Alleen maar omdat ze me aan iemand doet denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
een naamtopic voor pientje, wat lief van je
Vanochtend hardgelopen bij -6,5quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef BrandX het volgende:
hoiiiii!
Vanochtend was het heul niet koud hier in Den Haag, na vijf minuten fietsen heb ik zelfs mijn handschoenen uitgedaan
Vanavond daarintegen.....
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanochtend hardgelopen bij -6,5
Weet je hoe lekker dat is als het niet te hard waaitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vanochtend hardgelopen bij -6,5
Was een tikje fris aan de oren, maar het zonnetje scheen mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker dat is als het niet te hard waait
Het was 'maar' -2 graden hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:23 schreef BrandX het volgende:
hoiiiii!
Vanochtend was het heul niet koud hier in Den Haag, na vijf minuten fietsen heb ik zelfs mijn handschoenen uitgedaan
Vanavond daarintegen.....
quote:
Stagiair waarvan?quote:
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag postenquote:
Die loopt gewoon stagiares te scoren daar. De oude snoepert.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag posten.
Nou moet je me niet op ideeën brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die loopt gewoon stagiares te scoren daar. De oude snoepert.
Nergens van. Ik zocht Nicomart vanwege een brand in zijn oude woonplaats Alblasserdam.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook al, nadat ik in de vorige topic een quote van je volgde en je in de stage sc zag posten.
ik ben heul niet oud, en ik kom al helemaal nooit in Aalblasserdam. Zelfs nog nooit geweest denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nergens van. Ik zocht Nicomart vanwege een brand in zijn oude woonplaats Alblasserdam.
De beste wensen LLquote:
Jij ook lieve schatquote:
Een seconde of 10 moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ook lieve schat
Dat je me dit jaar maar even trouw mag zijn
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond nog wat toepasselijke foto's in de Oude Doos![]()
[ afbeelding ]
kort hem iets in en hij is masterlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En wat doe jij in mn doos trouwensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke knuf hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi. Nog ff wat werken, ben nogal wat tijd kwijtgeraakt vandaag aan mijn ex en zijn valse beschuldigingen die loskwamen vanaf het moment dat ik hem vertelde dat ik morgen een gesprek heb bij de schoolarts, waar hij ook bij uitgenodigd is (en niet komt... maar dat is een ander verhaal). Dit gaat nog lelijk worden
in een natte strakke doos doe ik iets anders dan foto's zoekenquote:
houdt het dan nooit op *knuf*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
tnx LL. Ik vertel binnenkort nog wel wat er speelt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |