Het is een voorrecht, Anquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja enig. En al die pauper studenten die op mijn loon teren..
Ik denk dat Travolta voorlopig even niets doetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk maar uit. Voor je het weet werp je zijn liefdesbaby en kidnapped Dhr. Travolta jou naar de Scientology sekte in Amerika.
Nou ja, gelukkig wist je toen nog niets over enge sektes waar hij bij zat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruik voortaan eens wat tissues.
Hij is klein!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
Wat je nu eet is dan ook geen vis te noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef nectarientje het volgende:
ik heb net lekker als lunch een bakje kibbeling gehaald! Liep langs de viskraam en het zag er zo uitnodigend uit![]()
voordat 'iemand' gaat sputteren, verder dan kibbeling en vissticks kom ik niet qua vis
Dat moet je ook aan de professionals overlatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe ik zit er weer eens een beetje doorheen hier op stage
Dat de hele dag achter de computer zitten is niks voor mij!
Op mijn andere forum was iemand heel enthousiast aan het vertellen hoe het zijn van getuige een grote eer is en dat je blij mag zijn het bruidspaar te helpen een mooie dag te hebben, ook als dat betekent dat je moet dansen. Ik vond dit stukje wel aardig verwoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
Litpho, waar komt dat zinnetje van je onderschrift vandaan?
*meldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan de professionals overlaten.
Waarom denk ik nu aan Spaceballs?quote:
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Aarti het volgende:
Ja, ik vond het ook wel een mooi zinnetje! Dacht dat je misschien een leuke vrouwenfilm had gekeken
Nee, nee, Annie. Ik werk thuis vandaag en Annie is toch al in Brabant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Kom jij het ff over nemen dan Lit?
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?
Die heb ik nog steeds niet gezien.quote:
De waargebeurde woensdagavondfilms zijn bij mij ook geen succes, maar ik kijk met plezier romcoms als dat betekent dat ik de wansmaak van de gemiddelde horrorfilm kan ontwijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.
Of nog erger: Soaps.
Tsss. Klassieker-to-be. Ik heb hem zelfs op DVD.quote:
Dat is echt een must-see!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |