Haha nee ik had gevraagd of hij mij wou dwingen/motiveren omdat ik vaak niet op kom dagen, part of the dealquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bij zo'n sportschool zou ik me meteen uitschrijvenik bepaal zelf wel waar de prioriteiten in m'n leven liggen en zo'n belerend mailtje
Inderdaadquote:
Dan denk ik dat mail niet het juiste middel is, maar zou ik je telefonisch stalken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha nee ik had gevraagd of hij mij wou dwingen/motiveren omdat ik vaak niet op kom dagen, part of the deal
Meaning?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehehe, dat is beyond mijn vaagheid! Serieus vergeleken bij mijn ex was ik een eh.. Vivi!
Ah oke, ik wist niet eens dat dat bestond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij hebben een mega wok en een nep wok, en met die nepwok gaat het wel, maar handiger is het als de wokbrander gewoon uiterst links had gezeten
[ afbeelding ]
dit bedoel ik met dubbele oven, gewoon eentje voor snel pizza/afbalbroodjes, eentje die sneller warm is dan zo'n groot exemplaar.
Rolf is een bikkel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Rolf rent vaak 30 kilometer op de loopband
spannendquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:40 schreef P.F het volgende:
Rolf rent vaak 30 kilometer op de loopband
Nou qua duidelijk uitleggen heb je hier:quote:
hoei!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe gaat het met mijn mede afval-complot-mensen?Chico, Kwak, Neen en sinds kort, PF?
Hij heeft blond haar en krullen en wist al na een keer mijn naam net als die van bijna iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Rolf is een bikkel.
Issie een beetje lekker?
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou qua duidelijk uitleggen heb je hier:
P.F .....................................een kaboutertje...............................................muis......maria [etc]............................Vivi
Snap je het? Nee, dat bedoel ik
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft blond haar en krullen en wist al na een keer mijn naam net als die van bijna iedereen
Alleen mijn rechteroor doet altijd pijn. Omg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je wat echt vervelend is, oordopjes inhebben en dat dan na 5 min je oren al pijn doen.
Ik blijf me verbazen over de muziek die jij overal vandaan trektquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Er is mij opgevallen dat Rolfen vaak heaumeau zijn!![]()
Dit is mijn favo Rolf-homo!
Hij is heul erg superlief in het echt en vind je hem nou niet het allersympathiekste hoofd hebben dat je ooit hebt gezien? Echt lovable?
hej! mij een beetje uit t rijtje halen in je verklaring!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.
De eerste persoon die meestal wel helder is in zijn/haar uitleg en die mij te binnen schoot was toevallig Vivi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef neen het volgende:
[..]
Jij bent een kabouter, kabouter is klein, is muis, muis is lief, maria is lief, vivi is lief, jij bent lief.
nummerrrrrrrrrrrrrrrrrr eeeeen een een een een ....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef neen het volgende:
Greys is een echte piraat-der-lage-landen
Ik werk op een artiestenbureau en zo leer je wel eens wat mensen kennenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over de muziek die jij overal vandaan trekt
En dat was een schaal van onduidelijk naar duidelijk,quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef P.F het volgende:
[..]
De eerste persoon die meestal wel helder is in zijn/haar uitleg en die mij te binnen schoot was toevallig Vivi.
Jij stond niet in de post van PF dus het is haar schuldquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej! mij een beetje uit t rijtje halen in je verklaring!
Heet jij Kwekquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef neen het volgende:
[..]
Jij stond niet in de post van PF dus het is haar schuld
Maar je hebt dezelfde naam als m'n zus dus je bent sowieso tof
ech wel! tussen PF en een kabouter en muis in!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
P.F .....................................een kaboutertje........kwak...............................muis......maria [etc]............................Vivi
Ik weet niet hoe dat komt. Is mijn oor te klein ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen mijn rechteroor doet altijd pijn. Omg!
Wat heb jij tegen kabouters ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:48 schreef kwakveense het volgende:
ik ben dus onduidelijknet iets duidelijker dan een kabouter....
Euh...nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
P.F .....................................een kaboutertje........kwak...............................muis......maria [etc]............................Vivi
Of de dop is te grootquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet hoe dat komt. Is mijn oor te klein ofzo?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik werk op een artiestenbureau en zo leer je wel eens wat mensen kennen
En doe me nou eens een lol en spoel dat filmpje naar 3.00 en kijk dan na een paar seconden... dat is het LIEFSTE hoofd dat ik ooit gezien heb denk ik![]()
Dat is geedit he, kijk maar bij mijn originele post!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ech wel! tussen PF en een kabouter en muis in!
maar heet je zus ook froukje? lök!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is geedit he, kijk maar bij mijn originele post!
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
en die comment er ook nog bij dat ie de stem doet bij de animaniacs
sorry, maar ik vind het gewoon grappig
Hij is de schattigste der schattigen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
en die comment er ook nog bij dat ie de stem doet bij de animaniacs
sorry, maar ik vind het gewoon grappig
Dat kan ook. In ieder geval is het 'beschermlaagje' ofzo er al af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |