abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:44:53 #101
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64753023
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wordt met "we" niet het bestuur bedoeld?
Er staat toch echt dat ie op 19 dec getekend heeft.. .
dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
normaal zet de speler toch altijd als laatste de handtekening?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64753071
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:

[..]

dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7979
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:46:14 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64753076
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:

[..]

die staat er niet.
Geen idee, maar jammer dat het zo moet iig.
Schaf die wintertransfers gewoon helemaal af, dit soort soaps wordt niemand beter van. Denk overigens dat Munsterman gewoon tegenspartelt om de achterban de indruk te geven dat er alles aan gedaan is hem te houden.
-
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:48:25 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64753149
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat het riekt naar competitievervalsing heeft in mijn ogen niks met Ajax te maken. Die zijn ook Huntelaar op de helft van het seizoen kwijt. Die wintertransferperiode mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal afschaffen. Maakt het vooral voor de kleinere clubs nog moeilijker om een goed seizoen te draaien.
Fijn dat er ook reeële reacties zijn. Wat mij betreft mag die wintertransferperiode ook gewoon afgeschaft worden. Helaas zal de UEFA dit niet willen.
Kijk, als Ajacied heb ik Robbie er graag bij, we kunnen hem goed gebruiken. Ik vind het wel jammer dat het ten koste gaat van een goed voetballende ploeg als FC Twente. Wat dat betreft was het fijner (en eerlijker) geweest als ie van de zomer al was gegaan.

Tja en nu dat moddergooien door Munsterman, zaakwaarnemers enz. daar schiet niemand wat mee op en het helpt ook niet om als buitenstaander een reeël beeld van de werkelijkheid te krijgen.

Hoe dan ook hoop ik dat FC Twente de komende jaren dezelfde lijn van de afgelopen kan volhouden. Zou zonde zijn als ze wegzakken.

Wel hoop ik dat de gemiddelde Twente supporter was positiever (lees: normaler!) over Robbie zal zijn, dan die idioten die reageren op de site van de Tubantia.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:49:59 #105
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64753212
quote:
Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:

# 2008-07-04 - Douglas tekent contract
# 2008-07-01 - Douglas verlengt contract
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64753644
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:

# 2008-07-04 - Douglas tekent contract
# 2008-07-01 - Douglas verlengt contract
Die tweede van Douglas is exact hetzelfde, alleen staat er bij Wieleart geen foto bij
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:20:50 #107
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64755803
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Fijn dat er ook reeële reacties zijn. Wat mij betreft mag die wintertransferperiode ook gewoon afgeschaft worden. Helaas zal de UEFA dit niet willen.
Kijk, als Ajacied heb ik Robbie er graag bij, we kunnen hem goed gebruiken. Ik vind het wel jammer dat het ten koste gaat van een goed voetballende ploeg als FC Twente. Wat dat betreft was het fijner (en eerlijker) geweest als ie van de zomer al was gegaan.
Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?

In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
pi_64755919
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?

In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiode
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:54:20 #109
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64756326
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiode
Oké.
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:36:58 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64756834
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig. .
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Met of zonder nieuw contract. Dan kan die Oleguer tenminste opzouten naar Spanje. Of is t iets voor jullie als vervanger van Wielaert?
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Ajax nou nog een aanvaller er bij wil halen. Volgens mij lopen er al zat spelers zoals Elia rond. De verdediging is imo veel belangrijker nu heel duidelijk is gebleken dat Oleguer t niet kan.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_64758579
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig. .
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Ja, dat dacht AZ ook in de zaak Alves. Zelfs een contract met de inkt er al op bleek niet rechtsgeldig.
pi_64758671
FC Twente-verdediger persoonlijk rond met Ajax, maar:
Munsterman: Wielaert en Elia blijven

ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman verzet zich met hand en tand tegen de tussentijdse ontmanteling van zijn succesvolle selectie. Ajax onderneemt pogingen om verdediger Rob Wielaert (30) en aanvaller Eljero Elia (21) te kopen, maar Munsterman is stellig. "We verkopen Elia niet. En Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon."

Dat laatste staat haaks op de woorden van Wielaerts zaakwaarnemer, Kees Ploegsma. "Ajax is bereid de gelimiteerde transfersom (circa vier miljoen euro, red.) te betalen, die is opgenomen in het nieuwe contract tot 2012. Wij zijn het eens met Ajax. Het is alleen nog bespreekbaar of hij voor tweeënhalf of drieënhalf jaar tekent."

Munsterman: "Laat Ploegsma maar roepen. Die zei ook dat Fred Rutten naar PSV ging." De overgang van Wielaert zou wel eens kunnen eindigen in een juridisch steekspel. "De nieuwe verbintenis is nog niet getekend en de vraag is of wij dat nog willen", zegt Munsterman, die daarmee indirect aangeeft de aanbieding aan Wielaert te willen intrekken. "Dat zou kunnen. Maar ik heb geen zin om hier verder op in te gaan." Ploegsma neemt de woorden van Munsterman voor kennisgeving aan. "Er is een mondeling akkoord met FC Twente, ik heb de papieren op kantoor liggen en het is een kwestie van een handtekening zetten. Dat moment is door Twente twee of drie keer verzet."

Volgens de oud-manager van PSV ging Wielaert niet over één nacht ijs. "Robbie heeft er heel lang over moeten nadenken, omdat hij het in Enschede enorm naar zijn zin heeft gehad. Hij ziet Ajax echter zowel financieel als sportief als een vooruitgang."
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64758713
pi_64758764
Niet om het een of ander maar het wel ontzettend triest van Munsterman dat het contract niet is ondertekend.
Vooral leuk naar je aanvoerder toe
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:53:29 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64758787
quote:
"Er is een mondeling akkoord met FC Twente, ik heb de papieren op kantoor liggen en het is een kwestie van een handtekening zetten. Dat moment is door Twente twee of drie keer verzet."
Bye bye Munsterman.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:53:41 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64758793
Ghehe wat een kneus
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64758884
Dat Elia nu een nieuw contract gaat tekenen, kan ie natuurlijk ook vergeten .
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:01:52 #118
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64758920
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
pi_64758973
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef poehej het volgende:
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
Om je eigen club uiteindelijk het meest te benadelen?
pi_64759055
quote:
Ik vind het ook maar een matig signaal naar je eigen spelers toe.

Verder mogen ze van mij die wintertransfers ook afschaffen hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:12:52 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64759149
quote:
Dat vind ik echt een Calimero reden.
En wij waren de Calimero's al

Trouwens, als Wielaert gaat moeten wij zeker Maertens laten nokken? Dat wordt nog lachen met Jan en Joop
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:18:47 #122
39338 poehej
pi_64759241
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een Calimero reden.
En wij waren de Calimero's al

Trouwens, als Wielaert gaat moeten wij zeker Maertens laten nokken? Dat wordt nog lachen met Jan en Joop
Ik ben er van overtuigd dat we het ook wel zonder Robbie kunnen maar het is gewoon ommeunig lelijk dat het op deze manier moet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:20:40 #123
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64759282
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
Niet om het een of ander maar het wel ontzettend triest van Munsterman dat het contract niet is ondertekend.
Vooral leuk naar je aanvoerder toe
Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.
pi_64759472
Munsterman wilde zeker wachten met ondertekenen tot na de transferperiode. Smerig hoor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:43:12 #125
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64759742
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.
Nee, dat is gewoon professioneel en ambitieus.
Wat Munsterman doet is gewoon frauduleus.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:49:32 #126
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64759912
slim van Munsterman om het contract nog niet te ondertekenen. Wielaart weg zou een grote klap zijn voor Twente. gaat dit uitmonden in een arbitragezaak oid?
je oogst wat je zaait
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:51:06 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64759953
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:49 schreef Amokzaaier het volgende:
slim van Munsterman om het contract nog niet te ondertekenen. Wielaart weg zou een grote klap zijn voor Twente. gaat dit uitmonden in een arbitragezaak oid?
Nee. Er is al een contract opgesteld op basis van een mondelinge overeenkomst.
Mondelinge overeenkomst is, mits het bewezen kan worden, rechtsgeldig.. Nou ja, zijn zaakwaarnemer heeft het contract, dus er is bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Oftewel, wat Munsterman nu doet is verspilde moeite.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:52:22 #128
39338 poehej
pi_64759992
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:31 schreef VoreG het volgende:
Munsterman wilde zeker wachten met ondertekenen tot na de transferperiode. Smerig hoor.
Een echt mooie actie is het natuurlijk niet maar ik kan het wel een begrijpen.
Ze moeten gewoon de contracten aanpassen.. Er mag wel een gelimiteerde transfersom worden ingezet maar dan moet er ook gelijk staan dat een transfer in de winter niet toegestaan is.
Dat is denk ik de makkelijkste manier om het gezeik in de winter te voorkomen.
pi_64760022
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mondelinge overeenkomst is, mits het bewezen kan worden, rechtsgeldig.. Nou ja, zijn zaakwaarnemer heeft het contract, dus er is bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
De vraag was of het zou uitmonden in een arbitrage en het antwoord daarop is ja. Dat Twente die verliest is daar een gevolg van. Overigens moet ik dat nog zien.. Als Munsterman glashard durft te gaan liegen zie ik dit nog wel in een leuke soap eindigen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:53:38 #130
39338 poehej
pi_64760025
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik snap niet wat het contract wat die knakker heeft te maken heeft met de mondelinge overeenkomst..
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:55:34 #131
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760066
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef poehej het volgende:

[..]

Ik snap niet wat het contract wat die knakker heeft te maken heeft met de mondelinge overeenkomst..
Een contract wordt pas opgesteld als je mondeling overeenkomst hebt bereikt.. Er staan natuurlijk voorwaarden in (clausule) die je mondeling overeenkomt, op basis daarvan wordt een contract opgesteld.
Aangezien de zaakwaarnemer van Wielaert die al in zijn bezit heeft, kan je er van uitgaan dat de contractbesprekingen al geweest zijn.
Ergo, een mondelinge overeenkomst.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:56:15 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64760088
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:52 schreef poehej het volgende:

[..]

Een echt mooie actie is het natuurlijk niet maar ik kan het wel een begrijpen.
Ze moeten gewoon de contracten aanpassen.. Er mag wel een gelimiteerde transfersom worden ingezet maar dan moet er ook gelijk staan dat een transfer in de winter niet toegestaan is.
Dat is denk ik de makkelijkste manier om het gezeik in de winter te voorkomen.
Nee, wintertransfers moeten gewoon afgeschaft worden.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:56:33 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760092
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De vraag was of het zou uitmonden in een arbitrage en het antwoord daarop is ja. Dat Twente die verliest is daar een gevolg van. Overigens moet ik dat nog zien.. Als Munsterman glashard durft te gaan liegen zie ik dit nog wel in een leuke soap eindigen.
Er is al een contract opgesteld. Waarom zou je als Twente zijnde een contract opstellen en geven aan een zaakwaarnemer als je mondeling nog niets bent overeengekomen?
Dat kan niet eens? .
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:57:13 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760109
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, wintertransfers moeten gewoon afgeschaft worden.
Dat sowieso..
-
pi_64760119
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Er is al een contract opgesteld. Waarom zou je als Twente zijnde een contract opstellen en geven aan een zaakwaarnemer als je mondeling nog niets bent overeengekomen?
Dat kan niet eens? .
Dat ben ik wel met je eens hoor. Maar als Twente zegt dat er geen contract is, en Wielaert zegt van wel, zal het toch voor een arbitragecommissie uitgevochten worden.
pi_64760196
AZ verloor toch ook tegen Alves over een deelsgetekend contract, omdat er een handtekening ontbrak?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:01:48 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760236
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens hoor. Maar als Twente zegt dat er geen contract is, en Wielaert zegt van wel, zal het toch voor een arbitragecommissie uitgevochten worden.
Dat zou betekenen dat die zaakwaarnemer het contract zelf heeft gemaakt, hij heeft immers het fysieke document.
Dat, in combinatie met het bericht op de officiele home page, is natuurlijk voor elke rechter genoeg bewijs dat er mondeling een overeenkomst is geweest.
Dat begrijpt Munsterman ook, denk niet dat ie het zo ver laat komen. Waarschijnlijk hoopt ie dat Ajax afhaakt omdat het geen zin heeft in gezeik.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:03:04 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760270
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ verloor toch ook tegen Alves over een deelsgetekend contract, omdat er een handtekening ontbrak?
Ja, maar hij had twee contracten getekend. Sowieso was heel die situatie anders.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:05:26 #139
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64760358
Toch vreemd dat je als Wielaert zijnde een contract aan je werkgever geeft met je handtekening, zonder dat je weet wat ze er mee doen. Al is het ongelofelijk smerig van Twente, als het waar is.
pi_64760367
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat die zaakwaarnemer het contract zelf heeft gemaakt, hij heeft immers het fysieke document.
Dat, in combinatie met het bericht op de officiele home page, is natuurlijk voor elke rechter genoeg bewijs dat er mondeling een overeenkomst is geweest.
Dat begrijpt Munsterman ook, denk niet dat ie het zo ver laat komen. Waarschijnlijk hoopt ie dat Ajax afhaakt omdat het geen zin heeft in gezeik.
Het zal niet de eerste zinloze arbitragezaak zijn, en ook niet de laatste.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:07:24 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760410
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef pfaf het volgende:
Toch vreemd dat je als Wielaert zijnde een contract aan je werkgever geeft met je handtekening, zonder dat je weet wat ze er mee doen. Al is het ongelofelijk smerig van Twente, als het waar is.
Ja, ongekend.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:07:41 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64760423
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Het zal niet de eerste zinloze arbitragezaak zijn, en ook niet de laatste.
Dat is, helaas, helemaal waar.
-
pi_64760689
Zolang hij maar komt, hoe maakt niet zoveel uit. Munsterman heeft het dan aan zichzelf te danken. Maak maar gelijk een deal met Elia dat hij niet bijtekent en in de zomer ook overkomt.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:18:31 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64760745
En nog steeds snap ik niet dat Ajax niet gewoon 7 miljoen extra aftikt en Douglas neemt, die nog wel restwaarde houdt en een stuk beter is.
29.10 Novastar HMH
pi_64760770
Wat ik me dan afvraag; welke waarde heeft het zetten van een handtekening nog als die kennelijk toch niet nodig is als het contract er eenmaal "is" aangezien dát al een wettelijke, mondelinge overeenkomst inhoudt.

Oftewel: Die zaak gaat Joop wel winnen .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:21:04 #146
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64760821
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef kastanova het volgende:
Wat ik me dan afvraag; welke waarde heeft het zetten van een handtekening nog als die kennelijk toch niet nodig is als het contract er eenmaal "is" aangezien dát al een wettelijke, mondelinge overeenkomst inhoudt.

Mondelinge ovk is wat lastiger te bewijzen voor het hekje.
29.10 Novastar HMH
pi_64760905
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef Damzkieee het volgende:
En nog steeds snap ik niet dat Ajax niet gewoon 7 miljoen extra aftikt en Douglas neemt, die nog wel restwaarde houdt en een stuk beter is.
We willen ervaring.
pi_64760906
quote:

Hoe kun je daar in godsnaam blij mee zijn? Elia en andere sleutelspelers denken in dat geval wel 10x na voordat ze bijtekenen en zaakwaarnemers van eventuele aankopen zullen dit ook niet zo snel vergeten, zeker niet de Nederlandse.

Vooralsnog reken ik erop dat Wielaert naar Ajax gaat, met of zonder zaak.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:28:05 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64761031
quote:

Je maakt dat contract toch echt met de intentie het te ondertekenen.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:28:22 #150
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64761036
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

We willen ervaring.
Net als met Frank Verlaat destijds
29.10 Novastar HMH
pi_64761086
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Het is allebei een beetje triest ja, maar ook wel erg naief van Twente als het waar is. Joop was ook al aan het huilen na de Wilkshire transfer dat hij net een nieuw contract. Een ezel stoot zich geen 2e keer aan dezelfde steen? Bovendien is een speler een passant terwijl een voorzitter er voor de lange termijn zit. Dat is natuurlijk ook wel een verschil, een onbetrouwbare voorzitter is niet bepaald in het voordeel van de club terwijl een onbetrouwbare verdediger de club minder imagoschade oplevert.
quote:
'Vijf weken geleden hebben we zijn contract verlengd en zijn salaris opgetrokken. En vier weken later vertelde hij dat hij wegging', baalt Munsterman in De Telegraaf.

'Aan zijn wensen konden wij niet voldoen', wijst de voorzitter naar het vermeende nieuwe salaris van Wilkshire bij Dinamo: anderhalf miljoen euro. 'Ik ben geen naïeveling, zulke dingen gebeuren in de wereld van het topvoetbal. Het stelt me wel teleur.'

'Vreselijk en erg jammer. Maar ja, it's all about the money: het draait allemaal om het geld. We hebben steeds rekening gehouden met dat Luke zou vertrekken. Daar konden wij niet veel aan doen.' In de verbintenis van de rechtsback was immers een gelimiteerde afkoopsom van twee miljoen euro opgenomen, en daaraan voldeed Dinamo.
pi_64761170
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je maakt dat contract toch echt met de intentie het te ondertekenen.
Och, ik heb ook weleens geweigerd mijn handtekening te zetten onder een contract... En toen zat ik er toch echt niet alsnog aan vast omdat ik in eerste instantie "wel die intentie had".

En die dramaverhalen over de naam van Twente, boehoe, dan vragen ze in het vervolg bij de contractbesprekingen of Joop direct even zijn handtekening zet... What's the big deal?

En in de zomer is het allemaal alweer overgewaaid.
pi_64761230
Al die joodjes die hier komen roepen dat Munsterman oneerlijk bezig is
Wielaert heeft toch met zijn volle verstand een nieuw contract getekend of niet?
pi_64761268
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef kastanova het volgende:

En die dramaverhalen over de naam van Twente, boehoe, dan vragen ze in het vervolg bij de contractbesprekingen of Joop direct even zijn handtekening zet... What's the big deal?
Het feit dat je dat direct moet vragen, dat is het probleem. Er niet op kunnen vertrouwen dat de voorzitter een contractverlenging die al openbaar is gemaakt fair en professioneel afrondt.
quote:
En in de zomer is het allemaal alweer overgewaaid.
In het zaakwaarnemerswereldje werkt het niet zo makkelijk.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wielaert heeft toch met zijn volle verstand een nieuw contract getekend of niet?
Twente en Wielaert waren mondeling rond over een nieuw contract, waarin een clausule zou staan. Vervolgens maakt Twente de verlenging op 19-12 openbaar op de eigen clubsite, de handtekeningen zouden later gezet worden.

Nu is Wielaert rond met Ajax en Ajax bereid de afkoopsom neer te leggen. Munsterman gaat nu alleen dwarsbomen omdat het nieuwe contract nog niet ondertekend is.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:37:33 #155
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64761311
quote:
Oh mijn god, wat blijf jij ongekend dom .
Weet je uberhaupt waar het over gaat?
-
pi_64761322
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:36 schreef Blawh het volgende:

Dat zal voornamelijk aan die zaakwaarnemers zelf liggen dan. Alsof Ploegsma zo lekker bezig is.
pi_64761335
quote:
rofl dude..... weet je wel wat er aan de hand is? aan je post te zien niet.
pi_64761422
quote:

[..]

Het feit dat je dat direct moet vragen, dat is het probleem. Er niet op kunnen vertrouwen dat de voorzitter een contractverlenging die al openbaar is gemaakt fair en professioneel afrondt.
[..]

Alsof het er altijd zo eerlijk en professioneel aan toegaat in de voetbalwereld .

Ik denk dat iedere voetballer die zich ooit in de hogere regionen van het voetbal heeft bevonden, het kan beamen dat "mondelinge overeenkomsten" volledig nietszeggend zijn.

Kom op zeg, in dit seizoen alleen al zijn er tig gevallen geweest waarbij een speler of trainer aanstuurt op een vertrek door even een paar bommetjes te leggen in de media.
En op dat moment zelf wordt er schande van gesproken, maar een maand of 2 later is iedereen het alweer vergeten.

En hiermee beweer ik niet dat het netjes is, integendeel, maar iedereen doet nu net alsof niemand meer met FC. Twente in zee zal gaan vanwege zo'n nietszeggend voorvalletje...
pi_64761457
quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_64761493
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oh mijn god, wat blijf jij ongekend dom .
Weet je uberhaupt waar het over gaat?
Net zo dom als Wielaert blijkbaar, want ik was ook in veronderstelling dat hij een nieuw contract had getekend
En nee, ik had het topic niet terug gelezen.
pi_64761559
Laat hem BTW maar naar Ajax vertrekken, de trekjes van een jood bezit hij al.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:46:31 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64761566
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net zo dom als Wielaert blijkbaar, want ik was ook in veronderstelling dat hij een nieuw contract had getekend
En nee, ik had het topic niet terug gelezen.
Doe dat dan ook eerst joh ontzettende uil, voordat je weer loopt te flamen op de 'Joodjes' .
29.10 Novastar HMH
pi_64761576
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alsof het er altijd zo eerlijk en professioneel aan toegaat in de voetbalwereld .
Dat zeg ik niet. Maar dit is gewoon een verschrikkelijk slecht signaal naar andere selectiespelers.
quote:
Ik denk dat iedere voetballer die zich ooit in de hogere regionen van het voetbal heeft bevonden, het kan beamen dat "mondelinge overeenkomsten" volledig nietszeggend zijn.
Dat soort zaken komen inderdaad regelmatig voor. Maar zo goed als altijd zijn het dan de spelers met zaakwaarnemer (passanten) die terugkrabbelen, nu is het de voorzitter (man voor de lange termijn) die op zoiets aanstuurt. Vind ik een groot verschil.
quote:
Kom op zeg, in dit seizoen alleen al zijn er tig gevallen geweest waarbij een speler of trainer aanstuurt op een vertrek door even een paar bommetjes te leggen in de media.
En op dat moment zelf wordt er schande van gesproken, maar een maand of 2 later is iedereen het alweer vergeten.
Het grote publiek vergeet het redelijk snel ja, maar de speler in kwestie en zaakwaarnemer zeker niet.
quote:
En hiermee beweer ik niet dat het netjes is, integendeel, maar iedereen doet nu net alsof niemand meer met FC. Twente in zee zal gaan vanwege zo'n nietszeggend voorvalletje...
Denk dat spelers wel een keer extra nadenken voordat ze akkoord gaan ja. Een contractverlenging openbaar maken en vervolgens het contract niet willen ondertekenen is denk ik niet iets waar spelers blij mee zijn, er wordt gewoon op een smerige manier een financiele en sportieve vooruitgang gedwarsboomd.

Ik weet dat Wielaert en Ploegsma waarschijnlijk ook niet lekker te werk zijn gegaan, maar dat lijkt me in deze zaak niet relevant omdat die sowieso niet in strijd met de wet handelen. (Afgaand op de info die tot nu toe naar buiten is gekomen).
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:47:18 #164
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64761583
quote:

[..]

[..]

[..]

Twente en Wielaert waren mondeling rond over een nieuw contract, waarin een clausule zou staan. Vervolgens maakt Twente de verlenging op 19-12 openbaar op de eigen clubsite, de handtekeningen zouden later gezet worden.

Nu is Wielaert rond met Ajax en Ajax bereid de afkoopsom neer te leggen. Munsterman gaat nu alleen dwarsbomen omdat het nieuwe contract nog niet ondertekend is.
Munstermann is gewoon not amused door die naaistreek van Wielaert. Volledig te begrijpen, al laat Munstermann zich nu natuurlijk kennen. Doe die Wielaert gewoon weg en haal Wisgerhof of laat de scouting van Twente zijn werk doen. Een vervanger is zo gevonden. Je hebt niets aan dit soort kneusjes die je niet kan vertrouwen en de club in de steek laten.

Hij voelt zich gewoon duidelijk genaaid door Wielaert en co die met hem een contract aangaan voor nog eens 3 a 4 jaar, met een clausule.. maar ze meldden die clausule aan Ajax en die is binnen twee weken met een bod. Munstermann is volledig te begrijpen.. nu is het gewoon nog wat tegenspartelen, Wielaert is binnen nu en twee weken van Ajax.
pi_64761627
quote:
O mèn .
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:49:35 #166
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64761657
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Munstermann is volledig te begrijpen.. nu is het gewoon nog wat tegenspartelen, Wielaert is binnen nu en twee weken dagen van Ajax.
29.10 Novastar HMH
pi_64761776
Ik ben voor Twente, maar Twente moet hem gewoon laten gaan naar Ajax. Hoe kut dat ook is. Ze hadden nooit die (hele lage) clausule in zijn nieuwe contract op moet laten nemen. Het is geen grote verrassing dat Ajax direct toehapt wanneer ze van die clausule horen. Het is jammer als hij gaat, maar als hij hier zou moeten blijven dan heb je waarschijnlijk toch niet de oude Wielaert (qua spel) terug.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:54:15 #168
39338 poehej
pi_64761788
Jullie doen net of alle schuld bij Joop ligt dat hij nog niet heeft getekend.. als ik het artikel zo leest komt het er bij mij op neer dat beide partijen nog niet hebben getekend..
pi_64761792
Ook aandoenlijk om te zien dat er altijd in no-time een schreeuwerig of huilerig bericht in Joop's dagblad staat wanneer een Twente speler in de picture is bij een andere club.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:56:29 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64761859
Ho shit ik moet met de jongens zaterdag tegen ATC'65 voetballen
Straks gaan zij ook nog terugkrabbelen , of ze willen meer premie voor deze oefenpot

@ Poehej: dat tekenen van de zaakwaarnemer kan hij op elk moment hebben gedaan, als het contract werkelijk op zijn bureau ligt, dat kan niemand meer checken.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:57:31 #171
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64761895
jammer dat er op dit moment geen goede vervanger is.. maar 4 miljoen is opzich best veel geld voor een 30-jarige niet overdreven getalenteerde verdediger..
je oogst wat je zaait
pi_64761897
Het meest vreemde vind ik nog dat Twente verbolgen is over het feit dat Ajax en Wielaert gebruik maken van een clausule die Twente en Wielaert in overleg hebben opgesteld..
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:57:54 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64761911
Kan er geen Wielaert topic geopend worden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:58:50 #174
39338 poehej
pi_64761944
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ho shit ik moet met de jongens zaterdag tegen ATC'65 voetballen
Straks gaan zij ook nog terugkrabbelen , of ze willen meer premie voor deze oefenpot
Waarom zouden ze terug willen krabbelen dan?
quote:
@ Poehej: dat tekenen van de zaakwaarnemer kan hij op elk moment hebben gedaan, als het contract werkelijk op zijn bureau ligt, dat kan niemand meer checken.
Dat is ook weer waar.. Maar zou er al een datum op het contract staan of zou deze nog in te vullen zijn..
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:58:52 #175
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64761949
Iets nieuws is het wel.. Contracten verlengen zijn gewoon voor de gelimiteerde transfersom anders verleng je niet
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64761959
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Kan er geen Wielaert topic geopend worden.
Ik heb niet zoveel topics over Ajacieden in MyAT staan, dit topic wel.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:59:41 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64761975
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Amokzaaier het volgende:
jammer dat er op dit moment geen goede vervanger is.. maar 4 miljoen is opzich best veel geld voor een 30-jarige niet overdreven getalenteerde verdediger..
Theo kan centraal achterin hoor ik van de Twente watchers hier?
29.10 Novastar HMH
pi_64762142
Ik begrijp best dat het rot is voor Twentesupporters, maar Ajax heeft met precies het zelfde te maken. Herinner je nog dat Sneijder op de valreep werd weggekocht?
pi_64762261
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Theo kan centraal achterin hoor ik van de Twente watchers hier?
Die berehap beukt iedereen opzij inderdaad.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:08:25 #180
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64762308
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Dvm86 het volgende:
Ik begrijp best dat het rot is voor Twentesupporters, maar Ajax heeft met precies het zelfde te maken. Herinner je nog dat Sneijder op de valreep werd weggekocht?
Appels met peren
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:09:38 #181
39338 poehej
pi_64762353
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Appels met peren
Mwoh.. Sneijder was ook een belangrijke speler voor ajax.. Ze hebben er weliswaar veel meer geld voor gekregen maarja..
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:10:33 #182
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64762384
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef poehej het volgende:

[..]

Mwoh.. Sneijder was ook een belangrijke speler voor ajax.. Ze hebben er weliswaar veel meer geld voor gekregen maarja..
*Het was niet in de winterstop
*Het was niet zo'n gedoe met zo'n zielig contract
pi_64762450
fanatiek FCT supporter hier

clubcard tussen kerst en oud&nieuw aangevraagd, niemand in mijn omgeving die samen met mij een seizoenscard wil kopen en ga ook vaak zaterdagavond stappen en zondag uitslapen, dus moet dan echt tijd maken om wedstrijden te bezoeken al hoop ik dat met die clubcard wel vaker naar een wedstrijd toe te kunnen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64762478
Ik denk dat het verlies van Wielaert niet 100% op te vangen is, hij is aanvoerder, dat moet niet vergeten worden.

Er zijn kwalitatief genoeg verdedigers die het niveau wielaert hebben, maar iemand met zijn leiderscapaciteiten zal niet snel gevonden worden. Daarnaast in de winterstop, terwijl we een geweldige pre-winter hebben.

Ik vind het een fikse tegenvaller, helemaal nu het er op lijkt alsof dit handelen met voorbedachte rade is geweest, ook van wielaert zelf.
Enschede, onze stad! ons domein!
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:13:29 #185
39338 poehej
pi_64762481
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Maar het was bij wijze van op net zo'n kutmoment om hem kwijt te raken.. OK., heel wat minder rompslomp met het afkopen enzo maar niet minder vervelend.
pi_64762545
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik vind het een fikse tegenvaller, helemaal nu het er op lijkt alsof dit handelen met voorbedachte rade is geweest, ook van wielaert zelf.
precies!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:15:51 #187
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64762580
quote:
Vriendenkring Column

Open brief aan Robbie Wielaert

Beste Robbie,

‘Helemaal niets in Amsterdam’ waren de woorden die jij na de fantastische seizoensafsluiting zong op onze Oude Markt in Enschede. Met evenveel passie zongen wij supporters met jou mee. Ook snapte niemand dat niet jij maar Mathijssen door toenmalig bondscoach Van Basten geselecteerd werd voor het Europees kampioenschap. Elke tukker keek dan ook raar op dat jij aan het begin van dit seizoen opeens graag naar die club wilde, die volgens jou helemaal niets had en waar de man die jou passeerde voor het Europees kampioenschap coach werd.

Gelukkig bleek het achteraf een storm in een glas water en konden we jou als leider en aanvoerder van de ploeg blijven aanschouwen in ons fantastisch uitgebouwde stadion. Mooi was het om te zien dat jij blijkbaar net zo blij met onze club was als onze club dat met jou is, getuige de beoogde verlenging van jouw contract. Een contract dat ongetwijfeld sterk opgewaardeerd zal worden en waar de club laat zien dat jij een belangrijke en gewaardeerde schakel voor FC Twente bent. Een contract heeft juridische, maar zeker ook ethische verplichtingen. FC Twente heeft deze maar ook jij. Onze voorzitter geeft overal aan dat hij de huidige selectie in stand wil houden omdat het een goede groep met veel potentie is. Hij heeft ongetwijfeld met jou afgesproken dat jij evenals Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi dat deden, het huidige seizoen zult afmaken bij FC Twente om jou daarna eventueel voor een gelimiteerde transfersom met opgeheven hoofd De Grolsch Veste te laten verlaten.

Wij supporters, die de ploeg waar jij aanvoerder van bent overal en door dik en dun steunen,vinden ook dat de basis die in de eerste seizoenshelft gelegd is een goed vervolg verdient na de winterstop. Ook houden wij supporters er niet van dat een speler die ons twee weken geleden nog blij maakte met het bericht dat hij de intentie heeft om bij deze mooie club te blijven deze nu al weer wil verlaten. Dit geeft vraagtekens bij de intentie om bij te tekenen. Robbie, als supporter van FC Twente hoop ik dat jij nu een statement maakt door aan te geven dat je gewoon bij onze club blijft.

Met zo’n statement ben je een waardig aanvoerder en voorbeeld voor een ploeg waarin ik veel vertrouwen heb en waarvan ik hoop dat deze intact blijft.

Ajax een enorme sportieve verbetering? Hebben we die ploeg vorig seizoen niet vier keer in bedwang gehouden en er deze competitie niet onverdiend van verloren? Is de tijd niet geweest Robbie, dat Ajax en Feyenoord de sterrenstatus verdienen en dat het langzaam de beurt is aan clubs uit de regio die wel visie tonen en op langere termijn meer kansen lijken te hebben? Vraag eens aan Kennedy en Karim El Ahmadi hoe het hun sportief vergaat nadat ze uit Twente zijn vertrokken.

Robbie, zeg nog één keer de woorden ‘helemaal niets in Amsterdam’ en wij zullen hard met je meezingen. Mocht je toch besluiten om op korte termijn naar Amsterdam te gaan, dan hoop ik voor je dat Marco van Basten je niet te vaak aan de woorden ‘helemaal niets in Amsterdam’ zal laten herinneren als hij de opstelling bekendmaakt. Dan moeten we helaas ook vaststellen dat het woord ethiek voor jou een andere betekenis heeft dan voor ons supporters.

Maar waar hebben we het over? Zo sterk kunnen we toch niet in je vergissen Robbie?

The Stone
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:20:38 #188
39338 poehej
pi_64762739
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Pinkt een traantje weg..
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:22:25 #189
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64762788
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29.10 Novastar HMH
pi_64762803
quote:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64762820
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damzkieee, ouwe rukkert! hoe is het aan die kant dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64762826
quote:

[..]

Huilie
Koning.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:27:38 #193
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64762982
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Damzkieee, ouwe rukkert! hoe is het aan die kant dan?
Prima, daar?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:28:13 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64763001
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64763087
quote:

[..]

Wat een 1e klas jankerd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:37:02 #196
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64763311
Wat zal het hier rustig zijn
pi_64763328
Wat gaat dit topic in een keer snel als ajax even om de hoek komt kijken
pi_64763342
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:27 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Prima, daar?
niks te klagen

afgezien van het feit dat Robbie en Eljero misschien weggaan
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:37:52 #199
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64763348
Zo, wat een rust
Hoe is het met de jongens in Spanje? Mocht het Twentevliegtuig wel opstijgen?
29.10 Novastar HMH
pi_64764145
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Erger nog, het was aan het begin van het seizoen, hetgeen resulteerde is het verlies van onze beste speler en vrij weinig tijd om een goede vervanger te vinden, terwijl Ajax netjes aan het begin van de transferperiode bij Twente aanklopt.
quote:
Dat komt door Munsterman. Wielaert tekende bij omdat hij het naar zijn zin heeft bij Twente. Hij heeft al eerder aangegeven naar Ajax te willen dus ik vind het niet verwonderlijk dat hij zo'n clausule in zijn contract heeft laten opnemen. Als Ajax zich niet gemeld had, dan zou hij misschien zijn nieuwe contract wel uitdienen bij Twente.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')