abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64793041
Mijn lijstje van gister komt niet overeen met mijn planning omdat ik me verslapen had, halsoverkop mn bed uit dook, snel een bak brinta opat, 2 broodjes kipfilet at, pak optimel uit koelkast vistte en toen naar school rende. En het is veeeel. Een heel pak opdrinken. En toen was het avondeten patat met sla . Dus ik had sla en 2 boterhammen met een kroket. Maar het vulde niet. Dus nog boterham met hagelslag ( Ik was boos ende opstandig omdat ik helemaal geen patat wilde en eigenlijk ook niet kroket, dus wel toetje gehad en dat was een marsijsje). En toen ging ik leren, dus wilde ik iets te knabbelen maar ik had niets anders dan drop. Maar dat was ook maar 1 handje ipv halve pot . Nu nog steeds trots? Nouja, het had allemaal véél slechter gekund, moet weer even wennen denk ik. En ik vergat mijn fruit, dat had ook op school gemoeten den ik. En veel verbrand met hard nadenken .

En jij? Jij wel kick-ass bezig geweest?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64793091
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef neen het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een beetje... als ik met wat lui uit m'n klas naar het station loop en zeg: "Komop we pakken een biri" dan is het allemaal van: "ja dat doen we" maar niemand gaat mee. Een kopje koffie op het station willen ze nog wel als ze 20 minuten moeten wachten en een keertje ben ik even met een gast naar de shop geweest.
Komt mischien ook wel omdat ik daar nog niet woon en dus sowieso met de trein moet das kut... onbewust toch een beetje gebonden aan trein enzo
Hehe ja die verschrikkelijke trein Bluh!
Ik voel mezelf ook niet meer als mezelf zonder al die zekerheden Stom is dat!
En dan ga ik plakken en kleven aan m'n vriendje en om niets in huilen uitbarsten terwijl ik eigenlijk heel tof ben met heel veel vrienden. Maar alleen zijn ze ondergedoken of zo!
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:08:51 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_64793107
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangen Maar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk

En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegt En dat is vermoeiend!
Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feesten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64793144
"het begrip van een naaktslak op wiet"
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_64793152
Oh dat jurkje met die groen/zwarte strepen . Die is lief!
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:10:54 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64793170
Neen: ik ben niet de leader of the bunch, hoor! en ik roeleer ook niet heel hard Kerst was voor mij ook geen geweldige tijd afval-wise. Dus eind deze week ga ik kijken of ik de schade er weer af heb gekregen met Normaal Doen

PF: aw! probeer iig gezond te doen en dan krijg je vanzelf denk ik energie voor andere toffe dingen zoals afspreken met buddies?
Cyclemeisje! Welkom in het Complot van Awesomeness (volgens mij doet iedereen dat al in dit topic eigenlijk, maar goed, het gaat om het principe! Extra controle enzo jeeeeuj)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64793186
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Je hebt leuke dingen besteld alleen denk ik dat ze veel te groot zijn!
Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passen )
Maar er staat een guide bij, voor je maten, en ik had het gemeten en de cm kwamen met maat 12 redelijk overeen dacht ik (hoewel wel met kleren aan gemeten)
Nou ja, we zullen zien...
pi_64793227
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zou gaan voor het groepje ver-weg-woners die tof zijn om mee te feesten
Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..

Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vind Maar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:13:33 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64793295
Ik reageer steeds veel te laat! OMG.

Chicoooo! Morgen weer met goede moed beginnen? Ik probeer dat sinds de kerstvakantie en tot nu toe is het snaaien tot een minimum beperkt voor mijn gevoel, zou alleen graag willen dat ik dat ergens aan merkte Maar eind van de week ga ik weer wegen denk ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64793302
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ohjee, nou je mag ruilen toch ? (tegen de verzendkosten.. ik heb ook nog zilveren armbaden, die zullen in ieder geval wel passen )
Maar er staat een guide bij, voor je maten, en ik had het gemeten en de cm kwamen met maat 12 redelijk overeen dacht ik (hoewel wel met kleren aan gemeten)
Nou ja, we zullen zien...
Ik heb anders nog wel wat shizzle !

Maar ik bedenk me opeens dat een aantal dingen ook weer te klein waren in maat 8
Hm
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:13:59 #112
236335 neen
schone schijn
pi_64793312
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ik heb nu al wel door dat ik niet met de lonely rare mensen ga hangen Maar de rest is opeens een kliekje met allemaal mensen die ik arrogant en onaardig vind. En heel veel mensen zijn er nooit en dan heb je zeg maar twee kliekjes, en met 1 heb ik totaal geen raakvlak en die andere zijn die van dat drama van het project groepje en die vinden mij verschrikkelijk

En de mensen die ik tof vind die wonen echt 3 uur reizen ver weg of ze zijn wel tof om te feesten maar verder studeren ze nooit. Of ze zijn wel redelijk aardig maar hebben het begrip van een naaktslak op wiet. En dan denk ik, ik kan niet leren van hen omdat ik de gene ben die alles uitlegt En dat is vermoeiend!
Zoals Adelante zegt pak je de lui die ver weg wonen, want feesten is het belangrijkste van de studie. En ze doen zich dom voor maar ondertussen zijn ze heus wel slim genoeg voor die studie en er is vast wel iets wat ze je kunnen leren en anders doe je een goede daad maar is het studeren wel leuker!
het lijkt niet wat het is
pi_64793313
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ga ik ook! Maarr die zijn drukdrukdruk en die gaan altijd snel naar huis. En ik overdrijf het feesten is pas drie keer gebeurd en dan nog de intro week..

Ik denk dat het gewoon aan mij ligt, dat ik in een periode zit waarin ik iedereen verschrikkelijk vind Maar eigenlijk heb ik binnen een klas nooit echt vrienden omdat ik mij niet aanpas aan wat gewenst gedrag is.. En nu ben ik bijna zo ver dat ik dat wel doe
Of je komt gewoon binnenkort gelijkgestemden tegen, die OOK gewoon tof zijn uit zichzelf zonder aan te passen!

En nu ga ik echt slapen, ben alweer veeeel te laat!!

Bye bye!
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:14:27 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64793334
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef P.F het volgende:
Sta je daar tot 03:00 uur 's nachts omdat hij toch echt af moet en je anders nergens kan slapen
Whehehe .

Mark heeft momenteel niet overdag tijd en ik had geen zin om tot zaterdag te wachten. Maar hij staat. Sterker nog: ik lig er nu op te laptoppen . M'n oude bed staat tegen de muur en ik heb niet echt veel ruimte momenteel, dus ik moet dat ding zsm zien te dumpen. En ik moet zo nog even al het karton naar de papierbak brengen . De katjes vinden het wel keispannend allemaal .

O ja, even een vraagje: ik had zo'n juten geval onder het matras van m'n oude bed. Waar is dat voor?

Nu even bed op Marktplaats pleuren en papier wegbrengen en dan zal ik wel even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_64793345
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb anders nog wel wat shizzle !

Maar ik bedenk me opeens dat een aantal dingen ook weer te klein waren in maat 8
Hm
Haha kom ik dat wel even passen
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:16:12 #116
3185 Adelante
To let it go now
pi_64793401
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whehehe .

Mark heeft momenteel niet overdag tijd en ik had geen zin om tot zaterdag te wachten. Maar hij staat. Sterker nog: ik lig er nu op te laptoppen . M'n oude bed staat tegen de muur en ik heb niet echt veel ruimte momenteel, dus ik moet dat ding zsm zien te dumpen. En ik moet zo nog even al het karton naar de papierbak brengen . De katjes vinden het wel keispannend allemaal .

O ja, even een vraagje: ik had zo'n juten geval onder het matras van m'n oude bed. Waar is dat voor?

Nu even bed op Marktplaats pleuren en papier wegbrengen en dan zal ik wel even bijlezen .
welk bed is het geworden? pics!

en zo'n juten ding beschermd je matras tegen het schuren over de lattenbodem.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64793415
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

ah tof, blomst meldde dat ook in FEE (toen die nog open was ) veel leesplezier
Aan het eind van het jaar pas hè.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:16:45 #118
236335 neen
schone schijn
pi_64793426
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:11 schreef P.F het volgende:

[..]

Gewenst gedrag ik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
het lijkt niet wat het is
pi_64793479
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik reageer steeds veel te laat! OMG.

Chicoooo! Morgen weer met goede moed beginnen? Ik probeer dat sinds de kerstvakantie en tot nu toe is het snaaien tot een minimum beperkt voor mijn gevoel, zou alleen graag willen dat ik dat ergens aan merkte Maar eind van de week ga ik weer wegen denk ik
Elke dag een stapje beter, denk dat ik voor het weekend wel weer normaal kan eten . Dan is alle stress ook weer voorbij. Tentamens leren, verslag schrijven, meetrapport maken, proeven die uitlopen omdat apparaten kapot gaan, krantenwijken en dat allemaal op 1 dag ... is ook wat veel. Verslag en meetrapport dus maar uitgesteld .
pi_64793506
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:

[..]

Gewenst gedrag ik ben in klassen en gezelschappen vaak nogal dominant aanwezig en ook ik lach hard om m'n eigen grappen. Vaak hebben mensen op het begin ook zoiets van wtf is dat voor sukkel maar later denken ze toch dat ik een topper ben wat uiteraard zo is. Gewoon jezelf blijven dus ze accepteren je maar gewoon die idioten.
Eerlijkheid wordt wel geaccepteerd en niet dat fake gedrag. Althans bij mij en m'n vrinden.
Hee! Ik zit met alleen maar chicks (op dieet!!) een gay en een jongen met een identiteitscrisis in de klas. Niet echt een gezonde afspiegeling van de samenleving

En we hebben wel een samenkom gebouw maar daar gaat eigenlijk niemand van mijn opleiding heen, is meer voor de sport mensen. Hier is het meer trein > schule > trein
pi_64793544
En dan hang ik hier ook nog dagen lang rond, ik moet mijn horizon verbreden. Misschien moet ik maar gaan zeilen of zo
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:19:54 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_64793549
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:16 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ben meestal de sarcast die de eerste grappen maakt over figuren die wat te nadrukkelijk aanwezig zijn, maar ook daarin vind je vrij snel medestanders in groepen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 januari 2009 @ 23:20:26 #123
163650 Greys
pi_64793571
Adelante, twee topics geleden geloof ik ging het over dat vrijstaande fornuis (Pro A60 ofzo?) van de Ikea.
Die joekel. Ik heb 'm en ben er dolgelukkig mee en heb hem aan anderen hier aangeraden. Heb je daar ook wel eens ontevreden klanten over gehad eigenlijk? Kan me niet voorstellen namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64793607
O ik ben ook vrij geestig maar vrouwen hebben geen humor
pi_64793651
O wacht dit is een topic vol vrouwen.
De meeste vrouwen hebben geen humor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')