dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wordt met "we" niet het bestuur bedoeld?
Er staat toch echt dat ie op 19 dec getekend heeft...
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7979quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
normaal zet de speler toch altijd als laatste de handtekening?
Geen idee, maar jammer dat het zo moet iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
normaal zet de speler toch altijd als laatste de handtekening?
Fijn dat er ook reeële reacties zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Dat het riekt naar competitievervalsing heeft in mijn ogen niks met Ajax te maken. Die zijn ook Huntelaar op de helft van het seizoen kwijt. Die wintertransferperiode mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal afschaffen. Maakt het vooral voor de kleinere clubs nog moeilijker om een goed seizoen te draaien.
Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7979
Die tweede van Douglas is exact hetzelfde, alleen staat er bij Wieleart geen foto bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:
# 2008-07-04 - Douglas tekent contract
# 2008-07-01 - Douglas verlengt contract
Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fijn dat er ook reeële reacties zijn.Wat mij betreft mag die wintertransferperiode ook gewoon afgeschaft worden. Helaas zal de UEFA dit niet willen.
![]()
Kijk, als Ajacied heb ik Robbie er graag bij, we kunnen hem goed gebruiken. Ik vind het wel jammer dat het ten koste gaat van een goed voetballende ploeg als FC Twente. Wat dat betreft was het fijner (en eerlijker) geweest als ie van de zomer al was gegaan.
Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiodequote:Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?
In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
Oké.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiode
Met of zonder nieuw contract. Dan kan die Oleguer tenminste opzouten naar Spanje. Of is t iets voor jullie als vervanger van Wielaert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig..
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Ik snap ook niet waarom Ajax nou nog een aanvaller er bij wil halen. Volgens mij lopen er al zat spelers zoals Elia rond. De verdediging is imo veel belangrijker nu heel duidelijk is gebleken dat Oleguer t niet kan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?
In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
Ja, dat dacht AZ ook in de zaak Alves. Zelfs een contract met de inkt er al op bleek niet rechtsgeldig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig..
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Bye bye Munsterman.quote:"Er is een mondeling akkoord met FC Twente, ik heb de papieren op kantoor liggen en het is een kwestie van een handtekening zetten. Dat moment is door Twente twee of drie keer verzet."
Om je eigen club uiteindelijk het meest te benadelen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef poehej het volgende:
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
Ik vind het ook maar een matig signaal naar je eigen spelers toe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef poehej het volgende:
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
Dat vind ik echt een Calimero reden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef poehej het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat we het ook wel zonder Robbie kunnen maar het is gewoon ommeunig lelijk dat het op deze manier moet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een Calimero reden.
En wij waren de Calimero's al
Trouwens, als Wielaert gaat moeten wij zeker Maertens laten nokken? Dat wordt nog lachen met Jan en Joop
Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
Niet om het een of ander maar het wel ontzettend triest van Munsterman dat het contract niet is ondertekend.
Vooral leuk naar je aanvoerder toe
Nee, dat is gewoon professioneel en ambitieus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |