Wat jij tijdens je filmavondjes doet wil ik helemaal niet weten....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Amélie moet je beleven, niet kijken.
het is zeker geen trendfilm, het is een echte klassieker. En je moet vooral niet op heel veel actie en geweren en zo gaan wachten, die komen dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet ik m toch maar echt gaan zien.
Het is bij mij altijd zo dat als iedereen het erover gehad heeft, ik al snel denk dat het zo'n trendfilm is.
Och, ik hou wel van bepaalde genres, maar ik kan van alles leuk vinden. Actie en geweren hoeven niet perse natuurlijk, dus ik moet m toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is zeker geen trendfilm, het is een echte klassieker. En je moet vooral niet op heel veel actie en geweren en zo gaan wachten, die komen dus niet
Ik keek hem met een meisje dat eigenlijk vooral van actie en thriller houdt, zij verveelde zich kapot
Ik moet steeds aan zo'n stom liedje van m'n vader denken bij jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik hou wel van bepaalde genres, maar ik kan van alles leuk vinden. Actie en geweren hoeven niet perse natuurlijk, dus ik moet m toch maar eens gaan kijken dan.
En hoi Dribbel!
Sorry!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan zo'n stom liedje van m'n vader denken bij jou
Ich bin de kluts kwiet tududu
crapquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
Okay, nierfunctie achteruit aan het lopen. Dit wordt echt een geweldig 2009.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Jill Scott.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
You love me especially different every time
You keep me on my feet happily excited
By your cologne, your hands, your smile, your intelligence
You woo me, you court me, you tease me, you please me
You school me, give me some things to think about
Ignite me, you invite me, you co-write me, you love me, you like me
You incite me to chorus, ooh
Ooh...
ik hoop in elk geval keihard mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Ja, een kutzooi ja. Maar goed, laten we hopen dat het meevalt.
prachtig, die floetry van haar...wauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jill Scott.
Gaaf wijf, gave stem, en gave teksten.
Ja, echt een dame die er gewoon staat. Heb haar pas sinds kort ontdekt, maar echt geweldig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
prachtig, die floetry van haar...wauw
Ik krijg bijna de neiging om aan m'n vaatdoekjes te gaan vragen of ze toevallig ook labiel zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Burdie het volgende:
Pfft, ik voel me zo labiel als een vaatdoekje, ik ben er misselijk van.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Ja, een kutzooi ja. Maar goed, laten we hopen dat het meevalt.
Ik denk aan je, maat!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
Ja, anders ik wel. En het ging zo lekker godverdomme.
Stress.![]()
Anyway, dank jullie.
Wat een kutzooi zeg... Ongelofelijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Tof! Die handenhouding is ook waardeloos. Snel slagen, dan kun je het stuur op je eigen manier vasthouden! Je hebt geen CherrySlip gemaakt i.i.g....quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Even tussendoor: ik heb niemand aangereden tijdens m'n eerste rijles. Wel rij ik een beetje hard en ben ik niet zo goed in bochten maken. En m'n handen goed op het stuur houden is ook een vak apart. Paar keer ingegrepen bij bochtjes enzo
. En ik was de pedalen steeds kwijt. Maar het viel reuze mee, volgende week weer.
Waren wel twee blagen op een fiets die geen voorrang hadden maar wel deden alsof, dus ik vol op de remquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Die handenhouding is ook waardeloos. Snel slagen, dan kun je het stuur op je eigen manier vasthouden! Je hebt geen CherrySlip gemaakt i.i.g....
Ik had een rij-instructeur die altijd 'gas, GAS!' riep als 'ie een oud vrouwtje zag oversteken trouwens. The memories!
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Rijlessen, god, wat een belachelijk duur drama was dat. Iets van 60 lessen nodig gehad ofzo.!
¤41,50 per uurquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Rijlessen, god, wat een belachelijk duur drama was dat. Iets van 60 lessen nodig gehad ofzo.!
Dat komt nog wel als je tegelijkertijd mag schakelen, remmen, gas geven, sturen, spiegels kijken en in de drukke stad rijden.quote:
29 lessenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.
CL, hoe vond je het eigenlijk?
Ik heb nog voor 45 gulden per uur les gehad...quote:
Ik moest nu ook alles tegelijkertijd doen, alleen heb ik nog niet zo goed in de spiegels gekeken, dat zei hij niet maar doe je automatisch zelf, maar niet vaak genoeg. Het begon wel net spits te worden, beetje kut op een drukke rotonde. Drie achter elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je tegelijkertijd mag schakelen, remmen, gas geven, sturen, spiegels kijken en in de drukke stad rijden.
Geloof me, dat went vanzelf. Ik had mijn eerste rijles op mijn 18e verjaardag, sneeuw enzo. Op een verlaten heule smalle weg met diepe sloten aan weerszijden vroeg mijn instructeur of ik even een bochtje achteruit wilde doen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest nu ook alles tegelijkertijd doen, alleen heb ik nog niet zo goed in de spiegels gekeken, dat zei hij niet maar doe je automatisch zelf, maar niet vaak genoeg. Het begon wel net spits te worden, beetje kut op een drukke rotonde. Drie achter elkaar.
Maar dan had ik het voetenwerk en schakelen onder de knie, en vergat ik goed te sturen. Ik zat ook de hele tijd met m'n pootje op de koppeling. Geen idee waarom.
Voor je ouders? Ik kreeg de eerste vijf lessen cadeau en that was it.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.
CL, hoe vond je het eigenlijk?
Nee, ik mocht kiezen. Een brommer op mijn 16e of mijn rijbewijs. En het was echt of of! Broertjelief heeft en en gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Q. het volgende:
Voor je ouders? Ik kreeg de eerste vijf lessen cadeau en that was it.. De rest heb ik zelf betaald.
Daar begon het trauma.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik mocht kiezen. Een brommer op mijn 16e of mijn rijbewijs. En het was echt of of! Broertjelief heeft en en gekregen
neuh, dat was al bezigquote:
Gezien de betrokkenen is hier meer sprake van een drama, toch? Het kan allebei. Zou het toeval zijn dan allebei die woorden eindigen op ma?quote:
gheghequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
Gezien de betrokkenen is hier meer sprake van een drama, toch? Het kan allebei. Zou het toeval zijn dan allebei die woorden eindigen op ma?
Hier ligt ook nog sneeuw en het sneeuwde een klein beetje, maar alles was ijsvrijquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
Ik heb 42 lessen gehad, tweede examen precies dezelfde route als de eerste.
Nu zou het me wel minder lijken, je eerste rijles en meteen al die sneeuw enzo. Tenminste, hier ziet het wit.
Ik moest wennen bij de automaat, maar ik mis dat stomme schakelen helemaal niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het pootje op de koppeling is denk ik gewoon een veilig gevoel. Niet geheel terecht aangezien het alleen je schakelbak van de motor haalt; dus je staat niet meteen stil.
Komt wel goed allemaal.
Ja, beter dan. Wanneer heb je de tweede les?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ligt ook nog sneeuw en het sneeuwde een klein beetje, maar alles was ijsvrij. Speciaal voor mij natuurlijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is lekkerquote:
leuk he, alleen spelletjes spelenquote:
Potje doolhof van 't weekend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
leuk he, alleen spelletjes spelen
ja!quote:
Volgende week donderdag, wilde eigenlijk eerder maar die man had het hartstikke druk (eenmansbedrijfje).quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, beter dan. Wanneer heb je de tweede les?
misschien heb ik eroverheen gelezen?
Het arme beestjequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
30.000 euro![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)i_dood__.html?p=17,1
Heb nog mango in de aanbieding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is lekker
Altijd lekker als je geen kaviaar lust en schandalig duur wil eten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
30.000 euro![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)i_dood__.html?p=17,1
Nee, pistachequote:
Okay. Misschien is er dan ook geen sneeuw meer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, wilde eigenlijk eerder maar die man had het hartstikke druk (eenmansbedrijfje).
Dat wordt plankgasquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Misschien is er dan ook geen sneeuw meer.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nog meer![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_R_dam__.html?p=27,1
[afbeelding]
Zolang je nog niet gefrustreerd raakt dat je geen paddestoelen, rode schildjes of bananen krijgt is er niets aan de handquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging nu al te hard soms. Vooral in de bochten.
Iets minder Mario-Karten.
Om maar niet te spreken over die bullet bills en die ***blauwe schilden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zolang je nog niet gefrustreerd raakt dat je geen paddestoelen, rode schildjes of bananen krijgt is er niets aan de hand
Lang leve mijn eigen Wiiquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Mario Kart.
Ik mis hem. Had hem geleerd en hij is ondertussen weer terug dus
.
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kartquote:
Is dat leuk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kart. Wel Wii Fit maar dat is toch wat anders
.
Heeft de Wii nou ook alweer een aantal mario party spellen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kart. Wel Wii Fit maar dat is toch wat anders
.
Ja, eentje. Mario Party 8. Ik vind er zelf niet zo veel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft de Wii nou ook alweer een aantal mario party spellen?
Dat zijn boksen en karten ookquote:
en daar zijn beelden van!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zijn boksen en karten ook
Nietus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef MissMSX het volgende:
KOUD!!!
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.quote:
heul niet!quote:
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van makenquote:
Hier ook. Dat gezeur om een beetje kou. En dan woon ik nog in het zuidoosten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
En nou opdonderen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van maken
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilandenquote:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef MissMSX het volgende:
En nou opdonderen!
[ afbeelding ]
Ik zie je nog steeds!!
Henk is m'n vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilanden
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Niet iedereen woont in de Randstad missiequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Ik vind zijn andere naam toch leukerquote:
Is dat een deugd? Eerder dike pechquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Hoi!quote:
quote:
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een deugd? Eerder dike pech
Ik heb 't gewoon koud. Punt. En vind het vreselijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de Randstad missie
Uh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind zijn andere naam toch leuker
Had jij niet iemand warm te houden?quote:
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.
Thusiwerken en gewoon het raam open zetten omdat het kan is ook prima. Tenminste, dat vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Van je vader.quote:
Owh, oeh ja, zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Van je vader.
En als je het koud hebt mag je wel bij mij komenIk zit op de bank met een dekentje en een dikke kat
3e foto, jurk linksquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog een keer trouwen![]()
http://www.linearaffaelli.be/catalog.php?selection=bridal&lang=nl
Haar links, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
3e foto, jurk links
of foto 5!!![]()
![]()
Damn, nu wil ik ook trouwen!
haar rechts, jurk linksquote:
Ik voel toch meer voor vijf dan.quote:
Een jurk zal je goed staan.quote:
Ook ergquote:
Niet al te laag uitgesneden graag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
Een jurk zal je goed staan.
Met een paar kipfiletjes kan je een hoop goedmaken hoor!quote:
oe!! Die is ook heel mooi! Maar meer voor een gala, die zou ik niet op mijn trouwen aanwillen.quote:
Hij staat jou beterquote:
quote:
Kan toch niet de jurk afkraken als jurkenmeisjequote:
Dat zeg ik! Hij staat jou beterquote:
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...quote:
handig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
Google Ads!
Mooie Pools Bruiden
Ontmoet Uw Aanstaande Bruid Vandaag 400,000 Leden. Word 100% Gratis Lid
www.RussianEuro.com
Als ze niet getrouwd was, zou je je moeten haastenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Litpho het volgende:
Als ze niet getrouwd was, zou je je moeten haasten.
Over drie jaar weer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...
quote:
Dan ga ik nu met een gerust hart slapenquote:
een-jarig jubileum!quote:
Slaap lekker meis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Dan ga ik nu met een gerust hart slapen![]()
Ik wil best eens met Air een competitie aangaan, maar niet op dit punt.quote:
Het verleden heeft al meermalen bewezen dat wij elkaar prima aanvullen op het verbale vlak. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een voortzetting van de samenwerking!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Litpho het volgende:
Ik wil best eens met Air een competitie aangaan, maar niet op dit punt.
Wederom, niet op dit puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verleden heeft al meermalen bewezen dat wij elkaar prima aanvullen op het verbale vlak. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een voortzetting van de samenwerking!
Het gegeven dat ze vrijwel direct na afloop haar functie neerlegde en die jaren later pas weer heeft opgepakt is een teken dat ze er blijkbaar wel weer klaar voor is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
Wederom, niet op dit punt. Of gaan we weer jonge marokkaanse meisjes intimideren met couscous?
Vrijwel direkt na afloop regelde ze banrechten voor zichzelf, dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze vrijwel direct na afloop haar functie neerlegde en die jaren later pas weer heeft opgepakt is een teken dat ze er blijkbaar wel weer klaar voor is...
euh wat?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
Wederom, niet op dit punt. Of gaan we weer jonge marokkaanse meisjes intimideren met couscous?
Onze subtiliteit maakt ons vrijwel onbanbaar...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Litpho het volgende:
Vrijwel direkt na afloop regelde ze banrechten voor zichzelf, dat is niet helemaal hetzelfde.
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestaptquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze subtiliteit maakt ons vrijwel onbanbaar...
Ze is zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, ik ga even ingrijpen. Hime is een gruwelijke beltoon aan het uitzoeken als wekmelodie...
Ik zie Godt nog wel terugkeren. Even geduld!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestapt.
Zeg nooit nooit maar ik denk dat die kans ongeveer 0,1% is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie Godt nog wel terugkeren. Even geduld!
Die note van je is waarschijnlijk zo te gokken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestapt.
quote:` In het centrum van Utrecht heeft de
politie vijf mensen opgepakt die op het
Vredenburg meededen aan een betoging
tegen Israël.Ze werden aangehouden
voor onder meer belediging en het niet
opvolgen van bevelen.Er waren ongeveer
300 demonstranten,voornamelijk jonge
Marokkanen.Ze hadden vlaggen bij zich
en riepen leuzen tegen Israël.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
Das nou weer jammer, Godtje.quote:
Oh, ik zal ook de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer zijn de prestaties zijn Feyenoord
Ik vind Sensible Soccer toch leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef dawg het volgende:
Het is dan ook een kutploeg. En een kutsport. Maar toch, Helmond Sport.
De technische staf de schuld geven is in dit geval het beste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik zal ook de laatste zijn die dat ontkent.
Ik ben al euforisch als ze gelijk spelen!
Nee hoor. We suck gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De technische staf de schuld geven is in dit geval het beste.
Kijk even naar de transfers vanaf rob baan tot nu (in de OP).quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. We suck gewoon.
Maar het komt ooit nog wel weer goed.
Godt, ik ben een vrouw. Ik kijk bij hoge uitzondering een wedstrijd, soms een samenvatting, met altijd ergens de hoop dat er lekkere voetballers bij de tegenpartij zitten voor extra entertainmentwaarde. Daarnaast is het afzeiken van Ajax een grote hobby van me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk even naar de transfers vanaf rob baan tot nu (in de OP).
Het grote Feijenoord-topic #430: Sprookjesboek van Petertje
Dan kan je de conclusies snel trekken met betrekking tot het aankoop beleid, jeugd opleiding, etc
En ze hebben het zo overzichtelijk voor je gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt, ik ben een vrouw. Ik kijk bij hoge uitzondering een wedstrijd, soms een samenvatting, met altijd ergens de hoop dat er lekkere voetballers bij de tegenpartij zitten voor extra entertainmentwaarde. Daarnaast is het afzeiken van Ajax een grote hobby van me.
Kortom, ik hou me er niet zodanig mee bezig.
Speciaal voor mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze hebben het zo overzichtelijk voor je gemaakt.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
Maar nee, ik vind het niet boeiend genoeg. Ik vind het gewoon leuk om af en toe te kijken, en soms zelfs voor de gein een balletje te trappen, maar verder niet.
Nou, hou me op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar in plaats van Fokken hou ik voetbal ook nog een beetje bij
Ben je gek geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, hou me op de hoogte.
Bedoel je nou ook dat je voetbal speelt?
Jij golft zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben je gek geworden.![]()
Pauper sport![]()
![]()
Kortom ik vind alleen professioneel voetbal leuk.
4 jaar voetbalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij golft zeker.
Ook nooit gedaan vroegah?
Ik sport ook eigenlijk nooit. Vroeger veel gedanst, maar toen ik op een gegeven moment naar feestjes ging, was het sporten wel afgelopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 jaar voetbal
6 jaar hockey
12 jaar tennis
sinds mijn twaalfde Golf (al doe ik het weinig)
en een jaartje of 5 squash
De laatste jaren doe ik bijna niks mee. Afgezienn van een zeldzaam potje tennis of golf.
De andere sporten zijn ook tof.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik sport ook eigenlijk nooit. Vroeger veel gedanst, maar toen ik op een gegeven moment naar feestjes ging, was het sporten wel afgelopen.
Tennis is wel tof.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef dawg het volgende:
Ik ben gestopt met roken. Vandaag anderhalf pakje weggeven aan een goede vriendin van me.
Ik vond hockey altijd wel leuk op school. Maar ik ben zo onhandig, en na tig keer zo'n stick tegen mijn schenen krijgen was ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De andere sporten zijn ook tof.![]()
Ik heb bijna alle kak sporten wel gedaan.![]()
Nog even op Cricket en polo en ik ben rond.
Hij moet ook tegen de balquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond hockey altijd wel leuk op school. Maar ik ben zo onhandig, en na tig keer zo'n stick tegen mijn schenen krijgen was ik er wel klaar mee.
Ja, al hoop ik wel redelijk snel m'n rijbewijs te hebben. Ik ben zo'n stuk ongeduld dat geen geduld heeft en alles altijd gelijk wil kunnenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Nog na aan het genieten van je eerste rijles?
Zoals ik al zei: Ik ben onhandig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij moet ook tegen de bal
Dat scheelt een hoop pijn en ergenis.
Fucked dat je instructeur volgende week dan pas weer kan. Maar hoelang wil je erover doen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al hoop ik wel redelijk snel m'n rijbewijs te hebben. Ik ben zo'n stuk ongeduld dat geen geduld heeft en alles altijd gelijk wil kunnen.
Een maand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Fucked dat je instructeur volgende week dan pas weer kan. Maar hoelang wil je erover doen dan?
Misschien, maar dan was ik het na een week weer verleerd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef dawg het volgende:
Was zo'n 10 dagen cursus niks voor jou geweest dan?
ZXquote:
Ouder worden is zo cliché inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
Zo nog een dagje en dan weer jarig. Eens kijken wat ik ga doen
Goedemorgenquote:
tsss, zijn ze weer niet goed genoegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:28 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig maar
Ik ga jullie nu alleen verlaten...
Dood kan altijd nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ouder worden is zo cliché inderdaad.
Ik moet vanmiddag naar utrechtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:04 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt zooo blij dat ik zometeen niet meer met de trein hoef..
MSX!quote:
Waar in Utrecht moet je zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Alleen utrecht zie ik niet zitten.
Oh was dat het.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
Ik zoek al jaren naar een alternatief, maar het enige alternatief dat ik kan bedenken is vooralsnog ook niet aanlokkelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ouder worden is zo cliché inderdaad.
Dat was al bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |