quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Ex stuurt na een jaar een smsje via een telefoon van een vriend van hemvan: sorry dat ik je zo pijn heb gedaan dit heb je niet verdiend boehoehoe
en nu na weken? komt hij er op terug en hij is nog vager dan ik dus ik heb de energie niet voor een samenvatting. en ik snap het sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb sowieso geen behoefte aan contact en ik vind het een zielige poging tot een gesprekEn nu wil hij het zeker helemaal gaan overanalyseren en bladiebladiebla...
Qua vaag was het wel precies pas.![]()
Whehehe, dat is beyond mijn vaagheid! Serieus vergeleken bij mijn ex was ik een eh.. Vivi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Qua vaag was het wel precies pas.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, hai, ga nou maar lekker verder leren. SUPERgoed bezig, jongedame.
En nu weer weg he?.
Veel succes! En voorzichtig rijden morgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, wel een beetje een emoheaumeau hoor!
Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
truste en suc6quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen want like I said b4, ik begin morgen ook aan mijn nieuwe baan
Ja maar dat komt omdat je met je gedachten kan bepalen wie je bent. Dat stond in zijn bijbel (the secret). Dus. En zijn omg heilige film was What the #$*! Do We (K)now!?. En dat als je lief doet tegen water de moleculen de vorm aannemen van het Chinese teken voor blijheid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee hoor de rest van de tijd msn je met mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik druk soms op refresh, lees wat, en dan weer naar mn tentamen van vorige keer kijken en opzoeken wat ik nog steeds niet weet. Wow ik doe iets.
Betraptquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor de rest van de tijd msn je met mij
Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Betrapt. Gelukkig leer ik ondertussen ook nog. Moet ik je op de hoogte gaan houden van mn zoektocht naar de langzaamste manier om de snelheid van een reactie te reguleren?
Why? of ik heb ik dat net gemist?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Ieeh ik heb structuur en planning nodig. OmgMaar dat valt nu even weg. *adem in, adem uit* aaaah
Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat globaal de snelheid van iemands reactie meten, of moet je de snelheid van een actiepotentiaal reguleren ofzo?sorry voor de vraagben nieuwsgierig!
Tentamenweken! En normaal had ik college's en ging ik woensdag bij vriendje slapen en dan nog ergens halverwege ook ongeveer volgens vaste planning en sowieso op dinsdag niet..quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Why? of ik heb ik dat net gemist?
En iedereen succes met de nieuwe banen, en Vivi, sterkte, wat een naar verhaal van je mams.. Knap dat je er nog zo rustig onder bent//
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Cinnamon, succes morgen
Kim, als ik je zo hoor over die baan zeg ik: proberen!
Blijkt na een tijdje dat je er echt doodongelukkig van wordt dan zal je dus iets anders moeten bedenken.
Maar als je het niet probeert krijg je er wellicht spijt van
Oh vet! Mijn scheikunde en natuurkundekennis is nogal nihil maar ik ga morgen als ik goed wakker ben zeker eens opzoeken hoe dat allemaal zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaat over reactie die gekatalyseerd worden met een enzym. 4 Mogelijke antwoorden: covalente modificatie van het katalyserende eiwit, allostere modificatie van het katalyserende eiwit, verandering van het niveau van genexpressie van het katalyserende eiwit en afbraak van het katalyserende eiwit.
Volgens mij is de derde, die eerste 2 waren juist snel dacht ik en die laatste ook stuk sneller ... maar dat zoek ik nu dus. Dit was dus een tentamenvraag vorige keer en toen wist ik het ook niet.
O je bent nog niet aangenomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.
Daar ging ik voor het gemak maar even van uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, voorlopig moeten ze me eerst nog uitnodigen voor de volgende ronde.
Maar hij staat en daar gaat het om!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Meuh. Wat een tijdrovend klotewerk. Mark is nu met de tweede lattenbodem bezig, dan nog wat schroefjes erin en dan is 'ie eindelijk klaar. En dan moet ik de teringbende op m'n kamer nog opruimen. In stilte, want het is al laat.
Oh herkenbaar, ik heb ook het liefst 's ochtends college, dan kan ik mezelf 'dwingen' om nog tot smiddags op de uni te blijven om te leren, terwijl wanneer ik zoals nu, geen vastigheid heb, ik mezelf er niet toe kan zetten om iets te doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Tentamenweken! En normaal had ik college's en ging ik woensdag bij vriendje slapen en dan nog ergens halverwege ook ongeveer volgens vaste planning en sowieso op dinsdag niet..
Maar nu is hij iedere dag van 12:00-23:00 aan het studeren in de UB en dan sluit hij mij zeg maar buiten. Beetje lastig uit te leggenMaar dan zit ik net helemaal in een ritme van oké zo en zo doen we dat en dan gooit hij uiteraard begrijpelijk alles om maar even een goed leuk gesprekje zit er ook niet in
Dus dan ben ik gister wel mee gaan studeren zo ben ik ook wel weer
Maar dat is niet echt mijn plan en mijn manier! En dan denk ik van moet ik dan alles aanpassen of zo
Nee dus.. Dus ik moet een nieuwe structuur vinden en een manier die voor mij werkt.
Want ik denk stiekem nog steeds een beetje van. Woehoe geen college! Woehoe vrij! En dat werkt dus niet zo
Oh en ik kan niet zo goed tegen onverwachtse dingen en mensen die *zo* bellen. En dan het vervolgens vergeten etc. etcIk kan er slecht tegen om voor drie weken lang met elke dag ongeveer rekening te gaan houden dat misschien *bla bla* etc.
Oeh wat zul jij lekker slapen vanavond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Meuh. Wat een tijdrovend klotewerk. Mark is nu met de tweede lattenbodem bezig, dan nog wat schroefjes erin en dan is 'ie eindelijk klaar. En dan moet ik de teringbende op m'n kamer nog opruimen. In stilte, want het is al laat.
Tentamensquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]Want ik denk stiekem nog steeds een beetje van. Woehoe geen college! Woehoe vrij! En dat werkt dus niet zo
Oh en ik kan niet zo goed tegen onverwachtse dingen en mensen die *zo* bellen. En dan het vervolgens vergeten etc. etcIk kan er slecht tegen om voor drie weken lang met elke dag ongeveer rekening te gaan houden dat misschien *bla bla* etc.
Dit is eigenlijk biologiequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh vet! Mijn scheikunde en natuurkundekennis is nogal nihil maar ik ga morgen als ik goed wakker ben zeker eens opzoeken hoe dat allemaal zit!
Dan slinger je het matras ergens neer en ga je daarop snurkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Sta je daar tot 03:00 uur 's nachts omdat hij toch echt af moet en je anders nergens kan slapen
Ik zal morgen eens kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk biologie. Tenminste, het is biochemie, maar gaat over allerlei processen in je lichaam. En als je wil, zoek graag op, ik kan het nog niet zo goed vinden
. Boek is Engels en vaaaag. Heb net de eerste twee begrippen uitgevogeld wat het is ..
Dankje!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, sweet dreams! En succes weer morgen! Go girl!
Dat moet wel ja. Ik had me stiekem alleen zo verheugd op een paar weken niks doen en thuiszitten en met heel weinig haast eens iets nieuws zoeken. Niet van de ene baan naar de andere baan overstappen en dan ook nog eens twee dagen meer gaan werken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ging ik voor het gemak maar even van uit
Maar stel dat dat zo is, dan zou ik het toch maar proberen als ik jou was.
Maar ik vind het vooral zo moeilijk omdat hij mij echt voor 100% buiten kan sluitenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh herkenbaar, ik heb ook het liefst 's ochtends college, dan kan ik mezelf 'dwingen' om nog tot smiddags op de uni te blijven om te leren, terwijl wanneer ik zoals nu, geen vastigheid heb, ik mezelf er niet toe kan zetten om iets te doen![]()
Succes in ieder geval!
Ik ga er vanaf morgen ECHT () tegenaan!
Dankuquote:
Je moet wel iedereen persoonlijk bedanken hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Danku
En nu ga ik echt!
Ik vind het altijd zo aso om te zeggen dat ik ga en dan niet meer dankjewel te zeggen tegen de mensen die me succes wensen![]()
Dus bij deze aan iedereen die dat nog post: dankjewel!
Ja op die 'quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Je moet wel iedereen persoonlijk bedanken hoor
Omg!
Succes!!
Ja maar het probleem is dat mijn school geen studieruimte heeftquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef neen het volgende:
Aber PF, kun je niet gewoon wat langer op school blijven op een flexplek ofzo? Ik leer daar altijd prima als er niemand is
heel goed, volhoudenquote:
voetbal is okquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm, ja soms is het wel leuk om te kunnen meepraten!
ga je zaterdag 31/1 meespinnen in het gelredome hier, 3500 manquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken!
Gister 10.00 opgestaan, vanochtend 09.00 morgen is 08.00 mjin doel
En ik hoop dat mijn ASOS pakketjes snel komt en dat het past! Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
Truste allemaal!
14 dagen staat er voor.. Maar meestal komt het wel iets sneller! Ik heb nog allemaal asos spul in de kast dat ik niet pasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken!
Gister 10.00 opgestaan, vanochtend 09.00 morgen is 08.00 mjin doel
En ik hoop dat mijn ASOS pakketjes snel komt en dat het past! Iemand enig idee hoe lang dat duurt?
Truste allemaal!
Ik hou niet van voetbalquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
voetbal is ok
de rijdende rechter is ok
house is ok
dawastwel
(en ja greys, popstars is ook leuk)
Ik heb het boek binnen Adelante!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga je zaterdag 31/1 meespinnen in het gelredome hier, 3500 man
ah tof, blomst meldde dat ook in FEE (toen die nog open wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het boek binnen Adelante!
Want te groot of te klein?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef P.F het volgende:
[..]
14 dagen staat er voor.. Maar meestal komt het wel iets sneller! Ik heb nog allemaal asos spul in de kast dat ik niet pas
Makes you wonderquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh, Elies vindt me nog steeds sjiek, zelfs met koekiemonster hoofd!
Sorry die had ik gemist, die post!
Sjiek en dan toch zulke pakjes bestellen he?![]()
Ja, inderdaad. Tumoren bestrijden is bijzonder nutteloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
En ik voel me echt knap nutteloos (even klagen hoor)
Ik kan nu niks aan de uni doen want ik ben helemaal fuzzy als ik uit het ziekenhuis kom. En ook al zou ik wat kunnen doen, dan weet ik niet wat. Boeken voor nieuwe semester zijn nog niet binnen en ik weet niet eens wanneer ik de tentamens van dit semester kan/mag inhalen dus ik heb daar geen deadline voor. Dus ja nu modder ik maar wat aan. Beetje fokken, beetje lezen.. Bluh.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook een ding dat greys heeft maar die is recht, geribbeld en klein. Wel oké hoor maar volgens mij kunnen ze specialer! Iemand tips?
Nee, maar als je erop staat wil ik wel een poging wagen en een review schrijvenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
Heb je die weleens geprobeerd dan??
Het goede nieuws: je hebt de keuzequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef k_i_m het volgende:
Oja, het sollicitatiegesprek was reuze gezellig vanmiddag.
Ja, hoi!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef SHE het volgende:
tvp
Vertel me wat het is, en ik zal antwoordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef cyclechick het volgende:
Wow wat veel, hoe lang? Ik weet van niks, kan ik me nog inschrijven?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga je zaterdag 31/1 meespinnen in het gelredome hier, 3500 man
Ik had maat 6 dat is maat 34 dat was iets te klein? En 8 zat wel goed of te grootquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Want te groot of te klein?
Ik heb 2x maat 12 en 3x maat 14 gekocht, ben heel benieuwd! (shirtjes en 2 jurkjes)
6 uur lang, maar er is alleen nog plaats voor teamsquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wow wat veel, hoe lang? Ik weet van niks, kan ik me nog inschrijven?
Ah oke, ik heb met broeken maat 36/38 en shirtjes varieert van 38-42, heel erg afhankelijk hoe het bij mn tieten zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had maat 6 dat is maat 34 dat was iets te klein? En 8 zat wel goed of te groot
en ik heb 36/38
Hmmmm.... nee, ik ben bang dat ik te vroeg geroepen hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef cyclechick het volgende:
Elisa: ga je me vertellen of het past, of wanneer het aankomt?
Hier kun je zien wat ik heb besteld!
Haal de link zo wel weer weg...
14 is groot hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb met broeken maat 36/38 en shirtjes varieert van 38-42, heel erg afhankelijk hoe het bij mn tieten zit
wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef P.F het volgende:
Ik zou wel een studie mattie willen hebbenAlleen haat iedereen mij dus dat gaat em niet worden
!
voedingquote:
Is het een populaire studie, m.a.w. is er veel materiaal om vriendjes mee te worden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
voedingMaarr ik heb niet echt een klik met iemand op die opleiding
Alleen met twee meisjes een beetje die ik van het intro feest ken maar die zie ik ook maar 1x in de twee weken of zo..
Je moet met je rechtermuisknop op het plaatje gaan staanquote:
Uhm.. we begonnen met 150-200 eerste jaars en nu zijn er denk ik nog 100?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is het een populaire studie, m.a.w. is er veel materiaal om vriendjes mee te worden?
Je hebt wel een plan! En dat plan bestaat uit awesome roeleren met ons!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
Ja ik saboteer het complotWant ik heb geen plan.
Hoe kun je nou zo Miss onpopular zijn... als je net zo praat als je post lijk je me best chill om als klasgenoot te hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef P.F het volgende:
Ik zou wel een studie mattie willen hebbenAlleen haat iedereen mij dus dat gaat em niet worden
!
Ja, kerst was kut he maar dit jaar al -2quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF! Mattie! *boks*![]()
Overigens, ontopique: ik heb me HELEMAAL aan mn planningslijstje van gisteren gehoudenHeb 3 broodjes kipfilet, een bakje fruitsalade (aardbei, kiwi, galiameloen en ananas), een biologische mueslireep en avondeten (kerrie-ei met lots of veggies en een beetje notenrijst) op! Verder alleen thee gedronken
Verder van hot naar haar gesnelwandeld om treinen te halen en op tijd op werk te komen e.d.
![]()
Hoe gaat het met mijn mede afval-complot-mensen?Chico, Kwak, Neen en sinds kort, PF?
Hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je hebt wel een plan! En dat plan bestaat uit awesome roeleren met ons!
Hmmm, niet heel klein dus. Waarschijnlijk 80 vrouwen van die 100? Dan moeten er toch wel een paar bij lopen, die niet heel erg de nieuwe Sonja Bakker willen worden en waar je mee kunt optrekken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. we begonnen met 150-200 eerste jaars en nu zijn er denk ik nog 100?
Hee Maria!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF! Mattie! *boks*![]()
Overigens, ontopique: ik heb me HELEMAAL aan mn planningslijstje van gisteren gehoudenHeb 3 broodjes kipfilet, een bakje fruitsalade (aardbei, kiwi, galiameloen en ananas), een biologische mueslireep en avondeten (kerrie-ei met lots of veggies en een beetje notenrijst) op! Verder alleen thee gedronken
Verder van hot naar haar gesnelwandeld om treinen te halen en op tijd op werk te komen e.d.
![]()
Hoe gaat het met mijn mede afval-complot-mensen?Chico, Kwak, Neen en sinds kort, PF?
Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef neen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo Miss onpopular zijn... als je net zo praat als je post lijk je me best chill om als klasgenoot te hebben
Ahw jammer, ik denk niet dat ik genoeg mensen zo snel nog gek genoeg krijg om mee te doen.. jammurrrquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
6 uur lang, maar er is alleen nog plaats voor teams
http://www.fietsenvoorgoededoelen.nl
volgens mij ben ik dood na twee uur, maar ik ben dan ook teamlid en dus kunnen we wisselen
Ik heb dat ook een beetje... als ik met wat lui uit m'n klas naar het station loop en zeg: "Komop we pakken een biri" dan is het allemaal van: "ja dat doen we" maar niemand gaat mee. Een kopje koffie op het station willen ze nog wel als ze 20 minuten moeten wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaNee ik ben een beetje een falende thuiszitter! Ik deed rond de zomervakantie veel leuke dingen met vrienden en nu weet ik niet eens meer wie m'n vrienden zijn
![]()
En alle vaste rituelen werden een beetje verbroken doordat ik zo veel onderweg was en nu spreek ik eigenlijk nooit meer met iemand af en dat sucks. Dus zit ik de hele tijd een beetje thuis te fokken zonder planIk zie er zelfs al tegen op om naar het winkelcentrum te gaan of zo!
Hehe ja die verschrikkelijke treinquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje... als ik met wat lui uit m'n klas naar het station loop en zeg: "Komop we pakken een biri" dan is het allemaal van: "ja dat doen we" maar niemand gaat mee. Een kopje koffie op het station willen ze nog wel als ze 20 minuten moeten wachtenen een keertje ben ik even met een gast naar de shop geweest.
Komt mischien ook wel omdat ik daar nog niet woon en dus sowieso met de trein moet das kut... onbewust toch een beetje gebonden aan trein enzo
Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feestenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangenMaar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk
En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegtEn dat is vermoeiend!
Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Je hebt leuke dingen besteld alleen denk ik dat ze veel te groot zijn!
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feesten
Ik heb anders nog wel wat shizzlequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passen)
Maar er staat een guide bij, voor je maten, en ik had het gemeten en de cm kwamen met maat 12 redelijk overeen dacht ik (hoewel wel met kleren aan gemeten)
Nou ja, we zullen zien...
Zoals Adelante zegt pak je de lui die ver weg wonen, want feesten is het belangrijkste van de studie. En ze doen zich dom voor maar ondertussen zijn ze heus wel slim genoeg voor die studie en er is vast wel iets wat ze je kunnen leren en anders doe je een goede daad maar is het studeren wel leuker!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangenMaar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk
En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegtEn dat is vermoeiend!
Of je komt gewoon binnenkort gelijkgestemden tegen, die OOK gewoon tof zijn uit zichzelf zonder aan te passen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vindMaar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
Whehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Sta je daar tot 03:00 uur 's nachts omdat hij toch echt af moet en je anders nergens kan slapen
Haha kom ik dat wel even passenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat shizzle!
Maar ik bedenk me opeens dat een aantal dingen ook weer te klein waren in maat 8
Hm
welk bed is het geworden? pics!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe.
Mark heeft momenteel niet overdag tijd en ik had geen zin om tot zaterdag te wachten. Maar hij staat. Sterker nog: ik lig er nu op te laptoppen. M'n oude bed staat tegen de muur en ik heb niet echt veel ruimte momenteel, dus ik moet dat ding zsm zien te dumpen. En ik moet zo nog even al het karton naar de papierbak brengen
. De katjes vinden het wel keispannend allemaal
.
O ja, even een vraagje: ik had zo'n juten geval onder het matras van m'n oude bed. Waar is dat voor?
Nu even bed op Marktplaats pleuren en papier wegbrengen en dan zal ik wel even bijlezen.
Aan het eind van het jaar pas hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah tof, blomst meldde dat ook in FEE (toen die nog open was) veel leesplezier
Gewenst gedragquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vindMaar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
Elke dag een stapje beter, denk dat ik voor het weekend wel weer normaal kan etenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik reageer steeds veel te laat! OMG.
Chicoooo! Morgen weer met goede moed beginnen?Ik probeer dat sinds de kerstvakantie en tot nu toe is het snaaien tot een minimum beperkt voor mijn gevoel, zou alleen graag willen dat ik dat ergens aan merkte
Maar eind van de week ga ik weer wegen denk ik
Hee! Ik zit met alleen maar chicks (op dieet!!) een gay en een jongen met een identiteitscrisis in de klas. Niet echt een gezonde afspiegeling van de samenlevingquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:
[..]
Gewenst gedragik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
Ik ben meestal de sarcast die de eerste grappen maakt over figuren die wat te nadrukkelijk aanwezig zijn, maar ook daarin vind je vrij snel medestanders in groepen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:
[..]
Gewenst gedragik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
*kuchquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
O ik ben ook vrij geestig maar vrouwen hebben geen humor
Wij hebben 'm ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
Adelante, twee topics geleden geloof ik ging het over dat vrijstaande fornuis (Pro A60 ofzo?) van de Ikea.
Die joekel. Ik heb 'm en ben er dolgelukkig mee en heb hem aan anderen hier aangeraden. Heb je daar ook wel eens ontevreden klanten over gehad eigenlijk? Kan me niet voorstellen namelijk
Take your time! From a healthy mind sprouts a healthy body, zeggezewellis! Soms is het allemaal wat veel - one thing at a time.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Elke dag een stapje beter, denk dat ik voor het weekend wel weer normaal kan eten. Dan is alle stress ook weer voorbij. Tentamens leren, verslag schrijven, meetrapport maken, proeven die uitlopen omdat apparaten kapot gaan, krantenwijken en dat allemaal op 1 dag ... is ook wat veel. Verslag en meetrapport dus maar uitgesteld
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:
[..]
De vrouwen in de sportcrew in elk geval niet. Nou dachten we met DizMizLiz zo'n vrouw gevonden te hebben stapt ze weer de crew uitquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
O wacht dit is een topic vol vrouwen.
De meeste vrouwen hebben geen humor
Morgenquote:
Ok, dat vermoedde ik al. Dan moet ik nog even ergens een juten ding vandaan zien te toveren. Waar kun je die kopen?quote:en zo'n juten ding beschermd je matras tegen het schuren over de lattenbodem.
pizza's gaan bij ons ook in de combi/hetelucht/apparaatquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Hier staat ook zo een groot fornuis, voor even snel een pizza hebben we ook nog een combi magnetron!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef P.F het volgende:
Hier staat ook zo een groot fornuis, voor even snel een pizza hebben we ook nog een combi magnetron!
Ik vind UGGs best leuk (nou ja eigenlijk niet..) maar om nou uren lang te praten over de nieuwe modellen en over wie welke aan wil schaffen, ik pas. Of uuuren praten over mijn mannetje/huisje/werk dan denk ik ook van, o hai.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
De vrouwen in de sportcrew in elk geval niet. Nou dachten we met DizMizLiz zo'n vrouw gevonden te hebben stapt ze weer de crew uit
Dan heb ik zeker niet zo'n grote wokquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij hebben 'm ook
minpunten:
wokbrander in het midden(kan nergens meer fatsoenlijk een grote pan naast)
te grote oven(geen dubbel model, als je ff snel piza wilt opwarmen)
voor de rest is het een top apparaat
Ik had de spellingscheck aan staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook. Met crisp-plaat. Das echt een hendig ding!!
Daar zul je vrienden mee maken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef P.F het volgende:
O ik ben ook vrij geestig maar vrouwen hebben geen humor
Ajoh, bij mij in de klas zitten ook een boel handi's.... zo kan ik heel goed opschieten met een DKV'er (iemand die voor SCH is) ondanks dat hij dus geen verstand van voetbal heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Hee! Ik zit met alleen maar chicks (op dieet!!) een gay en een jongen met een identiteitscrisis in de klas. Niet echt een gezonde afspiegeling van de samenleving![]()
En we hebben wel een samenkom gebouw maar daar gaat eigenlijk niemand van mijn opleiding heen, is meer voor de sport mensen. Hier is het meer trein > schule > trein
Jij houd je zeker altijd op de oppervlakte om vervolgend even scherp uit de hoek te komen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben meestal de sarcast die de eerste grappen maakt over figuren die wat te nadrukkelijk aanwezig zijn, maar ook daarin vind je vrij snel medestanders in groepen.
bescheidenheid siert mijquote:
Wij hebben een mega wok en een nep wok, en met die nepwok gaat het wel, maar handiger is het als de wokbrander gewoon uiterst links had gezetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker niet zo'n grote wokHier kunnen er gewoon nog goed pannen naast.
En hoe bedoel je een dubbel model? Dat snappik nie?
Haha, ja tegen jullie wel want dan kun je er overheen lezen als je er geen zin in hebt. Maar over het algemeen eigenlijk niet echt.. Ik kon de eerste drie maanden ook niet *mijn vriendje* zeggen.. *rilll*quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
PF, ik had het idee dat jij ook best uuuuuuuren over je mannetje kan praten!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar zul je vrienden mee maken!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef neen het volgende:
Jij houd je zeker altijd op de oppervlakte om vervolgend even scherp uit de hoek te komen?Daar kan ik over het algemeen na een tijdje wel goed mee opschieten.... ook wel fijn als ze even op de rem drukken
Top bezig hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een baantje zoeken voor de maandag.![]()
En naar de student decaan dinges![]()
En studeren![]()
En dan morgen thee drinken met voormalige best friend >> woohoo! Sociale contacten omg! Sociaal isolement is faal. Tof P.F dat je nu alweer met iemand afspreekt. De laatste keer met een *vriend* was denk ik drie weken gelden?
Ik moet echt een leven gaan zoeken want ik ging mr farfallus er al op aankijken dat hij met andere mensen behalve ik afsprak. Hoe kon ie. Ik had mezelf beloofd nooit zo te worden
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Ik ga vrijdag sowieso sporten! Ik ben een man vrouw met een plan!Bij zo'n sportschool zou ik me meteen uitschrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bepaal zelf wel waar de prioriteiten in m'n leven liggen en zo'n belerend mailtje
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Groetjes Rolf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij zo'n sportschool zou ik me meteen uitschrijvenik bepaal zelf wel waar de prioriteiten in m'n leven liggen en zo'n belerend mailtje
Haha nee ik had gevraagd of hij mij wou dwingen/motiveren omdat ik vaak niet op kom dagen, part of the dealquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij zo'n sportschool zou ik me meteen uitschrijvenik bepaal zelf wel waar de prioriteiten in m'n leven liggen en zo'n belerend mailtje
Inderdaadquote:
Dan denk ik dat mail niet het juiste middel is, maar zou ik je telefonisch stalken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha nee ik had gevraagd of hij mij wou dwingen/motiveren omdat ik vaak niet op kom dagen, part of the deal
Meaning?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe, dat is beyond mijn vaagheid! Serieus vergeleken bij mijn ex was ik een eh.. Vivi!
Ah oke, ik wist niet eens dat dat bestond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij hebben een mega wok en een nep wok, en met die nepwok gaat het wel, maar handiger is het als de wokbrander gewoon uiterst links had gezeten
[ afbeelding ]
dit bedoel ik met dubbele oven, gewoon eentje voor snel pizza/afbalbroodjes, eentje die sneller warm is dan zo'n groot exemplaar.
Rolf is een bikkel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Rolf rent vaak 30 kilometer op de loopband
spannendquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Rolf rent vaak 30 kilometer op de loopband
Nou qua duidelijk uitleggen heb je hier:quote:
hoei!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hij heeft blond haar en krullen en wist al na een keer mijn naam net als die van bijna iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Rolf is een bikkel.
Issie een beetje lekker?
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou qua duidelijk uitleggen heb je hier:
P.F .....................................een kaboutertje...............................................muis......maria [etc]............................Vivi
Snap je het? Nee, dat bedoel ik
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft blond haar en krullen en wist al na een keer mijn naam net als die van bijna iedereen
Alleen mijn rechteroor doet altijd pijn. Omg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je wat echt vervelend is, oordopjes inhebben en dat dan na 5 min je oren al pijn doen.
Ik blijf me verbazen over de muziek die jij overal vandaan trektquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Er is mij opgevallen dat Rolfen vaak heaumeau zijn!![]()
Dit is mijn favo Rolf-homo!
Hij is heul erg superlief in het echt en vind je hem nou niet het allersympathiekste hoofd hebben dat je ooit hebt gezien? Echt lovable?
hej! mij een beetje uit t rijtje halen in je verklaring!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.
De eerste persoon die meestal wel helder is in zijn/haar uitleg en die mij te binnen schoot was toevallig Vivi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.
nummerrrrrrrrrrrrrrrrrr eeeeen een een een een ....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef neen het volgende:
Greys is een echte piraat-der-lage-landen
Ik werk op een artiestenbureau en zo leer je wel eens wat mensen kennenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de muziek die jij overal vandaan trekt
En dat was een schaal van onduidelijk naar duidelijk,quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
[..]
De eerste persoon die meestal wel helder is in zijn/haar uitleg en die mij te binnen schoot was toevallig Vivi.
Jij stond niet in de post van PF dus het is haar schuldquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej! mij een beetje uit t rijtje halen in je verklaring!
Heet jij Kwekquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef neen het volgende:
[..]
Jij stond niet in de post van PF dus het is haar schuld
Maar je hebt dezelfde naam als m'n zus dus je bent sowieso tof
ech wel! tussen PF en een kabouter en muis in!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
P.F .....................................een kaboutertje........kwak...............................muis......maria [etc]............................Vivi
Ik weet niet hoe dat komt. Is mijn oor te klein ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen mijn rechteroor doet altijd pijn. Omg!
Wat heb jij tegen kabouters ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
ik ben dus onduidelijknet iets duidelijker dan een kabouter....
Euh...nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
P.F .....................................een kaboutertje........kwak...............................muis......maria [etc]............................Vivi
Of de dop is te grootquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet hoe dat komt. Is mijn oor te klein ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk op een artiestenbureau en zo leer je wel eens wat mensen kennen
En doe me nou eens een lol en spoel dat filmpje naar 3.00 en kijk dan na een paar seconden... dat is het LIEFSTE hoofd dat ik ooit gezien heb denk ik![]()
Dat is geedit he, kijk maar bij mijn originele post!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ech wel! tussen PF en een kabouter en muis in!
maar heet je zus ook froukje? lök!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is geedit he, kijk maar bij mijn originele post!
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
en die comment er ook nog bij dat ie de stem doet bij de animaniacs
sorry, maar ik vind het gewoon grappig
Hij is de schattigste der schattigen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
en die comment er ook nog bij dat ie de stem doet bij de animaniacs
sorry, maar ik vind het gewoon grappig
Dat kan ook. In ieder geval is het 'beschermlaagje' ofzo er al af.quote:
Jij snapt me tenminstequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook op een artiestenbureau werken!
En Rolfen met lieve hoofden om me heen zien.
Maar hij heeft hem wel gehaald toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh...nee.![]()
Jullie zijn allemaal lief enzo, sorry als ik wat antisociaal ben/reageer vandaag.
Ik heb net tot overmaat van ramp een zéér deprimerende film gekeken ook nog es.
Oh en mijn teerbeminde belde net; ik had een nieuw bed gekocht op MP voor Dean en dat moest ie vandaag gaan ophalen dus ik had hem erop uit gestuurd met een busje, want ik dacht dat het dichtbij was enzo, dus alles gewoon doorgemailed naar zijn Tomtom.
Moest ie 15 km. Duitsland inrijden.
Foutje.
ik laf jou!quote:
Ja hij belde net, toen was ie thuis. Hij was om 18.00 uur vertrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar hij heeft hem wel gehaald toch?.
Uitnodigingen al verstuurd?quote:
Heel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hij belde net, toen was ie thuis. Hij was om 18.00 uur vertrokken.
Nee, morgen, dus Kim Lilah, wel voor de brievenbus liggen he!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitnodigingen al verstuurd?
Nu heb ik wel de goede![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heb je je nieuwe handdoek wel even gewassen voordat je hem gaat gebruiken Kwakz0r?
Anders droogt ie niet
Trust!
En is het nog gelukt met paint? Er schoot me net toen ik offline ging iets te binnen, hoe je het veel makkelijker kon maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, morgen, dus Kim Lilah, wel voor de brievenbus liggen he!
Dat heb ik toen op de radio zitten luisteren, hilarisch!quote:
Tof! En wat vond de jarige ervan?quote:
Dan moet het helemaal goed komen! Dat van die azijn wist ik niet eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
met een scheut azijn om de kleur te fixen!
Ik nam net een cup-a-soupquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar er is alleen maar fruit
Fruit is lekker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar er is alleen maar fruit
Dat boeit hem nog niet zo geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tof! En wat vond de jarige ervan?
Oh, dat kanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat boeit hem nog niet zo geloof ik![]()
totdat al die lekkere pleuterchicks straks binnenrollen![]()
Sinaasappelsap light?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef P.F het volgende:
Ik drink nu sinaasappelsap (light)
Wat is dit toch een naaar seizoen
Is van coolbest, heel raar, maar de light smaakt als vers sinaasappelsap en de regular smaakt mufquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinaasappelsap light?
is dat aangelengd met water of hebben ze alleen de onderste helft gebruikt bij het persen ofzo?
echt wel, doktertje spelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
Op die leeftijd zijn ze toch nog niet zo van de meisjes
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?quote:
Hmmm ja wel ooit op een wat oudere leeftijd met m'n neefje maar ik dacht dat hij een grapje maakte en hij leek het te menen dus rende ik heel hard weg en vond ik hem heel eng voor een lange tijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?
Reactietermijn 8-1-2009 12:00 uurquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef P.F het volgende:
Hopen jullie mee dat een van de drie voor mij of alle drie die voor mij staan op de wachtlijst voor drie kamers hem niet willen. Morgen hoor ik het!!
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Met mijn buurjongetje, we waren allebei 5, speelden we alléén maar doktertje.![]()
Fransje!!! Hoe zou het met Fransje zijn??!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!
Ik in groep 1 of 2 in de klas altijd onder het tafeltje doorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Met mijn buurjongetje, we waren allebei 5, speelden we alléén maar doktertje.![]()
Fransje!!! Hoe zou het met Fransje zijn??!!
Vertel eens!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!
Ja de neckermann want blote vrouwen onder de zonnebankquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:25 schreef P.F het volgende:
Ik las toen boeken
Die deed ik er ook bij. Maar ik mocht er maar 3 per x en mijn vader wilde maar 2x in de week met me naar de bieb.quote:
Dat vraag ik me ook af. Ik hing ook altijd ondersteboven aan een schommelzijkant. Want dat voelde fijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:32 schreef P.F het volgende:
Hahaha wat grappigIk vraag me dan echt af hoe je op zulke ideeën komt
!
Begin maar eens om een wekker te zetten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:37 schreef P.F het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen moet een productieve dag worden al heb ik nog geen idee wat ik kan gaan doen en waar
Ja ik ook en toch doe ik het iedere dag! Mijn excuus is dat ik wel wat anders zou vinden om te doen tot dit tijdstipquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf zo dat ik nu nog op FOK! zit.
Ik kan beter gaan slapen want ik en al zo brak in opstaan.
9.00quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef P.F het volgende:
Ik twijfel tussen 07:00 (gezellig samen ontbijten) en 9:00 (8 uur slaap)
Als ik nou een proefwerk zou leren ofzo, of iets nuttigs. Dan vind ik het prima dat ik morgen moe ben. Nu had ik gewoon kunnen gaan slapen toen ik naar boven ging.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ook en toch doe ik het iedere dag! Mijn excuus is dat ik wel wat anders zou vinden om te doen tot dit tijdstip
Mja, ik heb projectgroepje overleg maar die heb ik dus niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
9.00
Kon ik dat maar. Het grote nadeel van de eerste 3 uur vrij op woensdag is dat ik dadelijk de wekker 3 uur eerder moet zetten en dan ga ik met een slecht gevoel naar bed.
Ik vind het ook uhm... 'apart'quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef Vivi het volgende:
Voor straf doe ik nu nooit meer aan sex.
quote:
Zal ik het herhalen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O hier stond je uitleg?? Die heb ik dan gemist!!!
Same herequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga verder slapen op mn werk ajuus
How come? Wat is er gebeurd?quote:
't Lijkt erop dat de harddisk overleden is. Maar dat gebeurde terwijl ik windows aan het herinstalleren was, dus ik voel me verantwoordelijkquote:
Die heb ik op dvd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen poppetjes!
Gisteravond B.K. Mét kazoo!.
.
Heugelijke bui werd verpest toen ik bij thuiskomst de TV op Ned 2 zette. Iemand hier 'Jesus Camp' gezien?
Inderdaad, al die kinderen janken en over de zeik. Jij bent geen echte christen als je bij je vrienden anders doet!! En ze zaten maar zo zwaar hun best te doen om zo christelijk mogelijk over te komen. Om die leiders te pleasen. Zelfs een simpel spookverhaaltje was reden om en preek uit te storten over die arme kindjes. En dat die kinderen ook moesten preken! 'Ik schrijf die preek niet, God doet dat. Ik voel hem in mn arm."quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik op dvd.
Walgelijk hè?. Dat stukje waarin die kinderen hypocriet werden genoemd
. Je reinste kindermishandeling.
Heb je dat ene blonde jongetje ook gezien dat openlijk zijn geloofstwijfels uitte en zichzelf daarna meteen weer afstrafte? (en die afkeurende blikken van Becky Fischer erbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Inderdaad, al die kinderen janken en over de zeik. Jij bent geen echte christen als je bij je vrienden anders doet!! En ze zaten maar zo zwaar hun best te doen om zo christelijk mogelijk over te komen. Om die leiders te pleasen. Zelfs een simpel spookverhaaltje was reden om en preek uit te storten over die arme kindjes. En dat die kinderen ook moesten preken! 'Ik schrijf die preek niet, God doet dat. Ik voel hem in mn arm."![]()
Ik zat me vreselijk op te winden voor de televisie. En toen ze die kartonnen Bush gingen zegenen etc heb ik 'em uitgezet..
Jah! Dat riep bij mij exact hetzelfde gevoel op. Ik wilde hem zo uit de film halen, knuffelen en beschermen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat ene blonde jongetje ook gezien dat openlijk zijn geloofstwijfels uitte en zichzelf daarna meteen weer afstrafte? (en die afkeurende blikken van Becky Fischer erbij). Op dat moment was ik graag even in de tv gekropen om dat jongetje te knuffelen
. Krijg er nu weer tranen van in m'n ogen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En dan gewoon echt precies de seconde weten wanneer hij dat zegt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |