abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:50:21 #1
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_64726993




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer

    Handig links voor WOTLK:
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_howling_fjord
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_borean_tundra
    http://www.wow-pro.com/le(...)g_guide_dragonblight



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden. (Mocht die weer eens verneukt zijn dan staat hier nog een copy.)

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      dinsdag 6 januari 2009 @ 13:50:55 #2
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_64727014
    Dus.. ik zal nog eens een keer posten hier....

    Last post:
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:48 schreef avotar het volgende:
    En ook een welgemeend Lok'Thar vanaf Aggramar - EU.

    Nog meer Fok!kers op deze server?

    Gr. Amarilla lvl 76 Belf Mage
    Grubleddim lvl 67 Dwarf Huntard.
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_64727045
    TVP.

    En over DK tanks, werkt best goed. Behalve die ene gisteren die het blijkbaar nooit had gedaan en 20k hp had met kings en fortitude buff . Laast wel een goede DK tank gehad, 4 pieces valorous ding en 2.4k dps. Heroic nexus ging wel snel zo .
    pi_64727136
    TVP
    pi_64728411
    tvp
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:29:49 #6
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64728565
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:50 schreef avotar het volgende:
    Dus.. ik zal nog eens een keer posten hier....

    Last post:
    [..]
    Ah weer iemand voor de KoS list
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar&ST=EU-5485-ZkVlNJ0AOBB3KckoGcXkRklxafmJvz0Ceux

    Let niet op de lage spellpower, ik heb mijn vishengel geequiped
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64728675
    Retri paladins zijn trouwens best sterk . Met die van mij gisteren in heroic UK 1600 dps over de hele run, terwijl ik nog een stuk of 6 greens heb en vrijwel alle blues zijn quest rewards .

    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Katarzyna
    pi_64729095
    TerugVindPatch

    3.0.8 komt morgen nog niet trouwens, staat nergens vermeld.
    pi_64731154
    Hij staat bij games & Consoles, kon hem niet vinden, wou niet meer wachten maak ik een dubbele

    Schopje naar online aub!

    Tevens TVP!
    pi_64731773
    Yay, voor een normale TT!

    Hoewel ik uiteraard wel vereerd ben dat iedereen gnomes haat.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:50:18 #11
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64731866
    Terug Vind Portal ( )
    phluphy for president!
    pi_64731912
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef WyriHaximus het volgende:
    Terug Vind Portal ( )
    [ link | afbeelding ]
    Dat is een Ley Line, schat. Geen portal.
    pi_64732374
    :S Ik heb HoS zelfs gehaald zonder whipes (ja ok, 1 bij de steen baas omdat 3 man nooit Gruul had gedaan en dat de tactics waren: like gruul, pulling) met een vrij slechte pug...
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:17:09 #14
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64733091
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef DikkeSmikkel het volgende:
    Yay, voor een normale TT!

    Hoewel ik uiteraard wel vereerd ben dat iedereen gnomes haat.
    Tenzij ze gnome hunters implementeren

    Gnome + corehound + bestial wrath

    Of Gnome Shamans (Where's the shaman? -Hiding behind the totems...)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:29:13 #15
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64733641
    Nu mensen een beetje gear hebben merk ik dat heroics al een stuk makkelijker zijn. Maar ja, ik doe eigenlijk alleen heroics met guildies.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:30:13 #16
    223197 VatosLoco
    Ik stem PVV!
    pi_64733687
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Tenzij ze gnome hunters implementeren

    Gnome + corehound + bestial wrath

    Of Gnome Shamans (Where's the shaman? -Hiding behind the totems...)
    Ach gnomes zijn best grappig, het leukste is een pvp, als een gnome een tauren warrior helemaal afslacht
    pi_64733852
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef OFfSprngr het volgende:
    Nu mensen een beetje gear hebben merk ik dat heroics al een stuk makkelijker zijn. Maar ja, ik doe eigenlijk alleen heroics met guildies.
    Klopt ja, net na de launch waren sommige bazen echt kut omdat er te weinig dps was . Ben trouwens benieuwd hoe makkelijk het dan gaat met T8 of 9 oid .
      dinsdag 6 januari 2009 @ 16:56:17 #18
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64734840
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    Klopt ja, net na de launch waren sommige bazen echt kut omdat er te weinig dps was . Ben trouwens benieuwd hoe makkelijk het dan gaat met T8 of 9 oid .
    Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.

    (Baron run in 30min solo)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64735648
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.

    (Baron run in 30min solo)
    Araj was trouwens ook peanuts met een 60ish DK. Maarja, wat wil je ook. Death Strike + vette gear.

    (Baron run ik in 9-10 mins solo, Feral FTW!)
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:21:05 #20
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64735909
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:15 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Araj was trouwens ook peanuts met een 60ish DK. Maarja, wat wil je ook. Death Strike + vette gear.

    (Baron run ik in 9-10 mins solo, Feral FTW!)
    Mja toen ik Araj op mijn hunter deed was T0 nog helemaal de shit
    Zal eens kijken of ik de Baron run sneller kan doen, maar ja ik ben elemental
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 17:25:35 #21
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_64736074
    Tvp
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    pi_64736099
    epic mount binnen
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:46:25 #23
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_64736855
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
    TVP.

    En over DK tanks, werkt best goed. Behalve die ene gisteren die het blijkbaar nooit had gedaan en 20k hp had met kings en fortitude buff . Laast wel een goede DK tank gehad, 4 pieces valorous ding en 2.4k dps. Heroic nexus ging wel snel zo .
    Ik vind DK tanks alleen (nog) niet fijn om te healen. Vaak krijgen ze enorm veel schade in vergelijking met een druid, warrior of paladin (met vergelijkbare gear). Maar dat kan natuurlijk ook aan de DK's waarmee ik heb gespeeld liggen. Maar ze doen gewoon hun frost presence en dan spammen ze vooral Damage skills, dus vaak hebben ze nog wel goede DPS ja ^^.
    pi_64737190
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Ik was bezig met Loremaster of Eastern kingdoms. Na de quest Nathanos Blightcaller las ik dat dat vroeger met een ~20 man raid gedaan moest worden... Araj the Summoner solo gedaan... vroeger met een groepje van 5 lvl60's was dat nog een lastige... en zo gaat het met deze instances ook in de toekomst.

    (Baron run in 30min solo)
    Idd. Als mijn retri pala een beetje ok gegeared is ga ik onyxia wel solo-en. 140 gold in een kwartiertje ofzo . En voor de grap mgt ook een keer proberen op heroic. En toen ik nog level 73 was heb ik die fel reaver al tot 25% hp neer gekregen solo .
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:56:18 #25
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64737245
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:46 schreef Thormodo het volgende:

    [..]

    Ik vind DK tanks alleen (nog) niet fijn om te healen. Vaak krijgen ze enorm veel schade in vergelijking met een druid, warrior of paladin (met vergelijkbare gear). Maar dat kan natuurlijk ook aan de DK's waarmee ik heb gespeeld liggen. Maar ze doen gewoon hun frost presence en dan spammen ze vooral Damage skills, dus vaak hebben ze nog wel goede DPS ja ^^.
    Klopt wel ik heb veel gelevelled met een DK en hij was aan het opscheppen over zijn 18K armor... ik heb 14k
    Maar met een goede DK tank hoef je alleen de DK maar te healen is mijn ervaring...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64737451
    Had stormsaber maar nu vind ik m niet meer mooi..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      dinsdag 6 januari 2009 @ 18:12:14 #27
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64737810
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 18:01 schreef drumstickNL het volgende:
    Had stormsaber maar nu vind ik m niet meer mooi..
    Als je wat lelijks wilt zien: Male Draenei + Horse
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 18:17:35 #28
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_64738025
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:56 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Klopt wel ik heb veel gelevelled met een DK en hij was aan het opscheppen over zijn 18K armor... ik heb 14k
    Maar met een goede DK tank hoef je alleen de DK maar te healen is mijn ervaring...
    Ja dat wel, maar dat is bij een goede druid/paladin (warrior vaak wat minder) het zelfde. Daar volstaat echter vaak een renew + af en toe een flash heal. Terwijl ik DK's vaak constant aan het healen ben.
    pi_64738033
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Als je wat lelijks wilt zien: Male Draenei + Horse
    Male draenei sowieso
    Female Draenei daarintegen !
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_64739325
    Male Draenei's hebben wel een gaar dansje trouwens.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 19:43:33 #31
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64741639
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Dat is een Ley Line, schat. Geen portal.
    Nog steeds ziet er erg tof uit lekker ding
    phluphy for president!
    pi_64741707
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Nog steeds ziet er erg tof uit lekker ding
    Dank je! Jij mag er ook wel zijn.
    pi_64742707
    Net op heroic die fight met Skadi ofzo, die gast op die mount uit UP, gehealed als retri. Priest nam de eerste whirlwind en ging dood . Ging wel okay, maar moest een keer LoH gebruiken en mage deed amplify magic . En natuurlijk al mn cooldowns weg incl een mana pot .
    pi_64745285
    Goed wil ik die Blizzard Authenticator kopen, ik denk och 6 euries das te doen

    komt er 9 euro verzendkosten bij lekker belachelijk

    iemand een site waar je ze met minder verzendkosten kunt bestellen?
    "Threats don't work on me ... I've already been to hell."
    pi_64745928
    Blizzard Authenticator? Waarom in godsnaam?
    pi_64746476
    Het is wel een hebbedingetje natuurlijk
    Lijkt me wel lastig als je die extra beveiliging aan hebt staan en je een keer bij een vriend wilt inloggen dat gaat dan niet lukken zonder authenticator vermoed ik.
      Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 21:28:52 #37
    56843 crew  onlogisch
    Forumbeest
    pi_64746756
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef SharQueDo het volgende:
    Blizzard Authenticator? Waarom in godsnaam?
    Wat is het?
    Recordhouder aantal posts op één dag.
    4045
    onlogisch
    pi_64746952
    Kun je je account extra beveiligen.. xD
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64748323
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef onlogisch het volgende:

    [..]

    Wat is het?
    Totaal nutteloos en geldverspilling mits je een beetje fatsoenlijk met je PC om kan gaan.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 22:15:29 #40
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_64748761
    Tv
    Klap eens in je handjes.
    pi_64748989
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Knoflook het volgende:
    Tv
    P?
    pi_64751161
    Onyxia Solo, moet ik ook weer eens proberen. Tis zo jammer dat mijn pet telkens weer naar Ony gaat na het afmaken van één whelp, terwijl er nog 15 van die krengen aan mij zitten te knagen.
      woensdag 7 januari 2009 @ 00:36:00 #43
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64754726
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 07:07 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    En zeker niemand een maand gratis spelen gegund
    Wel.
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
      woensdag 7 januari 2009 @ 00:40:15 #44
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64754824
    Wat nieuwe loot verkregen, m'n priest ziet er nu best sexy uit.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      woensdag 7 januari 2009 @ 00:44:53 #45
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64754942
    ^

    lolzeheefthoevenenzeisblauw
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_64756516
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 00:40 schreef Fir3fly het volgende:
    Wat nieuwe loot verkregen, m'n priest ziet er nu best sexy uit.
    [ link | afbeelding ]
    I'd tap THAT
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 09:09:14 #47
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64759071
    Mijn priest kreeg gisteren een boost door Scholo, en draag nu die paarse Dreadmist Mask

    http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Razedhel = mijn char trouwens
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      woensdag 7 januari 2009 @ 09:36:33 #48
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_64759586
    Zo, ook weer ff posten hier.

    Ben fishing aan het levellen. Tot 300 was een ramp, maar daarna viel het eigenlijk wel mee.
    Zit te denken om titel Salty te halen.
    Ben van de week ook al ff in Orgrimmar aan het vissen geweest. Werd eerst continu geganked, maar later heb ik met 10 hordes om me heen staan vissen
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      woensdag 7 januari 2009 @ 10:03:52 #49
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64760299
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Sapstengel het volgende:

    [..]

    Idd. Als mijn retri pala een beetje ok gegeared is ga ik onyxia wel solo-en. 140 gold in een kwartiertje ofzo . En voor de grap mgt ook een keer proberen op heroic. En toen ik nog level 73 was heb ik die fel reaver al tot 25% hp neer gekregen solo .
    Die felreaver mept nogal aardig hard... ik heb op 80 nog wel mijn heroism nodig om die neer te krijgen (en flink wat heals)
    Laatst met een pug van 80's Ony gedaan, de RL helemaal panieken dat 8 mensen niet voldoende waren. Uiteindelijk waren we het zat om op die noobs te wachten die niet wisten waar Ony was dus hebben we het maar met z'n 4-en gedaan.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64760538
    Ik moet vandaag wat verbouwingstroep in vuilniszakken doen en een stukje tapijt van 2 bij 2,5 leggen. Daarna wil ik een 5.1 setje halen en daarna ga ik lekker solo-en. Eens kijken of Kurinaxx lukt. En daarna welke bazen me wel lukt in ZG (Mandokir lukt niet). En dan de rest van de dag Shattered Halls. Ik moet nog 4k rep met Thrallmar voor een enchanting recipie (ben 6 weken terug enchanter geworden en moet nu nog zo'n 60 recipies).
      woensdag 7 januari 2009 @ 10:55:23 #51
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64761828
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:11 schreef stbabylon het volgende:
    Ik moet vandaag wat verbouwingstroep in vuilniszakken doen en een stukje tapijt van 2 bij 2,5 leggen. Daarna wil ik een 5.1 setje halen en daarna ga ik lekker solo-en. Eens kijken of Kurinaxx lukt. En daarna welke bazen me wel lukt in ZG (Mandokir lukt niet). En dan de rest van de dag Shattered Halls. Ik moet nog 4k rep met Thrallmar voor een enchanting recipie (ben 6 weken terug enchanter geworden en moet nu nog zo'n 60 recipies).
    Zou knap zijn als je Hakkar lukt (Of General Rajaxx in AQ20...)
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64761966
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Zou knap zijn als je Hakkar lukt (Of General Rajaxx in AQ20...)
    Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).
      † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 11:04:34 #53
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64762152
    ok genoeg onzin gepost hier, vanmiddag upload ik wel een solo Hakkar (en alle andere ZG bosses) en onyxia, tijd om te frapsen!
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      woensdag 7 januari 2009 @ 11:06:44 #54
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64762241
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Zith het volgende:
    ok genoeg onzin gepost hier, vanmiddag upload ik wel een solo Hakkar (en alle andere ZG bosses) en onyxia, tijd om te frapsen!
    Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 11:11:21 #55
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64762415
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      woensdag 7 januari 2009 @ 11:55:02 #56
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_64763973
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef SharQueDo het volgende:
    Male Draenei's hebben wel een gaar dansje trouwens.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    anders steek je gewoon even je tong erin
    pi_64764814
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Casino.Bob het volgende:

    [..]



      woensdag 7 januari 2009 @ 13:14:59 #58
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64766692
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Die felreaver mept nogal aardig hard... ik heb op 80 nog wel mijn heroism nodig om die neer te krijgen (en flink wat heals)
    Laatst met een pug van 80's Ony gedaan, de RL helemaal panieken dat 8 mensen niet voldoende waren. Uiteindelijk waren we het zat om op die noobs te wachten die niet wisten waar Ony was dus hebben we het maar met z'n 4-en gedaan.
    Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 13:16:21 #59
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64766749
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer.
    Rofl, ik heb onyxia gesolo'd
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_64767645
    Rofl ik niet
    pi_64767668
    Rofl
      woensdag 7 januari 2009 @ 13:50:10 #62
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64768034
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 13:14 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    Rofl, ik heb onyxia getanked als affli met een pala healer. Onyxia crit maar voor 3k op zo'n 18k health. Pala gaat beetje tv kijken en druk af en toe op flash.
    Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64768090
    Omdat 40 level 60's evenveel dps doen als 4~5 level 80's. En omdat een level 60 maar zo'n 6k hp's heeft.
    pi_64769619
    rofl tvp
      woensdag 7 januari 2009 @ 15:54:46 #65
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64773628
    Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DK Het begint ergens op te lijken!
      woensdag 7 januari 2009 @ 15:59:29 #66
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64773860
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:55 schreef Casino.Bob het volgende:

    [..]




    OMG lol
    pi_64774047
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
    Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DK Het begint ergens op te lijken!
    Grats!

    Ik heb gister in Nexus mijn mooie Shoulders, Boots en Gloves gehaald voor mijn DK twink.

    http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Sharariel

      woensdag 7 januari 2009 @ 16:05:22 #68
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64774127
    Twink ?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64774209
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 15:54 schreef Windigo het volgende:
    Zo, vandaag 60 gedinged met mijn DK Het begint ergens op te lijken!
    64 met druid.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      woensdag 7 januari 2009 @ 16:46:16 #70
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64776100
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef drumstickNL het volgende:

    [..]

    64 met druid.
    Eerst mijn shammie maar eens full epic krijgen voordat ik ga nadenken over een twink.

    Gisteren uit Naxx 25: http://thottbot.com/i40108
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64777930
    Trug vind dranaei female priest.
    Fear is the grease of society.
      † In Memoriam † woensdag 7 januari 2009 @ 19:06:33 #72
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64781561
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Zou knap zijn als je Hakkar lukt (Of General Rajaxx in AQ20...)
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:59 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Hakkar lukt je sowieso niet om te soloen, alleen al vanwege de mind control (== boss reset).
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 11:06 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Hahahahaha solo Hakkar dat wil ik zien


    En voila!

    Verder nog speedrun Onyxia, solo - de eerste keer op lvl 80 ging ze pas na 35 minuten dood, nu in 11 minuten!

    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      woensdag 7 januari 2009 @ 19:37:36 #73
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_64782911
    teeveepee
    .
      woensdag 7 januari 2009 @ 19:42:24 #74
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_64783143
    P
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_64784966
    anyone else onspllebare lag in raidinstances? Op ED krijgt niemand meer wat neer, spikes van 11 tot 30 sec zijn eerder regel dan uitzondering.... beetje gaar.
    life is a game....and im winning
    pi_64788774
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
    Twink ?
    http://www.wowwiki.com/Twink
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:51:32 #77
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64788846
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    http://www.wowwiki.com/Twink
    Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van? .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64789062
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van? .
    Ja, waarom niet? Het enige wat je op 80 meer hebt is Army of the Dead en ge-oneshot worden door lolrets in PvP ('k word nu ge-twoshot door Paladins op 69 atm dus valt nog mee).
      woensdag 7 januari 2009 @ 21:58:37 #79
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64789209
    Wie doet er dan ook PvP .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64789267
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Fir3fly het volgende:
    Wie doet er dan ook PvP .
    /2 OmGgG lOoOoL pVp IsS vOoR nOoObSsSs!!1!!!11!11!1!!!!111eins?
    pi_64790701
    Het was een goede avond vanavond. Genoeg emblems verzameld voor de t7 chest. En zojuist uit UP deze belt gehaald:

    Sovereign's Belt
    Binds when picked upWaist Mail
    705 Armor
    +51 Agility
    +67 Stamina
    +33 Intellect
    Durability 50 / 50
    Requires Level 80
    Equip: Improves hit rating by 43 (1.31% @ L80).
    Equip: Increases attack power by 132.


    Helaas zit ik nu op 14717/21000 Wyrmrest rep. Als ik die op 21000 heb kan ik leather bracers kopen. Dan moet ik nog tot 60 emblems voor de t7 gloves (als ik die niet al eerder in Naxx krijg), en dan hoef ik niet meer naar Heroics, voor helemaal niks.
      woensdag 7 januari 2009 @ 22:27:26 #82
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64790904
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    /2 OmGgG lOoOoL pVp IsS vOoR nOoObSsSs!!1!!!11!11!1!!!!111eins?
    Garpje .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      woensdag 7 januari 2009 @ 23:04:55 #83
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64792915
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???
    Omdat ie vrij snel slaat en ik ook moet life tappen zonder dat ik pvp gear heb en drain life niet genoeg healed.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 8 januari 2009 @ 02:58:50 #84
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64798199
    Alleen nog Malygos 25 te gaan.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_64798298
    Net die achievement voor loken gehaald. Gewoon door de nova heen gehealed/geiceblocked en een shaman met nature resist totem . Trouwens best leuke dps, screenie:

      donderdag 8 januari 2009 @ 08:00:48 #86
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64799146
    Hallo mensen, jullie hebben allemaal in december een lijstje gemaakt met de verschillende characters met de verschillende servers en je usericoontje ernaast. Ik heb dat heel lief niet bijgehouden en gekopieerd zodat ik het mooi in de OP neer kon zetten. Willen jullie dit nog een keertje doen ?

    Niet meer dan vier chars echter, anders wordt het allemaal erg onoverzichtelijk Ik zal he totaallijstje bijhouden en dat in een OP verwerken

    1
    2
    3
    4
    5
    Username:
    [limg]usericon[/limg] [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class
     [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class
     [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class
     [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class

    Het lijkt me toch makkelijker om niet het level van de toon erbij te zetten als die nog geen level 80 is, puur om het feit dat het dan nogal wat onderhoud gaat kosten en snel out-of-date raakt.

    Mijn lijstje :
    Knut/GI
    Farlad - Steamwheedle Cartel - Mage (80)
    Zulkian - Steamwheedle Cartel - Priest
    Yoshua - Steamwheedle Cartel - Shaman

    OP tot nu toe:
    --------------

    Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post
    Patch 3.08 going live soon.
    De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :

    http://www.worldofwarcraf(...)ealm-patchnotes.html

    Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

    Khadgar
    Drizzt_DoUrden

    Naschtokh - Khadgar - Warrior
    Char - Khadgar - Rogue
    Razedhel - Khadgar - Priest

    Steamwheedle Cartel
    Knut/GI
    Farlad - Steamwheedle Cartel - Mage (80)
    Zulkian - Steamwheedle Cartel - Priest
    Yoshua - Steamwheedle Cartel - Shaman

    Twisting Nether
    VatosLoco
    Lavendor - Twisting Nether - Rogue (80)
    Palladio - Twisting Nether - Paladin
    Aloys - Twisting Nether - Druid

    [ Bericht 7% gewijzigd door GI op 08-01-2009 08:41:55 ]
    pi_64799206
    Ya 2 dagen terug 80 geworden xD met me rogue damn eaz mode nu alleen pala's zijn kut man
    pi_64799238
    Username: VatosLoco
    Lavendor - Twisting Nether - Rogue
    Palladio - Twisting Nether - Paladin
    Aloys - Twisting Nether - Druid
      donderdag 8 januari 2009 @ 08:15:25 #89
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64799267
    Ik heb alleen achter LAvendor nog (80) gezet in de OP op wyri zijn wiki Vatos.
    pi_64799359
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef stbabylon het volgende:
    Helaas zit ik nu op 14717/21000 Wyrmrest rep. Als ik die op 21000 heb kan ik leather bracers kopen. Dan moet ik nog tot 60 emblems voor de t7 gloves (als ik die niet al eerder in Naxx krijg), en dan hoef ik niet meer naar Heroics, voor helemaal niks.
    Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppen
    Het enige waar ik mijn emblems van normale raids en heroics aan uit geef is die BoA zooi, simpelweg omdat ik T7.10 niet echt zo super vind, en mijn chest/gloves nu toch al een random item uit een 25 man zijn, en die andere zooi voor warriors is nou ook niet echt extreem goed vergeleken met wat je qua drops krijgt.
      Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 08:33:57 #91
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64799447
    Drizzt_DoUrden
    Naschtokh - Khadgar - Warrior
    Char - Khadgar - Rogue
    Razedhel - Khadgar - Priest
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64799604
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef VatosLoco het volgende:
    Username: VatosLoco
    [ afbeelding ] Lavendor - Twisting Nether - Rogue
    Palladio - Twisting Nether - Paladin
    Aloys - Twisting Nether - Druid
    Aye :d ik zit ook op TN !
    pi_64800018
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 08:25 schreef DjNivek het volgende:

    [..]

    Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppen
    Het enige waar ik mijn emblems van normale raids en heroics aan uit geef is die BoA zooi, simpelweg omdat ik T7.10 niet echt zo super vind, en mijn chest/gloves nu toch al een random item uit een 25 man zijn, en die andere zooi voor warriors is nou ook niet echt extreem goed vergeleken met wat je qua drops krijgt.
    ToS dan... pff *zucht* snap je toch ook wel

    Maar goed, als BM hunter is t7.10 (of .25) 2 stuks WEL prettig. 5% extra pet damage. Mijn pet doet nu 1000 dps. 50 dps increase is niiiiiice.

    stbabylon:
    Babylon - Aggramar (H) - Hunter
    Dakylon - Aggramar (H) - Death Knight
    Nolybab - Aggramar (H) - Paladin
    Doeland - Aggramar (H) - Bank

    [ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 08-01-2009 17:52:59 ]
    pi_64800970
    Turalyon
    SharQueDo
    Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
    Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
    Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
    Lithariel - Turalyon (H) - Priest

    (zie mijn, ff handig om (A) of (H) achter server te zetten ivm factie?)
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:52:42 #95
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64800985
    Username: Ps2K
    Kabar - Aggramar - Elemental Shaman (80)
    Gilfin - Aggramar - Beastmaster Hunter
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:53:22 #96
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64801004
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Ps2K het volgende:
    Username: Ps2K
    [ afbeelding ] Armorylink - Aggramar - Shaman (80)
    Armorylink - Aggramar - Hunter
    ok hier moet ik even wat meer tijd in steken...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:54:30 #97
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64801049
    Doen we hem zo:
    1
    2
    3
     [b]Ps2K[/b]
    [limg=60,60]http://i20.tinypic.com/29dv3pu.jpg]afbeelding[/limg] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar]Kabar[/url] - Aggramar - Shaman (80)
    [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Gilfin]Gilfin[/url] - Aggramar - Hunter

    Kabar - Aggramar - Shaman (80)
    Gilfin - Aggramar - Hunter
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:55:51 #98
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64801103
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef SharQueDo het volgende:
    Turalyon
    SharQueDo
    Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
    Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
    Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
    Lithariel - Turalyon (H) - Priest

    (zie mijn, ff handig om (A) of (H) achter server te zetten ivm factie?)
    Das wel een goede
      donderdag 8 januari 2009 @ 09:56:27 #99
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64801129
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef GI het volgende:
    Doen we hem zo:
    [ code verwijderd ]

    Kabar - Aggramar - Shaman (80)
    Gilfin - Aggramar - Hunter
    Ps2K
    Kabar - Aggramar - Elemental Shaman (80) (A)
    Gilfin - Aggramar - Beastmaster Hunter (ret) (A)


    TY!!
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64801163
    tvp
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64801210

    Matthijsnl- Bloodfeather (A) Druid

    [ Bericht 1% gewijzigd door drumstickNL op 08-01-2009 11:38:06 ]
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 8 januari 2009 @ 10:00:43 #102
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64801246

    Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post
    Patch 3.08 going live soon.
    De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
    Huidige patch: 3.02 (Wrath of the Lich King)
    Aankomende patch: 3.08

    Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:
    Aggramar
    stbabylon
    Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
    Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
    Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
    Doeland - Aggramar (H)- Bank

    Ps2K
    Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
    Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



    Azjol-Nerub
    Murloc
    Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
    Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
    Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
    Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman

    Bloodfeather

    drumstickNL

    Matthijsnl- Bloodfeather (A) - Druid


    Executus
    Hanstin
    - Éládor Executus(A) - Fury Warrior (80)



    Khadgar
    Drizzt_DoUrden

    Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
    Char - Khadgar (H)- Rogue
    Razedhel - Khadgar (H)- Priest

    Scarshield Legion
    Stommie
    Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
    Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
    Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight

    Steamwheedle Cartel
    Knut/GI
    Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
    Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
    Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

    Turalyon
    SharQueDo
    Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
    Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
    Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
    Lithariel - Turalyon (H) - Priest

    Twisting Nether
    VatosLoco
    Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
    Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
    Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

    Fipotje
    Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80))

    [ Bericht 11% gewijzigd door GI op 08-01-2009 12:04:05 ]
    pi_64801286
    nee
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 8 januari 2009 @ 10:02:15 #104
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64801294
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
    nee
    Die van jou zal ik er nog even bijzetten dan.
    pi_64801303
    haha
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64801594
    14.gif
    quote:
    De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
    Suggestie voor wijziging:
    quote:
    De huidige WoW patch: 3.0.2 (Wrath of the Lich King).
    De komende WoW patch: 3.0.8
    Kort maar krachtig.
      donderdag 8 januari 2009 @ 10:20:39 #107
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64801831
    Ik doe hem zo :
    1
    2
    Huidige patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.2]3.02 (Wrath of the Lich King)[/url]
    Aankomende patch: [url=http://www.wowwiki.com/Patch_3.0.8]3.08[/url]
    pi_64801954
    Gister heroic naxx gedaan met de guild voor het eerst gelijk 2 wings gecleared plague en arachanid maar 3 wipes gehad (noth, heigan en faerlina) en helaas alleen maar caster loot
    pi_64801968
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef GI het volgende:
    Ik doe hem zo :
    [ code verwijderd ]
    Prima. Simpel en overzichtelijk.

    Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor ) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
    quote:
    De oude OP met informatie over WoW vind je [url]hierrrr[/url].
    Zoiets?
      donderdag 8 januari 2009 @ 10:27:35 #110
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64802048
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Prima. Simpel en overzichtelijk.

    Wat misschien ook wel leuk is is een linkje naar de oude OP (op wiki zetten? anders heeft Wyri er vast wel plek voor ) in de nieuwe OP, aangezien de oude OP allemaal vol staat met info meuk over classes, servers, professions enz.
    [..]

    Zoiets?
    Das op zich wel een leuk idee, maar ik denk dat je dan beter naar het FOK! topic kan linken.
    quote:
    De vorige OP, met een shitload aan info over WOW is gebruikt tot aan het topic 193# Die vind je hier
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:01:09 #111
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64803216
    Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze .
    phluphy for president!
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:02:05 #112
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64803248
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef WyriHaximus het volgende:
    Zal vandaag of morgen frontend voor de rss feeds maken GI, of anders zo in me pauze .
    No rush Ik doe hier ook al WEKEN over
    pi_64803336
    Ziet er goed uit
    pi_64803340
    Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:10:44 #115
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64803536
    .

    [ Bericht 99% gewijzigd door GI op 08-01-2009 11:10:51 ]
    pi_64803872
    - Éládor Executus(A) - Fury Warrior

    [ Bericht 3% gewijzigd door Hanstin op 08-01-2009 13:40:18 ]
    pi_64803933
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:
    [ afbeelding ] - Éládor Executus(A) - Fury Warrior
    Armory
    Error Encountered

    Je char word niet gevonden
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:24:35 #118
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:47:15 #119
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_64804823
    Stommie
    Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
    Anani - Scarshield Legion (A) - Disc Priest
    Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight
    .
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:56:28 #120
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64805086
    Ik heb 'Disc' alleen weggehaald. De spec hebben we bij de rest er ook niet bijstaan
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:56:45 #121
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_64805100
    Murloc
    Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock
    Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
    Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
    Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:57:36 #122
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64805128
    Die is niet helemaal volgens de spec
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:59:37 #123
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_64805190
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef GI het volgende:
    Die is niet helemaal volgens de spec
    Ff snel veranderd
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
      donderdag 8 januari 2009 @ 12:04:11 #124
    227439 Murloc
    Vegetarian grindcore _O_
    pi_64805350
    Gisteren trouwens echt bagger in Naxx.
    Gigantische lag op de server, was bijna niet te doen af en toe.
    Op Loatheb miste ik bijna continu de spores Gelukkig nog wel 2 wings gecleared.

    Tijd dat ze eens wat meer investeren in instance servers. Krijg ook standaard 's-avonds de melding dat de server vol zit. Kan tot 15 minuten duren voordat je instance in kunt...
    Endure the pain
    you know my name
    I am your soul insane
    pi_64806569
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Murloc het volgende:
    Gisteren trouwens echt bagger in Naxx.
    Gigantische lag op de server, was bijna niet te doen af en toe.
    Op Loatheb miste ik bijna continu de spores Gelukkig nog wel 2 wings gecleared.

    Tijd dat ze eens wat meer investeren in instance servers. Krijg ook standaard 's-avonds de melding dat de server vol zit. Kan tot 15 minuten duren voordat je instance in kunt...
    Geen last van op Twisting Nether
    pi_64806729
    Sanakthe
    Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80
    pi_64806896
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Fipotje het volgende:
    [ afbeelding ] Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue
    Ga je pvp of pve doen? Heb LW op me druid op 450 (max) kan leuke epics maken, als je iets nodig hebt wisper me ingame, free met eigen mats
    pi_64807149
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef VatosLoco het volgende:

    [..]

    Ga je pvp of pve doen? Heb LW op me druid op 450 (max) kan leuke epics maken, als je iets nodig hebt wisper me ingame, free met eigen mats
    Cool weet nog niet wat ik ga doen. Liever PvP maarja moet ook PvE gear hebben aangezien ik naar een PvE guild ga
    pi_64807431
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Fipotje het volgende:

    [..]

    Cool weet nog niet wat ik ga doen. Liever PvP maarja moet ook PvE gear hebben aangezien ik naar een PvE guild ga
    Ik link je, zodra je online bent, wel ff ingame me LW, pvp gear is alleen Heavy Borean Leather dacht ik, makkelijk farmen, je hebt zelf Skinning zie ik, en PVE gear is vaker wat andere stuff voor nodig, Frozen Orbs heb ik genoeg dus die hoef je niet te farmen.
    pi_64807556
    die van mij ook maar ff posten. Chars in 2 verschillende guilds ftw .

    Sapstengel:
    Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
    Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)

    .

    [ Bericht 4% gewijzigd door Sapstengel op 08-01-2009 13:28:28 ]
      donderdag 8 januari 2009 @ 13:21:53 #131
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_64807815
    Avotar

    Amarilla - Aggramar (H) - Mage
    Avotar - Aggramar (H) - Shaman
    Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
    Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      donderdag 8 januari 2009 @ 13:23:38 #132
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_64807888
    Ik zal anders straks de OP wel even bijwerken als jullie dat willen
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_64807981
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef avotar het volgende:
    Ik zal anders straks de OP wel even bijwerken als jullie dat willen
    Ik mis het Northernd gedeelte, als je dat erbij zou kunnen zetten zou imba zijn
    pi_64808631
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef VatosLoco het volgende:

    [..]

    Armory
    Error Encountered

    Je char word niet gevonden
    Nu wel dankzij Gi
    pi_64808714
    Gisteren ook maar de T7 chest gehaald. In raids kan ik hem niet gebruiken, omdat ik anders onder de hitcap kom, maar in heroics heb je niet zo'n hoge cap nodig. En wist sowieso niet wat ik anders moest doen met die emblems .
    pi_64808849
    Tvp. wachtend op de nieuwe patch
    pi_64809030
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
    Gisteren ook maar de T7 chest gehaald. In raids kan ik hem niet gebruiken, omdat ik anders onder de hitcap kom, maar in heroics heb je niet zo'n hoge cap nodig. En wist sowieso niet wat ik anders moest doen met die emblems .
    Het is dat mijn huidige blauwe gloves beter zijn en T7-25 chest gedropped is in Vault eerder voor mij, anders had ik ook gloves en/of chest gekocht.

    Ben nu Valors aan het sparen (heb 35 atm) voor óf shoulders (60) óf legs (75), ligt eraan welke het eerst voor mijn in Naxx25 dropt (dan neem ik de andere uiteraard). ^^
      donderdag 8 januari 2009 @ 13:55:59 #138
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64809175
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef avotar het volgende:
    Ik zal anders straks de OP wel even bijwerken als jullie dat willen
    Uhm, wat wil je veranderen dan ? We zijn al een tijdje bezig om het meer user gebonden ipv wow-gebonden te maken
    pi_64809225
    Mjah ik heb nog maar 5 emblems of valor . Alleen sartharion en archavon een keer op 25 gedaan. Maar daar is idd veel beter spul te koop, de emblems of heroism hebben niks meer voor mij. Gloves heb ik ook maar gehaald omdat ik niks wist . Had daardoor wel (2) set bonus met shoulders .

    Ik wil het liefst nog de helm hebben. Dan kan ik net zoals in TBC een crit rating + increased critical strike damage gem in de meta socket doen. Lekker voor m'n frostfire crits . En de (4) set bonus is ook al increased crit damage, dus gaat hard dan .
      donderdag 8 januari 2009 @ 14:03:59 #140
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_64809506
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Zou knap zijn als je Hakkar lukt (Of General Rajaxx in AQ20...)
    Mmh, mijn lijstje op m'n Unholy DK tank:
    - Onyxia al zo'n 10x, duurt zo'n 10-12 minuten, solo (dat is zo'n 1700dps, haal ik altijd met 12/8/51)
    - Hakkar neer, na alle beast bosses neer te halen, solo (farm Thekal voor tiger mount)
    - Baas 1 + Rajaxx in AQ20 down, geen tijd over voor Ossirian, solo

    Wat anders, als level 60 begonnen en nu level 63: Death Knight non-tank spec, startersgear + Resto Druid
    - Duo-ed Ramparts + Slave Pens + Underbog

    Uitdagingen moet je zoeken in het spel
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
    pi_64809602
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    Tvp. wachtend op de nieuwe patch
    Al gelukt met 3 drakes?
      donderdag 8 januari 2009 @ 14:12:40 #142
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64809875
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Draz het volgende:

    Uitdagingen moet je zoeken in het spel
    Klopt maar ik ben eerst bezig met loremaster En als elemental shammie is soloen vrij lastig. Ik heb maar 1 bruikbare aoe attack op een 45sec. cooldown. Daarom duurt een baron run ook altijd zo vreselijk lang.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64811934
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef sanakthe het volgende:

    [..]

    Al gelukt met 3 drakes?
    Nee helaas niet, maar we zijn eigenlijk ook pas weer sinds zondag aan het raiden (maand break gehad)
    pi_64812440
    Vanavond weer Naxx10. Zondag voor het eerst met de guild een 25man (guildrun dus) doen, en ik mag die leaden. ^^ (Waarschijnlijk omdat ik 3/4 Naxx al heb gepugged)
    pi_64813553
    Naxx 25/Malygos in 1 nacht. Nu dus een hele week om Sarth 3D te proberen.

    Ik vraag me echt af wat te doen als we Sarth 3D onder de knie hebben. Alles binnen 2 dagen clear, behalve 10 mans. Raid achievements denk ik dan, maar ja die doen we soms als we 't niet eens door hebben
      donderdag 8 januari 2009 @ 15:38:42 #146
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64813700
    Offsprngr

    Nachtschaduw Draenor (H) | Warlock | 80
    Nachtraaf Draenor (H) | Rogue | 70
    Nachtarend Draenor (H) | Death Knight | 58
    Nachtvalk Draenor (H) | Hunter | 20
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_64815312
    Hoe moeilijk is het om 1 gem te laten cutten zeg... Wil een smooth autumn's glow hebben, dus heb de uncut gekocht en ben al serieus een uur aan het spammen. Volgens mij beschermen ze allemaal hun eigen markt, want het verschil tussen uncut en smooth is ongeveer 70g .
    pi_64815605
    PvP server bloodfeather heeft een low population maar toch aardig veel actieve spelers, dus als je een server zoekt waar je niet hoeft te wachten op instanceservers maar toch snel een guild of party vind moet je hierheen komen dus..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64815637
    (free migration mogelijk)
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 8 januari 2009 @ 16:27:47 #150
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_64815754
    Thormodo
    Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
    Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
    Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight

    [ Bericht 2% gewijzigd door Thormodo op 08-01-2009 17:31:09 ]
      donderdag 8 januari 2009 @ 16:35:45 #151
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64816129
    Fir3fly
    Aliya - Frostmane (A) - Priest
    Avey - Frostmane (A) - Paladin
    Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
    Executia - Karazhan (A) - DK

    Ik heb er nog wel meer, maar op deze speel ik het meest op het moment.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      donderdag 8 januari 2009 @ 18:34:14 #152
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64820275
    WyriHaximus
    WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Kamikaza Rogue (80)
    phluphy for president!
    pi_64821529
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef WyriHaximus het volgende:
    WyriHaximus
    WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Kamikaza Rogue (80)
      donderdag 8 januari 2009 @ 19:54:20 #154
    199397 Windigo
    Flavourtarian
      Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:59:38 #155
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64823530
    Zo te zien is er iets mis met mijn Priest zn linkje, hier issie nog es: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Khadgar&n=Razedhel
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64824323
    Alisier Undead | Death Knight | 80|
    Plaza Tauren | Druid | 73|
    Kathelyn Blood Elf | Hunter | 70|
    Infidelity Dwarf | Rogue | 70|
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 00:52:07 #157
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_64836520
    Knoflook
    Runetusk - Shaman - Frostmane (H) - (75)
    Klap eens in je handjes.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 00:54:45 #158
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64836585
    Ah, een realmgenoot. . Hoe bevalt de lag aan de Horde kant?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      vrijdag 9 januari 2009 @ 01:08:06 #159
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_64836867
    Niet normaal ! Ik ben ook aan het denken om te migraten. sterker nog ik denk dat ik het doe..
    Klap eens in je handjes.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 01:28:47 #160
    162268 Knoflook
    Lekker bij Döner
    pi_64837284
    Haha ff gekeken bij server status... Horde is overal in de meerderheid, dan valt frostmane nog mee.
    Klap eens in je handjes.
    pi_64838351
    Net m'n 10 man gloves vervangen door 25 . En ik overaggrode de offtank tijdens de lunge op Archavon . Maarja dat ging hard met ongeveer 55% crit chance raidbuffed en frostfire crits van 9k . Gelukkig is er altijd nog iceblock.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:28:00 #162
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64839049
    quote:
    Die is alles behalve volgens de manier waarop de rest het doet
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:28:36 #163
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64839055
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Blistering het volgende:
    Alisier Undead | Death Knight | 80|
    Plaza Tauren | Druid | 73|
    Kathelyn Blood Elf | Hunter | 70|
    Infidelity Dwarf | Rogue | 70|
    Die ook, heel anders dan de rest Ik zal de chars van jou en windigo even op de 'goede' manier in de OP erbij zetten
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:38:26 #164
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64839106
    Zo, en ik heb volgens mij alles weer bijgewerkt met betrekking tot de nieuwe OP. Ziet iemand foutjes ?
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post
    Patch 3.08 going live soon.
    De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
    Huidige patch: 3.02 (Wrath of the Lich King)
    Aankomende patch: 3.08

    Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:

    Aggramar
    stbabylon
    Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
    Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
    Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
    Doeland - Aggramar (H)- Bank

    Ps2K
    Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
    Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



    Avotar
    Amarilla - Aggramar (H) - Mage
    Avotar - Aggramar (H) - Shaman
    Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
    Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock

    Auchindoun
    Brutus.nl
    Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
    Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
    Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
    Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage

    Anachronos
    Sanakthe
    Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80



    Azjol-Nerub
    Murloc
    Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
    Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
    Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
    Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman

    Bloodfeather

    drumstickNL

    Matthijsnl - Bloodfeather (A) - Druid


    Draenor
    Offsprngr
    Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
    Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
    Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
    Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter

    Executus
    Hanstin
    Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)



    Hellscream
    Windigo
    Desendo - Hellscream (A) - Deathknight
    Senzei - Hellscream (A) - Paladin



    Frostmane
    Fir3fly
    Aliya - Frostmane (A) - Priest
    Avey - Frostmane (A) - Paladin
    Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
    Executia - Karazhan (A) - DK
    Knoflook
    Runetusk - Shaman - Frostmane (H)




    Khadgar
    Drizzt_DoUrden

    Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
    Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
    Razedhel - Khadgar (H)- Priest

    Kor'gall
    Blistering
    Alisier Undead | Death Knight (80)
    Plaza-Kor'gall (H) - Druid
    Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
    Infidelity Kor'gall (A) - Rogue

    Ragnaros
    Thormodo
    Zooko - Ragnaros (A) - Warlock (80)
    Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
    Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight

    Scarshield Legion
    Stommie
    Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
    Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
    Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight

    Skullcrusher
    WyriHaximus
    WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)




    Steamwheedle Cartel
    Knut/GI
    Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
    Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
    Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

    Turalyon
    SharQueDo
    Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
    Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
    Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
    Lithariel - Turalyon (H) - Priest

    Sapstengel:
    Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
    Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)



    Twisting Nether
    VatosLoco
    Lavendor - Twisting Nether (A)- Rogue (80)
    Palladio - Twisting Nether (A)- Paladin
    Aloys - Twisting Nether (A) - Druid

    Fipotje
    Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80))






    [ Bericht 3% gewijzigd door GI op 09-01-2009 09:07:29 ((bijgewerkt)) ]
      Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 08:19:10 #165
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64839448
    Zie je dat Char staan naar mn avatar? Daar moet een linkje naar Orzhov, Rogue (H) Khadgar komen te staan
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      vrijdag 9 januari 2009 @ 08:21:32 #166
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64839474
    Bijgewerkt op de wiki
    pi_64840006
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef GI het volgende:
    Bijgewerkt op de wiki
    Als ik de wow openings post wil bekijken krijg ik anime porn te zien?
      vrijdag 9 januari 2009 @ 08:59:34 #168
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64840045
    Dan gok ik dat je de oude openingspost probeert te bekijken en niet de nieuwe die ik aan het samen voegen ben. FOK! wiki is zonder account te bewerken. Voor die van wyri moet je geregistreerd zijn op zijn wiki:
    http://wiki.wyrihaximus.net/wiki/Fok!_GAM_WoW_OP_New

    Die hou ik dus bij en die staat ook in de 'nieuwe' OP gelinkt
    pi_64840127
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 07:38 schreef GI het volgende:
    Zo, en ik heb volgens mij alles weer bijgewerkt met betrekking tot de nieuwe OP. Ziet iemand foutjes ?

    ......

    Avotar
    Amarilla - Aggramar (H) - Mage
    Avotar - Aggramar (H) - Shaman
    Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter
    Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock

    .....

    Turalyon
    SharQueDo
    Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
    Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
    Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
    Lithariel - Turalyon (H) - Priest

    .....
    Hoe kan het dat jullie een horde en alliance charachter hebben op dezelfde server?

    Oh, en hier mijn characters:
    Brutus.nl
    Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
    Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
    Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
    Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage
    I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
      vrijdag 9 januari 2009 @ 09:06:13 #170
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64840168
    Ik heb een 70 horde priest die ik aan het levellen ben en een 80 alliance mage.
      † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 09:10:39 #171
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64840262
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Klopt maar ik ben eerst bezig met loremaster En als elemental shammie is soloen vrij lastig. Ik heb maar 1 bruikbare aoe attack op een 45sec. cooldown. Daarom duurt een baron run ook altijd zo vreselijk lang.
    Pff, ik al die moeite doen om te laten zien dat Hakkar gesolo'd kan worden en meneer reageert er niet eens op !
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_64840326
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:06 schreef GI het volgende:
    Ik heb een 70 horde priest die ik aan het levellen ben en een 80 alliance mage.
    Jawel, ik snap wel dat je Horde en Alliance kan spelen. Maar om dat op één server te kunnen heb je toch twee accounts nodig
    I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
      vrijdag 9 januari 2009 @ 09:30:26 #173
    231986 Ballantines
    ofwel, Balletje!
    pi_64840711
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef Brutus.nl het volgende:

    [..]

    Jawel, ik snap wel dat je Horde en Alliance kan spelen. Maar om dat op één server te kunnen heb je toch twee accounts nodig
    Als het een PVP server is wel. op een PVE server is het mogelijk om een horde en alliance char te spelen.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 09:31:53 #174
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_64840747
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef Brutus.nl het volgende:

    [..]

    Jawel, ik snap wel dat je Horde en Alliance kan spelen. Maar om dat op één server te kunnen heb je toch twee accounts nodig
    Nee hoor
    pi_64841055
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:30 schreef Ballantines het volgende:

    [..]

    Als het een PVP server is wel. op een PVE server is het mogelijk om een horde en alliance char te spelen.
    Ah vandaar. Auchindoun is een PvP-server.

    Dankje
    I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
    pi_64841555
    TjopClown

    Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
    Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid
    pi_64841620
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef drumstickNL het volgende:
    PvP server bloodfeather heeft een low population maar toch aardig veel actieve spelers, dus als je een server zoekt waar je niet hoeft te wachten op instanceservers maar toch snel een guild of party vind moet je hierheen komen dus..
    Dit is zeker niet waar. Na 25 man Sarth zonder enige lag te hebben gedaan, wilde we naar Naxx 25 man. Op het trash bleek al dat de lag té erg was om verder te kunnen spelen, waardoor we maar 10 man zijn gegaan. Zelfs hier was nog een boel serverlag, maar al een stuk speelbaarder dan op 25 man.

    Tevens is er naar mijn weten ook geen free migration mogelijk.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 10:13:13 #178
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64841907
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef GI het volgende:
    Dan gok ik dat je de oude openingspost probeert te bekijken en niet de nieuwe die ik aan het samen voegen ben. FOK! wiki is zonder account te bewerken. Voor die van wyri moet je geregistreerd zijn op zijn wiki:
    http://wiki.wyrihaximus.net/wiki/Fok!_GAM_WoW_OP_New

    Die hou ik dus bij en die staat ook in de 'nieuwe' OP gelinkt
    Gaaf hoor die nieuwe OP!
      vrijdag 9 januari 2009 @ 11:19:33 #179
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64844367
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef Zith het volgende:

    [..]

    Pff, ik al die moeite doen om te laten zien dat Hakkar gesolo'd kan worden en meneer reageert er niet eens op !
    Ik zit de hele week op het werk / in een hotel dus ik kan geen filmpjes kijken... van het weekend ga ik ze bekijken
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64851761
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef Zith het volgende:

    [..]

    Pff, ik al die moeite doen om te laten zien dat Hakkar gesolo'd kan worden en meneer reageert er niet eens op !
    Goed gedaan hoor.
    pi_64853035
    Ik heb gereageert..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      vrijdag 9 januari 2009 @ 15:43:14 #182
    26193 Draz
    Mortui / Salena
    pi_64854492
    Draz
    Laraine - Skullcrusher (H) - Death Knight (80)
    Mortui - Skullcrusher (H) - Priest (77)
    Salena - Skullcrusher (H) - Mage (72)
    Militis - Skullcrusher (H) - Hunter (71)
    Caden - Skullcrusher (H) - Warrior (70)
    Saleen - Skullcrusher (H) - Druid (63)

    Teveel chars die ik speel
    Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
    pi_64855596


    Me smash .
      vrijdag 9 januari 2009 @ 16:20:58 #184
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_64856242
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
    [ afbeelding ]

    Me smash .
    Of : ''You take no candle!''

    Ow en wat extra :

    http://www.wowinsider.com/2009/01/08/bigredkitty-crocolisks/
    En dan bij 4 minutes 20.

    [ Bericht 25% gewijzigd door vogelkooi op 09-01-2009 16:39:45 ]
    Fear is the grease of society.
    pi_64859349
    Waarom voelt geen enkel spel zo lekker aan als WoW?
    Ik heb al genoeg games geprobeert die er zoveel op lijken, net nog Runes of Magic, een bijna excacte kopie. Maar het voelt gevoelt niet zo goed aan.
    Verdomme.
    Heb alleen nog een 63 Tauren Warrior ergens. Maar de wereld is gewoon te groot geworden IMO.


    Edit: Ik ben dus al vlak na TBC gestopt, en twijvel af en toe of ik weer zou beginnen.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 17:51:38 #186
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64859532
    Zo, net de stockade achievement gehaald.

    Gek genoeg niemand die me aanviel toen ik stormwind in rende, maar wel toen ik stockade uit kwam om nog wat guards te ownen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      vrijdag 9 januari 2009 @ 18:24:24 #187
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64860601
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef OFfSprngr het volgende:
    Zo, net de stockade achievement gehaald.

    Gek genoeg niemand die me aanviel toen ik stormwind in rende, maar wel toen ik stockade uit kwam om nog wat guards te ownen.
    Iedereen in Ogr was ook erg vriendelijk tegen mij toen ik even naar RFC ging en daarna nog wat ging vissen. De guards daarintegen...
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64860685
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:24 schreef Ps2K het volgende:

    [..]

    Iedereen in Ogr was ook erg vriendelijk tegen mij toen ik even naar RFC ging en daarna nog wat ging vissen. De guards daarintegen...
    IF IT'S RED IT'S DEAD!

    Niet?
    pi_64861611
    Haha, herkenbaar, in Orgrimmar is er steeds een Human Rogue die op het dak van de bank zit te dansen als iemand ''bur'' in /yell gooit, is het 99% van hem afkomstig
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 19:46:23 #190
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64863479
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef OFfSprngr het volgende:
    Zo, net de stockade achievement gehaald.

    Gek genoeg niemand die me aanviel toen ik stormwind in rende, maar wel toen ik stockade uit kwam om nog wat guards te ownen.
    PvE server?
    phluphy for president!
      vrijdag 9 januari 2009 @ 19:49:02 #191
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_64863588
    hehe, en er is weer een local idiot bij mij op de server

    http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7373511101&sid=1
    .
    pi_64865073
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64866103
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef Ronalld het volgende:

    [..]

    IF IT'S RED IT'S DEAD!

    Niet?
    If it bleeds, we can kill it!
    pi_64866587
    DjNivek
    Divyan - Grim Batol (A)- Warrior (80)
    Yanagi - Grim Batol (A)- Priest
    Kurei - Grim Batol (A) - Warlock
    Ponzu - Grim Batol (A) - Hunter
    pi_64869311
    tvp
    Welkom op FOK!
    pi_64869362
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef DjNivek het volgende:
    DjNivek
    [ afbeelding ] Divyan - Grim Batol (A)- Warrior (80)
    Yanagi - Grim Batol (A)- Priest
    Kurei - Grim Batol (A) - Warlock
    Ponzu - Grim Batol (A) - Hunter
    Flipdrip zit ook weer terug op die server zo te zien, die blijft ook maar heen en weer gaan.
    Welkom op FOK!
    pi_64869457
    Zosk
    Zosk - Trollbane (A) - Rogue

    (Ja 3 posts, ik lees altijd van onder naar boven )
    Welkom op FOK!
    pi_64870156
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    Flipdrip zit ook weer terug op die server zo te zien, die blijft ook maar heen en weer gaan.
    Wie?
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:21:10 #199
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_64871655
    Buiten lijkt het wel winterspring man.
    Fear is the grease of society.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:45:53 #200
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64872532
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    Of : ''You take no candle!''

    Ow en wat extra :

    http://www.wowinsider.com/2009/01/08/bigredkitty-crocolisks/
    En dan bij 4 minutes 20.
    "You no take candle!" *
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_64872682
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef DjNivek het volgende:

    [..]

    Wie?
    Was op Trollbane redelijk bekend, zal daar wel meevallen dan
    Gnome mage, hele goede speler
    Welkom op FOK!
    pi_64873958
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Zosk het volgende:

    [..]

    Was op Trollbane redelijk bekend, zal daar wel meevallen dan
    Gnome mage, hele goede speler
    Ik ken hem wel, vond hem altijd een beetje irritant
      zaterdag 10 januari 2009 @ 02:23:43 #204
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64876805
    Beste guild van de server is weg gemigrate, samen met nog een paar andere guilds. Hopelijk minder queues nu .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64876903
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 02:23 schreef Fir3fly het volgende:
    Beste guild van de server is weg gemigrate, samen met nog een paar andere guilds. Hopelijk minder queues nu .
    Welke realm?
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 02:36:31 #206
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64877036
    Van Frostmane naar Mazrigos. Ben blij dat ze weg zijn, na wotlk is die hele guild veranderd in een stelletje arrogante idioten.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64877454
    Als er een low level zit te schreeuwen dat er iemand zit te vissen in Orgri krijgt hij er meteen 4 opmerkingen overheen dat je die rustig moet laten zitten. Die is daar niet om te killen, gewoon voor de achievement, gewoon laten vissen.
    pi_64877726
    http://www.wowhead.com/?item=39409 geloot vanavond. Was m'n eerste full clear, had de arachnid en plague quarter nog nooit gedaan . Loatheb is de beste boss ooit . Vooral als firemage, constant hot streaks en met improved scorch en "debuff" 97% crit .
      zaterdag 10 januari 2009 @ 05:19:17 #209
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64878147
    Wat is jullie mening over fishing bots? Puur om te levelen naar max rank.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_64879092
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 05:19 schreef OFfSprngr het volgende:
    Wat is jullie mening over fishing bots? Puur om te levelen naar max rank.
    Dat mag niet?
      zaterdag 10 januari 2009 @ 10:12:35 #211
    94617 Ps2K
    And his space hamster Skeletor
    pi_64879209
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 05:19 schreef OFfSprngr het volgende:
    Wat is jullie mening over fishing bots? Puur om te levelen naar max rank.
    Werkt niet, je haalt er alleen keyloggers mee binnen. En zo'n drama is vissen nou ook weer niet. Raid start over een half uurtje? prima, hup vishengel equippen en vissen maar.
    http://www.last.fm/user/psych02k
    Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
    pi_64880675
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 05:19 schreef OFfSprngr het volgende:
    Wat is jullie mening over fishing bots? Puur om te levelen naar max rank.
    Werkt prima, gewoon ergens achteraf gaan staan . Kan je rustig internetten, of ff tv kijken terwijl de bot het saaie werk voor je opknapt. PM me maar als je meer wilt weten .
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_64880760
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 05:19 schreef OFfSprngr het volgende:
    Wat is jullie mening over fishing bots? Puur om te levelen naar max rank.
    Triest. Maar botten is sowieso triest dus.

    Vissen is simpel. Cast aan middle mouse button binden. Autoloot aan en dan hoef je alleen met je muis te bewegen en 2 clicks te geven. En tijdens het levelen uiteraard af en toe ff lure attachen.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_64881070
    Ik dacht dat ik vissen zou haten, maar eigenlijk vind ik het best relaxed. Uurtje voor 't raiden een beetje kloten in Orgrimmar. Ik kan nu al in Northrend vissen, waar ik dan naar Grizzly Hills ga voor Glacial Salmon. Haal ik buff food binnen en ik skill mijn fishing .

    Ondertussen gewoon wat lullen in /g of ga lekker op vent.
    pi_64881381
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 03:05 schreef stbabylon het volgende:
    Als er een low level zit te schreeuwen dat er iemand zit te vissen in Orgri krijgt hij er meteen 4 opmerkingen overheen dat je die rustig moet laten zitten. Die is daar niet om te killen, gewoon voor de achievement, gewoon laten vissen.
    Ja, lol, iemand killde een keer een alli in Orgrimmar op Terenas die rustig aan het vissen was, hij kreeg de volle laag van iedereen

    Ik val nooit Alli aan in Orgrimmar, zolang ie niks verkeerds doet
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_64881388
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 03:32 schreef Sapstengel het volgende:
    http://www.wowhead.com/?item=39409 geloot vanavond. Was m'n eerste full clear, had de arachnid en plague quarter nog nooit gedaan . Loatheb is de beste boss ooit . Vooral als firemage, constant hot streaks en met improved scorch en "debuff" 97% crit .
    PEWPEW <3
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_64881863
    Gister een super run gehad in Naxx 25 man

    2 drops voor mij:

    Nieuwe mainhand: http://www.wowhead.com/?item=40407
    Nieuwe wrist http://www.wowhead.com/?item=39765

    Mainhand ziet er lelijk uit maar damn wat een dps output en stats
      zaterdag 10 januari 2009 @ 13:40:13 #218
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64883776
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 03:05 schreef stbabylon het volgende:
    Als er een low level zit te schreeuwen dat er iemand zit te vissen in Orgri krijgt hij er meteen 4 opmerkingen overheen dat je die rustig moet laten zitten. Die is daar niet om te killen, gewoon voor de achievement, gewoon laten vissen.
    Of je kilt hem gewoon om je 50 man in je home town killen achievement moet halen .
    phluphy for president!
      Moderator zaterdag 10 januari 2009 @ 14:32:04 #219
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64885278
    Nog een halve bar en dan heb ik eindelijk voor t eerst in meer dan 2 jaar een echte lvl 60 raptor mount
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64885836
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef VatosLoco het volgende:
    Gister een super run gehad in Naxx 25 man

    2 drops voor mij:

    Nieuwe mainhand: http://www.wowhead.com/?item=40407
    Nieuwe wrist http://www.wowhead.com/?item=39765

    Mainhand ziet er lelijk uit maar damn wat een dps output en stats
    Nice.
    http://www.wowhead.com/?item=41257 hier
    pi_64888941
    Net m'n laatste bruikbare heroic drop geloot http://www.wowhead.com/?item=37238 . Vanaf nu dus weer alleen wachten op de raid resets .
    pi_64893535
    http://www.wowhead.com/?item=40246 , http://www.wowhead.com/?item=39719 van uurtje Naxx 25 en zometeen een epic ring halen van mijn Emblems of Valor
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_64897492
    gaat vanaf lvl 65 het ineens veel langzamer?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64897634
    Yay wow-ers van Trollbane!
    Meest puberale mensen van de game op die server

    [ Bericht 49% gewijzigd door MaartenHaarlem op 11-01-2009 13:23:45 ]
    Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
    pi_64897767
    Iemand die op Doomhammer speelt hier?
    pi_64903494
    Ja ik!
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 11 januari 2009 @ 00:31:16 #228
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64903907
    Beetje weinig hit. Of heb je altijd een spriest?
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64904981
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
    Beetje weinig hit. Of heb je altijd een spriest?
    Of oomkin
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zondag 11 januari 2009 @ 01:11:17 #230
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64905039
    Is Improved FF het waard? Ik heb niet zoveel verstand van boomkins.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64905090
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef Fir3fly het volgende:
    Is Improved FF het waard? Ik heb niet zoveel verstand van boomkins.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bij gebrek aan SP, ja.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ja.


    Over Oomkins gebruiken, mijn 2de lvl 80'er wordt waarschijnlijk een Oomkin
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zondag 11 januari 2009 @ 01:15:34 #232
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64905116
    Leek me wel een goede talent ja, maar je weet maar nooit of je die punten beter kunt besteden .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zondag 11 januari 2009 @ 01:20:08 #233
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64905191
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .

    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64905217
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef Fir3fly het volgende:
    Leek me wel een goede talent ja, maar je weet maar nooit of je die punten beter kunt besteden .
    http://www.worldofwarcraf(...)31200000000000000000
    is wat ik in gedachte had
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 01:25:27 #235
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64905276
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]


    Over Oomkins gebruiken, mijn 2de lvl 80'er wordt waarschijnlijk een Oomkin
    Oomkins are fucking suk, waarom 2.5k dps doen als dps als je 2.5k dps kan doen als MT met 32k hp (in raids 40k!) en 30k armor?
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      zondag 11 januari 2009 @ 01:27:28 #236
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64905307
    Bij mijn raids staat de boomkin juist altijd net achter de hunter .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64905649
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .

    wtf
    Doe eens niet.
      zondag 11 januari 2009 @ 02:02:34 #238
    223197 VatosLoco
    Ik stem PVV!
    pi_64905910
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .


    Die moet echt eens zwaar anaal genomen worden
    pi_64905913
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .

    Had hem ook gezien net
    pi_64905958
    en 1 van die vid replys ook!


    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zondag 11 januari 2009 @ 02:10:28 #241
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64906021
    Geniaal!
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64906028
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 02:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    en 1 van die vid replys ook!


    rofl
    Doe eens niet.
      zondag 11 januari 2009 @ 04:23:24 #243
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64907145
    Heb zojuist mijn account gecancelled. Helaas heb ik al betaald tot 24 februari, dus tot dan zal ik jullie hier blijven vervelen .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64907203


    Zo, nieuwe UI. Zelf gemaakt.

    Unit frames onderin, van boven naar beneden, links naar rechts: focus, focus target, player, target, targettarget, targettargettarget.
    pi_64907239
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:25 schreef Zith het volgende:

    [..]

    Oomkins are fucking suk, waarom 2.5k dps doen als dps als je 2.5k dps kan doen als MT met 32k hp (in raids 40k!) en 30k armor?
    Krijgen boomkins niet Conjure Egg in de volgende patch?
      zondag 11 januari 2009 @ 09:57:45 #246
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_64907928
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 04:23 schreef Fir3fly het volgende:
    Heb zojuist mijn account gecancelled. Helaas heb ik al betaald tot 24 februari, dus tot dan zal ik jullie hier blijven vervelen .
    Watdan? Ben je het zat?

    Ik zit zelf ook sterk te twijfelen of ik m'n account ga cancellen. Ben het spel een beetje zat .
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_64909016
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Blistering het volgende:

    [..]

    Watdan? Ben je het zat?

    Ik zit zelf ook sterk te twijfelen of ik m'n account ga cancellen. Ben het spel een beetje zat .
    DO IT!
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      zondag 11 januari 2009 @ 11:30:54 #248
    151340 Casino.Bob
    level 100 paladin
    pi_64909094
    waarom twijfelen mensen zo om te stoppen?

    als je het niet leuk vindt verleng je gewoon je abo niet meer en deïnstalleer je het spel
    anders steek je gewoon even je tong erin
    pi_64909150
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Casino.Bob het volgende:
    waarom twijfelen mensen zo om te stoppen?

    als je het niet leuk vindt verleng je gewoon je abo niet meer en deïnstalleer je het spel
    Was het maar zo makkelijk
      † In Memoriam † zondag 11 januari 2009 @ 11:58:52 #250
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64909575
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 04:42 schreef SharQueDo het volgende:

    [..]

    Krijgen boomkins niet Conjure Egg in de volgende patch?
    Ja, die kan je dan hatchen en dan krijg je een boomkinnetje als pet
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      zondag 11 januari 2009 @ 12:30:20 #251
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_64910315
    @ iedereen die op boxxy willen reageren :
    Fear is the grease of society.
      Moderator zondag 11 januari 2009 @ 13:22:25 #252
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64911737
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 21:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
    Ah cool , ook mensen van trollbane !
    Heb ook een horde op Khadar , ik ga er misschien ermee stoppen , als iemand nog gold wilt op trollbane/khadgar
    Heeft iemand ook een lvl 60 twink ? met marschall gear...
    Hoe heet je Horde op Khadgar?
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zondag 11 januari 2009 @ 13:46:51 #253
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64912419
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 04:36 schreef SharQueDo het volgende:
    [ afbeelding ]

    Zo, nieuwe UI. Zelf gemaakt.

    Unit frames onderin, van boven naar beneden, links naar rechts: focus, focus target, player, target, targettarget, targettargettarget.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_64912492
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 02:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    en 1 van die vid replys ook!



    Wat een crisis meid... lijkt een beetje op mij
    Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
    pi_64913433
    Over mega cast bars gesproken .
      zondag 11 januari 2009 @ 15:29:30 #256
    223197 VatosLoco
    Ik stem PVV!
    pi_64915678
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Mooi gedaan, welke addons heb je allemaal ?
    pi_64920429
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 11:34 schreef Hanstin het volgende:

    [..]

    Was het maar zo makkelijk
    Als je er moeite mee hebt moet je hulp zoeken
    pi_64920564
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 04:23 schreef Fir3fly het volgende:
    Heb zojuist mijn account gecancelled. Helaas heb ik al betaald tot 24 februari, dus tot dan zal ik jullie hier blijven vervelen .
    hehe, ik wil wel met je acc verdergaan..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 11 januari 2009 @ 18:17:53 #259
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_64921622
    Fear is the grease of society.
      zondag 11 januari 2009 @ 18:51:15 #260
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64922662
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 09:57 schreef Blistering het volgende:

    [..]

    Watdan? Ben je het zat?

    Ik zit zelf ook sterk te twijfelen of ik m'n account ga cancellen. Ben het spel een beetje zat .
    Ik ben het zat ja. Raiden is niet meer wat het geweest is, en ik vind deze nieuwe aanpak niet leuk. Ik beleef geen plezier meer aan het spel, en dan is het tijd om te stopppen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind WoW een uitstekende game, het is alleen niet meer voor mij.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_64923445
    kuthorde op bloodfeather laat me toch rustig vissen in ogrimmar..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      zondag 11 januari 2009 @ 19:21:13 #262
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_64923647
    ach altijd nog beter dan terro ... daar zit iets van 85% ally's. life sucks as a Horde there
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
      zondag 11 januari 2009 @ 19:23:02 #263
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_64923727
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik ben het zat ja. Raiden is niet meer wat het geweest is, en ik vind deze nieuwe aanpak niet leuk. Ik beleef geen plezier meer aan het spel, en dan is het tijd om te stopppen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind WoW een uitstekende game, het is alleen niet meer voor mij.
    zelfde hier...in het begin was WoW gewoon het leukst, binding met mensen echt het idee hebben dat je samen de wereld ging veroveren ^^:') maar atm krijg ik dat gevoel niet meer, tis nog wel leuk maar niet meer wat het was
    PSN: diTani
    pi_64923765
    Ally is sowieso altijd populairder lijkt het, maar 85% is idd wel erg veel.
      zondag 11 januari 2009 @ 19:30:41 #265
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_64924009
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 19:23 schreef RedemptioN het volgende:

    [..]

    zelfde hier...in het begin was WoW gewoon het leukst, binding met mensen echt het idee hebben dat je samen de wereld ging veroveren ^^:') maar atm krijg ik dat gevoel niet meer, tis nog wel leuk maar niet meer wat het was
    Heb het ook. Voor mijn gevoel is alles ook veels te makkelijk gemaakt. En dan zoals vanavond wordt er weer een raid gecancelled omdat de helft niet komt opdagen. Gewoon geen fun meer. Jammer genoeg zijn er zo weinig plaats vervangers .
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_64924105
    Ik vond het in het begin ook het leukst eigenlijk, lekker onwetend een beetje rondlopen door the barrens enzo. Nu door al die theorycraft en het raiden zit ik veel te diep in het spel, het is wel vet, maar soms zou ik willen dat ik gewoon weer lekker naief rondliep en een necklace met spirit equipte op m'n rogue enzo.
      zondag 11 januari 2009 @ 19:38:44 #267
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_64924326
    wehe dat ja , ik weet nog toen mn zus (ja mijn zus ) zei 'ben je al ind e crossroads geweest?!!?!!!!!
    en toen had ik nog iets van wth is dat (was in het begin alliance )...

    en nog het mooiste van alles, ik ben t/m tbc hunter geweest, en in het begin deed ik dus alles zonder pet en alleen met slaan ik vond dat schieten slechter en de pet knake, zou je nu moeten zeggen

    het hele "nieuwe" gevoel is er af, het idee dat je echt het spel explored etc, maar ach...binnenkort maar eens opzeggen en lekker relaxed alle games op de ps3 etc maar eens spelen ^^
    PSN: diTani
    pi_64924702
    Ik moet zeggen dat ik de stijl tegenwoordig een stuk minder tof vind. Al dat spacey shit van TBC was al teveel van het goede. Nu WOTLK heb ik nog meer het idee dat er gewoon hele onpassende dingen worden toegevoegd, al hoort het natuurlijk allemaal wel bij de WoW lore; ik vind de stijl gewoon lame.

    Net op een 10-day trial een DK gestart, hmhm. Speelt best leuk. Geen slechte dmg output, leuke skills.
    pi_64925409
    TBC was Frozen Throne. WotLk is bijna compleet WCIII en eerder. Ik vind de lore super.
      zondag 11 januari 2009 @ 20:08:53 #270
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_64925495
    de lore is er ook op vooruitgegaan, alleen de feeling vind ik tegenwoordig gewoon minder
    PSN: diTani
    pi_64925743
    Dat je tijdens het questen en instancen continue Arthas tegen komt vind ik echt mega geweldig. Ik wil echt op een gegeven moment tegen hem vechten, wat betekent dat ik moet bij blijven qua raiden/gear.
      zondag 11 januari 2009 @ 21:16:26 #272
    164782 vogelkooi
    De Patricius
    pi_64928203
    van 1 naar 120 met vissen geschopt net, ik voel het gewoon over een tijd ben ik gewoon grand master fisher!!!
    Fear is the grease of society.
    pi_64928872
    Haha, het kutste moet nog komen. Vanavond 300 gaat het per 7-10 fish ofzo.

    ANYWAY!

    SARTHARTION + 3 DRAKES DOWN BITCHES!!
    pi_64928932
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef sanakthe het volgende:
    Haha, het kutste moet nog komen. Vanavond 300 gaat het per 7-10 fish ofzo.

    ANYWAY!

    SARTHARTION + 3 DRAKES DOWN BITCHES!!
    PICS OR IT DIDNT HAPPEN!
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_64928966
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]

    PICS OR IT DIDNT HAPPEN!
    COMING UP! OH YEAH I LOVE CAPS
    pi_64930438
    pi_64930735
    Als ik 80 ben ga ik t/m de volgende patch ook wow ff vaarwel zeggen..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64930927
    Eindelijk 3 drakes neer.
    pi_64930980
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    Eindelijk 3 drakes neer.
    Haha, zelfde dag als ons! Gz!
    pi_64931241
    Lol er lopen een paar gasten op mn server rond met "the undying". Van origin natuurlijk, beste horde guild op onze server.
      zondag 11 januari 2009 @ 22:24:09 #281
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64931276
    Wij zijn aan het wipen op Sarth +3D. Mensen blijven maar doodgaan aan de lava wave .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      zondag 11 januari 2009 @ 22:24:56 #282
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_64931310
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 22:23 schreef Sapstengel het volgende:
    Lol er lopen een paar gasten op mn server rond met "the undying". Van origin natuurlijk, beste horde guild op onze server.
    Hehe, onze guild heeft 'm ook. We zijn nu druk bezig The Immortal te krijgen. Alles gaat altijd perfect, alleen lijken onze priest Razuvious toch wel zo lastig te vinden .

    Overigens hebben wij Twilight Vanquisher vorige week al gehaald .

    Toch grats you 2!
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_64932235
    Nou, ik moet zeggen, de Death Knight heeft de vétste starting area - gebeuren van alle classes. Tof gewoon. Nu helaas weer gewoon levelen.. Heb echt het idee dat ik gigantisch achterloop. :/ Level 58 nu.
    pi_64932819
    yes nog 1 gold en dan kan ik mijn mount kopen

    Wel veel om effe 40 gold bij elkaar te sparen op level 30
    pi_64933437
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 18:51 schreef Fir3fly het volgende:

    [..]

    Ik ben het zat ja. Raiden is niet meer wat het geweest is, en ik vind deze nieuwe aanpak niet leuk. Ik beleef geen plezier meer aan het spel, en dan is het tijd om te stopppen.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind WoW een uitstekende game, het is alleen niet meer voor mij.
    Eens... de spanning is uit de race... het is nu epic jagen , en als dat niet snel genoeg komt voor sommige mensen dan leaven ze de guild en dan KAN je gewoon niets doen...
    Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
    pi_64933488
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
    yes nog 1 gold en dan kan ik mijn mount kopen

    Wel veel om effe 40 gold bij elkaar te sparen op level 30
    Vlak na Wotlk heb ik wool cloth verkocht voor 10g per stack... en dat waren er een zooi toen ik rerolde naar horde , ook skinning , herbalism genomen , en ik kan je vertellen , Skinning zuigt !
    Alle bots zijn skinners en de prijzen in de AH is niet meer dan een paar silvers soms
    Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
    pi_64933842
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
    Ik vond het in het begin ook het leukst eigenlijk, lekker onwetend een beetje rondlopen door the barrens enzo. Nu door al die theorycraft en het raiden zit ik veel te diep in het spel, het is wel vet, maar soms zou ik willen dat ik gewoon weer lekker naief rondliep en een necklace met spirit equipte op m'n rogue enzo.
    Of leuker ! een hele dag je rot farmen op van alles , en je helemaal suf minen op Copper en Tin ! En omdat je niet wist hoe de Auction house werkte ... Vendorde je maar alles wat je had verzameld om dat 1ne witte wapen te kopen wat je bij die andere vendor zag met 0.3 DPS ( !!! ) dmg meer !

    ... maar wel gelachen toen ik het doorhad
    Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
    pi_64934026
    Haha . Zo erg is het bij mij nooit geweest , maar heb wel ooit 1 wit wapen gekocht bij een vendor met idd 0,3 dps meer ofzo .
    pi_64934360
    Wij lekker bezig met Heroic Patchwerk, komt er iemand in TS en begint ons kanaal te rickrollen. Wipe als gevolg.
    pi_64934941
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:43 schreef DjNivek het volgende:

    [..]

    Wie?
    Shankher zal je dan ook wel niet kennen denk ik
    Welkom op FOK!
    pi_64935026
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 23:46 schreef SharQueDo het volgende:
    Wij lekker bezig met Heroic Patchwerk, komt er iemand in TS en begint ons kanaal te rickrollen. Wipe als gevolg.
    Hehe die vandaag ook gedaan.
    Daar besloten we maar een ander chapter te gaan doen mensen zagen het na een tijdje ook niet meer zitten, ging een healer offline, morgen avond gaan we verder
    pi_64935298
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 22:24 schreef Fir3fly het volgende:
    Wij zijn aan het wipen op Sarth +3D. Mensen blijven maar doodgaan aan de lava wave .
    OMG ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om die waves te'ontwijken? je krigjt verdomme 8-10 seconden om te bewegen
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      maandag 12 januari 2009 @ 00:21:07 #293
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_64935335
    Mja . We hebben maar een uurtje geprobeerd en waren met 22 man, dus dat hielp ook niet echt .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      Moderator maandag 12 januari 2009 @ 00:34:36 #294
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64935675
    Ding, priest op 62 Ik rag maar door
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 00:38:15 #295
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64935782
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 00:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]

    OMG ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn om die waves te'ontwijken? je krigjt verdomme 8-10 seconden om te bewegen
    Ik weet niet of je zelf al Sarth+draken hebt gedaan maar het is echt een ongelofelijke chaos die er ontstaat met verschillende adds, bazen, aoe, debuffs, voids, portals en walls of fire. Het is echt niet de basic DPS boss, raid warning, iedereen beweegt, terug op boss... Ik vergeef het mensen wel hoor die geraakt worden

    [ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 12-01-2009 00:45:18 ]
    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      maandag 12 januari 2009 @ 00:39:01 #296
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64935806
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef VatosLoco het volgende:

    [..]

    Mooi gedaan, welke addons heb je allemaal ?
    pitbull, unit frames
    quartz, cast/timers
    bartender, bars
    prat, chat
    squeenix, minimap
    recount, damage meter
    grid, raid frames
    elkano buff bars
    fortexorcist, soulstone/summon/etc
    rbs, raid buff monitor
    mik scrolling combat text
    eventalert
    kgpanels, onderste half-doorzichtige balk.

    Daarnaast heb ik eigenlijk zo'n beetje elke ability een ctrl:modifier macro gegeven. 9 is bij voorbeeld SoC, maar ctrl+9 is rain of fire.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      Moderator maandag 12 januari 2009 @ 00:43:26 #297
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64935954
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .

    Wat een ontzettend irritant filmpje

    Doet me denken aan Chris Crocker, maar dan irritanter
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      maandag 12 januari 2009 @ 00:47:01 #298
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64936055
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef sanakthe het volgende:
    [ link | afbeelding ]
    Dark pact? hoop dat ze daar nog iets van gaan maken, nu echt zinloos en ook erg jammer, hele fijne talent.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_64936355
    quote:
    Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
    Trouwens, dit filmpje zorgt voor nogal wat ophef op het internet blijkbaar .

    wtf
    Welkom op FOK!
    pi_64936650
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Wat een ontzettend irritant filmpje

    Doet me denken aan Chris Crocker, maar dan irritanter
    Ik kan er nog steeds niet bij dat zij blijkbaar 23 is
    Lijkt echt rond de 15 ofzo...
    Doe eens niet.
    pi_64937275
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef Zith het volgende:

    [..]

    Ik weet niet of je zelf al Sarth+draken hebt gedaan maar het is echt een ongelofelijke chaos die er ontstaat met verschillende adds, bazen, aoe, debuffs, voids, portals en walls of fire. Het is echt niet de basic DPS boss, raid warning, iedereen beweegt, terug op boss... Ik vergeef het mensen wel hoor die geraakt worden
    Ik heb het dan ook puur over no drakes, 1 drake

    Verrek het, ik open geen nieuwe
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')