Ja, eentje. Mario Party 8. Ik vind er zelf niet zo veel aan eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft de Wii nou ook alweer een aantal mario party spellen?
Dat zijn boksen en karten ookquote:
en daar zijn beelden van!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zijn boksen en karten ook
Nietus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef MissMSX het volgende:
KOUD!!!
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.quote:
heul niet!quote:
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van makenquote:
Hier ook. Dat gezeur om een beetje kou. En dan woon ik nog in het zuidoosten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
En nou opdonderen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik fietste vandaag langs een 'knippen zonder afspraak' bord! Had alleen geen telefoon bij me dus kon er geen foto van maken
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilandenquote:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. Ik had hier de hele dag een open raam.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef MissMSX het volgende:
En nou opdonderen!
[ afbeelding ]
Ik zie je nog steeds!!
Henk is m'n vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij deed er wat aan, hij woont nu op een van de abc eilanden
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Niet iedereen woont in de Randstad missiequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MissMSX het volgende:
Zelfkastijding is al jaren geen deugd meer
Ik vind zijn andere naam toch leukerquote:
Is dat een deugd? Eerder dike pechquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Hoi!quote:
quote:
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dat een deugd? Eerder dike pech
Ik heb 't gewoon koud. Punt. En vind het vreselijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de Randstad missie
Uh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind zijn andere naam toch leuker
Had jij niet iemand warm te houden?quote:
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het is geen deugd. Maar ook geen zelfkastijding.
Thusiwerken en gewoon het raam open zetten omdat het kan is ook prima. Tenminste, dat vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Thuiswerken omdat de aannemer een lekkend dakraam komt vervangen daarentegen...
Van je vader.quote:
Owh, oeh ja, zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Van je vader.
En als je het koud hebt mag je wel bij mij komenIk zit op de bank met een dekentje en een dikke kat
3e foto, jurk linksquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog een keer trouwen![]()
http://www.linearaffaelli.be/catalog.php?selection=bridal&lang=nl
Haar links, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
3e foto, jurk links
of foto 5!!![]()
![]()
Damn, nu wil ik ook trouwen!
haar rechts, jurk linksquote:
Ik voel toch meer voor vijf dan.quote:
Een jurk zal je goed staan.quote:
Ook ergquote:
Niet al te laag uitgesneden graag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Pheno het volgende:
Een jurk zal je goed staan.
Met een paar kipfiletjes kan je een hoop goedmaken hoor!quote:
oe!! Die is ook heel mooi! Maar meer voor een gala, die zou ik niet op mijn trouwen aanwillen.quote:
Hij staat jou beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |