Ik heb niet zoveel topics over Ajacieden in MyAT staan, dit topic wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Dos37 het volgende:
Kan er geen Wielaert topic geopend worden.
Theo kan centraal achterin hoor ik van de Twente watchers hier?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Amokzaaier het volgende:
jammer dat er op dit moment geen goede vervanger is.. maar 4 miljoen is opzich best veel geld voor een 30-jarige niet overdreven getalenteerde verdediger..
Die berehap beukt iedereen opzij inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Theo kan centraal achterin hoor ik van de Twente watchers hier?
Appels met perenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Dvm86 het volgende:
Ik begrijp best dat het rot is voor Twentesupporters, maar Ajax heeft met precies het zelfde te maken. Herinner je nog dat Sneijder op de valreep werd weggekocht?
Mwoh.. Sneijder was ook een belangrijke speler voor ajax.. Ze hebben er weliswaar veel meer geld voor gekregen maarja..quote:
*Het was niet in de winterstopquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:09 schreef poehej het volgende:
[..]
Mwoh.. Sneijder was ook een belangrijke speler voor ajax.. Ze hebben er weliswaar veel meer geld voor gekregen maarja..
Maar het was bij wijze van op net zo'n kutmoment om hem kwijt te raken.. OK., heel wat minder rompslomp met het afkopen enzo maar niet minder vervelend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
*Het was niet in de winterstop
*Het was niet zo'n gedoe met zo'n zielig contract
precies!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik vind het een fikse tegenvaller, helemaal nu het er op lijkt alsof dit handelen met voorbedachte rade is geweest, ook van wielaert zelf.
quote:Vriendenkring Column
Open brief aan Robbie Wielaert
Beste Robbie,
‘Helemaal niets in Amsterdam’ waren de woorden die jij na de fantastische seizoensafsluiting zong op onze Oude Markt in Enschede. Met evenveel passie zongen wij supporters met jou mee. Ook snapte niemand dat niet jij maar Mathijssen door toenmalig bondscoach Van Basten geselecteerd werd voor het Europees kampioenschap. Elke tukker keek dan ook raar op dat jij aan het begin van dit seizoen opeens graag naar die club wilde, die volgens jou helemaal niets had en waar de man die jou passeerde voor het Europees kampioenschap coach werd.
Gelukkig bleek het achteraf een storm in een glas water en konden we jou als leider en aanvoerder van de ploeg blijven aanschouwen in ons fantastisch uitgebouwde stadion. Mooi was het om te zien dat jij blijkbaar net zo blij met onze club was als onze club dat met jou is, getuige de beoogde verlenging van jouw contract. Een contract dat ongetwijfeld sterk opgewaardeerd zal worden en waar de club laat zien dat jij een belangrijke en gewaardeerde schakel voor FC Twente bent. Een contract heeft juridische, maar zeker ook ethische verplichtingen. FC Twente heeft deze maar ook jij. Onze voorzitter geeft overal aan dat hij de huidige selectie in stand wil houden omdat het een goede groep met veel potentie is. Hij heeft ongetwijfeld met jou afgesproken dat jij evenals Orlando Engelaar en Karim El Ahmadi dat deden, het huidige seizoen zult afmaken bij FC Twente om jou daarna eventueel voor een gelimiteerde transfersom met opgeheven hoofd De Grolsch Veste te laten verlaten.
Wij supporters, die de ploeg waar jij aanvoerder van bent overal en door dik en dun steunen,vinden ook dat de basis die in de eerste seizoenshelft gelegd is een goed vervolg verdient na de winterstop. Ook houden wij supporters er niet van dat een speler die ons twee weken geleden nog blij maakte met het bericht dat hij de intentie heeft om bij deze mooie club te blijven deze nu al weer wil verlaten. Dit geeft vraagtekens bij de intentie om bij te tekenen. Robbie, als supporter van FC Twente hoop ik dat jij nu een statement maakt door aan te geven dat je gewoon bij onze club blijft.
Met zo’n statement ben je een waardig aanvoerder en voorbeeld voor een ploeg waarin ik veel vertrouwen heb en waarvan ik hoop dat deze intact blijft.
Ajax een enorme sportieve verbetering? Hebben we die ploeg vorig seizoen niet vier keer in bedwang gehouden en er deze competitie niet onverdiend van verloren? Is de tijd niet geweest Robbie, dat Ajax en Feyenoord de sterrenstatus verdienen en dat het langzaam de beurt is aan clubs uit de regio die wel visie tonen en op langere termijn meer kansen lijken te hebben? Vraag eens aan Kennedy en Karim El Ahmadi hoe het hun sportief vergaat nadat ze uit Twente zijn vertrokken.
Robbie, zeg nog één keer de woorden ‘helemaal niets in Amsterdam’ en wij zullen hard met je meezingen. Mocht je toch besluiten om op korte termijn naar Amsterdam te gaan, dan hoop ik voor je dat Marco van Basten je niet te vaak aan de woorden ‘helemaal niets in Amsterdam’ zal laten herinneren als hij de opstelling bekendmaakt. Dan moeten we helaas ook vaststellen dat het woord ethiek voor jou een andere betekenis heeft dan voor ons supporters.
Maar waar hebben we het over? Zo sterk kunnen we toch niet in je vergissen Robbie?
The Stone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:Damzkieee, ouwe rukkert! hoe is het aan die kant dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Prima, daar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee, ouwe rukkert! hoe is het aan die kant dan?
niks te klagenquote:
Erger nog, het was aan het begin van het seizoen, hetgeen resulteerde is het verlies van onze beste speler en vrij weinig tijd om een goede vervanger te vinden, terwijl Ajax netjes aan het begin van de transferperiode bij Twente aanklopt.quote:
Dat komt door Munsterman. Wielaert tekende bij omdat hij het naar zijn zin heeft bij Twente. Hij heeft al eerder aangegeven naar Ajax te willen dus ik vind het niet verwonderlijk dat hij zo'n clausule in zijn contract heeft laten opnemen. Als Ajax zich niet gemeld had, dan zou hij misschien zijn nieuwe contract wel uitdienen bij Twente.quote:*Het was niet zo'n gedoe met zo'n zielig contract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |