Het is een voorrecht, Anquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja enig. En al die pauper studenten die op mijn loon teren..
Ik denk dat Travolta voorlopig even niets doetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk maar uit. Voor je het weet werp je zijn liefdesbaby en kidnapped Dhr. Travolta jou naar de Scientology sekte in Amerika.
Nou ja, gelukkig wist je toen nog niets over enge sektes waar hij bij zat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruik voortaan eens wat tissues.
Hij is klein!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, jeugdsentiment, ik moet hem gewoon even aanranden.
Wat je nu eet is dan ook geen vis te noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef nectarientje het volgende:
ik heb net lekker als lunch een bakje kibbeling gehaald! Liep langs de viskraam en het zag er zo uitnodigend uit![]()
voordat 'iemand' gaat sputteren, verder dan kibbeling en vissticks kom ik niet qua vis
Dat moet je ook aan de professionals overlatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe ik zit er weer eens een beetje doorheen hier op stage
Dat de hele dag achter de computer zitten is niks voor mij!
Op mijn andere forum was iemand heel enthousiast aan het vertellen hoe het zijn van getuige een grote eer is en dat je blij mag zijn het bruidspaar te helpen een mooie dag te hebben, ook als dat betekent dat je moet dansen. Ik vond dit stukje wel aardig verwoord.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
Litpho, waar komt dat zinnetje van je onderschrift vandaan?
*meldtquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan de professionals overlaten.
Waarom denk ik nu aan Spaceballs?quote:
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Aarti het volgende:
Ja, ik vond het ook wel een mooi zinnetje! Dacht dat je misschien een leuke vrouwenfilm had gekeken
Nee, nee, Annie. Ik werk thuis vandaag en Annie is toch al in Brabant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
Kom jij het ff over nemen dan Lit?
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
There is no such thing als een "leuke" vrouwenfilm.
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk zonder aanhalingstekens wilde je zeggen?
Die heb ik nog steeds niet gezien.quote:
De waargebeurde woensdagavondfilms zijn bij mij ook geen succes, maar ik kijk met plezier romcoms als dat betekent dat ik de wansmaak van de gemiddelde horrorfilm kan ontwijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik haat die films die in de categorie romcoms of waargebeurde woensdagavondfilms vallen.
Of nog erger: Soaps.
Tsss. Klassieker-to-be. Ik heb hem zelfs op DVD.quote:
Dat is echt een must-see!!quote:
Ik heb idd veel over die film gehoord, maar ben dan altijd bang dat het tegenvalt. Weet iig dat het iets te maken had met deukjes in creme-brulee maken ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tsss. Klassieker-to-be. Ik heb hem zelfs op DVD.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Amélie moet je beleven, niet kijken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef Litpho het volgende:
Het is een film die je moet beleven, Kluts. Elke beschrijving die wij kunnen verzinnen (en Aarti en ik kunnen best veel verzinnen als we willen) schiet te kort.
Dan moet ik m toch maar echt gaan zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:45 schreef Litpho het volgende:
Het is een film die je moet beleven, Kluts. Elke beschrijving die wij kunnen verzinnen (en Aarti en ik kunnen best veel verzinnen als we willen) schiet te kort.
Het is dan ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens wel opvallend vaak met L.
Wat jij tijdens je filmavondjes doet wil ik helemaal niet weten....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Amélie moet je beleven, niet kijken.
het is zeker geen trendfilm, het is een echte klassieker. En je moet vooral niet op heel veel actie en geweren en zo gaan wachten, die komen dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet ik m toch maar echt gaan zien.
Het is bij mij altijd zo dat als iedereen het erover gehad heeft, ik al snel denk dat het zo'n trendfilm is.
Och, ik hou wel van bepaalde genres, maar ik kan van alles leuk vinden. Actie en geweren hoeven niet perse natuurlijk, dus ik moet m toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is zeker geen trendfilm, het is een echte klassieker. En je moet vooral niet op heel veel actie en geweren en zo gaan wachten, die komen dus niet
Ik keek hem met een meisje dat eigenlijk vooral van actie en thriller houdt, zij verveelde zich kapot
Ik moet steeds aan zo'n stom liedje van m'n vader denken bij jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik hou wel van bepaalde genres, maar ik kan van alles leuk vinden. Actie en geweren hoeven niet perse natuurlijk, dus ik moet m toch maar eens gaan kijken dan.
En hoi Dribbel!
Sorry!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan zo'n stom liedje van m'n vader denken bij jou
Ich bin de kluts kwiet tududu
crapquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
Okay, nierfunctie achteruit aan het lopen. Dit wordt echt een geweldig 2009.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Jill Scott.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Aarti het volgende:
You love me especially different every time
You keep me on my feet happily excited
By your cologne, your hands, your smile, your intelligence
You woo me, you court me, you tease me, you please me
You school me, give me some things to think about
Ignite me, you invite me, you co-write me, you love me, you like me
You incite me to chorus, ooh
Ooh...
ik hoop in elk geval keihard mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Ja, een kutzooi ja. Maar goed, laten we hopen dat het meevalt.
prachtig, die floetry van haar...wauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jill Scott.
Gaaf wijf, gave stem, en gave teksten.
Ja, echt een dame die er gewoon staat. Heb haar pas sinds kort ontdekt, maar echt geweldig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
prachtig, die floetry van haar...wauw
Ik krijg bijna de neiging om aan m'n vaatdoekjes te gaan vragen of ze toevallig ook labiel zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef Burdie het volgende:
Pfft, ik voel me zo labiel als een vaatdoekje, ik ben er misselijk van.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef dawg het volgende:
Ja, een kutzooi ja. Maar goed, laten we hopen dat het meevalt.
Ik denk aan je, maat!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
Ja, anders ik wel. En het ging zo lekker godverdomme.
Stress.![]()
Anyway, dank jullie.
Wat een kutzooi zeg... Ongelofelijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef dawg het volgende:
![]()
![]()
Tof! Die handenhouding is ook waardeloos. Snel slagen, dan kun je het stuur op je eigen manier vasthouden! Je hebt geen CherrySlip gemaakt i.i.g....quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Even tussendoor: ik heb niemand aangereden tijdens m'n eerste rijles. Wel rij ik een beetje hard en ben ik niet zo goed in bochten maken. En m'n handen goed op het stuur houden is ook een vak apart. Paar keer ingegrepen bij bochtjes enzo
. En ik was de pedalen steeds kwijt. Maar het viel reuze mee, volgende week weer.
Waren wel twee blagen op een fiets die geen voorrang hadden maar wel deden alsof, dus ik vol op de remquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tof! Die handenhouding is ook waardeloos. Snel slagen, dan kun je het stuur op je eigen manier vasthouden! Je hebt geen CherrySlip gemaakt i.i.g....
Ik had een rij-instructeur die altijd 'gas, GAS!' riep als 'ie een oud vrouwtje zag oversteken trouwens. The memories!
Ja, dan is het wel een dure hobby ja! Gelukkig voor mijn ouders had ik na 29 lessen een roze papiertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:02 schreef Q. het volgende:
Rijlessen, god, wat een belachelijk duur drama was dat. Iets van 60 lessen nodig gehad ofzo.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |