abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:57:17 #26
8781 crew  Frutsel
pi_64732184
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef poehej het volgende:
"Rob Wielaert naar Ajax"

http://rtvoost.nl/nieuws/?nid=91963&cat=1
12 miljoen + BakiChoco voor Wielaert en Elia?
pi_64732222
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Wat mij betreft een deal.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64732236
Wielaert gaat 100% zeker, die wil nog een lekkere financiële klapper maken op zijn 30e. De vraag is wie haalt Twente ervoor terug? Saeijs stond vorig seizoen of 2 seizoenen geleden nog in de belangstelling van Ajax, nu kan hij er ineens niets meer van. Misschien dat hij onder McClaren ineens wel weer kan voetballen. Wisgerhof vind ik ook nog steeds een optie. Ervaring, Nederlands.. Denk dat we dat ook nodig hebben. Is Knol alweer op niveau? Was bij vitesse destijds geen slechte vind ik. En valt Zomer eerder terug te halen? Maar gelet op deze namen zie ik het niet rooskleurig in. Hopen dat er in het buitenland een toppertje rond loopt.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:58:44 #29
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64732244
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 15:59:34 #30
8781 crew  Frutsel
pi_64732288
quote:
Elia vertrekt niet in de winter

ENSCHEDE - Aanvaller Eljero Elia gaat deze winterstop zeker niet weg bij FC Twente. Dat zei voorzitter Joop Munsterman. Elia staat in de belangstelling van meerdere clubs, waaronder Ajax. Maar Twente zal niet op de aanbiedingen in gaan. ,,Dat heb ik ook tegen Ajax gezegd'', aldus Munsterman.
Dit meldt de Tubantia ook nog
pi_64732296
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef ElYefe het volgende:
Wielaert gaat 100% zeker, die wil nog een lekkere financiële klapper maken op zijn 30e. De vraag is wie haalt Twente ervoor terug? Saeijs stond vorig seizoen of 2 seizoenen geleden nog in de belangstelling van Ajax, nu kan hij er ineens niets meer van. Misschien dat hij onder McClaren ineens wel weer kan voetballen. Wisgerhof vind ik ook nog steeds een optie. Ervaring, Nederlands.. Denk dat we dat ook nodig hebben. Is Knol alweer op niveau? Was bij vitesse destijds geen slechte vind ik. En valt Zomer eerder terug te halen? Maar gelet op deze namen zie ik het niet rooskleurig in. Hopen dat er in het buitenland een toppertje rond loopt.
Addo? Zonneveld?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64732335
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef ElYefe het volgende:
Heb bij geen van die verdedigers het idee dat ze echt beter zijn dan Rajkovic.
pi_64732623
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:00 schreef Solstice het volgende:

[..]

Heb bij geen van die verdedigers het idee dat ze echt beter zijn dan Rajkovic.
I know, maar gelet op ervaring en communicatie is het met Rajkovic en Douglas ook vragen om moeilijkheden. En die keren dat Braafheid centraal stond hebben me ook niet overtuigd.. Echt zonde als Wielaert weggaat..
pi_64733035
Kan die rattekop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:25:41 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64733489
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Kan die rattehamsterkop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
-
pi_64733658
quote:
Kan die rattekop van een Munsterman gewoon niet zijn muil dichthouden en accepteren dat Ajax het genoemde bedrag zal ophoesten? En maar voortdurend de schijnheil uithangen.
Heeft weinig met schijnheil te maken. Kan me niet herinneren dat hij ooit openlijk heeft lopen speculeren over andermans spelers. Of iets over de contracten van spelers openbaar heeft gemaakt. Dat Ploegsma dat wel doet vind ik niet vreemd, daar is het een zaakwaarnemer voor. Maar chique is anders. Als het trouwens om transferbedragen etc. gaat is het nog steeds gissen voor ons naar precieze bedragen, of een (ver)kopende club zal iets bekend moeten maken.
pi_64733709
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:30:40 #38
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64733714
quote:

het genoemde bedrag? hij zegt toch zelf dat er geen vaste transfersom is nu..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64733881
Als Wielaert naar Ajax gaat wordt het voor twente dan ook de wedstrijd van het jaar om tegen Ajax te spelen?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:35:14 #40
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64733925
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Als Wielaert naar Ajax gaat wordt het voor twente dan ook de wedstrijd van het jaar om tegen Ajax te spelen?
wat mij betreft niet. als ze er maar goed voor betalen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64734171
Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht. Nu gaat hij opeens niet meer weg. Emotioneel i.p.v. rationeel handelen van Joop? Niet echt verstandig als voorzitter van een voetbalclub.
pi_64734195
quote:
Haha! Doen ze niet wat het grote Ajax zegt?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64734238
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:
Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht. Nu gaat hij opeens niet meer weg. Emotioneel i.p.v. rationeel handelen van Joop? Niet echt verstandig als voorzitter van een voetbalclub.
Die 12 miljoen is door een aantal voetbal/dagbladen genoemd, niet door Munsterman zelf. Die heeft al eerder aangegeven dat het de bedoeling was dat er niemand weg zou gaan.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:43:51 #44
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64734269
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:41 schreef Blawh het volgende:
Joop zei eerder nog dat Elia voor 12 miljoen naar Ajax mocht.
wanneer zei die dat? hij heeft altijd gezegd dat hij geen spelers wil verkopen in de winterstop
[b]Enschede![/b]
pi_64734300
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 16:43 schreef Solstice het volgende:

[..]

Die 12 miljoen is door een aantal voetbal/dagbladen genoemd, niet door Munsterman zelf. Die heeft al eerder aangegeven dat het de bedoeling was dat er niemand weg zou gaan.
Ik zie het nu, my bad. Naar verluidt (nergens op gebaseerd dus) zal Twente minstens 12 miljoen....
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:52:42 #46
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64734668
quote:
pi_64736433
Begrijp ik nou goed dan, dat Munsterman een contract met handtekening van Wielaert op z'n bureau heeft liggen, waar het zijne nog op ontbreekt? Zou prachtig zijn als dat zo was. Gewoon wachten tot 2 of 3 februari en dan pas de handtekening d'ronder. Of verscheuren dat ding, en je kansen afwachten komende zomer.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:38:07 #48
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64736501
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef Solstice het volgende:
Begrijp ik nou goed dan, dat Munsterman een contract met handtekening van Wielaert op z'n bureau heeft liggen, waar het zijne nog op ontbreekt? Zou prachtig zijn als dat zo was. Gewoon wachten tot 2 of 3 februari en dan pas de handtekening d'ronder. Of verscheuren dat ding, en je kansen afwachten komende zomer.
dat lijkt me een goed plan ja!
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64736530
quote:
Dat lijkt me we heel erg stug.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64736629
quote:
Haha, dat zou mooi zijn ja. Op een fatsoenlijke contractaanbieding zit echter een vervaldatum. En die zal niet in februari liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')