Jij snapt me tenminstequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Vivi het volgende:
Ik wil ook op een artiestenbureau werken!
En Rolfen met lieve hoofden om me heen zien.
Maar hij heeft hem wel gehaald toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh...nee.![]()
Jullie zijn allemaal lief enzo, sorry als ik wat antisociaal ben/reageer vandaag.
Ik heb net tot overmaat van ramp een zéér deprimerende film gekeken ook nog es.
Oh en mijn teerbeminde belde net; ik had een nieuw bed gekocht op MP voor Dean en dat moest ie vandaag gaan ophalen dus ik had hem erop uit gestuurd met een busje, want ik dacht dat het dichtbij was enzo, dus alles gewoon doorgemailed naar zijn Tomtom.
Moest ie 15 km. Duitsland inrijden.
Foutje.
ik laf jou!quote:
Ja hij belde net, toen was ie thuis. Hij was om 18.00 uur vertrokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar hij heeft hem wel gehaald toch?.
Uitnodigingen al verstuurd?quote:
Heel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja hij belde net, toen was ie thuis. Hij was om 18.00 uur vertrokken.
Nee, morgen, dus Kim Lilah, wel voor de brievenbus liggen he!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uitnodigingen al verstuurd?
Nu heb ik wel de goede![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:55 schreef Greys het volgende:
Heb je je nieuwe handdoek wel even gewassen voordat je hem gaat gebruiken Kwakz0r?
Anders droogt ie niet
Trust!
En is het nog gelukt met paint? Er schoot me net toen ik offline ging iets te binnen, hoe je het veel makkelijker kon maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, morgen, dus Kim Lilah, wel voor de brievenbus liggen he!
Dat heb ik toen op de radio zitten luisteren, hilarisch!quote:
Tof! En wat vond de jarige ervan?quote:
Dan moet het helemaal goed komen! Dat van die azijn wist ik niet eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
met een scheut azijn om de kleur te fixen!
Ik nam net een cup-a-soupquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar er is alleen maar fruit
Fruit is lekker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar er is alleen maar fruit
Dat boeit hem nog niet zo geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tof! En wat vond de jarige ervan?
Oh, dat kanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat boeit hem nog niet zo geloof ik![]()
totdat al die lekkere pleuterchicks straks binnenrollen![]()
Sinaasappelsap light?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef P.F het volgende:
Ik drink nu sinaasappelsap (light)
Wat is dit toch een naaar seizoen
Is van coolbest, heel raar, maar de light smaakt als vers sinaasappelsap en de regular smaakt mufquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinaasappelsap light?
is dat aangelengd met water of hebben ze alleen de onderste helft gebruikt bij het persen ofzo?
echt wel, doktertje spelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef P.F het volgende:
Op die leeftijd zijn ze toch nog niet zo van de meisjes
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?quote:
Hmmm ja wel ooit op een wat oudere leeftijd met m'n neefje maar ik dacht dat hij een grapje maakte en hij leek het te menen dus rende ik heel hard weg en vond ik hem heel eng voor een lange tijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee? nooit van I'll show you mine, if you show me yours?
Reactietermijn 8-1-2009 12:00 uurquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:07 schreef P.F het volgende:
Hopen jullie mee dat een van de drie voor mij of alle drie die voor mij staan op de wachtlijst voor drie kamers hem niet willen. Morgen hoor ik het!!
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Met mijn buurjongetje, we waren allebei 5, speelden we alléén maar doktertje.![]()
Fransje!!! Hoe zou het met Fransje zijn??!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!
Ik in groep 1 of 2 in de klas altijd onder het tafeltje doorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Met mijn buurjongetje, we waren allebei 5, speelden we alléén maar doktertje.![]()
Fransje!!! Hoe zou het met Fransje zijn??!!
Vertel eens!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik deed aan soft SM met mijn buurmeisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |