¤41,50 per uurquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Rijlessen, god, wat een belachelijk duur drama was dat. Iets van 60 lessen nodig gehad ofzo.!
Dat komt nog wel als je tegelijkertijd mag schakelen, remmen, gas geven, sturen, spiegels kijken en in de drukke stad rijden.quote:
29 lessenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.
CL, hoe vond je het eigenlijk?
Ik heb nog voor 45 gulden per uur les gehad...quote:
Ik moest nu ook alles tegelijkertijd doen, alleen heb ik nog niet zo goed in de spiegels gekeken, dat zei hij niet maar doe je automatisch zelf, maar niet vaak genoeg. Het begon wel net spits te worden, beetje kut op een drukke rotonde. Drie achter elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je tegelijkertijd mag schakelen, remmen, gas geven, sturen, spiegels kijken en in de drukke stad rijden.
Geloof me, dat went vanzelf. Ik had mijn eerste rijles op mijn 18e verjaardag, sneeuw enzo. Op een verlaten heule smalle weg met diepe sloten aan weerszijden vroeg mijn instructeur of ik even een bochtje achteruit wilde doen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest nu ook alles tegelijkertijd doen, alleen heb ik nog niet zo goed in de spiegels gekeken, dat zei hij niet maar doe je automatisch zelf, maar niet vaak genoeg. Het begon wel net spits te worden, beetje kut op een drukke rotonde. Drie achter elkaar.
Maar dan had ik het voetenwerk en schakelen onder de knie, en vergat ik goed te sturen. Ik zat ook de hele tijd met m'n pootje op de koppeling. Geen idee waarom.
Voor je ouders? Ik kreeg de eerste vijf lessen cadeau en that was it.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.
CL, hoe vond je het eigenlijk?
Nee, ik mocht kiezen. Een brommer op mijn 16e of mijn rijbewijs. En het was echt of of! Broertjelief heeft en en gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef Q. het volgende:
Voor je ouders? Ik kreeg de eerste vijf lessen cadeau en that was it.. De rest heb ik zelf betaald.
Daar begon het trauma.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ik mocht kiezen. Een brommer op mijn 16e of mijn rijbewijs. En het was echt of of! Broertjelief heeft en en gekregen
neuh, dat was al bezigquote:
Gezien de betrokkenen is hier meer sprake van een drama, toch? Het kan allebei. Zou het toeval zijn dan allebei die woorden eindigen op ma?quote:
gheghequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
Gezien de betrokkenen is hier meer sprake van een drama, toch? Het kan allebei. Zou het toeval zijn dan allebei die woorden eindigen op ma?
Hier ligt ook nog sneeuw en het sneeuwde een klein beetje, maar alles was ijsvrijquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef dawg het volgende:
Ik heb 42 lessen gehad, tweede examen precies dezelfde route als de eerste.
Nu zou het me wel minder lijken, je eerste rijles en meteen al die sneeuw enzo. Tenminste, hier ziet het wit.
Ik moest wennen bij de automaat, maar ik mis dat stomme schakelen helemaal niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Anthraxx het volgende:
Het pootje op de koppeling is denk ik gewoon een veilig gevoel. Niet geheel terecht aangezien het alleen je schakelbak van de motor haalt; dus je staat niet meteen stil.
Komt wel goed allemaal.
Ja, beter dan. Wanneer heb je de tweede les?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ligt ook nog sneeuw en het sneeuwde een klein beetje, maar alles was ijsvrij. Speciaal voor mij natuurlijk.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is lekkerquote:
leuk he, alleen spelletjes spelenquote:
Potje doolhof van 't weekend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
leuk he, alleen spelletjes spelen
ja!quote:
Volgende week donderdag, wilde eigenlijk eerder maar die man had het hartstikke druk (eenmansbedrijfje).quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, beter dan. Wanneer heb je de tweede les?
misschien heb ik eroverheen gelezen?
Het arme beestjequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
30.000 euro![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)i_dood__.html?p=17,1
Heb nog mango in de aanbieding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is lekker
Altijd lekker als je geen kaviaar lust en schandalig duur wil eten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
30.000 euro![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)i_dood__.html?p=17,1
Nee, pistachequote:
Okay. Misschien is er dan ook geen sneeuw meer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week donderdag, wilde eigenlijk eerder maar die man had het hartstikke druk (eenmansbedrijfje).
Dat wordt plankgasquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Okay. Misschien is er dan ook geen sneeuw meer.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 18:50 schreef MissMSX het volgende:
Nog meer![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_R_dam__.html?p=27,1
[afbeelding]
Zolang je nog niet gefrustreerd raakt dat je geen paddestoelen, rode schildjes of bananen krijgt is er niets aan de handquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging nu al te hard soms. Vooral in de bochten.
Iets minder Mario-Karten.
Om maar niet te spreken over die bullet bills en die ***blauwe schilden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zolang je nog niet gefrustreerd raakt dat je geen paddestoelen, rode schildjes of bananen krijgt is er niets aan de hand
Lang leve mijn eigen Wiiquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Mario Kart.
Ik mis hem. Had hem geleerd en hij is ondertussen weer terug dus
.
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kartquote:
Is dat leuk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kart. Wel Wii Fit maar dat is toch wat anders
.
Heeft de Wii nou ook alweer een aantal mario party spellen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wii heb ik wel, alleen geen Mario Kart. Wel Wii Fit maar dat is toch wat anders
.
Ja, eentje. Mario Party 8. Ik vind er zelf niet zo veel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft de Wii nou ook alweer een aantal mario party spellen?
Dat zijn boksen en karten ookquote:
en daar zijn beelden van!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zijn boksen en karten ook
Nietus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef MissMSX het volgende:
KOUD!!!
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.quote:
heul niet!quote:
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van makenquote:
Hier ook. Dat gezeur om een beetje kou. En dan woon ik nog in het zuidoosten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
En nou opdonderen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van maken
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilandenquote:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef MissMSX het volgende:
En nou opdonderen!
[ afbeelding ]
Ik zie je nog steeds!!
Henk is m'n vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilanden
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Niet iedereen woont in de Randstad missiequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Ik vind zijn andere naam toch leukerquote:
Is dat een deugd? Eerder dike pechquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Hoi!quote:
quote:
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een deugd? Eerder dike pech
Ik heb 't gewoon koud. Punt. En vind het vreselijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de Randstad missie
Uh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind zijn andere naam toch leuker
Had jij niet iemand warm te houden?quote:
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.
Thusiwerken en gewoon het raam open zetten omdat het kan is ook prima. Tenminste, dat vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Van je vader.quote:
Owh, oeh ja, zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Van je vader.
En als je het koud hebt mag je wel bij mij komenIk zit op de bank met een dekentje en een dikke kat
3e foto, jurk linksquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog een keer trouwen![]()
http://www.linearaffaelli.be/catalog.php?selection=bridal&lang=nl
Haar links, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
3e foto, jurk links
of foto 5!!![]()
![]()
Damn, nu wil ik ook trouwen!
haar rechts, jurk linksquote:
Ik voel toch meer voor vijf dan.quote:
Een jurk zal je goed staan.quote:
Ook ergquote:
Niet al te laag uitgesneden graag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
Een jurk zal je goed staan.
Met een paar kipfiletjes kan je een hoop goedmaken hoor!quote:
oe!! Die is ook heel mooi! Maar meer voor een gala, die zou ik niet op mijn trouwen aanwillen.quote:
Hij staat jou beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |