Eens.quote:
Ga rukkenquote:
sterfquote:
Neequote:
quote:[..]
sterf
Sorrie, ik word gek van kloonsquote:
Doe mij ook een plakje kaas danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie, ik word gek van kloons
ze drijven me tot wanhoop!
*gaat snijden
Zeer wijs gesprokenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
nu broeken dicht en handjes boven de dekens allemaal
blokjesquote:
Hier mag gewoon allesquote:
Ikkuh!quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
blokjes![]()
[..]
Hier mag gewoon alles
Zolang je er maar koffie of thee bij drinkt
maar jij bent mij trouwquote:
veel plezierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, ik ga een triootje doen met bed en deken... ik ga ertussen liggen
Oeh, Sandwichquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
* LL mompelt iets van: er is niets mis met L'lenquote:
quote:
Trustequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
je doet zelf meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef MPG het volgende:
Kap nou godverdorie eens met dat geouwehoer over seks ja
Ruk zequote:
Ik zei toch sorryquote:
Weer 2 kloons minderquote:
quote:
slaap zequote:
Hm... weet niet of ik t er mee eens ben hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van: er is niets mis met L'len
Trusten, sandwichquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
Sleep ze voor de rechter!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben zo ongelovelijk kwaad...
Heb een maand geleden een mini laptop gekocht, die viel na 2 dagen opeens uit, en ging niet meer aan... heb m terug gebracht naar BCC, nieuwe mee gekregen... ik blij...
Krijg ik vanmiddag opeens een mailtje van een jongen, dat hij een mini laptop heeft gekocht bij de BCC, waar AL mijn gegevens nog in staan, mn email adres en wachtwoord, mn wachtwoorden op andere sites, mn adres gegeven, adressen van vrienden, mn emails, mn gedichten en verhalen, foto's, geschiedenis, bank-zooi... Morgen dus even naar de BCC, uitleg vragen, dit is gewoon privacy schending geloof ik... Heb zelfs de neiging om aangifte te gaan doen. Ze hebben blijkbaar het probleem met opstarten opgelost, en de laptop, zonder te kijken gewoon mee gegeven aan de volgende klant
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Heb een maand geleden een mini laptop gekocht, die viel na 2 dagen opeens uit, en ging niet meer aan... heb m terug gebracht naar BCC, nieuwe mee gekregen... ik blij...
Krijg ik vanmiddag opeens een mailtje van een jongen, dat hij een mini laptop heeft gekocht bij de BCC, waar AL mijn gegevens nog in staan, mn email adres en wachtwoord, mn wachtwoorden op andere sites, mn adres gegeven, adressen van vrienden, mn emails, mn gedichten en verhalen, foto's, geschiedenis, bank-zooi... Morgen dus even naar de BCC, uitleg vragen, dit is gewoon privacy schending geloof ik... Heb zelfs de neiging om aangifte te gaan doen. Ze hebben blijkbaar het probleem met opstarten opgelost, en de laptop, zonder te kijken gewoon mee gegeven aan de volgende klant
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef Pien85 het volgende:
Idem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen... eindelijk kan ik het zeggen... ik zie sneeuw buiten.
Een dun laagje, dat dan weer wel, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |