Ja de neckermann want blote vrouwen onder de zonnebankquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:25 schreef P.F het volgende:
Ik las toen boeken
Die deed ik er ook bij. Maar ik mocht er maar 3 per x en mijn vader wilde maar 2x in de week met me naar de bieb.quote:
Dat vraag ik me ook af. Ik hing ook altijd ondersteboven aan een schommelzijkant. Want dat voelde fijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:32 schreef P.F het volgende:
Hahaha wat grappigIk vraag me dan echt af hoe je op zulke ideeën komt
!
Begin maar eens om een wekker te zetten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:37 schreef P.F het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen moet een productieve dag worden al heb ik nog geen idee wat ik kan gaan doen en waar
Ja ik ook en toch doe ik het iedere dag! Mijn excuus is dat ik wel wat anders zou vinden om te doen tot dit tijdstipquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik haat mezelf zo dat ik nu nog op FOK! zit.
Ik kan beter gaan slapen want ik en al zo brak in opstaan.
9.00quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef P.F het volgende:
Ik twijfel tussen 07:00 (gezellig samen ontbijten) en 9:00 (8 uur slaap)
Als ik nou een proefwerk zou leren ofzo, of iets nuttigs. Dan vind ik het prima dat ik morgen moe ben. Nu had ik gewoon kunnen gaan slapen toen ik naar boven ging.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik ook en toch doe ik het iedere dag! Mijn excuus is dat ik wel wat anders zou vinden om te doen tot dit tijdstip
Mja, ik heb projectgroepje overleg maar die heb ik dus niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
9.00
Kon ik dat maar. Het grote nadeel van de eerste 3 uur vrij op woensdag is dat ik dadelijk de wekker 3 uur eerder moet zetten en dan ga ik met een slecht gevoel naar bed.
Ik vind het ook uhm... 'apart'quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:49 schreef Vivi het volgende:
Voor straf doe ik nu nooit meer aan sex.
quote:
Zal ik het herhalen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:58 schreef conleche het volgende:
[..]
O hier stond je uitleg?? Die heb ik dan gemist!!!
Same herequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga verder slapen op mn werk ajuus
How come? Wat is er gebeurd?quote:
't Lijkt erop dat de harddisk overleden is. Maar dat gebeurde terwijl ik windows aan het herinstalleren was, dus ik voel me verantwoordelijkquote:
Die heb ik op dvd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:43 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen poppetjes!
Gisteravond B.K. Mét kazoo!.
.
Heugelijke bui werd verpest toen ik bij thuiskomst de TV op Ned 2 zette. Iemand hier 'Jesus Camp' gezien?
Inderdaad, al die kinderen janken en over de zeik. Jij bent geen echte christen als je bij je vrienden anders doet!! En ze zaten maar zo zwaar hun best te doen om zo christelijk mogelijk over te komen. Om die leiders te pleasen. Zelfs een simpel spookverhaaltje was reden om en preek uit te storten over die arme kindjes. En dat die kinderen ook moesten preken! 'Ik schrijf die preek niet, God doet dat. Ik voel hem in mn arm."quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die heb ik op dvd.
Walgelijk hè?. Dat stukje waarin die kinderen hypocriet werden genoemd
. Je reinste kindermishandeling.
Heb je dat ene blonde jongetje ook gezien dat openlijk zijn geloofstwijfels uitte en zichzelf daarna meteen weer afstrafte? (en die afkeurende blikken van Becky Fischer erbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Inderdaad, al die kinderen janken en over de zeik. Jij bent geen echte christen als je bij je vrienden anders doet!! En ze zaten maar zo zwaar hun best te doen om zo christelijk mogelijk over te komen. Om die leiders te pleasen. Zelfs een simpel spookverhaaltje was reden om en preek uit te storten over die arme kindjes. En dat die kinderen ook moesten preken! 'Ik schrijf die preek niet, God doet dat. Ik voel hem in mn arm."![]()
Ik zat me vreselijk op te winden voor de televisie. En toen ze die kartonnen Bush gingen zegenen etc heb ik 'em uitgezet..
Jah! Dat riep bij mij exact hetzelfde gevoel op. Ik wilde hem zo uit de film halen, knuffelen en beschermen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je dat ene blonde jongetje ook gezien dat openlijk zijn geloofstwijfels uitte en zichzelf daarna meteen weer afstrafte? (en die afkeurende blikken van Becky Fischer erbij). Op dat moment was ik graag even in de tv gekropen om dat jongetje te knuffelen
. Krijg er nu weer tranen van in m'n ogen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En dan gewoon echt precies de seconde weten wanneer hij dat zegt he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |