Alleen maar omdat ze me aan iemand doet denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
een naamtopic voor pientje, wat lief van je
Vanochtend hardgelopen bij -6,5quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef BrandX het volgende:
hoiiiii!
Vanochtend was het heul niet koud hier in Den Haag, na vijf minuten fietsen heb ik zelfs mijn handschoenen uitgedaan
Vanavond daarintegen.....
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanochtend hardgelopen bij -6,5
Weet je hoe lekker dat is als het niet te hard waaitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vanochtend hardgelopen bij -6,5
Was een tikje fris aan de oren, maar het zonnetje scheen mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat is als het niet te hard waait
Het was 'maar' -2 graden hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef BrandX het volgende:
hoiiiii!
Vanochtend was het heul niet koud hier in Den Haag, na vijf minuten fietsen heb ik zelfs mijn handschoenen uitgedaan
Vanavond daarintegen.....
quote:
Stagiair waarvan?quote:
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag postenquote:
Die loopt gewoon stagiares te scoren daar. De oude snoepert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag posten.
Nou moet je me niet op ideeën brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die loopt gewoon stagiares te scoren daar. De oude snoepert.
Nergens van. Ik zocht Nicomart vanwege een brand in zijn oude woonplaats Alblasserdam.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag posten.
ik ben heul niet oud, en ik kom al helemaal nooit in Aalblasserdam. Zelfs nog nooit geweest denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nergens van. Ik zocht Nicomart vanwege een brand in zijn oude woonplaats Alblasserdam.
De beste wensen LLquote:
Jij ook lieve schatquote:
Een seconde of 10 moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ook lieve schat
Dat je me dit jaar maar even trouw mag zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond nog wat toepasselijke foto's in de Oude Doos![]()
[ afbeelding ]
kort hem iets in en hij is masterlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En wat doe jij in mn doos trouwensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke knuf hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi. Nog ff wat werken, ben nogal wat tijd kwijtgeraakt vandaag aan mijn ex en zijn valse beschuldigingen die loskwamen vanaf het moment dat ik hem vertelde dat ik morgen een gesprek heb bij de schoolarts, waar hij ook bij uitgenodigd is (en niet komt... maar dat is een ander verhaal). Dit gaat nog lelijk worden
in een natte strakke doos doe ik iets anders dan foto's zoekenquote:
houdt het dan nooit op *knuf*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
tnx LL. Ik vertel binnenkort nog wel wat er speelt.
quote:
Nog dikkere knufquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
Laat ik het zo zeggen.. ik heb niet voor niets een gesprek aangevraagd met de schoolarts. AMK of bureau jeugdzorg leek me een te grote stap om meteen mee te beginnen, maar ik zie het er nog wel van komen. :S
Sterktequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
Laat ik het zo zeggen.. ik heb niet voor niets een gesprek aangevraagd met de schoolarts. AMK of bureau jeugdzorg leek me een te grote stap om meteen mee te beginnen, maar ik zie het er nog wel van komen. :S
Mik zequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Ladylike het volgende:
ff kleine hier (bij schoonouders) in bed mikken
wist je niet dat ik blow?quote:
quote:
JortK is meer van het stevigere werkquote:
das een sigaarquote:
vriendin van mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
JortK is meer van het stevigere werk.
[ afbeelding ]
een goede sigaarquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, die kan wel ergens anders in.
spliffquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vriendin van mij ook
kan zo een botje in haar neus duwen![]()
Dat voordeel heb ik dan weer niet
Krijg je als je vriendje een dealer is en je a la Tony Montana coke kan snuivenquote:
Is dat wat ze hier een stoomboot noemen?quote:
dan moet je wel bijzonder veel snuivenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Krijg je als je vriendje een dealer is en je a la Tony Montana coke kan snuiven
ik ben al lang gestopt met iederen dag roken rook nu zo af en toe eens een lekkere baapquote:
En een stoombootquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het verschil tussen een spliff en een baap?
geen ideequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat wat ze hier een stoomboot noemen?
ik rook om mezelf rustig te houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben al lang gestopt met iederen dag roken rook nu zo af en toe eens een lekkere baap
took, jonga, jonko, baap, spliff, groene sigaret, blunt etc etc etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het verschil tussen een spliff en een baap?
Aaaah. Een fakkel dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
took, jonga, jonko, baap, spliff, groene sigaret, blunt etc etc etc
allemaal aliassen voor en joint aka een sticky
En allemaal geen stoomboot dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wat is een stoomboot danquote:
spliff is met sigarenbladeren dacht ik tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is fakkelteitquote:
quote:
denk ook een jointje...quote:
Niet, ik zag je bericht vanmiddag al, maar toen had ik de URL van de oude niet bij de handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
MPG, teruglezen heeft je UI goed gedaan!
no man a spliff is just another way to call your joint manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spliff is met sigarenbladeren dacht ik toch
sorry dudequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
no man a spliff is just another way to call your joint man
Maar je las het nadat ik het gepost had, dus eigenlijk toch een beetje teruggelezen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet, ik zag je bericht vanmiddag al, maar toen had ik de URL van de oude niet bij de hand.
no problem dudequote:
White Castlequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
no problem dude
zo maar even de wiettax bellen en misschien cheech en chong gaan kijken
1337 paintskillzorxquote:
ja white catsle is ook zo'n lekkere blow film, napoleon dynamite ook btwquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
White Castle
toch
jointje begint te werken![]()
The Gods must me crazy.. die moet je kijken als je gaat blowenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
1337 paintskillzorx
[..]
ja white catsle is ook zo'n lekkere blow film, napoleon dynamite ook btw
Met een colafles en een oude balpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Ladylike het volgende:
of een zelfgemaakte waterpijp
dat deed ik toen ik 15 was
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The Gods must me crazy.. die moet je kijken als je gaat blowen
Of Grrrrrrrdat is pas een geniale film
Bij het zwembad.. buitenbadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met een colafles en een oude balpen![]()
![]()
* Dr_Flash gaat meer technisch lego kopen![]()
Goede tip, heb ik gezienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
noteeert
everything is illuminated is ook een tip
ik ook, ik slaap beter en dat terwijl ik insomnia hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
Ben toch blij dat ik daarmee gestopt ben
Neuquenquote:681 Teletekst di 06 jan
***ALLY********************************
******De Rooy boekt opnieuw etappezege
**Gerard de Rooy heeft de vierde rit in
de Dakar Rally op zijn naam gebracht.De
Nederlandse vrachtwagenchauffeur boekte
in de etappe van Jacobacci naar Neuquen
over 459 km al zijn tweede dagzege.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik slaap beter en dat terwijl ik insomnia heb_!
De Rooy is goed bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuquen
Is trouwens een paal-in-droom
En om De Rooy natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De Rooy is goed bezig![]()
ow wacht.. het ging om het Neuquen
ik begin er niet eens aanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Pien85 het volgende:
Ben toch blij dat ik daarmee gestopt ben
ik niet heel onrustig, rare dromen etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
ik slaap beter als ik rook
(ben tijdens zwangerschap gestopt)
geen last vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik niet heel onrustig, rare dromen etc
ik draai coma joints maar echt goed stoned worden lukt nooit, heb door overmatige gebruik een thc tolerantiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen last van
mja ik draai wel dunne... niet om stoned te worden maar relaxed
doe met nog geen anderhalve gram een jointje of 6 draaien
na 2 weken is het uit je lijfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draai coma joints maar echt goed stoned worden lukt nooit, heb door overmatige gebruik een thc tolerantie
ik moest steeds meer gaan roken om stoned te worden totdat ik helemaal niet meer stoned werd, , rook nu al ruim 3 jaar niet meer elke dag, alleen af en toe en dan nog word ik nooit meer echt stonedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
na 2 weken is het uit je lijf
edit: en trouwens, ik rook het nu ruim 14 jaar... geen last van overtolerantie hoor, als ik nu wat meer erin gooi merk ik het meteen
kutwiet danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moest steeds meer gaan roken om stoned te worden totdat ik helemaal niet meer stoned werd, , rook nu al ruim 3 jaar niet meer elke dag, alleen af en toe en dan nog word ik nooit meer echt stoned
okee, vertel het maarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij een paar letters worden omgedraaid!
Bowlen?quote:
geen kut wietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kutwiet dan
Dat heb ik dus echt niet
mijn bezorger is opgepaktquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen kut wiet![]()
maja ik hoop dat de wiettax er snel is want door al hte gepraat over wiet krijg ik zin in wiet
quote:
ik betaal nik svoor mijn wietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn bezorger is opgepakt
Mja in de shop krijg ik ook extra
quote:
dan kun je mij best sponserenquote:
Van mij wilde je geenquote:
is goed mits er geile neuqsex tegenover staatquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed mits er geile neuqsex tegenover staat
jou met jou dan hehquote:
* LL geeft biertjuhquote:
dat beperkt het al een hoopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Eens kijken wat ze over maastricht zeggenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
Klonkie bedtijd
en het is teringkoud buiten bij ons, bijna -18 volgens het KNMI
ik was net de cava vergeten, stond nog buiten, ik drink nu halve ijs cavaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:58 schreef Klonk het volgende:
Klonkie bedtijd
en het is teringkoud buiten bij ons, bijna -18 volgens het KNMI
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze over maastricht zeggen
cola stond hier ook buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net de cava vergeten, stond nog buiten, ik drink nu halve ijs cava
truste klonk
Lekker warm dusquote:
ik las caviaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was net de cava vergeten, stond nog buiten, ik drink nu halve ijs cava
truste klonk
cooooolahquote:
Ik eerst ookquote:
Fhaquote:
Wmzquote:
ik had een moment zoiets van WTF en toen zag ik het puntjequote:
wablief?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had een moment zoiets van WTF en toen zag ik het puntje
daar deed iemand een harajukakajuka ofzo
een wattes?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had een moment zoiets van WTF en toen zag ik het puntje
daar deed iemand een harajukakajuka ofzo
En het nut daarvan is?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
harajuka of harajaku (modje van MIS) hadden ze laatst ook een kloontje van gemaakt, met of zonder het puntje daar wil ik van afzijn...
zonder puntjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Klonk het volgende:
harajuka of harajaku (modje van MIS) hadden ze laatst ook een kloontje van gemaakt, met of zonder het puntje daar wil ik van afzijn...
Oeh ja, ga maar gauw..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:07 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik snel naar bed, voordat Klonk. daar ook mijn plaats in heeft genomen
Ik lig al naast klonkettequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:07 schreef Klonk het volgende:
Duidelijk een kloonquote:
quote:
ribbels voor extra genotquote:
Gauw je ava veranderenquote:
stop met drinkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Klonk gaat het wel, je ziet er een beetje dubbel uit
quote:
watte?quote:
dan laat ook de vodka eruitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]komt die sinasappelsap zo hard aan ja
nou!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]komt die sinasappelsap zo hard aan ja
Heb je wiet?quote:
Oeh, weet niet of ik dat nog wel durf te drinken na de laatste keerquote:
ja amnesia hazequote:
Zie editquote:
Ik ga niet alleen van vodka raar doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, weet niet of ik dat nog wel durf te drinken na de laatste keer
hij gooit met het hele pak?quote:
heb ik ook welquote:
Dealquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Pijp je voor een Breezer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je wiet?
ow en een kratje bier om mn vent tevreden te houden
Het werd eens tijd...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:07 schreef Klonk het volgende:
En wat moet dat daarquote:
nee wel voor Vodkaquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deal![]()
Jouw bed of het mijne?mijn bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
OMGquote:
Waar moet ik naar toe fietsen dan?quote:
Ik heb nog wel een contactje in Finlandquote:
Eerlijk delenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een contactje in Finland![]()
Hee wacht eens, die kan ik zelf ook wel palen natuurlijk
pardon?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG![]()
Als voorzitster van de Klonk fanclub moet ik jullie toch vragen of je zelfmoord wilt plegen, zoveel Klonks kunnen er gewoon niet zijn
Mede oprichtster ben ik tochquote:
ik woon precies in het midden van nederlandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waar moet ik naar toe fietsen dan?
* LL heeft het gevoel dat ze lang gaat fietsen![]()
Er is maar eentje, en die is van mij!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG![]()
Als voorzitster van de Klonk fanclub moet ik jullie toch vragen of je zelfmoord wilt plegen, zoveel Klonks kunnen er gewoon niet zijn
ja doei!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mede oprichtster ben ik toch
dan ben ik ook mede voorzitster
Utreg?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon precies in het midden van nederland
Ik neem genoegen met het vice voozitterschap, aangezien sinds de dag van oprichting al in mn fobo staat dat ik mede opgericht hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja doei!
lid mag je zijn
heel misschien vice-voorzitter
Als potlood puntenslijperventer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Utreg?
Oh god...
* LL trekt dikke trui aan
en ik wilde nog naakt in een regenjas komen
En wie is dan sikkertaris? En Penningmeester(es)?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mede oprichtster ben ik toch
dan ben ik ook mede voorzitster
mn vriend heeft al aangegeven niet mee te willen dus krijgt hij de auto... we zitten immers bij mn schoonoudersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo fietsen je hebt een alfa user icon![]()
En ik danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Er is maar eentje, en die is van mij!
Zoek jij maar een kloonkettequote:
Mn beroepquote:
amersfoortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Utreg?
Oh god...
* LL trekt dikke trui aan
en ik wilde nog naakt in een regenjas komen
Geen ideequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie is dan sikkertaris? En Penningmeester(es)?
Voor mij scheelt het weinig, ben bij venlo al dood denk ikquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mij scheelt het weinig, ben bij venlo al dood denk ik
Nou soms kruip ik ook wel boven op hem hoor... kan hij rustig zijn appeltje opetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Duidelijk een kloon
De echte Klonk zou er niet naast maar op haar liggen
Wat doe je hierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Nou soms kruip ik ook wel boven op hem hoor... kan hij rustig zijn appeltje opeten.
Ik zou niet durven...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn beroep
je lacht me toch niet uit he![]()
ooooh ik ben melig
spanky spanky anders hoorquote:
Hij heeft zijn appeltje nog niet opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat doe je hier
Je klaagt dat ie naar bed moet komen en dan ga je fokken
Neuken kreng
Mannenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:34 schreef Klonkette het volgende:
[..]
Hij heeft zijn appeltje nog niet op.
ja hequote:
Je had geen zin zei jequote:
buiten een hoop kloons nietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... ik heb wat gemist hier zie ik wel
Douchen
Klonk heeft misschien wel een appeltje overquote:
quote:
Oh dat geknisper bedoel je? Ik vind het wel een grappig geluidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoor je dat gekraak?
dat was mijn hartje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat geknisper bedoel je? Ik vind het wel een grappig geluid
Rot op noebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef madalay het volgende:
En nu kappen met die kloons ja
Voordat ik echt ingrijp
Je ruikt weer lekker frisquote:
quote:
quote:
Zonder achtergrond was die post voor meerdere interpretaties vatbaar. Voor hetzelfde geld kwam ze net van bed af of zoquote:
Dan zou het Klonkette zijn, die posttequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder achtergrond was die post voor meerdere interpretaties vatbaar. Voor hetzelfde geld kwam ze net van bed af of zo.
bed, tafel of toch de douchequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zonder achtergrond was die post voor meerdere interpretaties vatbaar. Voor hetzelfde geld kwam ze net van bed af of zo.
quote:
quote:
Er zitten hier meer nymfomanes hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef Kloonk het volgende:
[..]
Dan zou het Klonkette zijn, die postte.
Wie, wie, wiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zitten hier meer nymfomanes hoor!
waar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zitten hier meer nymfomanes hoor!
je houd toch van spanky?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem geen namen... ik kijk wel uit![]()
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ow, we blijven blijkbaar nog ffquote:
slaap lekkerquote:
ehhh... hallo? Heb je niet meer inspiratie dan dat?quote:
hij wilt me toch niet meerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, maar jij bent al de privénymfo van Fles!
quote:
Ik dacht: hou het kortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... hallo? Heb je niet meer inspiratie dan dat?
Wasmachine, aanrecht.. vloer, bank.... En dan hebben we het alleen nog over binnenshuis.
Eens.quote:
Ga rukkenquote:
sterfquote:
Neequote:
quote:[..]
sterf
Sorrie, ik word gek van kloonsquote:
Doe mij ook een plakje kaas danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik word gek van kloons
ze drijven me tot wanhoop!
*gaat snijden
Zeer wijs gesprokenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
nu broeken dicht en handjes boven de dekens allemaal
blokjesquote:
Hier mag gewoon allesquote:
Ikkuh!quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blokjes![]()
[..]
Hier mag gewoon alles
Zolang je er maar koffie of thee bij drinkt
maar jij bent mij trouwquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, ik ga een triootje doen met bed en deken... ik ga ertussen liggen
Oeh, Sandwichquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
* LL mompelt iets van: er is niets mis met L'lenquote:
quote:
Trustequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
je doet zelf meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
Kap nou godverdorie eens met dat geouwehoer over seks ja
Ruk zequote:
Ik zei toch sorryquote:
Weer 2 kloons minderquote:
quote:
slaap zequote:
Hm... weet niet of ik t er mee eens ben hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van: er is niets mis met L'len
Trusten, sandwichquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sleep ze voor de rechter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo ongelovelijk kwaad...
Heb een maand geleden een mini laptop gekocht, die viel na 2 dagen opeens uit, en ging niet meer aan... heb m terug gebracht naar BCC, nieuwe mee gekregen... ik blij...
Krijg ik vanmiddag opeens een mailtje van een jongen, dat hij een mini laptop heeft gekocht bij de BCC, waar AL mijn gegevens nog in staan, mn email adres en wachtwoord, mn wachtwoorden op andere sites, mn adres gegeven, adressen van vrienden, mn emails, mn gedichten en verhalen, foto's, geschiedenis, bank-zooi... Morgen dus even naar de BCC, uitleg vragen, dit is gewoon privacy schending geloof ik... Heb zelfs de neiging om aangifte te gaan doen. Ze hebben blijkbaar het probleem met opstarten opgelost, en de laptop, zonder te kijken gewoon mee gegeven aan de volgende klant
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Heb een maand geleden een mini laptop gekocht, die viel na 2 dagen opeens uit, en ging niet meer aan... heb m terug gebracht naar BCC, nieuwe mee gekregen... ik blij...
Krijg ik vanmiddag opeens een mailtje van een jongen, dat hij een mini laptop heeft gekocht bij de BCC, waar AL mijn gegevens nog in staan, mn email adres en wachtwoord, mn wachtwoorden op andere sites, mn adres gegeven, adressen van vrienden, mn emails, mn gedichten en verhalen, foto's, geschiedenis, bank-zooi... Morgen dus even naar de BCC, uitleg vragen, dit is gewoon privacy schending geloof ik... Heb zelfs de neiging om aangifte te gaan doen. Ze hebben blijkbaar het probleem met opstarten opgelost, en de laptop, zonder te kijken gewoon mee gegeven aan de volgende klant
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Idem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... eindelijk kan ik het zeggen... ik zie sneeuw buiten.
Een dun laagje, dat dan weer wel, maar toch.
Hier ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... eindelijk kan ik het zeggen... ik zie sneeuw buiten.
~
Een dun laagje, dat dan weer wel, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |