Hehe ja die verschrikkelijke treinquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje... als ik met wat lui uit m'n klas naar het station loop en zeg: "Komop we pakken een biri" dan is het allemaal van: "ja dat doen we" maar niemand gaat mee. Een kopje koffie op het station willen ze nog wel als ze 20 minuten moeten wachtenen een keertje ben ik even met een gast naar de shop geweest.
Komt mischien ook wel omdat ik daar nog niet woon en dus sowieso met de trein moet das kut... onbewust toch een beetje gebonden aan trein enzo
Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feestenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangenMaar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk
En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegtEn dat is vermoeiend!
Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Je hebt leuke dingen besteld alleen denk ik dat ze veel te groot zijn!
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feesten
Ik heb anders nog wel wat shizzlequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passen)
Maar er staat een guide bij, voor je maten, en ik had het gemeten en de cm kwamen met maat 12 redelijk overeen dacht ik (hoewel wel met kleren aan gemeten)
Nou ja, we zullen zien...
Zoals Adelante zegt pak je de lui die ver weg wonen, want feesten is het belangrijkste van de studie. En ze doen zich dom voor maar ondertussen zijn ze heus wel slim genoeg voor die studie en er is vast wel iets wat ze je kunnen leren en anders doe je een goede daad maar is het studeren wel leuker!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangenMaar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk
En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegtEn dat is vermoeiend!
Of je komt gewoon binnenkort gelijkgestemden tegen, die OOK gewoon tof zijn uit zichzelf zonder aan te passen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vindMaar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
Whehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Sta je daar tot 03:00 uur 's nachts omdat hij toch echt af moet en je anders nergens kan slapen
Haha kom ik dat wel even passenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel wat shizzle!
Maar ik bedenk me opeens dat een aantal dingen ook weer te klein waren in maat 8
Hm
welk bed is het geworden? pics!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehehe.
Mark heeft momenteel niet overdag tijd en ik had geen zin om tot zaterdag te wachten. Maar hij staat. Sterker nog: ik lig er nu op te laptoppen. M'n oude bed staat tegen de muur en ik heb niet echt veel ruimte momenteel, dus ik moet dat ding zsm zien te dumpen. En ik moet zo nog even al het karton naar de papierbak brengen
. De katjes vinden het wel keispannend allemaal
.
O ja, even een vraagje: ik had zo'n juten geval onder het matras van m'n oude bed. Waar is dat voor?
Nu even bed op Marktplaats pleuren en papier wegbrengen en dan zal ik wel even bijlezen.
Aan het eind van het jaar pas hè.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ah tof, blomst meldde dat ook in FEE (toen die nog open was) veel leesplezier
Gewenst gedragquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vindMaar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
Elke dag een stapje beter, denk dat ik voor het weekend wel weer normaal kan etenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik reageer steeds veel te laat! OMG.
Chicoooo! Morgen weer met goede moed beginnen?Ik probeer dat sinds de kerstvakantie en tot nu toe is het snaaien tot een minimum beperkt voor mijn gevoel, zou alleen graag willen dat ik dat ergens aan merkte
Maar eind van de week ga ik weer wegen denk ik
Hee! Ik zit met alleen maar chicks (op dieet!!) een gay en een jongen met een identiteitscrisis in de klas. Niet echt een gezonde afspiegeling van de samenlevingquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:
[..]
Gewenst gedragik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
Ik ben meestal de sarcast die de eerste grappen maakt over figuren die wat te nadrukkelijk aanwezig zijn, maar ook daarin vind je vrij snel medestanders in groepen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:
[..]
Gewenst gedragik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |