quote:
Kan toch niet de jurk afkraken als jurkenmeisjequote:
Dat zeg ik! Hij staat jou beterquote:
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...quote:
handig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef AirwiN het volgende:
Google Ads!
Mooie Pools Bruiden
Ontmoet Uw Aanstaande Bruid Vandaag 400,000 Leden. Word 100% Gratis Lid
www.RussianEuro.com
Als ze niet getrouwd was, zou je je moeten haastenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Litpho het volgende:
Als ze niet getrouwd was, zou je je moeten haasten.
Over drie jaar weer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al met je getrouwd was, zou ik het nu doen...
quote:
Dan ga ik nu met een gerust hart slapenquote:
een-jarig jubileum!quote:
Slaap lekker meis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Dan ga ik nu met een gerust hart slapen![]()
Ik wil best eens met Air een competitie aangaan, maar niet op dit punt.quote:
Het verleden heeft al meermalen bewezen dat wij elkaar prima aanvullen op het verbale vlak. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een voortzetting van de samenwerking!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Litpho het volgende:
Ik wil best eens met Air een competitie aangaan, maar niet op dit punt.
Wederom, niet op dit puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het verleden heeft al meermalen bewezen dat wij elkaar prima aanvullen op het verbale vlak. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een voortzetting van de samenwerking!
Het gegeven dat ze vrijwel direct na afloop haar functie neerlegde en die jaren later pas weer heeft opgepakt is een teken dat ze er blijkbaar wel weer klaar voor is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
Wederom, niet op dit punt. Of gaan we weer jonge marokkaanse meisjes intimideren met couscous?
Vrijwel direkt na afloop regelde ze banrechten voor zichzelf, dat is niet helemaal hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gegeven dat ze vrijwel direct na afloop haar functie neerlegde en die jaren later pas weer heeft opgepakt is een teken dat ze er blijkbaar wel weer klaar voor is...
euh wat?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Litpho het volgende:
Wederom, niet op dit punt. Of gaan we weer jonge marokkaanse meisjes intimideren met couscous?
Onze subtiliteit maakt ons vrijwel onbanbaar...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Litpho het volgende:
Vrijwel direkt na afloop regelde ze banrechten voor zichzelf, dat is niet helemaal hetzelfde.
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestaptquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze subtiliteit maakt ons vrijwel onbanbaar...
Ze is zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
Maar goed, ik ga even ingrijpen. Hime is een gruwelijke beltoon aan het uitzoeken als wekmelodie...
Ik zie Godt nog wel terugkeren. Even geduld!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestapt.
Zeg nooit nooit maar ik denk dat die kans ongeveer 0,1% is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie Godt nog wel terugkeren. Even geduld!
Die note van je is waarschijnlijk zo te gokken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb wel notes tegenwoordig. En uiteraard pas nadat alle crew die voor mij zou lekken was opgestapt.
quote:` In het centrum van Utrecht heeft de
politie vijf mensen opgepakt die op het
Vredenburg meededen aan een betoging
tegen Israël.Ze werden aangehouden
voor onder meer belediging en het niet
opvolgen van bevelen.Er waren ongeveer
300 demonstranten,voornamelijk jonge
Marokkanen.Ze hadden vlaggen bij zich
en riepen leuzen tegen Israël.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
Das nou weer jammer, Godtje.quote:
Oh, ik zal ook de laatste zijn die dat ontkent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer zijn de prestaties zijn Feyenoord
Ik vind Sensible Soccer toch leuker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef dawg het volgende:
Het is dan ook een kutploeg. En een kutsport. Maar toch, Helmond Sport.
De technische staf de schuld geven is in dit geval het beste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik zal ook de laatste zijn die dat ontkent.
Ik ben al euforisch als ze gelijk spelen!
Nee hoor. We suck gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
De technische staf de schuld geven is in dit geval het beste.
Kijk even naar de transfers vanaf rob baan tot nu (in de OP).quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor. We suck gewoon.
Maar het komt ooit nog wel weer goed.
Godt, ik ben een vrouw. Ik kijk bij hoge uitzondering een wedstrijd, soms een samenvatting, met altijd ergens de hoop dat er lekkere voetballers bij de tegenpartij zitten voor extra entertainmentwaarde. Daarnaast is het afzeiken van Ajax een grote hobby van me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kijk even naar de transfers vanaf rob baan tot nu (in de OP).
Het grote Feijenoord-topic #430: Sprookjesboek van Petertje
Dan kan je de conclusies snel trekken met betrekking tot het aankoop beleid, jeugd opleiding, etc
En ze hebben het zo overzichtelijk voor je gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Godt, ik ben een vrouw. Ik kijk bij hoge uitzondering een wedstrijd, soms een samenvatting, met altijd ergens de hoop dat er lekkere voetballers bij de tegenpartij zitten voor extra entertainmentwaarde. Daarnaast is het afzeiken van Ajax een grote hobby van me.
Kortom, ik hou me er niet zodanig mee bezig.
Speciaal voor mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze hebben het zo overzichtelijk voor je gemaakt.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speciaal voor mij?
Maar nee, ik vind het niet boeiend genoeg. Ik vind het gewoon leuk om af en toe te kijken, en soms zelfs voor de gein een balletje te trappen, maar verder niet.
Nou, hou me op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Maar in plaats van Fokken hou ik voetbal ook nog een beetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |