abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64730717

Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 29,5 miljoen

Trainer/coach
Steve McClaren

Assistent
Erik ten Hag

Voorzitter
Joop Munsterman

Fokkers in de Veste

• 101, RobbieT
  • 104, 9christensen
  • 106, Merson
  • 106, NeedeRadicals
  • 120, Zwoerd
  • 122, KingOfPop
  • 303, Dos37
  • 304, Lamzak_
  • 304, Poehej
  • 304, Solstice
  • 306, Robinhoo
  • 306, Neleos
  • 307, DirkZz
  • 310, Moody
  • 311, Sieps

Vorig Deel
    FC Twente #35 - Met het hele(?) team de winter door

Links
    http://www.fctwente.net/
    http://www.vakp.nl
    http://www.fctwente.nl
    http://www.thuisbijfctwente.nl
    http://www.twentefans.nl
    http://www.fctwente.tv

Clublied

Openingspost

[ Bericht 1% gewijzigd door Lamzak_ op 06-01-2009 15:30:05 ]
  • Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_64730749
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:47 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

1,5 miljoen

Heracles sla je slag
    Niet nodig. Wij hebben Bicky en Jantje Bluf al. Als jullie daar maar vanaf blijven.

Verkapte tvp dus.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:26:05 #3
    200504 Amokzaaier
    zonder te ploegen!
    pi_64730779
    ik vind jullie voorzitter een lolbak

wel een streep door de rekening als wielaart weg gaat, is er een vervanger?
    je oogst wat je zaait
    pi_64730789
    Laatste post vorige topic:
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien kan Joop een serenade op zijn gitaar spelen voor Wielaert om hem op andere gedachten te brengen.
    Enschede, onze stad! ons domein!
    pi_64730799
    En nog was ik te laat met openen
    pi_64730803
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:25 schreef Blawh het volgende:

[..]

Niet nodig. Wij hebben Bicky en Jantje Bluf al. Als jullie daar maar vanaf blijven.

Verkapte tvp dus.
    Spelers met zulke bijnamen zijn altijd interessant.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:27:19 #7
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
    pi_64730830
    Wat een kut tt

Tevens de link naar het vorige topic in de OP aanpassen
    pi_64730852
    Maar goed, het blijft jammer die transferperiode in de winter.
    Het riekt toch een beetje naar competitievervalsing.

Het is voor jullie te hopen dat Elia niet met Wielaert meegaat naar Amsterdam, anders is Twente wel heel erg verzwakt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64730999
    Met de nieuwe Zweedse/Deense aankopen van Grunn en Heerenveen zie ik Twente nog wel zakken op den ranglijst.
    pi_64731048
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:31 schreef MaxPower het volgende:
    Met de nieuwe Zweedse/Deense aankopen van Grunn en Heerenveen zie ik Twente nog wel zakken op den ranglijst.
    Dat is niet

Dat is
    pi_64731066
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:27 schreef venomsnake het volgende:
    Maar goed, het blijft jammer die transferperiode in de winter.
    Het riekt toch een beetje naar competitievervalsing.
    Er wordt altijd naar Ajax gewezen, maar Groningen en Twente doen op hun beurt precies hetzelfde. Als Wielaert vertrekt halen ze er Wisgerof voor in de plaats, let maar op.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_64731134
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Er wordt altijd naar Ajax gewezen, maar Groningen en Twente doen op hun beurt precies hetzelfde. Als Wielaert vertrekt halen ze er Wisgerof voor in de plaats, let maar op.
    Maar Ajax begint!
    pi_64731211
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Maar Ajax begint!
    Had Joop hem maar in de zomer moeten verkopen
    pi_64731626
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Had Joop hem maar in de zomer moeten verkopen
    Waarvoor maken voetballers nog contracten in hemelsnaam
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:45:37 #15
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64731651
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Waarvoor maken voetballers nog contracten in hemelsnaam
    Voor gelimiteerde transfersommen blijkbaar
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_64731748
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat het riekt naar competitievervalsing heeft in mijn ogen niks met Ajax te maken. Die zijn ook Huntelaar op de helft van het seizoen kwijt. Die wintertransferperiode mogen ze wat mij betreft gewoon helemaal afschaffen. Maakt het vooral voor de kleinere clubs nog moeilijker om een goed seizoen te draaien.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:49:42 #17
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_64731837
    Robbie, Robbie..... Robbie, Robbie.... Robbie, Robbie, je bent echt een Jood. Lalalaaaa.
    -
      Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:50:36 #18
    8781 crew  Frutsel
    pi_64731877
    quote:
    Munsterman weet niets van transfer Wielaert
    FC Twente-voorzitter Joop Munsterman ontkent dat verdediger Robbie Wielaert op het punt staat naar Ajax te verhuizen. Eerder vandaag sijpelde het bericht door dat de 30-jarige Wielaert vrijwel zeker per direct naar de Amsterdammers vertrekt.

Van een gelimiteerde transfersom weet Munsterman naar eigen zeggen ook niets. "Er moet een contract worden ondertekend en dat is nog niet gebeurd'", reageert Munsterman tegenover TC/Tubantia op de situatie.

"Ik moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. Ploegsma (de zaakwaarnemer van Wielaert, red.) roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan."

"Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoeglijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel.''

Ploegsma beweert dat Wielaert zo als zeker naar Ajax zal verhuizen. "Als hij bij Twente vertrekt is dat met pijn in het hart, maar in Amsterdam kan hij zich sportief en financieel enorm verbeteren", zegt de belangenbehartiger.

Afgelopen zomer probeerde Ajax Wielaert al los te weken bij FC Twente, maar de Tukkers wilden toen niet aan een verkoop beginnen. In december meldde de Enschedese club op de eigen website dat men het met de aanvoerder eens was geworden over een nieuw, medio 2012 aflopend contract.
    Aldus Tubantia/Goal.com
    ow, dat stond ook al aan het eind van vorig topic, niet gezien
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:52:05 #19
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64731940
    Als robbie nu toch nog blijft dat zou echt een stunt zijn :}
    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:52:19 #20
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64731952
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Aldus Tubantia/Goal.com
    ow, dat stond ook al aan het eind van vorig topic, niet gezien
    Dit soort berichten mogen herhaald worden
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_64731991
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
    Als robbie nu toch nog blijft dat zou echt een stunt zijn :}
    Helemaal als Elia en Douglas wel gaan.
    pi_64732000
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:52 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dit soort berichten mogen herhaald worden
    De quotes van Munsterman voorspellen anders weinig goeds.
    pi_64732009
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:35 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Maar Ajax begint!
    Real begint.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:54:13 #24
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:56:05 #25
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64732126
    Die zaakwaarnemer
    Wielaert niet bij laten tekenen als het om een bedrag van circa 2 miljoen gaat
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
      Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:57:17 #26
    8781 crew  Frutsel
    pi_64732184
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef poehej het volgende:
    "Rob Wielaert naar Ajax"

http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=91963&cat=1
    12 miljoen + BakiChoco voor Wielaert en Elia?
    pi_64732222
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat mij betreft een deal.
    pi_64732236
    Wielaert gaat 100% zeker, die wil nog een lekkere financiële klapper maken op zijn 30e. De vraag is wie haalt Twente ervoor terug? Saeijs stond vorig seizoen of 2 seizoenen geleden nog in de belangstelling van Ajax, nu kan hij er ineens niets meer van. Misschien dat hij onder McClaren ineens wel weer kan voetballen. Wisgerhof vind ik ook nog steeds een optie. Ervaring, Nederlands.. Denk dat we dat ook nodig hebben. Is Knol alweer op niveau? Was bij vitesse destijds geen slechte vind ik. En valt Zomer eerder terug te halen? Maar gelet op deze namen zie ik het niet rooskleurig in. Hopen dat er in het buitenland een toppertje rond loopt.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:58:44 #29
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64732244
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:59:34 #30
    8781 crew  Frutsel
    pi_64732288
    quote:
    Elia vertrekt niet in de winter

ENSCHEDE - Aanvaller Eljero Elia gaat deze winterstop zeker niet weg bij FC Twente. Dat zei voorzitter Joop Munsterman. Elia staat in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder Ajax. Maar Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. ,,Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd'', aldus Munsterman.
    Dit meldt de Tubantia ook nog
    pi_64732296
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef ElYefe het volgende:
    Wielaert gaat 100% zeker, die wil nog een lekkere financiële klapper maken op zijn 30e. De vraag is wie haalt Twente ervoor terug? Saeijs stond vorig seizoen of 2 seizoenen geleden nog in de belangstelling van Ajax, nu kan hij er ineens niets meer van. Misschien dat hij onder McClaren ineens wel weer kan voetballen. Wisgerhof vind ik ook nog steeds een optie. Ervaring, Nederlands.. Denk dat we dat ook nodig hebben. Is Knol alweer op niveau? Was bij vitesse destijds geen slechte vind ik. En valt Zomer eerder terug te halen? Maar gelet op deze namen zie ik het niet rooskleurig in. Hopen dat er in het buitenland een toppertje rond loopt.
    Addo? Zonneveld?
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_64732335
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef ElYefe het volgende:
    Heb bij geen van die verdedigers het idee dat ze echt beter zijn dan Rajkovic.
    pi_64732623
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Solstice het volgende:

[..]

Heb bij geen van die verdedigers het idee dat ze echt beter zijn dan Rajkovic.
    I know, maar gelet op ervaring en communicatie is het met Rajkovic en Douglas ook vragen om moeilijkheden. En die keren dat Braafheid centraal stond hebben me ook niet overtuigd.. Echt zonde als Wielaert weggaat..
    pi_64733035
    Kan die rattekop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:25:41 #35
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_64733489
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
    Kan die rattehamsterkop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
    -
    pi_64733658
    quote:
    Kan die rattekop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
    Heeft weinig met schijnheil te maken. Kan me niet herinneren dat hij ooit openlijk heeft lopen speculeren over andermans spelers. Of iets over de contracten van spelers openbaar heeft gemaakt. Dat Ploegsma dat wel doet vind ik niet vreemd, daar is het een zaakwaarnemer voor. Maar chique is anders. Als het trouwens om transferbedragen etc. gaat is het nog steeds gissen voor ons naar precieze bedragen, of een (ver)kopende club zal iets bekend moeten maken.
    pi_64733709
    Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
    Where you need improvement: you have smelly dog farts.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:30:40 #38
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64733714
    quote:

het genoemde bedrag? hij zegt toch zelf dat er geen vaste transfersom is nu..
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_64733881
    Als Wielaert naar Ajax gaat wordt het voor twente dan ook de wedstrijd van het jaar om tegen Ajax te spelen?
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:35:14 #40
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64733925
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
    Als Wielaert naar Ajax gaat wordt het voor twente dan ook de wedstrijd van het jaar om tegen Ajax te spelen?
    wat mij betreft niet. als ze er maar goed voor betalen.
    [b]Enschede![/b]
    pi_64734171
    Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht. Nu gaat hij opeens niet meer weg. Emotioneel i.p.v. rationeel handelen van Joop? Niet echt verstandig als voorzitter van een voetbalclub.
    pi_64734195
    quote:
    Haha! Doen ze niet wat het grote Ajax zegt?
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_64734238
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:
    Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht. Nu gaat hij opeens niet meer weg. Emotioneel i.p.v. rationeel handelen van Joop? Niet echt verstandig als voorzitter van een voetbalclub.
    Die 12 miljoen is door een aantal voetbal/dagbladen genoemd, niet door Munsterman zelf. Die heeft al eerder aangegeven dat het de bedoeling was dat er niemand weg zou gaan.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:43:51 #44
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_64734269
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:
    Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht.
    wanneer zei die dat? hij heeft altijd gezegd dat hij geen spelers wil verkopen in de winterstop
    [b]Enschede![/b]
    pi_64734300
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Die 12 miljoen is door een aantal voetbal/dagbladen genoemd, niet door Munsterman zelf. Die heeft al eerder aangegeven dat het de bedoeling was dat er niemand weg zou gaan.
    Ik zie het nu, my bad. Naar verluidt (nergens op gebaseerd dus) zal Twente minstens 12 miljoen....
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:52:42 #46
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_64734668
    quote:
    pi_64736433
    Begrijp ik nou goed dan, dat Munsterman een contract met handtekening van Wielaert op z'n bureau heeft liggen, waar het zijne nog op ontbreekt? Zou prachtig zijn als dat zo was. Gewoon wachten tot 2 of 3 februari en dan pas de handtekening d'ronder. Of verscheuren dat ding, en je kansen afwachten komende zomer.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:38:07 #48
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64736501
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Solstice het volgende:
    Begrijp ik nou goed dan, dat Munsterman een contract met handtekening van Wielaert op z'n bureau heeft liggen, waar het zijne nog op ontbreekt? Zou prachtig zijn als dat zo was. Gewoon wachten tot 2 of 3 februari en dan pas de handtekening d'ronder. Of verscheuren dat ding, en je kansen afwachten komende zomer.
    dat lijkt me een goed plan ja!
    pi_64736530
    quote:
    Dat lijkt me we heel erg stug.
    pi_64736629
    quote:
    Haha, dat zou mooi zijn ja. Op een fatsoenlijke contractaanbieding zit echter een vervaldatum. En die zal niet in februari liggen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')