Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van?quote:
Ja, waarom niet? Het enige wat je op 80 meer hebt is Army of the Dead en ge-oneshot worden door lolrets in PvP ('k word nu ge-twoshot door Paladins op 69 atm dus valt nog mee).quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeer grappig. Ik bedoel, dan kun je 1 DK maken en dan maak je er een twink van?.
Garpjequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
/2 OmGgG lOoOoL pVp IsS vOoR nOoObSsSs!!1!!!11!11!1!!!!111eins?
Omdat ie vrij snel slaat en ik ook moet life tappen zonder dat ik pvp gear heb en drain life niet genoeg healed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ie maar hit voor 3k dan zou ik hem met gemak moeten kunnen soloen... ow en dat is crit??? Waarom waren er vroeger dan 40 man voor nodig???
| 1 2 3 4 5 | [limg]usericon[/limg] [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class [url=Armorylink]Char[/url] - Server - Class |

Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef stbabylon het volgende:
Helaas zit ik nu op 14717/21000 Wyrmrest rep. Als ik die op 21000 heb kan ik leather bracers kopen. Dan moet ik nog tot 60 emblems voor de t7 gloves (als ik die niet al eerder in Naxx krijg), en dan hoef ik niet meer naar Heroics, voor helemaal niks.
Aye :d ik zit ook op TN !quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:12 schreef VatosLoco het volgende:
Username: VatosLoco
[ afbeelding ] Lavendor - Twisting Nether - Rogue
Palladio - Twisting Nether - Paladin
Aloys - Twisting Nether - Druid
ToS dan... pff *zucht* snap je toch ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:25 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Die zul je niet in Naxx krijgen, gaat nogal lastig als ze daar niet droppen
Het enige waar ik mijn emblems van normale raids en heroics aan uit geef is die BoA zooi, simpelweg omdat ik T7.10 niet echt zo super vind, en mijn chest/gloves nu toch al een random item uit een 25 man zijn, en die andere zooi voor warriors is nou ook niet echt extreem goed vergeleken met wat je qua drops krijgt.
ok hier moet ik even wat meer tijd in steken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef Ps2K het volgende:
Username: Ps2K
[ afbeelding ] Armorylink - Aggramar - Shaman (80)
Armorylink - Aggramar - Hunter
| 1 2 3 | [limg=60,60]http://i20.tinypic.com/29dv3pu.jpg]afbeelding[/limg] [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Kabar]Kabar[/url] - Aggramar - Shaman (80) [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Gilfin]Gilfin[/url] - Aggramar - Hunter |
Das wel een goedequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef SharQueDo het volgende:
Turalyon
SharQueDoIcebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest
(zie mijn, ff handig om (A) of (H) achter server te zetten ivm factie?)
Ps2Kquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef GI het volgende:
Doen we hem zo:
[ code verwijderd ]Kabar - Aggramar - Shaman (80)
Gilfin - Aggramar - Hunter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |