abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:44:53 #101
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64753023
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wordt met "we" niet het bestuur bedoeld?
Er staat toch echt dat ie op 19 dec getekend heeft.. .
dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
normaal zet de speler toch altijd als laatste de handtekening?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64753071
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:

[..]

dat zou kunnen. alleen als een speler bijgetekend heeft komt er altijd een melding + foto op fctwente.nl
die staat er niet.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=7979
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:46:14 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64753076
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef 9christensen het volgende:

[..]

die staat er niet.
Geen idee, maar jammer dat het zo moet iig.
Schaf die wintertransfers gewoon helemaal af, dit soort soaps wordt niemand beter van. Denk overigens dat Munsterman gewoon tegenspartelt om de achterban de indruk te geven dat er alles aan gedaan is hem te houden.
-
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:48:25 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64753149
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:47 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat het riekt naar competitievervalsing heeft in mijn ogen niks met Ajax te maken. Die zijn ook Huntelaar op de helft van het seizoen kwijt. Die wintertransferperiode mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal afschaffen. Maakt het vooral voor de kleinere clubs nog moeilijker om een goed seizoen te draaien.
Fijn dat er ook reeële reacties zijn. Wat mij betreft mag die wintertransferperiode ook gewoon afgeschaft worden. Helaas zal de UEFA dit niet willen.
Kijk, als Ajacied heb ik Robbie er graag bij, we kunnen hem goed gebruiken. Ik vind het wel jammer dat het ten koste gaat van een goed voetballende ploeg als FC Twente. Wat dat betreft was het fijner (en eerlijker) geweest als ie van de zomer al was gegaan.

Tja en nu dat moddergooien door Munsterman, zaakwaarnemers enz. daar schiet niemand wat mee op en het helpt ook niet om als buitenstaander een reeël beeld van de werkelijkheid te krijgen.

Hoe dan ook hoop ik dat FC Twente de komende jaren dezelfde lijn van de afgelopen kan volhouden. Zou zonde zijn als ze wegzakken.

Wel hoop ik dat de gemiddelde Twente supporter was positiever (lees: normaler!) over Robbie zal zijn, dan die idioten die reageren op de site van de Tubantia.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:49:59 #105
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64753212
quote:
Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:

# 2008-07-04 - Douglas tekent contract
# 2008-07-01 - Douglas verlengt contract
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64753644
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Daarna komt er vaak nog een nieuwsbericht, zoals bij Douglas:

# 2008-07-04 - Douglas tekent contract
# 2008-07-01 - Douglas verlengt contract
Die tweede van Douglas is exact hetzelfde, alleen staat er bij Wieleart geen foto bij
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:20:50 #107
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64755803
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef peaceman het volgende:

[..]

Fijn dat er ook reeële reacties zijn. Wat mij betreft mag die wintertransferperiode ook gewoon afgeschaft worden. Helaas zal de UEFA dit niet willen.
Kijk, als Ajacied heb ik Robbie er graag bij, we kunnen hem goed gebruiken. Ik vind het wel jammer dat het ten koste gaat van een goed voetballende ploeg als FC Twente. Wat dat betreft was het fijner (en eerlijker) geweest als ie van de zomer al was gegaan.
Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?

In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
pi_64755919
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nu begrijp ik de kwestie niet meer. Ajax aast al een tijdje op Eljero Elia, maar gaat nu ineens voor Robbie Wielaert?

In ieder geval wordt het ene gat met het andere gat gestopt of beide gaten kunnen niet gestopt worden. Verdedigen is geen overbodige luxe voor zowel Twente als Ajax.
Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiode
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:54:20 #109
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64756326
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ajax is al langer bezig met Wielaert, Elia speelt pas sinds deze transferperiode
Oké.
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:36:58 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_64756834
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig. .
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Met of zonder nieuw contract. Dan kan die Oleguer tenminste opzouten naar Spanje. Of is t iets voor jullie als vervanger van Wielaert?
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Ajax nou nog een aanvaller er bij wil halen. Volgens mij lopen er al zat spelers zoals Elia rond. De verdediging is imo veel belangrijker nu heel duidelijk is gebleken dat Oleguer t niet kan.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_64758579
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juridisch ligt dat gelukkig anders. Een mondelinge overeenkomst is, mits er bewijs is, net zo rechtsgeldig. .
Ik neem aan dat de zaakwaarnemer een kopie van het opgestelde contract heeft, ergo bewijs voor een mondelinge overeenkomst.
Wielaert wordt gewoon Ajacied.
Ja, dat dacht AZ ook in de zaak Alves. Zelfs een contract met de inkt er al op bleek niet rechtsgeldig.
pi_64758671
FC Twente-verdediger persoonlijk rond met Ajax, maar:
Munsterman: Wielaert en Elia blijven

ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman verzet zich met hand en tand tegen de tussentijdse ontmanteling van zijn succesvolle selectie. Ajax onderneemt pogingen om verdediger Rob Wielaert (30) en aanvaller Eljero Elia (21) te kopen, maar Munsterman is stellig. "We verkopen Elia niet. En Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon."

Dat laatste staat haaks op de woorden van Wielaerts zaakwaarnemer, Kees Ploegsma. "Ajax is bereid de gelimiteerde transfersom (circa vier miljoen euro, red.) te betalen, die is opgenomen in het nieuwe contract tot 2012. Wij zijn het eens met Ajax. Het is alleen nog bespreekbaar of hij voor tweeënhalf of drieënhalf jaar tekent."

Munsterman: "Laat Ploegsma maar roepen. Die zei ook dat Fred Rutten naar PSV ging." De overgang van Wielaert zou wel eens kunnen eindigen in een juridisch steekspel. "De nieuwe verbintenis is nog niet getekend en de vraag is of wij dat nog willen", zegt Munsterman, die daarmee indirect aangeeft de aanbieding aan Wielaert te willen intrekken. "Dat zou kunnen. Maar ik heb geen zin om hier verder op in te gaan." Ploegsma neemt de woorden van Munsterman voor kennisgeving aan. "Er is een mondeling akkoord met FC Twente, ik heb de papieren op kantoor liggen en het is een kwestie van een handtekening zetten. Dat moment is door Twente twee of drie keer verzet."

Volgens de oud-manager van PSV ging Wielaert niet over één nacht ijs. "Robbie heeft er heel lang over moeten nadenken, omdat hij het in Enschede enorm naar zijn zin heeft gehad. Hij ziet Ajax echter zowel financieel als sportief als een vooruitgang."
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64758713
pi_64758764
Niet om het een of ander maar het wel ontzettend triest van Munsterman dat het contract niet is ondertekend.
Vooral leuk naar je aanvoerder toe
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:53:29 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64758787
quote:
"Er is een mondeling akkoord met FC Twente, ik heb de papieren op kantoor liggen en het is een kwestie van een handtekening zetten. Dat moment is door Twente twee of drie keer verzet."
Bye bye Munsterman.
-
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:53:41 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64758793
Ghehe wat een kneus
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64758884
Dat Elia nu een nieuw contract gaat tekenen, kan ie natuurlijk ook vergeten .
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:01:52 #118
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64758920
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
pi_64758973
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:01 schreef poehej het volgende:
Doet me helemaal niks.. Het is alleen al mooi om Ajax nog mooi even te dwarsbomen.
Om je eigen club uiteindelijk het meest te benadelen?
pi_64759055
quote:
Ik vind het ook maar een matig signaal naar je eigen spelers toe.

Verder mogen ze van mij die wintertransfers ook afschaffen hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:12:52 #121
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64759149
quote:
Dat vind ik echt een Calimero reden.
En wij waren de Calimero's al

Trouwens, als Wielaert gaat moeten wij zeker Maertens laten nokken? Dat wordt nog lachen met Jan en Joop
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:18:47 #122
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64759241
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:12 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een Calimero reden.
En wij waren de Calimero's al

Trouwens, als Wielaert gaat moeten wij zeker Maertens laten nokken? Dat wordt nog lachen met Jan en Joop
Ik ben er van overtuigd dat we het ook wel zonder Robbie kunnen maar het is gewoon ommeunig lelijk dat het op deze manier moet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:20:40 #123
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64759282
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
Niet om het een of ander maar het wel ontzettend triest van Munsterman dat het contract niet is ondertekend.
Vooral leuk naar je aanvoerder toe
Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.
pi_64759472
Munsterman wilde zeker wachten met ondertekenen tot na de transferperiode. Smerig hoor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:43:12 #125
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64759742
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Triester is het om een contract te ondertekenen, daarmee je oude verbintenis met twee jaar te verlengen en na 2 weken al van de clausule te gaan profiteren. Lekker naar de directie, je trainer, je medespelers en de supporters toe.
Nee, dat is gewoon professioneel en ambitieus.
Wat Munsterman doet is gewoon frauduleus.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')