Die wordt deze week in de transfer van Elia ook naar Ajax betrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:06 schreef Mrakz0r het volgende:
Ps. wat gaat er nou eigenlijk met Douglas gebeuren??
Hij zal wel onder een andere naam aan het posten zijn. Iets als Robinho denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet wachten op Angstgegner, al durft hij zich nu waarschijnlijk niet te laten zien..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij zal wel onder een andere naam aan het posten zijn. Iets als Robinho denk ik.
Dan is het idd een waardeloze lul, hoe betrouwbaar zijn die geruchten op fctwente.net?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
op fctwente.net gaat het gerucht dat Wielaert een mondeling akkoord had met Joop, dat hij deze winterstop niet zou vertrekken
slap als het gerucht waar is
Het is van een persoon die het uit betrouwbare kringen van Twente had gehoord.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:37 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dan is het idd een waardeloze lul, hoe betrouwbaar zijn die geruchten op fctwente.net?
Ah, dan is het vast waar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het is van een persoon die het uit betrouwbare kringen van Twente had gehoord.
Kan waar zijn ja, ik zeg toch ook niet dat het waar is ?quote:
hij blijftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:
Doe nou maar gewoon lief tegen Robbie, hij was wel jullie aanvoerder.
Tja een paar uur geleden ging het 'gerucht' dat de clausule 1,5 miljoen was. Maar goed ik krijg sowieso altijd jeuk van betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kan waar zijn ja, ik zeg toch ook niet dat het waar is ?
1,5 miljoenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tja een paar uur geleden ging het 'gerucht' dat de clausule 1,5 miljoen was. Maar goed ik krijg sowieso altijd jeuk van betrouwbare bronnen.
Bagger inderdaad.quote:
Krijg je van deze praktijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef Dos37 het volgende:
Ik geloof het pas als ie met een Ajax shirt in de hand staat bij de presentatie.
quote:Munsterman ontkent transfer Wielaert
dinsdag 06 januari 2009 | 13:13 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 06 januari 2009 | 14:49
ENSCHEDE - FC Twente-voorzitter Joop Munsterman kan niets met de opmerkingen van zaakwaarnemer Kees Ploegsma dat aanvoerder Robbie Wielaert vrijwel zeker per direct naar Ajax vertrekt. De speler zou een gelimiteerde transfersom in zijn vernieuwde contract hebben staan.
,,Ik weet van niets, er moet een contract worden ondertekend en dat is nog niet gebeurd'', reageert Munsterman. ,,Ik moet eraan wennen dat Ajax met de inhoud van een contract dat nog niet is getekend, probeert een speler hier weg te halen. Ploegsma roept bovendien allerlei dingen over de inhoud van het contract, dat doe ik niet. Wij weigeren daarop in te gaan. Los van het feit of bedragen kloppen of niet, vind ik het onwelvoegelijk om arbeidscontracten van medewerkers in de openbaarheid te brengen. Wat Ploegsma doet, is onacceptabel.''
Overigens meldde Twente in december op de eigen site al wel dat de club rond is met de aanvoerder voor een contract tot 2012.
Volgens Ploegsma is Wielaert al zowat op weg naar Ajax: ,,Als hij bij Twente vertrekt is dat met pijn in het hart, maar in Amsterdam kan hij zich sportief en financieel enorm verbeteren'', aldus de zaakwaarnemer van Wielaert. Opvallend is dat Ajax in de zomer ook al verwoede pogingen ondernam om Wielaert over te nemen. Toen weigerde Twente de routinier te laten gaan.
Opvallend is dat Ajax in de zomer ook al verwoede pogingen ondernam om Wielaert over te nemen. Toen weigerde Twente de routinier te laten gaan.
Tenzij Wielaert er niet met Ajax uitkomt natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef venomsnake het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Als Wielaert een afkoopsom in zijn contract heeft staan en Ajax gaat dat bedrag neerlegen dan kan Twente hoog en laag springen, maar dan is Wielaert gewoon Ajacied.
Wielaert weigert het aanbodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef venomsnake het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel. Als Wielaert een afkoopsom in zijn contract heeft staan en Ajax gaat dat bedrag neerlegen dan kan Twente hoog en laag springen, maar dan is Wielaert gewoon Ajacied.
Ja oke, maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij Wielaert er niet met Ajax uitkomt natuurlijk!
Daar ben ik ook bang voor. Toch jammer dat iedere voetballer voor het geld gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat zie ik niet gebeuren.![]()
Ajax betaalt nog altijd beter dan Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |